ایرانی توانمند
Business is booming.

همکاری در فروش، جادوی کسب و کار در قرن کامپیوتر

9

همکاری در فروش، جادوی کسب و کار در قرن کامپیوتر

بسیار جالب است بدانیم که شرکت های بزرگی مانند AMAZON ،DIGIKALA ،eBay و… از سیستم همکاری در فروش برای افزایش فروش محصولات خود بهره می‌برند.

ویژگی‌های سیستم همکاری در فروش چیست؟ چگونه می‌تواند به فروش بیش‌تر صاحبان مشاغل کمک کند؟

آیا این سیستم به افرادی که کالایی برای فروش ندارند و تنها از بازار فروش محصولات در شبکه های اجتماعی، مانند: اینستاگرام؛ و پیام‌رسان‌ها، مانند: تلگرام، سود می‌برند نیز کمک می‌کند؟

مشخصاً این سیستم برای کسب و کارهایی که محصولی برای فروش دارند، کارآمد است.

از طرف دیگر برای افرادی که مایل به کسب درآمد اینترنتی هستند نیز مناسب است.
سیستم همکاری در فروش چگونه کار می‌کند؟

این سیستم به گونه‌ای طراحی شده‌است که صاحبان کالا، پس از راه‌اندازی فروشگاه خود، سود حاصل از فروش هر محصول را مشخص کرده و برای خود بازاریاب استخدام می‌کنند.

بازاریاب پس از فروش محصول به صورت آنلاین مبلغی را به عنوان حق بازاریابی دریافت می‌کند. صاحب کالا نیز محصول را برای خریدار ارسال می‌نماید.
همکاری در فروش چگونه به کسب و کار ها کمک می‌کند؟

قالباً عمده‌فروشان، به طور ذاتی از در اختیار قرار دادن محصولات خود در ازای دریافت چک، می‌ترسند؛ که این امر در وضعیت کنونی بازار ایران بسیار منطقی به نظر می‌رسد.

راه حل چیست؟ راه حل سیستمی است که در ازای فروش، به عمده‌فروش پول نقد پرداخت کند.
همکاری در فروش چه ویژگی‌هایی برای خرده‌فروشان خواهد داشت؟

خرده‌فروشان می‌توانند بدون نیاز به هزینه اولیه فعالیت خود را شروع کنند. درواقع بدون سرمایه مشغول به کسب و کار شخصی خود شوند.

در بازار سنتی زمانی که خرده‌فروشان موفق به فروش نوع خاصی از محصولات نمی‌شوند، مجبور به فروش محصولات زیر قیمت یا تغییر صنف خود هستند. امّا در سیستم همکاری در فروش کانال شاپ، تنها کافی است لینک محصولاتی را که فکر می‌کنند فروش بیشتری دارد، دریافت کنند و صنف خود را بدون هیچ هزینه‌ای تغییر دهند.

خرده‌فروشانی که درسیستم همکاری در فروش، ثبت نام می‌کنند نیازی به ضمانت چک یا سفته نخواهند داشت. آن‌ها می‌توانند بدون سرمایه اولیه کسب و کار خود را شروع کنند.

درواقع کار با سیستم‌های همکاری در فروش، راه اندازی کسب و کار بدون نیاز به سرمایه است.
اگر فروشنده کالایی در دست نداشته باشد چه اتفاقی می‌افتد؟

در فروش آنلاین، خریدار نیازی به دیدن محصول فیزیکی ندارد. بنابراین کافی است، خرده‌فروش اطلاعات دقیقی از محصول و عکس آن را داشته باشد تا فروش انجام شود.

این ویژگی تنها با یک سیستم همکاری درفروش، قابل اجرا است. و کانال‌ شاپ با طراحی یک سیستم همکاری، راه حل این مشکل را جلوی روی شما قرار داده است.

عمده‌فروشان می‌توانند بدون نیاز به دریافت هیچ گونه ضمانت یا پول نقد محصولات خود را در اختیار خرده‌فروشان قرار دهند و بازاریاب‌ها از دریافت سود خود اطمینان داشته باشند.
چگونه می‌توانم از سیستم همکاری در فروش استفاده کنم؟

شما با ساختن ربات فروشگاهی خود و فعال سازی این امکان در پنل مدیریت خود می‌توانید سیستم همکاری در فروش خود را راه اندازی کنید.

 

امتیاز post

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.