ایرانی توانمند
Business is booming.

تجزیه و تحلیل مشتریان استی لودر

6

تجزیه و تحلیل مشتریان استی لودر

توسعه استراتژی های آمیخته بازاریابی موثر به دانش استی لادر از پایگاه مشتریان بالقوه خود بستگی دارد. اگر شرکت نیازها، انتظارات و نگرش مشتریان خود را درک کند، استراتژی ها موثرتر خواهند بود. تجزیه و تحلیل دقیق منجر به شناسایی پروفایل‌ها یا بخش‌های مختلف مشتریان می‌شود (همانطور که در بخش بعدی به تفصیل توضیح داده شد).

استی لادر می تواند سه مرحله را برای انجام تجزیه و تحلیل مشتری دنبال کند:

  • اولا، استی لادر باید به وضوح مشخص کند که مشتریان فعلی و بالقوه چه کسانی هستند؟ در این مرحله، یک گروه کامل از مشتریان شناسایی می‌شوند تا بر اساس انگیزه‌ها، صفات و ویژگی‌هایشان به بخش‌های مختلفی تقسیم شوند. شناسایی مشتریان بالقوه می تواند چالش برانگیزتر از مشتریان فعلی باشد.
  • تجزیه و تحلیل مشتری باید اطلاعاتی در مورد اینکه چگونه نیازها و انتظارات گروه های مختلف با یکدیگر متفاوت است و چه دلایلی می تواند باشد ارائه دهد.
  • در نهایت، استی لادر باید تجزیه و تحلیل کند که چگونه محصول/خدمت ارائه شده به نیازهای گروه‌های مختلف پاسخ می‌دهد و کدام گروه مشتریان سود و پتانسیل رشد بیشتری دارند. این اطلاعات به استی لادر کمک می کند تا پروفایل ها و شخصیت های مشتری را توسعه دهد.

استی لادر می تواند عوامل زیر را هنگام توسعه پروفایل مشتری در نظر بگیرد:

  • تجزیه و تحلیل مشتری باید اندازه کل بازار شامل مشتریان فعلی و بالقوه را که می تواند به بخش های کوچک قابل اندازه گیری تقسیم شود، شناسایی کند.
  • نمایه های مشتری باید تفاوت های قابل مشاهده ای داشته باشند.
  • شرکت همچنین باید تجزیه و تحلیل رفتاری را برای شناسایی پروفایل های روانشناختی انجام دهد. این شامل شناسایی و سنجیدن اهمیت نسبی عواملی است که در هنگام تصمیم گیری خرید در نظر گرفته می شوند یا معمولاً معیارهای خرید نامیده می شوند. معیارهای رایج خرید عبارتند از: اعتبار، راحتی، کیفیت و قیمت.
  • Estee Lauder سپس می تواند شخصیت های مشتری را توسعه دهد. عناصر مهمی که باید در توسعه شخصیت های مشتری گنجانده شوند عبارتند از:
    • اطلاعات دموگرافیک (مانند جنسیت، خانواده، سن، مکان و غیره)
    • کانال های ارتباطی ترجیحی
    • اینفلوئنسرهای احتمالی (نشریات یا افراد مشهوری که آنها را دنبال می کنند)
    • چالش هایی که به دلیل نیازهای برآورده نشده و راه حل های مورد نظر با آن مواجه هستند.

تجزیه و تحلیل مشتری و توسعه استراتژی های تقسیم بندی به صورت موازی انجام می شود. استی لادر می‌تواند از اطلاعات به‌دست‌آمده از تجزیه و تحلیل مشتری برای توسعه استراتژی‌های بخش‌بندی، هدف‌گذاری و موقعیت‌یابی استفاده کند که در زیر مورد بحث قرار گرفته است:

تقسیم بندی استی لودر

توسعه استراتژی بازاریابی استی لادر مستلزم شناسایی مبنای تقسیم بندی برای درک رفتار خرید خاص مشتریان است. نیازها، انتظارات و رفتار خرید مشتریان ناهمگون است و به عوامل چند وجهی بستگی دارد:

  • سن
  • جنسیت
  • درآمد
  • سبک زندگی
  • ارزش ها و غیره

با استفاده از تکنیک تقسیم‌بندی، استی لادر می‌تواند مخاطبان هدف بزرگ و متنوع را به گروه‌های خاص و با تعریف محدود محدود کند. نظرسنجی‌های تقسیم‌بندی بازار، روش‌های متداول برای به دست آوردن اطلاعات خاص مشتری هستند که می‌توانند برای ایجاد گروه‌هایی با ویژگی‌های مشترک استفاده شوند.

