ایرانی توانمند
Business is booming.

بهترین روش های درآمد ارزی

13

بهترین روش های درآمد ارزی

 

با توجه به اینکه اقتصاد ما بسیار ناپایدار و در مقابل ارزهای معتبر دنیا دارای ارزش بسیار پایینی هست، اغلب به دنبال راهی برای کسب درآمد ارزی هستن که از این طریق پول مطمئن تر و بیشتری بدست بیارن. به جرأت میتونم بگم من نصف عمرم رو به دنبال بهترین روش های درآمد ارزی در اینترنت گشتم و تحقیق کردم و بارها علیرغم وقت گذاشتن های طولانی و تست های زیاد هیچ نتیجه مثبتی حاصل نشد. اما با گذشت سالها کسب تجربه برای یافتن بهترین روش های درآمد ارزی بی حاصل نموند و بالاخره به ثمر نشست. حالا میخوام توی این مطلب تجربیات خودم رو برات به اشتراک بزارم تا با بهترین روش های درآمد ارزی آشنا بشی و در صورت تمایل با این روش ها کسب و کار جدیدت رو راه اندازی کنی.

در نت نظر بخون: بهترین روش های کسب بیت کوین
بهترین روش های درآمد ارزی
۱- خرید و فروش انواع ارز رسمی و دیجیتال

اگر سرمایه کافی (در حد ۵ الی ۱۰ میلیون تومن) داری پیشنهاد اول من اینه که با خرید و فروش انواع ارزها شروع به کسب درآمد کنی. دلیل انتخاب این گزینه بعنوان بهترین روش های درآمد ارزی اینه که ضرر و زیان بسیار کمی رو تجربه خواهی کرد و سود بسیار خوبی نصیبت میشه. خرید و فروش دلار وب مانی، پرفکت مانی، پی یر و انجام روش های پرداخت پی پال، ویزا و مستر و… یا حتی خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال خیلی راحت تر از اون چیزی که فکرش رو بکنی میتونه آینده ای عالی سرشار از اعتبار مالی برات فراهم کنه.
۲- فروش انواع گیفت کارت

یکی دیگه از بهترین روش های درآمد ارزی فروش انواع گیفت کارته. گیفت کارت ها بسیار پر مصرف و پر طرفدار هستند. مثل گیفت کارت آمازون، Ebay ، مایکروسافت، گوگل ، پی پال و… صدها گزینه دیگه. چرا که استفاده از این گیفت کارت ها برای پرداخت کار مردم رو بسیار راحت میکنه و از جمله مزایای فروش گیفت کارت اینه که میتونی در سراسر جهان مشتری داشته باشی و محدود به ایران نخواهی بود.

در نت نظر بخون: کسب درآمد با فروش فایل
۳- ایجاد یک سایت انگلیسی و همکاری در فروش

از بهترین روش های درآمد ارزی که مدتها پیش تجربه‌اش کردم داشتن یک سایت محتوایی با ترافیک مناسبه که میتونه یکی از بهترین روش های درآمد ارزی رو برات فراهم کنه. از اونجایی که با کل دنیا در ارتباط هستی سایتت خیلی سریعتر از اون چیزی که فکرش رو بکنی رشد میکنه و به بازدید مناسب میرسه. منتهی چیزی که لازمه داشتن دانش کافی در زمینه زبان انگلیسی هست که بتونی مطالب مفیدی رو ارائه بدی. در کنارش، وقتی ترافیک سایت بالا بره، امکان فروش محصولات دیجیتال مثل انواع سی دی های آموزشی یا PDF برات فراهمه. یکی از سایت های بسیار خوب در این زمینه سایت Clickbank و یا Recuten هست که بسیار فعال هستن و هزاران محصول میتونی داخلشون پیدا کنی که بابت هر فروش تا ۷۰درصد پورسانت دریافت کنی. در یک حساب سر انگشتی اگر سایتی که راه اندازی کردی روزانه ۲۰۰۰ بازدید کننده داشته باشه و از بین این دو هزار نفر تنها ۲ نفر محصول مورد نظر رو خریداری کنن حداقل سود به دست اومده روزی ۲۰ الی ۵۰ دلاره که از روش هایی مثل پی پال و غیره قابل نقد کردن هست.
۴- راه اندازی سایت خدمات آپلود و دانلود

