ایرانی توانمند
Business is booming.

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳

720

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳؛ رویداد بزرگ نوآوری و فناوری با حضور ۴۵۰ مشارکت کننده

دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۳ از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می شود. این رویداد با حضور ۴۵۰ مجموعه صنعتی، دانش بنیان و فناور، پاویون های بین المللی و هیأت های تجاری از کشورهای مختلف، به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای حوزه نوآوری و فناوری در منطقه شناخته می شود. در این خبر به جزئیات بیشتری درباره این رویداد و حضور صنایع بزرگ در آن خواهیم پرداخت.
دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۳ از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می شود. این رویداد با حضور ۴۵۰ مجموعه صنعتی، دانش بنیان و فناور، پاویون های بین المللی و هیأت های تجاری از کشورهای مختلف، به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای حوزه نوآوری و فناوری در منطقه شناخته می شود.

سجاد عباسی فشمی، دبیر رویداد اینوتکس ۲۰۲۳، در گفت و گو با خبرنگاران، از جمله برنامه های این رویداد اشاره کرد. وی گفت: «در این نمایشگاه، علاوه بر ارائه آخرین دستاوردهای نوآوران و فناوران کشور، رویدادهای جانبی متعدد و متنوعی نظیر استیج های تخصصی، رویداد تأمین مالی نوآوری و فناوری (فینوتکس)، رویداد تأمین مالی جمعی (کرودفاندینگ)، رویداد کنز (بزرگترین رقابت نوآوران جهان) و … برگزار خواهد شد.»

عباسی فشمی با بیان اینکه پیش بینی می شود بیش از ۱۰۰ هزار نفر در این دوره از نمایشگاه بازدید کنند، افزود: «برخلاف سال های قبل، در این دوره تغییرات ظاهری قابل توجه و جذاب در طراحی و ساخت پاویون های نمایشگاه صورت گرفته است. همچنین با توجه به همزمان بودن نمایشگاه ایران اکسپو با این رویداد، تبادل مخاطب و بازدیدکننده با آن نمایشگاه نیز صورت خواهد گرفت.»
روسیه، کشور مهمان افتخاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳

دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۳ که از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می شود، با حضور کشور روسیه به عنوان کشور مهمان افتخاری، شاهد نمایش آخرین دستاوردهای این کشور در حوزه های مختلف نوآوری و فناوری خواهد بود.

دبیر رویداد اینوتکس ۲۰۲۳ همچنین از حضور کشور روسیه به عنوان کشور مهمان در این نمایشگاه خبر داد. وی گفت: «روسیه به عنوان کشور مهمان در پاویون خود آخرین دستاوردهای خود در حوزه نوآوری و فناوری را به نمایش خواهد گذاشت. این کشور در حوزه های مختلفی نظیر هوش مصنوعی، رباتیک، فضانوردی، انرژی و … پیشرفت های قابل توجهی داشته است.»

امتیاز post

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.