ایرانی توانمند
Business is booming.

بهترین سایت همکاری در فروش در ایران

15

بهترین سایت همکاری در فروش در ایران

کسب درآمد در اینترنت دغدغه ایه که خیلی ها باهاش درگیرن. و دوست دارن در کنار گشت و گذارهای روزانه درآمدی هم از اینترنت داشته باشن. عده ای هم بدلیل نداشتن سرمایه دنبال راهی برای کسب درآمد از اینترنت هستن. راه های زیادی وجود داره که بشه از اینترنت پول در آورد ولی یکی از بهترین روش ها استفاده از سایت های همکاری در فروشه. یعنی با تبلیغ و فروش اجناس دیگران پورسانت دریافت کنی. این یعنی یک کار تماماً سود و بدون نیاز حتی به یک ریال سرمایه. برای انتخاب بهترین سایت همکاری در فروش لازمه که مدتهای زیادی با این سایت ها کار کنی تا تجربه لازم رو بدست بیاری. اما اگه دنبال راه کوتاه تری میگردی و میخوای بهترین سایت همکاری در فروش در ایران رو بشناسی، با من همراه باش تا از بین ده ها سایت مشابه که تجربه کار با اغلبشون رو دارم، بهترین سایت همکاری در فروش رو بهت معرفی کنم.

از نت نظر بخواه: کتاب بهترین روش های عملی کسب درآمد از اینترنت
بهترین سایت همکاری در فروش در ایران
۱- میهن استور بهترین سایت همکاری در فروش در مقام نخست

این نظر شخصیه خودمه چون چندین ساله که با میهن استور در حال همکاری هستم و توی این مدت حتی یک فروش ناموفق نداشتم. در میهن استور انواع لوازم شخصی، کاربردی، مصرفی، تزئینی و…. پیدا میشه. و از همه مهمتر کیفیت خوب اجناس عرضه شده ست. در میهن استور با رسیدن به سقف ۱۰ هزار تومن میتونی در خواست واریز وجه بدی که در طی ۲۴ ساعت به حسابت واریز میشه. و همچنین با زیرمجموعه گیری میتونی درآمدت رو افزایش بدی. افرادی هستن که از طریق همین سایت ماهانه ۲-۳ میلیون تومن فروش خالص دارن.

برای ثبت نام در میهن استور میتونی از این آدرس استفاده کنی: ثبت نام همکار
۲- پایگان سیستم همکاری در فروش پر سابقه

در لیست بهترین سایت همکاری در فروش سیستم قدیمی پایگان که با نام می مارکت هم شناخته میشه، بزرگترین خصوصیتش داشتن تیم بسیار قوی در بخش پشتیبانی و آموزشه. این سایت خوب، ضمن تماس تلفنی با فروشنده ها و پیگیر شدن امور جهت افزایش فروش آموزشها و نکات ارزشمندی رو هم بهت ارائه میدن. تسویه حسابها هر هفته بصورت خودکار انجام میشه و تنوع و کیفت کالا بسیار بالاست. امکان استفاده از ربات تلگرام جهت فروش مستقیم در تلگرام هم امکانپذیره.

جهت عضویت در پایگان از لینک مقابل استفاده کن: ثبت نام همکار
۳- سیستم همکاری در فروش مناسب خانمها

احتمالا اسم فروشگاه ماماشاپ به گوشت خورده باشه. ماماشاپ سالهاست که در زمینه فروش لباس زیر در ایران فعاله و چند سالی هست که امکان همکاری در فروش لباس زیر با نام تجاری شرکا رو با سوددهی مناسبی فراهم کرده. تنها عیب این مجموعه قیمت های بالای اجناسه که بعضا کمی فروش رو سخت تر میکنه. با اینحال بهترین سایت همکاری در فروش در این زمینه ست.

برای عضویت در پنل شرکا روی لینک روبرو کلیک کن: ثبت نام همکار
۴- سایت همکاری در فروش سبز گستر

فروشگاه اینترنتی سبزگستر با تکیه بر فروش محصولات اسپورت و جوان پسند شامل انواع ساعت مچی، لباس ورزشی، لباس راحتی بعنوان بهترین سایت همکاری در فروش در این زمینه فعاله. پورسانت مناسب و تنوع محصولات با قیمت و کیفیت مناسب و امکان زیرمجموعه‌گیری جهت درآمد بیشتر در این سایت فعاله و به راحتی میتونی ماهانه تا چند میلیون تومن درآمد داشته باشی.

برای عضویت در سیستم سبز گستر روی لینک روبرو کلیک کن: ثبت نام همکار

در نت نظر بخون: کسب درآمد با فروش فایل

امیدوارم این سایتهایی که معرفی کردم بدردت بخوره و بتونی ازشون درآمد لازم رو کسب کنی. اگر شما خواننده محترم این مطلب صاحب یکی از سایت های مشابه هستی میتونی با ما تماس بگیری تا سایتت رو به این لیست اضافه کنیم.

امتیاز post

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.