ایرانی توانمند
Business is booming.

تجزیه و تحلیل گسترده SWOT Estée Lauder – یک برند لوازم آرایشی آمریکایی

0

تجزیه و تحلیل گسترده SWOT Estée Lauder – یک برند لوازم آرایشی آمریکایی

سلام!

نام من آدیتیا شاستری است و این مطالعه موردی را با کمک شاگردانم از دوره بازاریابی دیجیتال آنلاین در IIDE – موسسه بازاریابی دیجیتال شماره ۱ هند نوشتم.

این دانش‌آموزان تلاش زیادی برای تحقیق در مورد این موضوع انجام داده‌اند تا اطمینان حاصل کنند که دانش عمیقی کسب می‌کنید و همچنین به شما کمک می‌کنند پروژه خود را تکمیل کنید (اگر برای این کار اینجا هستید)

اگر این مطالعه موردی را مفید می‌دانید، نظر خود را در زیر بگذارید.

این واقعا به ما انگیزه می دهد.

پیش از این، ما یک تجزیه و تحلیل دقیق SWOT از یکی از برترین شرکت های زیبایی در جهان که Revlon است، انجام داده بودیم. اکنون به تحلیل SWOT از Estée Lauder می پردازیم که یکی دیگر از شرکت های بسیار موفق در این بخش است.

Estée Lauder یکی از رهبران جهانی در بازار زیبایی است که مشتریان را با محصولات زیبایی متحول کننده و تجربیات زیبایی فردی آنها خوشحال می کند. Estée Lauder از سال ۱۹۴۶ یک نام تجاری شناخته شده است. بیش از ۲۵ محصول آن در حدود ۱۵۰ کشور و منطقه به فروش می رسد.

بازاریابی دیجیتال Estée Lauder همیشه قوی بوده است و نقش مهمی در به رسمیت شناختن و موفقیت برند آنها در طول سال ها داشته است. داشتن مهارت های دیجیتال و به روز بودن در مورد آنها بسیار مهم است تا بتوان در زمان مناسب از آنها برای موفقیت استفاده کرد. برای به دست آوردن چنین مهارت‌ها و دانشی در مورد بازاریابی دیجیتال، از کلاس کارشناسی ارشد رایگان IIDE در بازاریابی دیجیتال ۱۰۱ توسط مدیر عامل و موسس IIDE، کاران شاه، استفاده کنید.

از طریق این وبلاگ، تجزیه و تحلیل مفصل SWOT استی لادر را در اختیار شما قرار می دهیم، اما قبل از انجام این کار، اجازه دهید ابتدا نگاهی به این شرکت بیندازیم و تاریخچه، محصولات و رقبای آن را بهتر درک کنیم.

دیجیتال-بازاریابی-مسترکلاس

درباره Estée Lauder

SWOT Analysis of Estée Lauder – Estée Lauder

Estée Lauder در سال ۱۹۴۶ برای فروش محصولات مراقبت از پوست، آرایش، عطر و محصولات مراقبت از مو تاسیس شد. بنیانگذاران این برند زن و شوهری به نام های استی لادر و جوزف لادر هستند که تجارت خود را با تولید لوازم آرایشی در شهر نیویورک آغاز کردند. هر دوی آنها ابتدا با فروش روغن پاک کننده، لوسیون پوست، کرم همه کاره فوق العاده غنی و پک کرم شروع کردند.

آنها به آرامی در عرض ۱۵ سال به یکی از مارک های معروف لوازم آرایشی با فروشگاه های بزرگ در ایالات متحده تبدیل شدند. این برند بازوهای خود را گسترش داد و بانوی بنیانگذار برند، کلینیک را به بازار معرفی کرد که دوباره توسط عروس استی لادر به نام Evelyn Lauder اداره می شد.

شرکت های Estée Lauder کسب و کار خود را به طور تصاعدی گسترش دادند و هنوز هم دارند. آنها بازار لوازم آرایشی و صنعت مراقبت از پوست را همراه با معرفی محصولات ارگانیک برای مردان و زنان از طریق استفاده سریع از فناوری های جدیدتر و کار در کنار روندهای در حال تکامل مصرف کننده، رهبری می کنند.