پس از درک رفتار خرید منحصر به فرد مشتریان و کسب اطلاعات مورد نیاز از طریق نظرسنجی، استی لودر می تواند بازار را به گروه های کوچک همگن تقسیم کند. این کار را می توان با بررسی ویژگی های جغرافیایی، جمعیتی، رفتاری و روانشناختی مشتریان انجام داد.

شرکت می‌تواند از یک یا چند مورد از این استراتژی‌های تقسیم‌بندی برای انتخاب بخش‌های بازار مناسب و توسعه یک استراتژی بازاریابی مؤثر استفاده کند.

  • تقسیم بندی جغرافیایی بازار را بر اساس مناطق جغرافیایی، مانند شهر، کشور و منطقه تقسیم می کند.
  • تقسیم بندی جمعیتی به استی لودر نیاز دارد که بازار را بر اساس ویژگی های جمعیت شناختی، جنسیت مشابه، سن، درآمد و قومیت تقسیم کند.
  • اگر استی لادر تقسیم‌بندی رفتاری را انتخاب کند، مشتریان بر اساس الگوی خریدشان مانند دفعات استفاده، مزایای مورد نظر، موقعیت‌های استفاده و وفاداری به برند تقسیم می‌شوند.
  • استفاده از تقسیم بندی روانشناختی منجر به گروه بندی مشتریان بر اساس سبک زندگی، علایق، نگرش ها، ارزش ها و ویژگی های آنها می شود.

همانطور که در بخش بعدی توضیح داده شد، استی لادر می‌تواند استراتژی‌های تقسیم‌بندی مختلف را برای هدف‌گیری خاص‌تر ترکیب کند.

 هدف گیری و موقعیت یابی استی لودر

پس از تقسیم بازار متنوع مشتریان بزرگ به گروه‌های کوچکتر با ویژگی‌های همگن، استی لادر باید عاقلانه بخش/بخش‌هایی را انتخاب کند که نیازها و انتظارات آنها با منابع و قابلیت‌های شرکت مطابقت داشته باشد.

هدف گذاری را می توان با ارزیابی جذابیت تجاری و پتانسیل رشد بخش های شناسایی شده انجام داد. استی لادر بسته به ویژگی های بخش و منابع، قابلیت ها و اهداف رشد شرکت می تواند یک یا چند بخش را انتخاب کند.

جذابیت تجاری و پتانسیل رشد هر بخش را می توان با استفاده از شاخص های زیر ارزیابی کرد:

  • بخش های شناسایی شده دارای اندازه مناسب هستند
  • تفاوت های مشخصی دارند.
  • سود تخمینی باید بیشتر از هزینه های بازاریابی اضافی باشد.
  • بخش ها به راحتی قابل دسترسی هستند.

پس از تقسیم‌بندی بازار مشتری و انتخاب بازار هدف مناسب، استی لادر اکنون نیازمند تنظیم یک بیانیه موقعیت‌یابی واضح است که بتواند تصویر مثبتی از محصول ارائه شده در ذهن مشتریان ایجاد کند. استی لادر می تواند مراحل زیر را برای توسعه یک استراتژی موقعیت یابی موثر دنبال کند:

  • با پاسخ دادن به سوالات زیر بیانیه موقعیت یابی استراتژی بازاریابی استی لادر را توسعه دهد:
    • نیازها و خواسته های بازار هدف چیست؟
    • چگونه برند این نیازها را برآورده می کند؟
    • پیشنهاد چقدر با رقبا متفاوت است؟
  • پاسخ به این سوالات اطلاعات کافی برای ایجاد یک بیانیه موقعیت یابی را به دست می دهد.
  • مقایسه استراتژی ارتباطی و پیام‌رسانی آن‌ها با رقبا، زمینه‌های بالقوه‌ای را که می‌توان با پیام موقعیت‌یابی هدفمند مورد بررسی قرار داد، آشکار خواهد کرد.
  • نقاط قوت/ ضعف کسب و کار را با مقایسه با رقبا شناسایی کنید تا شکاف هایی را که محصول ارائه شده می تواند پر کند، شناسایی کنید.
  • تجزیه و تحلیل موقعیت رقبا و ارزیابی موقعیت خود در بازار.
  • با استفاده از داده‌های تحلیلی جمع‌آوری‌شده از بازارهای مختلف، نظرسنجی‌های مشتریان و رقبا، یک بیانیه موقعیت‌یابی ایجاد کنید و به طور دوره‌ای اثربخشی آن را با جمع‌آوری داده‌های کمی و کیفی (مانند گروه‌های متمرکز، نظرسنجی، مصاحبه و غیره) آزمایش کنید.
  • از نتایج آزمایش برای انجام تنظیمات لازم در موقعیت برند استفاده کنید. مزیت رقابتی شرکت در استراتژی بازاریابی استی لودر

