ایرانی توانمند
Business is booming.

مزایای رقابتی از طریق تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش شرکت های Estee Lauder Inc

3

مزایای رقابتی از طریق تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش شرکت های Estee Lauder Inc.

 

برای The Estee Lauder Companies Inc مهم است که مزیت رقابتی خود را بر اساس فعالیت هایی قرار دهد که در آن به منابع کمیاب یا ترسناک دسترسی دارد. ممکن است شامل سرمایه فکری، دارایی، مهارت یا شبکه توزیع باشد. تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش می تواند به شرکت های Estee Lauder کمک کند تا آن فعالیت ها را شناسایی کند و آن حوزه ها را توسعه دهد تا برتری رقابتی قوی نسبت به رقبا داشته باشد. نمونه های زیادی وجود دارد (مانند توشیبا و شارپ) که تحلیل زنجیره ارزش را ابزاری برای کسب مزیت رقابتی و سرمایه گذاری هنگفت در فعالیت های تحقیق و توسعه در شبکه زنجیره ارزش خود می دانند. استراتژی‌های عمومی پورتر برای دستیابی به مزیت رقابتی و مدل زنجیره ارزش را می‌توان با هم برای ایجاد مزیت رقابتی قوی مورد استفاده قرار داد.

 

نمودار زیر مدل مزیت رقابتی پورتر را نشان می دهد:

تجزیه و تحلیل فعالیت های زنجیره ارزش را می توان برای درک منابع مزیت رقابتی انجام داد. Estee Lauder Companies Inc می‌تواند از عملیات، بازاریابی و سایر فعالیت‌های زنجیره ارزش مرتبط برای استفاده از مزایای هزینه استفاده کند یا می‌تواند از منابع انسانی، فناوری، زیرساخت‌ها، خدمات یا سایر فعالیت‌های مرتبط برای ایجاد مبنای تمایز قوی استفاده کند. به طور کلی، منابع مزیت رقابتی را می توان به دو نوع هزینه و تمایز گروه بندی کرد. شرکت Estee Lauder Companies Inc بسته به عمق و وسعت تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش خود می تواند از یک یا هر دو منبع مزیت رقابتی کسب کند. بخش‌های بعدی مقاله به تفصیل نشان می‌دهد که چگونه The Estee Lauder Companies Inc می‌تواند فعالیت‌های زنجیره ارزش اولیه و/یا ثانویه را برای دستیابی به اهداف هزینه و تمایز مورد نظر پیکربندی کند.

مزیت هزینه شرکت های Estee Lauder Inc

مزیت هزینه از طریق تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش The Estee Lauder Companies Inc

 

Estee Lauder Companies Inc می تواند از مزایای هزینه با کاهش هزینه های مرتبط با فعالیت های زنجیره ارزش بهره مند شود. با این حال، شرکت را ملزم می کند که ابتدا فعالیت ها را نقشه برداری کند و سپس هزینه ها را برای انجام تنظیمات لازم مرتبط کند. ارتباط بین زنجیره ارزش و استراتژی رهبری هزینه نشان دهنده تمرکز موازی بر فعالیت های عملیاتی کم هزینه است. اگر Estee Lauder Companies Inc به دنبال دستیابی به مزیت هزینه باشد، باید هر عنصر در زنجیره ارزش را شناسایی کند که می تواند برای به دست آوردن اثر کلی بهینه شود.

 

یک مثال از تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش برای شرکت های Estee Lauder Inc این است که می تواند از تجزیه و تحلیل به عنوان ابزاری برای مذاکره در مورد بهترین قیمت ها و به حداکثر رساندن فرآیندهای حمل و نقل درون و برون استفاده کند.

یکی دیگر از مثال‌های تحلیل زنجیره ارزش، استفاده از اطلاعات زنجیره ارزش برای ایجاد بودجه تبلیغاتی متوسط است که می‌تواند هزینه‌های بازاریابی را کاهش دهد و محصول را با هزینه مقرون به صرفه ارائه دهد.

 

اگر Estee Lauder Companies Inc هزینه کم را هدف قرار دهد، تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش می تواند سودآوری را بهینه کند. اگر تمایز محصول هدف شرکت های Estee Lauder Inc باشد، تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش به شرکت در به حداکثر رساندن کارایی و افزایش کیفیت محصول با بهبود فرآیندها کمک می کند.

محرک های هزینه تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش The Estee Lauder Companies Inc

 

Estee Lauder Companies Inc می تواند رانندگان زیر را برای افزودن ارزش، تعیین مبنای تمایز و افزایش کارایی کنترل کند.

 

سیاست های سازمانی

ادغام

زمان سنجی

اقتصاد مقیاس

پیوندها

روابط متقابل

استفاده از ظرفیت

یادگیری و سرریز

با این حال، توجه به این نکته ضروری است که هزینه ها فقط تا حدی قابل کاهش است. تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش شرکت های Estee Lauder Inc باید ارزش درک شده مشتریان را نیز در نظر بگیرد که ممکن است قیمت بالاتری را که شرکت در مقایسه با رقبا دریافت می کند، توجیه کند.

