ایرانی توانمند
Business is booming.

سناریو مبتنی بر برنامه ریزی استراتژیک

24

سناریو مبتنی بر برنامه ریزی استراتژیک
مطالب
مدیر عامل نفوذ در برنامه ریزی سناریو
برنامه ریزی سناریو جلسات
دور پیام – برنامه ریزی سناریو
اجرای استراتژیک
“تولید ناخالص داخلی جهانی هنوز هم انتظار می رود جامد در رقم ۴.۷۵ % در سال ۲۰۰۸” صندوق بین المللی پول اکتبر ۲۰۰۷
مسئولیت اجرای
1997
اثرات برنامه ریزی سناریو
مثبت
سناریو
“تجربه”
با تشکر از شما!
Q&A
قبل از کارگاه
مصاحبه
تعریف مفاهیم
نتایج
استراتژیک
طرح

ایجاد نقش ها و موسسات به بررسی اجمالی اجرای
پروژه نظارت کمیته
هماهنگ کننده طرح های استراتژیک
(جان McDevitt)
عضو کمیته مدیریت
گزارش به طور مستقیم به مدیر عامل
بررسی اجمالی از برنامه ریزی سناریو
بررسی اجمالی از یو پی اس
برنامه ریزی سناریو در یو پی اس
اجرا و پیاده سازی استراتژی در یو پی اس
نتیجه گیری
اجازه می دهد تا یک آینده “بافت” برای این شرکت بود متوجه شدم.
غنی تر نتیجه از یک تجزیه و تحلیل از یک ساختار رقابتی
شناسایی خلاق و راه حل های جایگزین
ابزار موثر برای مقابله با اقدام جهت گیری تعصبات (Lovallo & Sibony, 2010)
معتبر و مجددا یو پی اس جهت
درک عمیق تر از تفاوت های منطقه ای
سیاه و سفید قو حوادث
یو پی اس گاهشمار
برنامه ریزی سناریو جلسات در یو پی اس
برنامه ریزی استراتژیک
راه طولانی از استراتژی
“ما باید بسیار قدرتمند سیستم هوش”
2004
1907: یو پی اس های تاسیس در سیاتل, واشنگتن,
1996: استراتژی گروه مشاوره و استراتژی شرکت گروه تشکیل
1997: اولین جلسه برنامه ریزی سناریو
هیچ رسمی استراتژیک-فرآیند برنامه ریزی
برای سال ۹۰!
2004: دومین جلسه برنامه ریزی سناریو
2005: به روز رسانی استراتژی نقشه راه
توسعه سیگنال های هشدار اولیه
پیش نویس
داستان
برنامه ریزی سناریو
کارگاه های آموزشی
یو پی اس Centennial طرح
شناسایی ۴ ضرورت استراتژیک
تیم برنده
راه حل های ارزش افزوده
مشتری مداری
تعالی سازمانی
بیش از خوش بینی
غلط هوا
برنامه ریزی استراتژیک در
بسته متحده خدمات
برنامه ریزی
1. درهم مسیرهای
2. عقب جهانی
3. مقیاس جهانی غالب
4. شجاع دنیای جدید
ایجاد حالات
“بدون برنامه ریزی سناریو شما نمی بینم تغییرات بزرگ تا زمانی که آنها تاریخ” Vern Higbergیو پی اس
منفی
“برنامه ریزی سناریو به نظر می رسد اما آن گونه تاثیر بر آنچه مردم انجام دهید؟”
گسترده
1. شرکت شهر
2. مرز اختلال
3. متصل هرج و مرج
4. شبکه های بدون مرز
شرکت منشور
زمینه استراتژیک
تصمیم گیری
ذهن-مجموعه شیفت
خارج
می آید
Implemen-
سرمایه گذاری
تبدیل صدمین برنامه ریزی استراتژیک و ضرورت به عمل
پیاده سازی در یک مجتمع سازمان چالش برانگیز است.
محیط زیست
سال ۱۹۹۰: یک رقابت رو به رشد از شرکت های خصوصی و دولتی — پشتیبانی سازمان
جیم کلی چشم انداز
چالش های جدید است که نیاز به در نظر گرفته شود
چرا یو پی اس را انتخاب کنید و برنامه ریزی سناریو?
