ایرانی توانمند
Business is booming.

تطبیق Csr با تحلیل موردی صنعت لوازم آرایشی

0

راهنما مطالعه موردی شرکت های استی لادر: تطبیق Csr با صنعت آرایشی و بهداشتی

شرکت‌های استی لادر: تطبیق Csr با تحلیل موردی صنعت لوازم آرایشی

 

ضروری است به خاطر داشته باشید که شرکت های استی لادر: انطباق Csr با راه حل موردی صنعت آرایشی و بهداشتی یکی از شرکت های انرژی بین المللی مهم و پیشرو در ایالات متحده است که تقریباً در همه عناصر گاز طبیعی، نفت و زمین گرمایی مشارکت داشته است. صنایع انرژی مانند تولید و اعزام هیدروکربن، بازاریابی، پالایش و حمل و نقل، تولید و فروش مواد شیمیایی و تولید برق. این کسب و کار سعی کرده است خود را به عنوان سازمانی که به حفاظت از محیط زیست اختصاص داده است، پیش بینی کند. کسب و کار این کار را آشکارا از طریق فایل “راه شورون” و از طریق بازاریابی انجام داده است.

 

مطالعه موردی HelpIt تمایل دارد در سراسر زنجیره ارزش اجرا شود و فعالیت‌های متفاوتی را در خود جای دهد، به همین ترتیب این کسب‌وکار در واقع مقدار زیادی درآمد ایجاد کرده است که در مجموع به ۵۰۵۹۲ دلار در سال ۲۰۰۰ رسیده است. با چالش ها و ریسک های مهم در عملیات معمول شرکت سروکار دارد. لازم به یادآوری است که اگر روغن در هر مرحله تولید اشتباه استفاده شود، به احتمال زیاد به سلامت انسان، محیط طبیعی و موفقیت شرکت به عنوان یک کل آسیب می رساند. حوادث و تصادفات ممکن است در تعدادی از وب سایت ها رخ دهد. برای شرکت بسیار مهم است که در مورد پولی که در اقدامات به کار رفته برای مدیریت چنین مشکلات و ریسک‌هایی سرمایه‌گذاری می‌کند محتاط باشد، به همین ترتیب شرکت‌های استی لادر: تطبیق Csr با تحلیل موردی صنعت آرایشی و بهداشتی ممکن است با سنت پایدار مدیریت غیرمتمرکز مغایرت داشته باشد. .

راهنما مطالعه موردی شرکت های استی لادر: تطبیق Csr با صنعت آرایشی و بهداشتی

 

راه حل مطالعه موردی شرکت های Estee Lauder: تطبیق Csr با صنعت آرایشی و بهداشتی به احتمال بدتر شدن محیط در اثر فعالیت های انسانی اشاره دارد که به نوبه خود منجر به آسیب غیرمستقیم یا مستقیم به افراد در یک محیط می شود. محیط زیست می تواند به دلیل استفاده گسترده از منابع، ضایعات تولید، انتشار گازهای گلخانه ای، پساب ها و غیره آسیب ببیند. عوامل موثر بر محیط زیست نیز به حسن نیت و سابقه کسب و کار به عنوان یک کل در صنعت آسیب می زند.

 

خطر این است که مدیریت شورون بر روی آن تاکید دارد شامل:

 

تهدید آسیب به سلامت انسان، محیط طبیعی و موفقیت کسب و کار.

اثرات خارجی محیطی و تأثیر آن بر محصولات عمومی در هر مرحله زنجیره ارزش

زنجیره ارزش از استخراج مواد خام تا پمپ ها

از دست دادن شهرت و حسن نیت

هزینه اختلال در سازمان

این شرکت به عنوان شرکت انرژی ارزشمند و پیشرو و وجهه قوی بازار در بازارهای داخلی و جهانی، نیاز به رسیدگی و رسیدگی به مشکلات عملکردی داشت. به دلیل عدم مدیریت کارآمد ممکن است تأثیر نامطلوب و منفی بر امنیت و سلامت نیروی کار کارکنان، منابع مورد استفاده شرکت، محیط طبیعی و همچنین عملکرد پولی و دوام کسب و کار داشته باشد. روغن در مراحل تولید