مزیت تمایز شرکت

 

Estee Lauder Companies Inc می تواند مزیت تمایز را با تجزیه و تحلیل فعالیت های مختلف زنجیره ارزش به دست آورد. به عنوان مثال، یک شرکت می تواند ورودی های منحصر به فرد و ارزشمندی را که به راحتی در دسترس رقبا نیست، تهیه کند. Estee Lauder Companies Inc می‌تواند کل زنجیره ارزش را مجدداً پیکربندی کند یا موجودیت‌های فردی را برای تنظیم مبنای تمایز تغییر دهد. محرک‌های هزینه (مانند زمان‌بندی، روابط متقابل، پیوندها، مقیاس‌بندی و ادغام) نیز می‌توانند برای توسعه منحصربه‌فرد تغییر کنند.

 

چند نمونه از تمایز از طریق تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش عبارتند از:

 

ادغام رو به جلو یا ادغام به عقب برای اعمال کنترل بهتر بر ورودی ها

استفاده از کانال های جدید توزیع

پیاده سازی فناوری های فرآیندی نوآورانه

 

تمایز از طریق فعالیت های زنجیره ارزش اولیه

 

Estee Lauder Companies Inc می تواند به طور جداگانه فعالیت های اولیه را از همه جنبه ها تجزیه و تحلیل کند و با شناسایی منابع زیر مبنای تمایز ایجاد کند:

لجستیک ورودی: مبنای تمایز ممکن برای شرکت های Estee Lauder Inc عبارتند از:

ورودی های با کیفیت بالا را برای ارائه محصول نهایی با کیفیت بالا تهیه کنید

مدیریت موثر ورودی ورودی برای کاهش آسیب

عملیات: مبنای تمایز ممکن برای شرکت های استی لادر:

سیستم تولید انعطاف پذیر

طیف گسترده ای از محصولات

ظاهر محصول بهبود یافته است

جلوگیری از خرابی زودرس محصول

پاسخ سریع به مشخصات منحصر به فرد

بهبود رضایت مشتری از طریق کاهش نرخ نقص

بهبود عملکرد محصول به دلیل انطباق با مشخصات فنی

تدارکات برون مرزی: اساس تمایز ممکن برای The Estee Lauder Companies Inc عبارتند از:

حمل و نقل موثر و حمل و نقل بهتر برای کاهش آسیب محصول

تحویل به موقع محصول

قابلیت تحویل انعطاف پذیر

روش موثر پردازش سفارش

بازاریابی و فروش: مبنای تمایز احتمالی شرکت های Estee Lauder Inc عبارتند از:

بهبود روابط با تامین کنندگان و مشتریان

افزایش ارتباط با مشتریان با ارائه اطلاعات با کیفیت بالا.

آگاهی از برند، شهرت و توسعه تصویر به دلیل تبلیغات گسترده و موثر.

هماهنگی موثر بین بخش های محصول، تحقیقات و بازاریابی.

پوشش گسترده تر نیروی فروش

خدمات: اساس تمایز ممکن برای شرکت های Estee Lauder Inc عبارتند از:

کیفیت خدمات برتر

کمک فنی با کیفیت بالا

خدمات تعمیر/نگهداری قابل اعتماد و سریع

 

تمایز از طریق فعالیت های زنجیره ارزش ثانویه

Estee Lauder Companies Inc همچنین می‌تواند فعالیت‌های زنجیره ارزش ثانویه را برای تعیین مبنای تمایز تجزیه و تحلیل کند:

 

زیرساخت شرکت: Estee Lauder Companies Inc می تواند مبنای تمایز را از طریق زیر تعیین کند:

توسعه پایگاه داده گسترده برای بازاریابی موثر

سیستم اطلاعاتی پیشرفته برای دریافت بینش عمیق تر مشتری.

مدیریت منابع انسانی – Estee Lauder Companies Inc می تواند مبنای تمایز را از طریق موارد زیر تعیین کند:

پاداش های جذاب برای تشویق خلاقیت و به حداکثر رساندن بهره وری

آموزش پرسنل برای تعامل موثر و خدمات برتر به مشتریان

توسعه فن آوری – شرکت Estee Lauder Inc می تواند اساس تمایز را از طریق:

توسعه سریع محصول جدید

ادغام نوآوری در طراحی محصول

ویژگی های محصول نوآورانه با فناوری ثبت اختراع

تدارکات – Estee Lauder Companies Inc می تواند اساس تمایز را از طریق زیر تعیین کند:

حمل و نقل قابل اطمینان برای اطمینان از تحویل سریع

مواد اولیه و قطعات جایگزین با کیفیت بالا تهیه کنید.

 

مثال تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش

 

تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش شرکت Estee Lauder Companies Inc را می توان با کمک چند مثال بهتر درک کرد.

 

با استفاده از تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش، شرکت های Estee Lauder Inc می توانند مواد خام با کیفیت برتر را انتخاب و منبع آن باشند و بر اساس آن وفاداری مشتری را توسعه دهند. همچنین می تواند از تحلیل زنجیره ارزش برای توسعه هویت برند استفاده کند.