یک استراتژی واقعی بود نیاز به اقامت یک رهبر
به چهره و انطباق با تغییرات بزرگ
جیب عمیق
بسیار وقت گیر
عدم واقع گرایی و احساس توسط یو پی اس بازاریابی گروه
مجریان:
Dang Duy Cuong
Zaina Fikri
تارا بایرن
جاناتان Meurer
آلیس Varley
موقعیت
آماده یک شرکت برای عدم قطعیت
در آشفته صنایع برنامه ریزی سناریو می تواند موثر باشد
ابزار برای ساخت غیر قابل تصور به گزینه های واقعی
شمارنده عمل گرا تعصبات شناخت عدم قطعیت
Premortem
درخت های تصمیم گیری++
برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service
در: کسب و کار و مدیریت
ارسال شده توسط lvburberry
کلمات ۷۱۱
صفحه ۳
سوالات مورد
چه نقاط قوت و ضعف برنامه ریزی سناریو? چه ارزیابی خود را از یو پی اس را در سال ۱۹۹۷ برنامه ریزی سناریو ورزش ؟ آن افق ۲۰۱۷ برنامه ریزی ورزش ؟ چگونه دو تلاش مقایسه? ارزیابی عناصر زیر از یو پی اس های رویکرد به برنامه ریزی استراتژیک:
یو پی اس منشور صدمین طرح استراتژی نقشه راه
چرا جان McDevitt را در اتهام “استراتژیک ادغام؟” باید او باقی می ماند که در نقش ؟

چه قدرت و ضعف سناریو برنامه ریزی شده است ؟
قدرت
 ساخت پایه و اساس منبع دراز مدت مزیت رقابتی  فراهم کردن زمینه تصمیم استراتژیک (pg.6)
• خرید از صندوق های پستی و غیره.
 تغییر ذهن-مجموعه
• مردم فکر می کنم فراتر از عملیاتی ذهن • آماده سازی برای فعال و خلاق
 قادر به حساس برای تغییر در محیط خارجی  جایگزین انداز آینده  ارائه و آماده شدن این شرکت برای تغییر بالقوه در آینده بازار است.
ضعف
 عدم واقع گرایی  نیاز به منحنی یادگیری برای کافی نتیجه  بیش از حد انتزاعی و دشوار به درخواست  غیر مستقیم ارتباط به عملیات روزانه و یا استراتژی  بستگی به شرکت کنندگان انگیزه و دانش  نه نقطه قوت و ضعف شرکت
چه ارزیابی خود را از یو پی اس را در سال ۱۹۹۷ برنامه ریزی سناریو ورزش ؟
ارزیابی در سال ۱۹۹۷ برنامه ریزی سناریو
ابتکار برای ساخت پایه و اساس منبع دراز مدت مزیت رقابتی جنبه های مثبت
• تبدیل شدن به زمینه یو پی اس منشور و تغییر بیانیه ماموریت • آغاز به بنیاد واحد سطح شرکت تصمیم گیری
 اوایل سال: $11bn پروژه آغاز شد پروژه های کوچک گروه
• منجر به تعریف چهار تم • ارائه واژگان مشترک که وحدت این سازمان را در ذهن مجموعه • راهنمای به بررسی فرصت ها
جنبه های منفی
• هیچ هشدار دهنده سیگنال تعریف شده است • آغاز ارائه نمایشی
 اهمیت دروغ نمی گوید در…
درخت های تصمیم گیری
مقدمه
در سال ۱۹۰۷ یک شرکت کوچک تشکیل شد به ارائه پیام از سیاتل و واشنگتن با سرمایه از $۱۰۰. امروز شرکت می ایستد به عنوان یک $۳۷ میلیارد دلار و شرکت های چند ملیتی به عنوان شناخته شده United Parcel Service (یو پی اس). این شرکت در حال حاضر فراهم می کند هوا حمل و نقل و تدارکات را تحت پوشش خدمات در علاوه بر این به بسته تحویل. در سال ۲۰۰۵ یو پی اس قرار گرفت به عنوان بزرگترین بسته-تحویل و تدارکات شرکت. این سوال مطرح می شود; چگونه این شرکت را از این بزرگ ؟ با ناچیز ۱۰۰ دلار سرمایه اولیه چگونه این شرکت تبدیل به یک شرکت چند ملیتی در عرض کمتر از ۱۰۰ سال ؟ پاسخ دروغ در برنامه ریزی استراتژیک و اجرای سیاست های یو پی اس که به نقل از مدیر عامل آن در زیر عبارت “آینده شرکت ما کاملا وابسته به کیفیت برنامه ریزی ما مایل به انجام است.” این مقاله با هدف ارائه درک درستی از برنامه ریزی استراتژیک عناصر کلیدی درگیر و اثربخشی استراتژیک ادغام.