بقا در بازار رقابتی فزاینده مستلزم آن است که استی لودر مبنای تمایز واضحی را تعیین کند که می تواند در برابر رقبا برتری کند. استراتژی بازاریابی استی لادر باید بر شناسایی پیشنهادهای فروش منحصر به فرد (USP) تمرکز کند. برخی از نمونه‌های USP دارای بالاترین کیفیت، کمترین هزینه یا منحصر به فرد بودن ایده هستند. شناسایی USPها کافی نیست زیرا اثربخشی استراتژی بازاریابی استی لادر مستقیماً به توانایی مدیریت در برقراری ارتباط با پیشنهادهای فروش منحصر به فرد شناسایی شده بستگی دارد.

Estee Lauder می تواند از مدل استراتژی های عمومی پورتر برای کشف چگونگی ایجاد مزیت رقابتی استفاده کند. ارائه تصویری مدل پورتر در زیر آورده شده است:

شرکت می تواند یک مزیت رقابتی بر اساس هزینه یا تمایز ایجاد کند.

مزیت رقابتی مبتنی بر هزینه

  • اگر استی لادر توانایی هایی را برای کاهش هزینه کمتر از میانگین صنعت و دستیابی به صرفه جویی در مقیاس ایجاد کرده باشد، استراتژی رهبری هزینه مناسب خواهد بود. علاوه بر این، به استی لادر نیاز دارد تا همکاری نزدیک بین حوزه‌های عملکردی مختلف ایجاد کند.
  • توسعه موثرترین کانال‌های توزیع، دسترسی به آخرین ابزارهای فن‌آوری برای کمک به فرآیندهای تولید، استفاده از روش‌های تولید ناب و موقعیت چانه‌زنی قوی هنگام مذاکره با تامین‌کنندگان، برخی از شاخص‌های تعیین مزیت رقابتی بر اساس رهبری هزینه هستند.

 مزیت رقابتی مبتنی بر تمایز

استراتژی تمایز بر توسعه وفاداری به برند با ارائه محصولات ممتاز تمرکز دارد. این شرکت می‌تواند راه‌های مختلفی را برای توسعه رهبری تمایز پیدا کند، مانند تمرکز بر قابلیت اطمینان، دوام، مزایا و ویژگی‌های متمایز محصولات، با توسعه شناخت قوی برند و با افزایش هزینه‌های بازاریابی مانند تأیید افراد مشهور و حمایت‌های مالی و غیره. استی لادر می تواند با اتخاذ تمایز محصول، خدمات، کیفیت، تصویر، افراد یا نوآوری به مزیت رقابتی دست یابد.

۳ مدل مزیت رقابتی

پیروی از این مدل نشان می‌دهد که چگونه استی لادر می‌تواند با ارزیابی منابع و قابلیت‌های خود، شناسایی شایستگی‌های متمایز و استفاده از آن شایستگی‌ها با اتخاذ جهت‌گیری هزینه یا تمایز، یک استراتژی بازاریابی مؤثر ایجاد کند:

  1. ماتریس BCG در استراتژی بازاریابی استی لودر

استی لادر باید به طور مستمر خط تولید خود را با ارزیابی پتانسیل رشد و سهم آنها در بازار ارزیابی کند. محصولات را می توان به دسته های زیر طبقه بندی کرد:

  • محصولات با رشد بالا و سهم بازار بالا به عنوان ستاره طبقه بندی می شوند. استی لودر باید پس از شناسایی ستاره های خطوط تولید خود، سرمایه گذاری را افزایش دهد.
  • محصولات با رشد بازار بالا اما سهم کم به عنوان علامت سوال طبقه بندی می شوند. استی لادر باید تحلیل کند که چرا با وجود نرخ رشد بالا، سهم بازار پایین است.
  • محصولات با رشد کم اما سهم بازار بالا، گاوهای نقدی هستند که برای عملکرد خوب مداوم در بازار با رشد کم و فرصت های محدود، باید دوشیده شوند.
  • در نهایت، محصولاتی با رشد کم و سهم بازار کم، سگ‌هایی هستند که استی لادر باید آن را واگذار کند، زیرا کسب سود و بازدهی مناسب با سرمایه‌گذاری در سگ‌ها دشوار است.