آمار سریع در مورد موسس استی لادر استی لادر و جوزف لادر

  • سال تاسیس ۱۹۴۶
  • مبدا شهر نیویورک
  • تعداد کارمندان ۴۸۰۰۰
  • نوع شرکت عمومی
  • ارزش بازار ۹۹.۳۹ میلیارد دلار آمریکا (۲۰۲۲)
  • درآمد سالانه ۱۴.۲۹ میلیارد دلار آمریکا (۲۰۲۰)
  • درآمد خالص / سود ۲.۸۷ میلیارد دلار آمریکا (۲۰۲۱)
  •  تجزیه و تحلیل SWOT از استی لودر
  •   پیشخوان لوازم آرایشی استی لودر
  • محصولات استی لودر

Estée Lauder به یکی از بهترین برندهای مراقبت از پوست تبدیل شده است و انواع محصولات باکیفیت مانند

 

  •      مراقبت از پوست
  •      آرایش
  •      عطر
  •      مراقبت از مو

 

 

رقبای Estée Lauder

 

Estée Lauder دارای رقبای از سراسر جهان است و برخی از رقبای برتر عبارتند از:

  •      طبیعت برزیل.
  •      رولون
  •      جفرا
  •      شیسیدو
  •      لورآل

 

از آنجایی که اکنون چیزهای زیادی در مورد این شرکت می‌دانیم، بیایید به تحلیل SWOT مورد انتظار Estée Lauder بپردازیم.

 

تجزیه و تحلیل SWOT از استی لودر

 

تجزیه و تحلیل SWOT به عنوان تجزیه و تحلیل نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدهای یک شرکت شناخته می شود. این به درک موقعیت رقابتی شرکت کمک می کند و شما را راهنمایی می کند تا برنامه ریزی استراتژیک را مطابق با آن انجام دهید. از طریق این روش خاص می توانید عوامل داخلی و خارجی شرکت را درک کنید.

 

این برای ارائه تصویری واقع بینانه از یک شرکت ایجاد شده است. همچنین نگاهی مبتنی بر داده و بسیار مبتنی بر واقعیت به شرکت می دهد.

 

برای درک بهتر تحلیل SWOT Estée Lauder، به اینفوگرافیک زیر مراجعه کنید:

 

SWOT Analysis Estée Lauder – SWOT Infographics of Estée Lauder

 

اکنون ابتدا اجازه دهید با نقاط قوت شرکت از تجزیه و تحلیل SWOT Estée Lauder شروع کنیم.

نقاط قوت استی لودر

 

نقاط قوت یک شرکت چیزی است که آن را از بقیه متمایز می کند و به آن برتری می بخشد. این چیزی است که به موفقیت برند کمک می کند. نقاط قوت استی لودر در زیر آورده شده است:

 

قدیمی ترین: Estée Lauder یکی از برندهای قدیمی در صنعت لوازم آرایشی است. میراث بیش از ۷۵ سال به Estée Lauder کمک می کند تا اعتماد را در بین مشتریان و مشتریان بالقوه خود ایجاد کند.

طیف وسیعی از گزینه ها: آنها متعهد به ایجاد یک تجربه زیبایی و آرایشی بسیار شخصی شده، طیف وسیعی از محصولات آرایش، عطر، مراقبت از مو، زیبایی و مراقبت از پوست را برای پاسخگویی به نیازهای مختلف مشتریان خود دارند.

ادغام و اکتساب: این برند همیشه از رقبای خود از نظر خرید از جمله سرمایه گذاری در MAC Cosmetics مستقر در تورنتو در سال ۱۹۹۴ و خرید آن در سال ۱۹۹۸، خرید Smashbox Beauty Cosmetics, Inc در سال ۲۰۱۰ و غیره جلوتر است. قدرت برند برای افزایش جای پای خود در بازار.

مدیریت عالی رسانه‌های اجتماعی: در پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی، این برند حضور آنلاین بسیار قدرتمندی دارد و از این رو توانسته است به افراد زیادی در سراسر جهان دسترسی پیدا کند و با کمپین‌ها و مدیریت رسانه‌های اجتماعی خود، افراد را جذب کند.

نکته پاداش: همچنین می توانید کسب و کار خود را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای مشتریان بالقوه خود تبلیغ کنید و با استفاده از مدیریت شهرت آنلاین با آنها ارتباط برقرار کنید. اما صبر کنید، آیا می دانید چگونه این کار را انجام دهید؟ اگر پاسخ شما منفی است، نگران نباشید زیرا ما در IIDE بیش از ۱۳ دوره کوتاه مدت در بازاریابی دیجیتال ارائه می دهیم که می توانید مهارت ها و زمینه هایی را که می خواهید در آنها تخصص کسب کنید مانند بازاریابی رسانه های اجتماعی و مدیریت شهرت آنلاین را انتخاب کنید.

 

این دوره های مهارتی توسط کارشناسان صنعت دیجیتال ارائه می شود که در ایجاد آینده بسیاری از نامزدها به موفقیت دست یافته اند. این مهارت‌های بازاریابی دیجیتال از نظر رشد آینده و فرصت‌های شغلی برای کسانی که یاد می‌گیرند، مفید هستند. برای دانستن بیشتر باید این لینک ها را بررسی کنید.