1997 برنامه ریزی سناریو
در سال ۱۹۹۷ یو پی اس های استخدام مشاوران از کسب و کار جهانی شبکه به منظور تسهیل در تهیه پیش نویس های مختلف برنامه ریزی بلند مدت استراتژی. این استراتژی طراحی شده بودند در تجانس با سازمانی با هدف رسیدن به بلند مدت مزیت رقابتی است. تحت این نوع از برنامه ریزی مدیران ایجاد دو جنبه است که می تواند تاثیر آینده از یو پی اس. یک محور عمودی به نمایندگی از تقاضا فنی و یک محور افقی به نمایندگی از محیط بازار شناسایی شدند. این طرح فعال این سازمان برای ایجاد چهار ممکن است (و ناسازگار) آینده نتایج; یعنی درهم مسیرهای (کسب و کار بسیار رقابتی با قوی دولتی نفوذ بالا و مصرف کننده تقاضا برای محصولات ناهمگن), پسرونده جهان (همان درهم مسیر جز با همگن محصول تقاضا) مقیاس جهانی غالب (ده-قوانین و مقررات پایدار و تقاضای بیشتر مصرف کنندگان) و Brave New World (دنیای, بازار فعال مصرف کنندگان سازمانهای مجازی و رقابت و اتحاد و تفاهم نامه ها).
این طرح شد این بنیاد از یو پی اس منشور و بیانیه ماموریت تا سال ۲۰۰۲. آن را نیز کمک شرکت تولید ۱۱ میلیون دلار در آن سال اولیه اجرای این طرح و ارائه این مدیران با ساده و آسان برای درک سناریوهای آینده نتایج و پایه ای برای تصمیم گیری که منجر به هدف تجانس و اداره شرکت است. آن را نیز فعال و خلاق و فعال تفکر در میان مدیران تغییر ذهن-مجموعه و فعال خرید پستی. اما آن را تحمیل برخی از اثرات منفی. این حالات نمی شد و بر اساس هر تجربی محاسبات و یا فرمولهای ریاضی. عملا تمام شرایط تعریف شده در این چهار سناریو ممکن است وجود داشته باشد به طور همزمان. هر گونه سرمایه گذاری آینده تصمیم گیری بر اساس وجود ویژگی های خاصی را به اثبات خودش به نمایش گذاشت. بعلاوه, اهمیت تصمیم گیری نمی کند و دروغ در نتیجه اما در این فرآیند است. آن را نیز نادیده فعالیت های عملیاتی روزانه و تمرکز تنها بر آینده غیر قابل پیش بینی محیط زیست زیان. آن نیز بستگی دارد در درجه اول در شرکت کنندگان دانش و سطح انگیزه.
افق ۲۰۰۷ برنامه ریزی ورزش
در سال ۲۰۰۵ مدیر عامل شرکت یو پی اس بر نیاز به آماده سازی یک سناریو دیگر-آماده سازی استراتژی در نور تکنولوژیکی و تغییرات تقاضا در بازار. آن را به اعتماد به سازمان در سال ۱۹۹۷ سناریو برنامه ریزی و تایید برنامه ریزی سناریو روند. تحت طرح جدید محور عمودی بود تعریف به عنوان محیط کسب و کار و محور افقی به عنوان تجارت (تقاضا). چهار جدید آینده سناریوهای تولید شده شامل شرکت شهر (در مقیاس بزرگ شرکت های بزرگ و در حال رشد طبقه متوسط) مرز اختلال بسیار تنظیم محیط با رشد آهسته بالقوه) متصل هرج و مرج (ناآرامی) و شبکه های بدون مرز (بسیار متصل جهان با ورود به بازار و تکنولوژی همیشه در حال تغییر).