تعداد بالای ستاره ها و گاوهای نقدی نشان دهنده عملکرد خوب است، در حالی که تعداد زیاد علامت سوال و سگ باعث نگرانی استی لودر خواهد شد. طبقه بندی محصول برای ارزیابی موفقیت استراتژی بازاریابی استی لادر ضروری است.

ارزش ویژه برند Estee Lauder

ارزش ویژه برند منعکس کننده ارزش کلی برند است. تجارب و ادراک مشتریان ارزش برند را تعیین می کند. ادراکات مثبت منعکس کننده ارزش بالای برند و ارزش ویژه برند مثبت هستند، در حالی که ادراکات منفی منعکس کننده ارزش نام تجاری پایین و ارزش ویژه نام تجاری منفی هستند. استی لادر باید به طور مداوم ارزش ویژه برند خود را ارزیابی کند تا از بقای بلندمدت در یک بازار مشتری که به طور فزاینده ای پیچیده و رقابتی است اطمینان حاصل کند. می توان این کار را با ارزیابی مؤلفه های ارزش ویژه برند زیر انجام داد:

۷.۱ اجزای ارزش ویژه برند

۷.۱.۱ آگاهی از برند

آگاهی از برند مبنایی را برای فرآیند توسعه ارزش ویژه برند فراهم می کند. آگاهی از برند بالا نشان می دهد که مشتریان می دانند که برند استی لادر وجود دارد و می توانند اطلاعات مهم مرتبط با برند را به خاطر بیاورند. این شرکت می تواند با انجام نظرسنجی های فراخوان برند، آگاهی از برند را اندازه گیری کند. آگاهی بالای برند به عنوان یک لنگر برای سایر انجمن ها عمل می کند. این امر باعث افزایش دید نام تجاری می شود که می تواند به استی لادر کمک کند تا در بازار رقابتی مورد توجه قرار گیرد.

۷.۱.۲ تداعی برند

تداعی برند، ارتباط مشتریان با استی لادر را بر اساس خاطرات، تجربیات قبلی، تعامل با کارکنان استی لادر، امتیاز قیمت، تبلیغات، WOM، انجمن های افراد مشهور و تبلیغات در کانال های رسانه ای مختلف منعکس می کند. برای استی لادر مهم است که هر تعامل با عوامل محیطی داخلی و خارجی (مانند دولت، کارمندان، سهامداران و رسانه ها) را به دقت برنامه ریزی کند، زیرا مشتریان نه تنها به دلیل تعامل مستقیم با برند، بلکه همچنین تعامل غیرمستقیم با برند، تداعی برند را ایجاد می کنند. عوامل محیطی مختلف

۷.۱.۳ کیفیت درک شده

Estee Lauder باید درک مشتریان از کیفیت محصول را به دقت ارزیابی کند زیرا این تصورات بر تصمیمات قیمت گذاری آنها تأثیر می گذارد.

۷.۱.۴ وفاداری به برند

وفاداری به برند یکی از مهمترین عناصر ارزش ویژه برند استی لادر است. این می تواند نگرشی (احساسات مشتریان نسبت به برند) و/یا رفتاری وفاداری به برند (تکرار خرید) باشد. وفاداری بیشتر به برند می تواند هزینه های بازاریابی را کاهش دهد، توانایی استی لادر را برای معرفی موفقیت آمیز محصولات جدید افزایش دهد، موانعی را برای بازیکنان جدید ایجاد کند و قدرت چانه زنی شرکت را در برابر سایر اعضای کانال تقویت کند.

استی لادر می‌تواند وفاداری به برند را با پاداش دادن به رفتار خرید تکراری مشتریان افزایش دهد. اگرچه برنامه‌های وفاداری گران هستند، اما کاهش هزینه‌های جذب مشتریان جدید به استی لادر کمک می‌کند.