نشت یا نشت گاز یا نفت در هر مرحله تولید برای شرکت و حیوانات و محیط زیست ناامن خواهد بود. به همین دلیل، نیاز به یک استانداردسازی رویه وجود دارد تا مدیریت کسب و کار اطمینان دهد که امنیت و سلامت کارکنان در طول فرآیند تولید در خطر نیست. جریمه ها و هزینه های اضافی ممکن است توسط دولت کشور پیشنهاد شود و برخی از فعالیت های شرکت را محدود کرده و شرکت را از آسیب رساندن به محیط زیست منع کند.

مدیریت ریسک محیطی

مدیران یا مدیران شرکت باید ریسک محیط زیست را مدیریت نکنند، زیرا آنها در واقع تهدیدهای دیگری از جمله ریسک پولی را مدیریت کرده اند، زیرا مدیریت یا مدیران شرکت می توانند با ارزیابی نتایج مدیریت تهدید ارزی را به صورت کمی تعیین کنند. تجزیه و تحلیل هزینه فایده هدف مدیریت این است که هزینه کمتری برای تجارت برای حمایت از مدیریت سایر خطرات متحمل شود. بسیار ضروری است که هزینه مدیریت تهدید باید کمتر از هزینه خود خطر باشد.

 

از سوی دیگر، در مورد شرکت های استی لادر: انطباق Csr با راه حل مطالعه موردی صنعت آرایشی، هدف نهایی شرکت کاهش احتمال وقوع تهدید بالقوه است. در صورتی که شرکت قادر به رهایی از حادثه خطر نباشد، می‌تواند به منظور کاهش اثرات نامطلوب این گونه خطرات، اقداماتی را انجام دهد تا هزینه‌های مربوط به اثرات خطر و زیان‌ها تا حدودی کاهش یابد. معمولاً، تأثیرات شرکت‌های استی لادر: تطبیق Csr با تحلیل موردی صنعت آرایشی و بهداشتی ممکن است از نظر مالی اندازه‌گیری نشود، بنابراین برای کسب‌وکار چالش‌برانگیز است که منافع حاصل شده و هزینه‌های متحمل شده در آن را مقایسه کند.

 

هزینه های مورد نیاز برای مدیریت تهدیدات محیطی بر اساس عوامل اخلاقی است که باید در نظر گرفته شوند تا الزامات یا الزامات دولتی توسط خط مشی شرکت. این امر به نوبه خود این حس حقیقت را تامین می‌کند که از جمله هزینه‌های غیرضروری است که توسط سازمان هزینه می‌شود، اما منافع مطلوب و مطلوبی را به همراه خواهد داشت و از این رو به طور غیرمستقیم باعث بهبود وضعیت نهایی شرکت می‌شود. به دلیل این واقعیت که در هزینه های عملیاتی روزانه گنجانده شده است، تعیین هزینه های محیطی چالش برانگیز است.

خرج کردن پول در شرکت های استی لودر: تطبیق Csr با تحلیل موردی صنعت آرایشی و بهداشتی

 

راه حل موردی اگر من در محل مدیر عامل شرکت های استی لودر باشم: تطبیق Csr با تحلیل موردی صنعت آرایشی و بهداشتی، بر من تاکید می شود که مدیران خط به اندازه کافی سرمایه گذاری نخواهند کرد، به این دلیل است که مدیریت خط به احتمال زیاد اختصاص مدیریت ریسک محیطی را ارائه می دهد که با چشم انداز و هدف شرکت هماهنگ است. تأیید اعتبار چنین فداکاری و از خود گذشتگی از طریق سطح مشارکت و مشارکت کارکنان بسیار مهم است. نه تنها این، شرکت های Estee Lauder: Adapting Csr to The Cosmetics Industry عملکرد سلامت و تندرستی باید نماینده ای در پست اجرایی/مدیریت عالی داشته باشند.