یک نکته مثبت این طرح تجدید نظر به طیف وسیع تری از شرکت کنندگان و بیشتر تطبیقی به تغییرات در محیط پیچیده با رسیدن به یک سطح منطقه ای. آن را نیز ارائه علائم هشدار دهنده زود هنگام. اما آن را به حال خود اشکالاتی است. اولا آن را به عنوان دیده می شود شبیه به سال ۱۹۹۷ رویکرد است. در مرحله دوم عملیاتی در سطح مدیران پیدا استراتژی جدید به غیر عملی و دشوار به درخواست. شرکت کنندگان همچنین می تواند مربوط به کاربرد عملی این رویکرد است.
مقایسه – ۱۹۹۷ رویکرد در مقابل رویکرد ۲۰۰۷
1997 رویکرد بیشتر از یک ابتکار عمل برای برنامه ریزی سناریو در حالی که در سال ۲۰۱۷ استراتژی به عنوان اعتبار از سال ۱۹۹۷ رویکرد و با هدف بهبود روند خود و با مشارکت بیشتر مردم (esp. از سطح عملیاتی مدیریت). آن است که یک جهان متنوع رویکرد است که می تواند به شناسایی سیگنال های هشدار اولیه و نشانه. بر خلاف سال ۱۹۹۷ رویکرد در سال ۲۰۱۷ برنامه ریزی شده است مفاهیم نه تنها در سطح جهانی بلکه در سطح منطقه ای نیز هست. در سال ۲۰۱۷ برنامه ریزی شده است بهتر بشود پیچیده و همیشه در حال تغییر اقتصاد در نظر گرفتن تغییرات سریع در تکنولوژی و بیشتر شامل طرح نسبت به سال ۱۹۹۷ رویکرد است.
یو پی اس منشور
این منشور تدوین شد به عنوان یک نتیجه از سال ۱۹۹۷ برنامه ریزی سناریو ورزش و تعریف اهداف شرکت از “ارائه بسته” به “گسترش جهانی”. همچنین این لیست پایین استراتژی دقیق روش. تحت Brave New World نتیجه این سناریو برنامه ریزی ذکر شده در منشور صندوق های پستی و غیره. به دست آورد و در سال ۲۰۰۱. تصمیم به راه اندازی یو پی اس خود خدمات لجستیک نیز آغاز تحت منشور.
صدمین برنامه
با استفاده از نظرات متنوع ارائه شده توسط مدیران در مورد آینده از یو پی اس صدمین طرح توجیهی راه اندازی شد که خطاب نیاز به بهبود فرآیندهای داخلی برای به دست آوردن سهم بازار و با تمرکز بر نام تجاری, مدیریت کیفیت, کنترل هزینه و بهره وری از عملیات. این طرح با هدف وحدت شرکت تحت یک چشم انداز شرکت و یک نام تجاری. در نهایت این طرح نیز معرفی مفاهیم مانند برنده شدن تیم های ارزش افزوده و راه حل های مشتری مداری و تعالی سازمانی و پایه ای برای برنامه ریزی استراتژیک.
استراتژی نقشه راه
فردی مدیران قرار گرفتند مختلف برنامه های راهبردی برای پیاده سازی در میان کارکردهای مختلف سازمان است. این بود که زمانی توسط شکستن برنامه ریزی استراتژیک به چند روال معاملات دقیق عملیاتی روش های کنترل و اقدامات مناسب و تخصیص منابع توسط مدیریت. این برنامه های دقیق (یا طرح های مهم) شدند جمعی شناخته شده به عنوان استراتژی و نقشه راه.