۷.۱.۵ دارایی های نام تجاری اختصاصی

در نهایت، استی لادر باید دارایی‌های اختصاصی خود (مانند روابط کانال، علائم تجاری و پتنت‌ها) را ارزیابی کند. این دارایی های نامشهود از فرسایش مزیت رقابتی جلوگیری می کند و وفاداری به برند را توسعه می دهد.

۷.۲ توسعه ارزش ویژه برند

با توجه به مدل ارزش ویژه برند Keller (به اشتراک گذاشته شده در بالا)، Estee Lauder می تواند مراحل زیر را برای توسعه ارزش ویژه برند انجام دهد:

  • با ایجاد برجستگی/آگاهی برند، هویت برند را توسعه دهید.
  • معنای نام تجاری استی لودر را شناسایی و ارتباط برقرار کنید. چگونه به نیازهای ملموس مشتریان (عملکرد) و نیازهای عاطفی/روانی (تصویر) پاسخ می دهد.
  • احساسات و قضاوت مشتریان در مورد برند استی لادر را برای ارزیابی پاسخ آنها ارزیابی کنید.
  • در نهایت، تمرکز بر وفاداری رفتاری، احساس اجتماع، دلبستگی نگرشی و تعامل فعال برای ایجاد طنین نام تجاری که در بالای هرم قرار دارد.

۷.۳ اندازه گیری ارزش ویژه برند

استی لادر می تواند ارزش ویژه برند خود را با ارزیابی موارد زیر اندازه گیری کند:

  • تفاوت بین قیمتی که استی لودر به دلیل نام تجاری آن و قیمتی که توسط محصولات مشابه بدون مارک دریافت می شود.
  • مقدار حجم فروش اضافی تولید شده در مقایسه با سایر رقبای مارک دار و غیر برند.
  • قیمت سهام شرکت.
  • پتانسیل برند برای کسب درآمدهای آتی
  • بازگشت به سهامداران

این شرکت همچنین می‌تواند روش‌های فوق را ترکیب کرده و یک ضریب برای ارزیابی دقیق اعتبار و قدرت برند که ارزش ویژه برند را منعکس می‌کند، فرموله کند.

  1. تحلیل رقبا در استراتژی بازاریابی استی لودر

تجزیه و تحلیل دقیق رقبا برای توسعه استراتژی بازاریابی Estee Lauder بسیار مهم است. تجزیه و تحلیل رقابتی برای درک موقعیت نسبی و سهم بازار رقبای مستقیم و غیرمستقیم شرکت انجام می شود. استی لادر ابتدا باید رقبا را شناسایی کند، استراتژی های آنها را ارزیابی کند و نقاط قوت و ضعف محصولات خود را با محصولات ارائه شده خود مقایسه کند. پنج مرحله وجود دارد که استی لادر می تواند برای درک موقعیت استراتژیک رقبای اصلی خود دنبال کند:

  • ابتدا بازار هدف را به وضوح تعریف کنید.
  • رقبای کارگردان را شناسایی کنید و لیستی از آن ایجاد کنید.
  • پیشنهادات محصول رقبا، سهم بازار، نقاط قوت و ضعف کلیدی را تجزیه و تحلیل کنید.
  • خلاصه ای مختصر از استراتژی های بازار و محصول رقبا ایجاد کنید.
  • تجزیه و تحلیل مقایسه ای در برابر محصولات و/یا خدمات خود انجام دهید.
  • تجزیه و تحلیل رقابتی را به طور مداوم به روز کنید تا تصمیمات آگاهانه و عاقلانه بگیرید.

این شرکت می تواند از استراتژی های مختلفی برای به دست آوردن اطلاعات در مورد رقبا استفاده کند، مانند انجام تحقیقات گوگل، حضور در نمایشگاه های تجاری، مرور اسناد عمومی، درخواست از مشتریان، بازی کردن تکنیک خریدار مخفی و ضربه زدن به فروشندگان.