استارباکس یک مثال خوب برای تحلیل زنجیره ارزش ارائه می دهد. این سازمان از طریق بازاریابی تهاجمی و تقویت هماهنگی بین بخش بازاریابی و توسعه محصول، یک هویت برند قوی ایجاد کرد و یک مبنای مزیت رقابتی قوی ایجاد کرد.

شرکت Estee Lauder Companies Inc نیز می تواند با تسریع در تحویل محصولات ارائه شده به مشتریان نهایی به تمایز رقابتی دست یابد.

پیتزا هات نمونه موفقیت آمیز دیگری از تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش را ارائه می دهد که در آن سازمان با پیکربندی مجدد فعالیت های زنجیره ارزش برای اطمینان از تحویل سریع، از رقبا پیشی گرفت.

تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش همچنین می تواند توسط The Estee Lauder Companies Inc برای بهبود شیوه های منابع انسانی خود استفاده شود.

فدرال اکسپرس یک نمونه تحلیل زنجیره ارزش خوب برای درک اینکه چگونه شرکت های Estee Lauder Inc می تواند از طریق تجزیه و تحلیل فعالیت های منابع انسانی خود به مزیت رقابتی دست یابد.

فدرال اکسپرس بر فعالیت‌های پشتیبانی زنجیره ارزش خود تأکید کرد، سرمایه‌گذاری هنگفتی روی توسعه کارکنان انجام داد، ابتکارات منابع انسانی عالی را انجام داد و زیرساخت‌های قابل مشاهده را بهبود بخشید که منجر به افزایش قابل مشاهده در وفاداری به برند و سهم بازار شد.

Estee Lauder Companies Inc می تواند فعالیت های زنجیره ارزش را برای کاهش هزینه ها، یافتن معاملات بهتر با تامین کنندگان و ارائه محصولات با کیفیت بالا با قیمت های مقرون به صرفه تجزیه و تحلیل کند.

یک مثال تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش مربوطه توسط Walmart ارائه شده است که به طور مداوم فعالیت های زنجیره ارزش خود را تجزیه و تحلیل می کند تا نوآورانه باقی بماند، هزینه های عملیاتی را به حداقل برساند و خدمات کم هزینه و در عین حال قابل اعتماد ارائه دهد.

Estee Lauder Companies Inc می تواند فعالیت های زنجیره ارزش پشتیبانی را برای ارائه پشتیبانی برتر از مشتری تجزیه و تحلیل کند. همچنین می تواند فعالیت های عملیاتی را برای گسترش حضور در مناطق پراکنده جغرافیایی تجزیه و تحلیل کند.

می توان آن را با کمک یک مثال تحلیل زنجیره ارزش دیگر درک کرد. استارباکس اهمیت زیادی برای تجزیه و تحلیل فعالیت های زنجیره ارزش قائل است و با موفقیت فروشگاه های مستقیم را در بیش از ۵۰ کشور باز کرده است.

Estee Lauder Companies Inc همچنین می تواند از تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش به عنوان ابزاری برای انجام یکپارچه سازی به عقب استفاده کند. این می تواند با ادغام یا خرید تامین کنندگان برای اطمینان از در دسترس بودن به موقع مواد خام انجام شود.

اپل یک مثال تحلیل زنجیره ارزش مرتبط در این زمینه ارائه می دهد. این شرکت به دلیل زنجیره ارزش کارآمد خود شناخته شده است و محصول و قطعات را با موفقیت کنترل می کند.

تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش همچنین می تواند توسط The Estee Lauder Companies Inc برای به حداکثر رساندن کارایی عملیاتی، کاهش ضایعات و ادغام پایداری در عملیات تجاری انجام شود.

اینتل یک مثال خوب برای تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش است که با تجزیه و تحلیل فعالیت های عملیاتی زنجیره ارزش، ضایعات و تأثیر منفی بر محیط زیست را کاهش داده است. این شرکت به دلیل تلاش های خود برای کاهش ضایعات قدردانی کرده است.

Estee Lauder Companies Inc می تواند از شیوه های زنجیره ارزش Dow AgroSciences بیاموزد. داو از تحلیل زنجیره ارزش برای کشف فرصت های بازاریابی منحصر به فرد و استخراج ارزش از بازار کالاهای عمومی استفاده کرده است. این شرکت همچنین از زنجیره ارزش برای مدیریت ریسک در مراحل مختلف چرخه عمر محصول استفاده کرده است.

مثال های ذکر شده در بالا نشان می دهد که چگونه شرکت های Estee Lauder Inc می توانند از انجام یک تجزیه و تحلیل دقیق زنجیره ارزش سود ببرند. با این حال، توجه به این نکته نیز مهم است که کاربرد مدل زنجیره ارزش پورتر به متغیرهای زمینه‌ای منحصربه‌فردی بستگی دارد که باید در هنگام تخصیص وزن به فعالیت‌های زنجیره ارزش اولیه و ثانویه در نظر گرفته شوند.

امتیاز post

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.