یکپارچه سازی استراتژیک و نقش جان McDevitt
در ماه مارس سال ۲۰۰۳ جان McDevitt پیوست کمیته مدیریت و قرار داده شده در شارژ از ادغام استراتژیک. McDevitt نقش بود برای نظارت و اطمینان از اجرای استراتژی شرکت نقشه راه و صدمین برنامه ریزی و کارآمد تخصیص منابع است. او همچنین ساخته شده اطمینان حاصل کنید که برنامه های دقیق (یا مهم طرح) در تجانس با کلی برنامه های راهبردی و اجرا در زمان مناسب در جهت درست (کنترل کیفیت). او همچنین عمل به عنوان واسطه بین مدیر عامل و کارکنان.
در طول این زمان McDevitt نقش در تجارت مستقیم پروژه شایستگی خود را نشان می دهد. بخشی از راه حل های ارزش افزوده تحت صدمین طرح این ابتکار اجازه یو پی اس به لینک محصولات تولید شده در خارج از کشور به ما تحویل سیستم های. McDevitt در زمان بیش از مسئولیت مستقیم برای این پروژه و گزارش به طور مستقیم به مدیر عامل. او تا به حال یک شرکت فرمان بیش از کارکنان و ملاقات کمیته مدیریت اعضا و رهبران تیم به طور جداگانه. او تمرین سیاست “رهبری از طریق پاسخگویی” ساخت و او را واجد شرایط برای ادامه نقش خود در این راستا است.
بیشتر بخوانید در:
مدیر عامل شرکت ایران بسته خدمات (یو پی اس) مایکل Eskew می خواهد به توسعه استراتژیک روند که از طریق آن شرکت باقی خواهد ماند رقابتی در بسته بندی تامین و لجستیک میباشد. خارجی برنامه ریزی استراتژیک گروه خواسته است برای آماده سازی یک استراتژیک فرایند است که یک دگرگونی مداوم از این شرکت آن را به عنوان انجام شده است پس از وجود آن بیش از چند سال گذشته.
این شرکت در حال انجام این کار همراه با یک خارجی سازمان با ارزیابی فرآیندهای حیاتی یو پی اس. در این ارزیابی شرکت می کند استراتژیک خود را توسعه با کمک سناریو پیش بینی روش. اما در سناریوی برنامه ریزی این شرکت برای شناسایی عناصر حیاتی است که شامل به روز رسانی از شرکت مجوز استراتژیک سازمان از فرد نهادهای کسب و کار همراه با تصمیم گیری خود را معیار و برنامه های کاربردی.
شرکت های بزرگ به دست آورده $ ۳۷ میلیون تا سال ۲۰۰۶ از آن وجودهای و تبدیل به یکی از ده بزرگترین شرکت های هواپیمایی. آن است که عمده جهان بسته-شرکت تحویل. با توجه به یو پی اس را بهبود مستمر آن است که در خدمت به عنوان یک رهبر در حمل و نقل و تدارکات صنعت در بیش از ۱۹۰ کشور جهان است. این شرکت دارای ۳,۴۰۰ مکان های خرده فروشی با ۳۸۳.۵ هزار کارمند است که باعث می شود فرآیند بسته بندی حمل و نقل بسیار آسان برای مشتری. این شرکت بر اساس اصل تمرکز با یک سنتی سلسله ساختار و به دنبال آن بالاتر مدیریت شرکت است. اولویت های سرمایه گذاری تصمیم گیری و نوآوری هستند که انجام شده توسط مدیریت ارشد با درگیر کردن کارکنان از بخش های مختلف.
این شرکت باعث می شود برنامه های راهبردی در دو سطح پایه یک در منطقه و در سطح شرکت. اما استانی واحدهای کسب و کار مجاز به تصمیم گیری خود را. در حال حاضر این شرکت در مواجهه با انواع مشکلات است که این شرکت رسیدگی خواهد شد در آینده. یو پی اس در برنامه ریزی برای توسعه یک تکنولوژی جدید است که در خدمت اطلاعات خود را در سیستم خود را برای رقابت در بازار است. با این حال این شرکت با قرار دادن تلاش های خود را به غلغلک دادن آن مشکل استراتژیک است که بارها و بارها می پرسد برای رشد یو پی اس های هوایی خدمات کسب و کار.
نقاط قوت و ضعف برنامه ریزی سناریو
برنامه ریزی سناریو باعث می شود شرکت قادر به انتقادی تجزیه و تحلیل حوادث پیش بینی نشده که در حال رفتن به تعلق در آینده است. اما برنامه ریزی استراتژیک بلند مدت پیش بینی می شود عملیات مشترک انجام شده توسط این شرکت است و نه تنها برای یک رویداد خاص یا یک وضعیت است.