 

حضور قوی جغرافیایی: Estée Lauder حضور جغرافیایی بسیار خوبی دارد و تقریباً در ۱۵۰ کشور در سراسر جهان فروخته می شود. این نشان می دهد که این برند دسترسی آسان را فراهم می کند و بازار هدف گسترده ای دارد.

نیروی کار متنوع: Estée Lauder همیشه به داشتن نیروی کاری متنوع و بسیار فراگیر اعتقاد داشته است که کارمندان را قادر می سازد محصولات نوآورانه ایجاد کنند و مشتریان و نیازهای دائماً در حال تغییر آنها را درک کنند.

 

 

نقاط ضعف Estée Lauder

 

عواملی که یک شرکت را از کار با پتانسیل واقعی خود باز می دارد، حوزه های خاصی است که شرکت می تواند در آنها بهتر عمل کند. برخی از نقاط ضعف استی لودر عبارتند از:

 

حضور بین المللی: رکورد برند Estée Lauder به اندازه سایر مارک های محبوب نیست. با این حال خود را به عنوان یک بازیگر جهانی، به ویژه در اقتصادهای نوظهور مانند هند، چین و روسیه نشان می دهد.

بسیار گران است: Estée Lauder در بخش ممتاز قرار می گیرد و بنابراین قیمت محصولات آن در مقایسه با سایر مارک های موجود در بازار که همان محصولات را با قیمت کمی ارزان تر ارائه می دهند، کاملاً بالاتر است. به همین دلیل، افرادی که می خواهند محصولی از استی لودر بخرند، فقط به این دلیل که حاضر به پرداخت نیستند، پای خود را پس می گیرند.

گران شدن تجربه مشتری: Estée Lauder همیشه در تلاش است بر ایجاد تجربه مشتری در بهترین حالت ممکن تاکید کند و این خوب است، اما گاهی اوقات تمرکز بیش از حد بر روی ایجاد تجربه مشتری باعث می شود مشتریان از چنین تجربیاتی استفاده کنند.

محصولات تقلبی: امروزه ساخت محصولات تقلبی را برای دزدان دریایی طراحی آسان‌تر کرده است، به همین دلیل محصولات تقلبی دقیق‌تر و سریع‌تر از همیشه به نظر می‌رسند، زیرا عکس‌های دقیقی از محصولات در عرض چند دقیقه پس از عرضه پست می‌شوند، بنابراین گاهی اوقات اعتماد کردن به آنها سخت است. آنها، به همین دلیل مارک های دیگر نیز در جایی آسیب می بینند.

دسته بندی محصولات محدود: استی لودر تنها با محصولات آرایشی خود را متوقف کرده است. آنها می توانستند خطوط تولید خود را به محصولات مبتنی بر حمام و دوش گسترش دهند که می توانست درآمد بیشتری نسبت به رقبای خود ایجاد کند.

 

 

فرصت هایی برای Estée Lauder

فرصت ها به عنوان عوامل خارجی مطلوب نیز شناخته می شوند و زمینه هایی هستند که یک شرکت می تواند از آنها استفاده کند و در بین رقبای خود بهتر شود.

 

دانش خوب بازار: از آنجایی که Estée Lauder برای مدت طولانی در این صنعت بوده و یکی از برندهای پیشرو بوده است، دانش بازار خوبی دارد که می تواند از آن برای درک سلیقه ها و نیازهای مصرف کننده در حال تغییر استفاده کند و بر اساس آن برای کسب موفقیت عمل کند. در بازار.

بخش مردانه: Estée Lauder یک برند برای زنان است، و با بخش مراقبت از مردان که سریع‌ترین رشد را دارد، فرصت‌های عالی و بسیاری موارد دیگر برای کشف محصولات مراقبت از پوست برای مردان وجود دارد، زیرا بازار جدیدی را برای Estée Lauder باز می‌کند.

رشد تقاضا: بازار محصولات مراقبت از مو و مراقبت شخصی در حال گسترش است و پتانسیل جمعیتی و جغرافیایی قابل توجهی دارد. پتانسیل بازار همیشه در حال افزایش است زیرا افراد بیشتری روزانه از محصولات مراقبت از مو استفاده می کنند و رقابت زیادی در صنعت مراقبت از مو وجود دارد که مردم به خوبی از اهمیت آن آگاه هستند.

قرار گرفتن در معرض بازارهای جدید: مصرف کنندگان همیشه مشتاقانه منتظر پرداخت قیمت های بالاتر برای محصولات با ارزش بیشتر و فرصت هایی برای نفوذ به بازار هستند. فرصت ورود به اقتصادهای نوظهور از طریق تعامل با محیط آنها می تواند به افزایش استی لودر کمک کند. اخیرا، Estée Lauder جای پای خود را با فروشگاه New Jo Malone لندن در بمبئی، هند گسترش داد.