به احتمال خیلی قوی گذرت به سایت آپلود بوی افتاده. بیشتر از این توضیح نمیدم چون دقیقا منظورم همچین سایتیه. تنها کاری که باید بکنی تهیه سرورهای مناسب که در شروع کار شاید ماهانه ۲ میلیون تومان هزینه نیاز باشه ولی با بالا رفتن ترافیک و فروش پلن های مختلف به راحتی درآمدی سرشار کسب می کنی و تامین هزینه های سرور که تا ۵۰ میلیون هم فراتر میره دیگه برات هزینه سنگین و پرزحمتی نیست.
۵- خدمات فریلنسری از بهترین روشهای درآمد ارزی بصورت مستقل

همه ما یه هنرهایی داریم و ممکنه اصلا حواسمون نباشه به اینکه چی بلدیم. کافیه یه قلم و کاغذ برداری و هرچی که بلدی انجام بدی رو بنویسی. حالا اون کارهایی رو که میشه بصورت اینترنتی ارائه کرد رو جداگانه بنویس، کارهایی مثل نویسندگی، طراحی وب، برنامه نویسی، طراحی بنر، ساخت تیزر تبلیغاتی و…. افراد زیادی در سراسر دنیا منتظرت هستن که براشون کار انجام بدی. فریلنسر بودن یعنی داشتن آزادی کامل در کسب و کار، با مراجعه به سایت هایی چون Freelancer.com ، Fiverr.com و موارد مشابه به راحتی کارهایی رو که بلدی تعریف میکنی و منتظر مشتری میشینی. باور کن کسب درامد اونم به دلار واقعاً لذت بخشه.
۶- کسب بیت کوین رایگان و فروش اون به ریال یا دلار

روش دیگه استفاده از ایردراپ هاست. ایردراپ اصطلاحاً به سرویس هایی گفته میشه که ارز جدیدی رو راه اندازی کردن و برای جذب مخاطب جهت کسب اعتبار لازم برای ورود به بازار، اقدام به دادن پاداش در ازای یک فعالیت میکنن. روزانه ایردراپ های بسیاری استارت میخورن. یکی از معروفترین و پر بازده ترین اونها اپلیکیشن شبکه اجتماعی پایوت هست.

 

پایوت یک شبکه اجتماعیه مثل توئیتر که با تمرکز روی اطلاع رسانی ارزهای دیجیتالی کار میکنه، تقریبا بهترین روش و پربازده ترین حالتیه که برای کسب بیت کوین دیدم و تجربه کردم. در پایوت میتونی روزانه تا ۴۰۰۰ امتیاز یا پاور معادل ۱۹۰۰ ساتوشی یا ۰.۰۰۰۰۱۹۰۰BTC کسب کنی البته اگه بخوای فقط پستها رو بخونی و لایک کنی.

لایک زدن در پایوت به این صورته که وارد هر پست میشی و در انتهای مطلب دکمه Get Read Power رو میزنی و ۲۰۰ امتیاز میگیری. که روزانه برای ۲۰ مطلب مجاز به اینکار هستی. برای دریافت امتیاز بیشتر در روز، میتونی با جمع کردن زیر مجموعه بابت هر نفر ۱۰.۰۰۰ امتیاز بگیری. و همچنین از فعالیت های زیرمجموعه ت هم ۲۰ درصد دریافتی داشته باشی..

کمی همت کنی به راحتی روزانه ۵ الی بینهایت بیت کوین میتونی کسب کنی. روش بسیار جالبتر در پایوت اینه که خودت هم پست های جالب بزاری تا مردم ببینن. به مرور پست هات لایک های بیشتری میخورن و در نتیجه بابت هر لایک ۲۰۰ تا پاور یا امتیاز میگیری که میتونه روزانه به صدها هزار امتیاز برسه. افرادی هستن که در حال حاضر روزانه ۲۰۰-۳۰۰ دلار از همین طریق درآمد دارن. پس تا هست استفاده کن.

امیدوارم روش های معرفی شده بتونه تلنگری باشه برات تا بهترین روش رو انتخاب و به کار بگیری

امتیاز post

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.