ایرانی توانمند
Business is booming.

ضعف بزرگ پنگوئن گوگل

0 58

 

آیا تا به حال با آدم هایی که برای بالا بردن خود دیگران را خرد میکنند و پائین می کشند برخورد کرده اید؟ بسیاری از انسان های ناتوان از این شیوه برای بالابردن خود استفاده می کنند و سعی می کنند طرف مقابل را خرد کنند تا جایگاه خود را بالا ببرند.

اما این موضوع چه ارتباطی با گوگل پنگوئن دارد؟

بسیاری از افرادی که در زمینه سئو فعالیت می کنند سعی در ایجاد کمپین های لینک برای بالا بردن سایت ها داشتند، حال با آمدن الگوریتم پنگوئن کسب و کار آنها لطمه شدیدی خورده و نه تنها دیگر نمی توانند کاری برای مشتریان خود انجام دهند بلکه ایجاد لینک توسط آنها باعث اسپم شدن سایت مشتری خواهد شد و کمپین های آنها بی استفاده خواهد ماند.

یک راه حل وجود دارد آن هم استفاده از منطق زیر:

برای اینکه خودت را بالا بکشی دیگران را پایین بکش!

اگر یک سایت به عنوان اسپم شناخته شود هر لینک خروجی از آن به معنای اسپم بودن سایت مقصد است. لذا می تواند از این کمپین ها برای اسپم کردن سایت های رقبا استفاده کرد.

این موضوع به نظر من می تواند بزرگترین ضعف الگوریتم گوگل پنگوئن باشد! درست است که این الگوریتم باعث می شود دیگر سئو کارها نتوانند سایت های دلخواه خود را ارتقا دهند اما به آنها این اجازه را می دهد تا خارج از محدوده خود عملکرده و بتوانند هر سایتی را که می خواهند پایین بکشند. و این موضوع خیلی خطرناک است! چون از این پس هر شخصی می تواند سایت های رقبای خود را تحت تاثیر قرارداده و به آن لطمه جبران ناپذیری بزند.

به نظر شما آیا گوگل راه حلی برای این موضوع دارد و آن را در دستور خود قرار داده است؟

امتیاز post

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.