ایرانی توانمند
Business is booming.

شرکت در آزمون آنلاین سایر دانش آموزان با هدف کسب در آمد

رئیس پلیس فتا استان مازندران خبر داد:

0 52

رئیس پلیس فتا استان مازندران ازشناسایی ودستگیری دانش آموزی که با دریافت مبالغی به جای دانش آموزان در آزمون آنلاین مدارس شرکت می کرد، توسط پلیس فتا مازندران خبرداد.

سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا استان مازندران در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا در تشریح این خبر اعلام کرد: برابر رصدهای صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا استان مازندران در فضای مجازی فردی با تبلیغ تقلب و دسیسه در امتحانات دانش آموزان که در پیام رسان تلگرام و شبکه های اجتماعی اینستاگرام تبلیغات می کرد مورد شناسایی قرار گرفت و پس از کسب مجوز قضائی دستگیروجهت سیرمراحل قانونی تحویل مقامات ذی صلاح شدند.

سرهنگ خورشاد ادامه داد: متهم پس ازدستگیری درابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شد با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری شده لب به سخن گشود و عنوان داشت عوض ۱۸ نفر از دانش آموزان در امتحانات مجازی شرکت کرده با نمره بسیار بالا و تاثیرگذار در معدل آنها بوده و انگیزه این کار خود به منظور کسب درآمد اعلام داشت.

این مقام انتظامی ضمن بیان اینکه در هنگام کشف موارد مجرمانه در این حوزه، صورت اسامی دانش آموزان متخلف نیز به نهادهای اجرایی به جهت اعمال برخوردهای لازم و قانونی اعلام شد.

رئیس پلیس فتا مازندران توصیه کرد: خانواده ها باید با توجه به اینکه ارتکاب این اعمال مجرمانه و متخلفانه بعضا از سوی فرزندان آنها به صورت مخفیانه صورت می گیرد ضمن راهنمایی فرزندان نظارت مستمر و دائمی را بر نحوه فعالیت های تحصیلی و امتحانات آنان داشته باشند.

سرهنگ خورشاد از کاربران خواست تا در صورت برخورد با محتوای مشکوک و مجرمانه با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی cyberpolice.ir در قسمت مرکز فوریتهای سایبری به همکاران ما گزارش دهند تا برخورد قانونی با گردانندگان این سایت ها و صفحات اجتماعی صورت بگیرد.

امتیاز post

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.