ایرانی توانمند
Business is booming.

تریبون کامز گزارشی از وضعیت روابط عمومی در ایران منتشر کرد

237

تریبون کامز گزارشی از وضعیت روابط عمومی در ایران منتشر کرد
پلتفرم تریبون با همکاری چهارصد نفر از فعالان حوزه‌ی روابط عمومی و رسانه‌های مرتبط، گزارش جامع وضعیت روابط عمومی در ایران را در رویداد تریبون کامز ارائه کرد. این گزارش به مباحث مختلفی مانند چالش‌های اصلی، درآمد، مسیرهای ورود و ساختار سازمانی روابط عمومی در کشور پرداخته است.
گزارش جامع وضعیت روابط عمومی در ایران در رویداد تریبون کامز منتشر شد.

تریبون کامز گزارشی از وضعیت روابط عمومی در ایران منتشر کرد

، پلتفرم تریبون با همکاری چهارصد نفر از فعالان حوزه‌ی روابط عمومی و رسانه‌های مرتبط، گزارش جامع وضعیت روابط عمومی در ایران را در رویداد تریبون کامز ارائه کرد. این گزارش به مباحث مختلفی مانند چالش‌های اصلی، درآمد، مسیرهای ورود و ساختار سازمانی روابط عمومی در کشور پرداخته است.
این رویداد در کتابخانه‌ی ملی ایران برگزار شد و فائزه غفوری و مینا ملکی از مدیران تریبون به معرفی بخش‌های مختلف گزارش پرداختند. طبق آمار این گزارش، ۳۸ درصد از فعالان روابط عمومی درآمدی بین ۸ الی ۱۵ میلیون تومان دارند و ۲۲ درصد آن‌ها در سازمان‌های دولتی کار می‌کنند. همچنین خبرنگاری با سهم ۳۹ درصد، بالاترین سهم را در مسیرهای ورود به این حوزه دارد. البته این عامل بر حقوق فعالان تأثیر نگذاشته است و بالاترین حقوق به فعالان با تحصیلات آکادمیک تعلق دارد. در سال ۱۴۰۱ نیز بیشتر تیم‌های روابط عمومی زیر نظر مدیرعامل فعالیت کرده‌اند.
گزارش جامع وضعیت روابط عمومی در ایران همچنین به چالش‌های اصلی این حوزه پرداخته است. محدودیت در بودجه، اندازه‌گیری فعالیت‌ها، جذب و حفظ نیروی متخصص و بحران مهاجرت از جمله این چالش‌ها هستند. همچنین این گزارش به جایگاه رسانه‌های داخلی و خارجی، شبکه‌های اجتماعی و فعالیت‌های برون‌سپاری شده در حوزه‌ روابط عمومی نظر داده است.

امتیاز post

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.