تجزیه و تحلیل دقیق رقبا را می توان به بخش های زیر دسته بندی کرد:

  • رشد بازار، سهم و اهداف مالی را شناسایی کنید. برخی از نمونه ها به حداکثر رساندن سودآوری کوتاه مدت یا سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه برای رشد بلندمدت است.
  • استراتژی‌های رقبا را با جمع‌آوری اطلاعات از گزارش‌های سهامداران، اوراق سفید، بیانیه‌های مطبوعاتی، کمپین‌های تبلیغاتی، شیوه‌های استخدام، تملک و ادغام ارزیابی کنید. این اطلاعات مسیر حرکت رقبا را نشان می دهد.
  • از اطلاعات فوق برای تجزیه و تحلیل نقاط قوت، ضعف و قابلیت های اصلی رقبا استفاده کنید.
  1. تحلیل بازار استی لودر

توسعه استراتژی بازاریابی Estee Lauder نیاز به تجزیه و تحلیل جامع بازار دارد. با ارزیابی کمی و کیفی بازار مشتری می توان این کار را انجام داد. اطلاعات به‌دست‌آمده از بررسی‌های بازار به مدیریت استی لودر در شناسایی فرصت‌های نوظهور، افشای تهدیدات بالقوه و درک نحوه ارتباط آنها با نقاط قوت و ضعف اصلی شرکت کمک می‌کند.

استی لادر می تواند مراحل زیر را برای انجام تحلیل بازار دنبال کند:

۹.۱ تجزیه و تحلیل اندازه بازار برای توسعه استراتژی بازاریابی Estee Lauder

استی لادر باید پتانسیل و حجم بازار را برای تعیین اندازه ارزیابی کند. پتانسیل بازار شامل مشتریان بالقوه می شود و سقف تقاضا را در نظر می گیرد. حجم بازار شامل شاخص های خاصی مانند فروش تحقق یافته و کل گردش مالی است. استی لادر می‌تواند برای تعیین دقیق اندازه بازار، اطلاعاتی را از منابع مختلف بگیرد، مانند داده‌های مالی بازیگران اصلی صنعت، داده‌های دولتی، نظرسنجی‌های مشتریان، گزارش‌های صنعت منتشر شده و داده‌های انجمن تجاری.

۹.۲ تحلیل روند بازار برای توسعه استراتژی بازاریابی استی لادر

تجزیه و تحلیل روندهای بازارهای نوظهور، به ویژه زمانی که آشفتگی محیطی زیاد است، مهم است. استی لادر می تواند از تکنیک های مختلف تحلیل روند برای این منظور استفاده کند، مانند مدل سازی آمیخته بازاریابی، تحلیل ریسک، مدل سازی انتخاب و تحلیل مشتری. استی لادر همچنین باید تغییرات سیاسی، قانونی، نظارتی، اجتماعی و اقتصادی را تحت نظر داشته باشد زیرا این نیروهای محیطی نقش مهمی در شکل‌دهی به روند بازار دارند.

۹.۳ تجزیه و تحلیل رشد بازار برای توسعه استراتژی بازاریابی Estee Lauder

استی لادر می تواند داده های تاریخی را برای تعیین نرخ رشد بازار برون یابی کند. این اطلاعات می تواند به یک شرکت در تعیین مرحله چرخه حیات فعلی صنعت کمک کند.

۹.۴ تجزیه و تحلیل سودآوری بازار برای توسعه استراتژی بازاریابی Estee Lauder

استی لادر می تواند از چارچوب پنج نیروی پورتر برای تعیین سودآوری بازار استفاده کند. قدرت خرید بالا بر سودآوری بازار تأثیر منفی می گذارد و نشان می دهد که مشتریان استی لودر گزینه های مختلفی دارند. قدرت تامین‌کننده پایین به طور مثبت بر سودآوری تأثیر می‌گذارد و نشان می‌دهد که استی لادر در طول فرآیند مذاکره با تأمین‌کنندگان، جایگاهی قوی دارد. موانع ورود بالا نشان می دهد که تعداد کمتری از افراد جدید در بازار وجود خواهد داشت. تهدید محصول جایگزین بالا و رقابت رقابتی بالا نیز سودآوری و جذابیت بازار را برای استی لودر کاهش می دهد.

۹.۵ تجزیه و تحلیل ساختار هزینه برای توسعه استراتژی بازاریابی Estee Lauder

استی لادر می تواند از مدل زنجیره ارزش پورتر (همانطور که در زیر آورده شده است) برای تعیین ساختار هزینه صنعت استفاده کند.

این به استی لودر در جداسازی هزینه ها و شناسایی عوامل حیاتی موفقیت کمک خواهد کرد. Estee Lauder همچنین می تواند از اطلاعات به دست آمده از تجزیه و تحلیل ساختار هزینه برای توسعه مزیت هزینه استفاده کند.

 

امتیاز post

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.