Business is booming.

کارگاه پیشرفته محصولات آموزشی پریمیوم

701

کارگاه پیشرفته محصولات آموزشی پریمیوم

کارگاه پیشرفته محصولات آموزشی پریمیوم در این کارگاه پیشرفته یک روزه، ژان بقوسیان به مدرس‌های حرفه‌ای آموزش می‌دهد چگونه محصولات آموزشی پریمیوم تولید کنند و بفروشند.

محصولات آموزشی پریمیوم محصولات بسیار کامل و گرانی هستند که می‌توانند به‌صورت دوره ضبط شده یا آموزش حضوری باشند.

- Advertisement -

فروش این محصولات کار آسانی نیست

و برای بازاریابی و فروش آن باید از روش‌های پیشرفته مارکتینگ خاصی استفاده کرد که در این کارگاه توضیح داده می‌شود.

نوع ارائه: کارگاه حضوری
محل برگزاری: دانشگاه الزهرا
تاریخ برگزاری: پنجشنبه ۱۲ اسفند ساعت ۱۰ تا ۱۷
مخاطب: مدرس‌های حرفه‌ای
سطح: پیشرفته
پیش‌نیاز: داشتن محصولات آموزشی و مخاطب کافی
پشتیبانی: وبینار یک‌ساعته پرسش و پاسخ

 

در یک روز، پیشرفته‌ترین استراتژی‌های تولید و فروش محصولات آموزشی پریمیوم را یاد بگیرید!
ده‌ها استراتژی بی‌نظیر برای مدرس‌های حرفه‌ای که در هیچ جایی نخواهید شنید!

طراحی و ساخت محصولات آموزشی پریمیوم اصولی دارد که اگر رعایت نشود، محصول شما به یک کابوس تبدیل خواهد شد!
محصولات کامل و گران باعث انگیزش بیشتر در شاگردان می‌شود و نرخ اجرای مطالب و کسب نتیجه بیشتر می‌شود!
بازاریابی و فروش محصولات پریمیوم اصولی دارد که اگر رعایت نشود، فروشی ایجاد نخواهد شد!

در این کارگاه پیشرفته یک روزه، ژان بقوسیان به مدرس‌های حرفه‌ای آموزش می‌دهد چگونه محصولات آموزشی پریمیوم تولید کنند و بفروشند.

محصولات آموزشی پریمیوم محصولات بسیار کامل و گرانی هستند

که می‌توانند به‌صورت دوره ضبط شده یا آموزش حضوری باشند.

فروش این محصولات کار آسانی نیست و برای بازاریابی و فروش آن باید از روش‌های پیشرفته مارکتینگ خاصی استفاده کرد که در این کارگاه توضیح داده می‌شود.

در این کارگاه دقیقا چه چیزی یاد می‌گیریم؟

در این کارگاه گام‌به‌گام تولید و فروش محصولات آموزشی پریمیوم توضیح داده می‌شود.

ابتدا انتخاب موضوع محصول را یاد می‌گیریم.

موضوع محصول باید طوری باشد که پتانسیل تبدیل شدن به محصولات پریمیوم را داشته باشد.

سپس ساختار کلی محصول را مشخص می‌کنیم. انتخاب قیمت موضوع مهم دیگری است که بررسی می‌شود.

گام‌های بعدی بالا بردن ارزش محصول است به‌نحوی که با قیمت انتخاب شده همخوانی داشته باشد.

موضوع دیگری که خیلی مفصل توضیح داده خواهد شد، بازاریابی محصولات آموزشی پریمیوم است.

سه عامل کلیدی باعث بازاریابی موفق محصولات پریمیوم می‌شود.

این سه عامل توضیح داده خواهد شد.

طراحی آموزش‌های پریمیوم

در این قسمت مراحل انتخاب موضوع، ساختار کلی محصول، روش ارائه، قیمت‌گذاری و… توضیح داده می‌شود.

بازاریابی آموزش‌های پریمیوم

در این بخش کارگاه، عوامل کلیدی اثرگذار برتصمیم خرید محصولات آموزشی گران توضیح داده می‌شود و روش‌هایی کم‌نظیر ارائه می‌شود.

حفظ جایگاه محصول پریمیوم

چگونه پس از ارائه اولیه و هیجان زودگذر، فروش محصول را در اوج نگه‌داریم و خریداران جدیدی حاضر به خرید محصول باشند.

آیا در این کارگاه درباره موارد فنی و تولید محتوا صحبت خواهد شد؟

خیر. هیچ صحبتی نخواهد شد. سطح این کارگاه بسیار پیشرفته است و فرض ما آن است

که شما یک مدرس حرفه‌ای هستید و مشکلی در تولید ویدیو، صوت و محتوا ندارید.

موارد فنی مانند انتخاب تجهیزات و… جایی در این کارگاه ندارند.

البته اگر سوال خاصی داشتید می‌توانید در بخش پرسش و پاسخ بپرسید.

تمرکز ما در این کارگاه فقط بر استراتژی‌های تولید و بازاریابی محصولات آموزشی است.

اجرای فنی موارد و پیاده‌سازی آن‌ها با خودتان است!

 

 

سوالات متداول

این کارگاه دقیقا برای چه کسانی مفید است؟

مدرس‌هایی که حرفه‌ای هستند.

تجربه کافی در تولید و فروش محصولات آموزشی دارند. مخاطبان کافی دارند و می‌توانند

پیام بازاریابی خودشان را به افراد زیادی برسانند و اکنون تصمیم گرفته‌اند به سطح بالاتری بروند.

آیا فیلم کارگاه به شرکت‌کنندگان داده خواهد شد؟

خیر. صوت کارگاه به شرکت‌کنندگان داده خواهد شد تا برای مرور مطالب از آن استفاده کنند.

مطمئن نیستم این کارگاه برایم مفید باشد. آیا ثبت‌نام کنم؟

اگر مطمئن نیستید، احتمالا این کارگاه برایتان مناسب نیست. این کارگاه برای مدرس‌های مبتدی و کسانی که مخاطب کافی ندارد مفید نخواهد بود.

 

ژان بقوسیان

مشاوره صدها کسب‌ و کار

ژان بقوسیان مشاوره صدها کسب‌ و کار John Boghossian
ژان بقوسیان مشاوره صدها کسب‌ و کار John Boghossian

– طراح و سازنده بیش از ۹۰ محصول آموزشی پرفروش
– بیش از ۱۴ سال سابقه تولید محتوا به صورت ویدیو، صوت، مقاله و…
– نویسنده و مترجم بیش از ۴۰ کتاب با فروش ۲۵۰ هزار نسخه
– نویسنده کتاب مدرس مرجع
– موسس و مدیر سایت مدیرسبز، سایت تخصصی آموزش بازاریابی برای مدیران
– کارشناس رادیو اقتصاد
– سخنران همایش استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی همراه سخنرانان معروف جهان
– سابقه همکاری با مطرح‌ترین مدرسان جهان از قبیل برایان تریسی، ریچارد دنی، مایکل لندر و …
– سخنران بیش از ۱۰۰ همایش مطرح در شهرهای مختلف ایران

 

اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کارگاه پیشرفته محصولات آموزشی پریمیوم

 

دیگر مطالب ایرانی توانمند

۴.۵/۵ - (۲۳ امتیاز)

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.