ایرانی توانمند
Business is booming.

صنعت آرایشی و بهداشتی

6

صنعت آرایشی و بهداشتی صنعتی بسیار سودآور، نوآورانه و سریع است که در آن نوآوری محصول کلید موفقیت است. هدف این مقاله ارائه یک مطالعه تحلیلی (کیفی) دقیق از صنعت آرایشی و بهداشتی در بازار جهانی با تمرکز بر چهار رهبر بازار در این صنعت نسبت به استراتژی‌های تجاری و نوآوری آنها است.

 

تجزیه و تحلیل های تجاری شامل نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها (SWOT) است که برای چهار رهبر صنعت اعمال می شود. هر یک از این شرکت های آرایشی منحصر به فرد هستند. هر کدام چیز متفاوتی به صنعت ارائه می دهند. روش فروش، استراتژی بازاریابی، خط محصول و کانال توزیع. روند صنعت نشان می دهد که آینده لوازم آرایشی ممکن است به سمت سرمایه گذاری های مشترک بیشتر بین شرکت های دارویی، شرکت های آرایشی و بهداشتی و شرکت های تغذیه/غذا حرکت کند، زیرا شرکت های آرایشی و بهداشتی به دنبال راه های جدیدی برای نوآوری هستند.

 

کلمات کلیدی – استراتژی کسب و کار جهانی، صنعت آرایشی و بهداشتی، نوآوری بازاریابی، تحلیل SWOT.

 

  1. معرفی

 

لوازم آرایش هزاران سال است که وجود داشته است. وقتی مردم کلمه “لوازم آرایشی” را می شنوند، تمایل به آرایش و عطری دارند که برای زنان طراحی شده است. لوازم آرایشی در واقع انواع مختلفی دارند، از پودر، آرایش بدن، صابون، شامپو و خمیر دندان. ما می توانیم…نمایش مطالب بیشتر…

برخی از محصولات دارای چرخه عمر طولانی هستند و برخی فقط برای مدت کوتاهی (سه ماه) در بازار باقی می مانند. نمونه هایی از محصولات با چرخه عمر طولانی صابون ها، سیستم های پاک کننده صورت و دئودورانت ها هستند. نمونه‌هایی از محصولات با چرخه عمر کوتاه معمولاً حاوی محصولاتی بر اساس رنگ هستند. رژ لب، لاک ناخن و غیره چرخه‌های عمر طولانی مزایای آشکار و چالش‌های متناسبی را ارائه می‌کنند که به دلیل بهبود عملکرد محصول، پیشرفت‌های زیبایی‌شناسی، نوآوری‌های بسته‌بندی، و البته هزینه‌های کمتر، قراردادهایی هستند که معمولاً برای افزایش سهم بازار اعمال می‌شوند. با افزایش رقابت، چرخه عمر محصولات

دسترسی داشته باشید

 

امتیاز post

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.