 

این مدیر و سرپرست ارشد نیستند که در مدیریت خطرات محیطی نقش اساسی دارند. مدیران خط همچنین نقش مهمی در توسعه و حفظ سلامت و تندرستی در یک سازمان دارند. ذکر این نکته ضروری است که سرپرستان و مدیران ارشد که مشتاق حفظ محل کار ایمن و پیروی از قوانین ایمنی و بهداشت هستند، مدیران و مدیران ارشد برای پیگیری و اجرای چنین مقرراتی، نه فقط در این زمینه، بلکه به مدیران خطی وابسته هستند. همچنین به عنوان کانالی برای ایده های بهبود ایمنی و بازخورد از کارکنان خدمت می کند.

 

بسیار ضروری است که ناظر خط باید افرادی باشند که مدیران و سرپرست ارشد به آنها تکیه می کنند و مایل نیستند که سلامت و ایمنی را به منظور دستیابی به اهداف خاص و همچنین بهتر جلوه دادن خود به خطر بیاندازند. انجام این کار ناظران خط باید مقداری پول را برای شرکت‌های استی لادر خرج کنند: مدیریت راه حل مطالعه موردی صنعت آرایشی و بهداشتی را با Csr تطبیق دهند. مدیران خط باید مستقیماً مسئول حفاظت از کارگران در یک سازمان، مردم و محیط زیست باشند.

 

آموزش مدیریتی که توسط سرپرست خط دریافت می شود قبل از شروع کار بسیار مهم است و آموزش مسائل بهداشتی و امنیتی یا مدیریت خطرات محیطی باید در تصدی مدیران خط گنجانده شود. نه تنها این، در کنار آموزش وظایف و تعهدات مدیریتی و مکان‌های متعدد دیگر از جمله ارتباطات و رهبری کارآمد، دوره‌های سلامت و تندرستی که وظایف مدیران خط را از منظر سلامت و تندرستی تجزیه و تحلیل و ترسیم می‌کند نیز باید انجام شود. تمام شده.

به سرعت، من تاکید می کنم که مدیران خط به اندازه کافی روی مدیریت ریسک محیطی سرمایه گذاری نخواهند کرد، زیرا برای کسب و کار ضروری است که تأثیر خود را بر محیط زیست کاهش دهد و نتیجه نهایی خود را بهبود بخشد. پایدار شدن و کاهش ضایعات منجر به صرفه جویی در هزینه مدیریت پسماند، آب و انرژی می شود. نه فقط این، بلکه باعث افزایش سود کسب و کار از طریق افزایش عملکرد و کارایی می شود.

ریسک های شرکت

 

استانداردهای محیطی و امنیتی در واقع توسط مرکز تحقیقات و نوآوری شورون از طریق توسعه کسب و کار (ابزار تصمیم گیری) در بحث با مدیران اجرا شده است که علاوه بر عملیات بالادستی، تمایل به مدیریت پایین دستی دارد. این شرکت به سرپرستان برای تمرکز بر پروژه های اجرای آنها پشتیبانی می کند و همچنین به مدیران در انجام تحلیل مزیت هزینه کمک می کند.

 

اغلب، این که هزینه مورد نیاز برای مدیریت شرکت های استی لادر: تطبیق Csr با مطالعه موردی صنعت آرایشی و بهداشتی، وظایف تجزیه و تحلیل موردی را می توان بر اساس ارزش دلاری یا ارزش پولی ارزیابی کرد، در مورد مزایای واقعی نیست. مثلا؛ در صورتی که منفعت ناشی از احتمال کم موقعیت‌های نامطلوب یا نامطلوب باشد، مشخص نیست که تا چه اندازه توسط شرکت‌های استی لادر به حداقل می‌رسد: تطبیق Csr با هزینه‌های صنعت آرایشی و بهداشتی. میزان خسارت در سایر سرمایه گذاری های مالی از زمان نامطلوب کاهش می یابد، اما اعتبار خسارت چالش برانگیز است.