محصولات ارگانیک: تقاضای فزاینده ای برای لوازم آرایشی ارگانیک وجود دارد. این تقاضا برای افرادی که از همان ابتدا تحقیق و توسعه ارگانیک را به کار گرفته اند، نشانه ای مطلوب است.

 

 

تهدیدات استی لودر

 

اینها مواردی است که می تواند به هر سازمانی آسیب برساند و باید با هوشمندی برخورد شود تا مشکلی برای شرکت ایجاد نشود. تهدیدات برای استی لودر عبارتند از:

 

فرآیند تست گران قیمت: برای همه مشخص است که محصولات این شرکت ۱۰۰% بدون عطر و تست آلرژی هستند. آنها از هیچ حیوانی برای هیچ نوع آزمایشی استفاده نمی کنند و مردم را تشویق می کنند که از آن استفاده نکنند. بنابراین منجر به فرآیندهای تست گران قیمت برای شرکت می شود.

دشواری بازار: تقریباً همه بازیکنان در دسته زیبایی قرار می گیرند و تمایز بسیار دشوار است. مشتریان در مورد مقوله زیبایی بسیار نگران هستند، بنابراین جذب آنها به کیفیت و خدمات برند بیشتری نیاز دارد.

رقابت از دیگر برندها: برندهای جدید مراقبت از پوست و لوازم آرایشی نیز محصولاتی با نوآوری و فناوری رقابتی جدیدتر برای فروشگاه‌های خرده‌فروشی ایجاد می‌کنند که رقابت استی لادر را افزایش می‌دهد.

 

نگرانی سلامت: اگر محصولات ارائه شده سازگار با محیط زیست نباشند، روند رو به رشد محصولات ارگانیک و بدون ظلم خطر بزرگی را به همراه دارد. Estée Lauder اکنون باید بیشتر بر گسترش دامنه دسترسی خود به محصولات طبیعی و ارگانیک تمرکز کند.

مناقشات و دعاوی حقوقی: استی لادر مناقشات زیادی از جمله SOPA، کار کودکان، آزمایش حیوانات، بایکوت و ضد تحریم داشت. چنین مجادلاتی به میزان قابل توجهی شهرت برند Estée Lauder را در بازار کاهش داده بود.

تبلیغات منفی: نشان می دهد که اکثر برندهای لوازم آرایشی تبلیغات نادرستی مانند بهبود رنگ پوست نشان می دهند. طیف گسترده ای از مردم می گویند که این محصولات آرایشی ضد فرهنگ هستند، اثرات نامطلوبی بر سلامت و پوست دارند و طبیعی نیستند.

 

 

این به تجزیه و تحلیل SWOT گسترده ما از Estée Lauder پایان می دهد. اجازه دهید یادگیری خود را در زیر به پایان برسانیم.

دیجیتال-بازاریابی-مسترکلاس

نتیجه گیری

Estée Lauder یکی از بزرگ‌ترین و پررونق‌ترین برندهای مراقبت از پوست و لوازم آرایشی در صنعت خود است و به عملکرد خوب خود ادامه می‌دهد. از طریق تجزیه و تحلیل SWOT Estée Lauder، ما به این درک رسیده‌ایم که این شرکت دارای حضور جغرافیایی و رسانه‌های اجتماعی بسیار خوبی است که منجر به داشتن یک پایگاه مشتری و بازار هدف بزرگ می‌شود. کیفیت محصول و نوآوری محصول یکی از عوامل اصلی رضایت مشتری بوده است

 

همچنین، نیروی کار متنوع به موفقیت آن در بازار کمک کرده است. با این حال، باید به بخش‌های دیگر محصول گسترش یابد و بیشتر برای تحقیق و توسعه خود هزینه کند، زیرا برای شرکت مهم است، فرآیند تصمیم‌گیری آنها باید تغییر کند و بهتر شود و رضایت کارکنان باید اندازه‌گیری شود تا نرخ فرسایش بالا را درک کنیم.

 

تلاش های بازاریابی که توسط یک شرکت انجام می شود آنها را به موقعیتی موفق هدایت می کند و به آنها کمک می کند تا به اهداف خود برسند. در عصر امروز دیجیتال مارکتینگ اهمیت فوق العاده ای پیدا کرده است و برای بهتر و برتر بودن باید در آن مهارت داشت.

 

Estée Lauder در سرتاسر جهان به مردم دسترسی پیدا کرده است و یکی از دلایل اصلی رسیدن به جایگاه امروزی آن تلاش‌های بازاریابی آن است.

امتیاز post

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.