نقاط قوت
آن را شناسایی مسائل کلیدی است که دارای درجه خاصی از امکان از اتفاقاتی که رخ داده باشد در آینده است.
در برنامه ریزی سناریو ما تجزیه و تحلیل دلایل و با توجه به آن شرکت خواهد بود در مواجهه با حوادث پیش بینی نشده. این نیروهای رانندگی خواهد بود مربوط به اقتصادی و سیاسی و محیط اجتماعی.
مهم ترین قدرت برنامه ریزی سناریو آن است در عمق اسناد و مدارک برای هر رویداد و مرتب سازی عدم قطعیت بر اساس پیش تعیین شده و بحرانی مشکلات است.
نقاط ضعف
این فرایند بیش از حد طولانی و نیاز به مقدار زیادی از زمان و تحقیقات بازار برای پیش بینی مشکلات بالقوه مربوط به یک زمینه خاص. آن را نیز دارای یک خطر پویایی بازار است که در نهایت همه تغییرات متغیر دیگر وجود دارد که در تجزیه و تحلیل قبلی.
این فرایند گران قیمت از طرح این شرکت به عنوان زمانی که آن مقامات درگیر در ساخت برنامه ریزی سناریو و سپس آن را صدمه دیده است عملکرد خود را در مناطق مربوطه خود را. با این حال مقامات شرکت می تواند کمک به “ad hoc گروه” که در حال انجام این برنامه ریزی در شرکت خود را به عنوان یک خارجی و منابع سرویس دهنده.++
بررسی یو پی اس را در برنامه ریزی سناریو
قبلی برنامه ریزی سناریو در نظر گرفتن بازار های بین المللی خود را به عنوان زمین بازی. از یک چشم انداز جهانی, یو پی اس را انجام شد سناریوی برنامه ریزی به منظور تهیه کردن رقبای خارجی و به آنها تحویل سیستم موثر و کارآمد است. اما در حال حاضر این شرکت با تمرکز بر روی ساخت سناریو راه اندازی آن در منطقه ای واحدهای کسب و کار. برنامه ریزی سناریو تجزیه طلبی برگزار شد و در سال ۲۰۰۴ به شدت تاکید بر اهمیت مسائل مربوط به امنیت ایمیل و فعالیت های تروریستی. اما برنامه ریزی انجام شده در سال ۱۹۹۷ بود که در حال آماده شدن برای دفاع از خود را از نهادهای دولتی است.
دولت بود و داشتن یک تصور است که این شرکت در حال حرکت بود در مسیر درست با انجام تجزیه و تحلیل وضعیت در نیروهای رقابتی و جهانی طرح بازاریابی است. علاوه بر این شده توسط مدیر عامل شرکت است که با کمک این سناریو ساختمان این شرکت نشده است, پیش بینی, آینده, اما آن را توسعه داده است جایگزین های مختلف برای رسیدگی به انواع مختلف تهدیدات بالقوه و فرصت های ……………..
این فقط یک نمونه جزئی مورد راه حل. لطفا برای سفارش در سایت سفارش خود را در ابتدا انجام می شود مورد راه حل.
در ماه مارس سال ۲۰۰۵ مدیر عامل شرکت مایکل Eskew خواسته استراتژی شرکت گروه به پیشنهاد تغییرات در روند راهبردی به مطمئن شوید که شما را قادر می United Parcel Service (یو پی اس) به ادامه برای تبدیل خود را در طول چند سال آینده. توصیف تکامل استراتژیک واحد با توجه ویژه به استفاده از سناریو تکنیک های برنامه ریزی, و همچنین دیگر عناصر مهم فرایند: توسعه این شرکت منشور استراتژیک, برنامه ریزی استراتژیک و تصمیم گیری و اجرای. ما همچنین بحث در مورد نقش های مختلف شرکت کنندگان در این روند توجه خاص به مدیر عامل و کارکنان شرکت استراتژی. “مخفی کردن
———————

امتیاز post

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.