 

علیرغم مشکل در پاسخ به چنین سؤالاتی، Business Help مدیریت می کند تا نگرانی هایی را برای رسیدگی به شرکت های Estee Lauder ایجاد کند: تطبیق Csr با تحلیل موردی صنعت آرایشی و بهداشتی. اساسا، شرکت از استراتژی صفحه گسترده استفاده می کند. تمایل دارد از جداول ارزشیابی و برگه های ورودی متعدد به منظور تبدیل ورودی ها به ارزش دلار استفاده کند.

 

ناظران حق دارند برگه ورودی هر پیشنهاد کاهش تهدید را با جزئیاتی مانند هزینه سرمایه اولیه پروژه، عمر کار یا مدت زمانی که در طی آن مزایا توسط پروژه به دست می‌آید و شرح رویداد مانند وقفه‌های خدمات، پر کنند. جراحات و آتش سوزی ورودی به احتمال زیاد شرایط سفارشی و فعلی را مقایسه می کند.

 

اساساً، اطلاعات توسط سرپرستان از معیارهای کیفی رتبه‌بندی ریسک استفاده می‌شود که تمایل دارد در مرحله فرآیند مدیریت خطر قبلی یکپارچه شود. انتظار مدیران همچنین احتمال وقوع مناسبت نامطلوب و دقیق تر و میزان آسیب را دارند تا ارزیابی های کیفی قبلی تکمیل شود. ناگهان، شرکت های Estee Lauder: Adapting Csr to The Cosmetics Industry Study Help در واقع ابزار کارآمد شرکت را برای اندازه گیری هزینه های مربوط به گزاره های مدیریت تهدید پیدا کردند. این شرکت سعی کرده است تا از طریق پیش‌بینی تأثیر کل دلار موقعیت‌های منفی و کسر هزینه‌های پایدار، منافع را اندازه‌گیری کند.

توصیه هایی به کلر در مورد شرکت

تجزیه و تحلیل مطالعه موردی پس از در نظر گرفتن ارزیابی و امکان سنجی کسب و کار علاوه بر مزایای آن، توصیه می شود که کلر باید ابزار انتخاب ابزار را در سطح شرکت انجام دهد، زیرا این ابزار به مدیران کمک می کند تا در انتخاب مشاغلی که باید به آن ها تبدیل شوند. به منظور کاهش تهدید

 

علاوه بر این، توسط ناظران در پالایشگاه برای عملکرد افزایش سود در مدیریت شرکت های استی لادر: تطبیق Csr با تحلیل موردی صنعت آرایشی و بهداشتی استفاده شده است. نه تنها این، بلکه به پالایشگاه اجازه می دهد تا میلیون ها دلار مزایای کاهش ریسک را بدون هیچ هزینه اضافی تولید کند.

 

اجرای شرکت در سراسر شرکت از طریق کمک به بحث در مورد شرکت های استی لادر، مزایای مالی و غیر مالی مختلفی را برای شرکت به همراه خواهد داشت: تطبیق Csr با آسیب صنعت لوازم آرایشی و چشم انداز حوادث و اهمیت نسبی و احتمالات انواع مختلف مسائل یا مشکلات به طور قابل‌توجهی، به مدیریت کسب‌وکار در تعیین تخصیص مؤثر منابع مدیریت تهدید کمک می‌کند، که استفاده از آن به کسب‌وکار اجازه می‌دهد تا عملکرد کلی سرمایه‌گذاری انجام شده در مدیریت تهدید را افزایش دهد. علاوه بر این، کسب و کار سطح قابل مقایسه ای از صرفه جویی در هزینه را در رابطه با هزینه کلی یا کل دارایی در سراسر سازمان تشخیص می دهد. شرکت با مقایسه ارزش مورد انتظار پروژه ها، حاشیه سود را به حداکثر می رساند.

 

به بیان سریع، کلر باید شرکت را برای مقابله کارآمد با مدیریت ریسک محیطی و تخصیص منابع مدیریت ریسک به روشی مؤثر انجام دهد، بنابراین کارایی سرمایه گذاری مدیریت ریسک را افزایش می دهد. عملی بودن و پایداری کار را افزایش می دهد.

 

امتیاز post

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.