ایرانی توانمند
Business is booming.

جمعیت ایران اسلامی توانمند اعلام موجودیت کرد

199

جمعی از دانشجویان دوره دکتری مدیریت و توسعه دانشگاه‌های سراسر کشور و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کشور با انتشار بیانیه‌ای از اعلام موجودیت جمعیت ایران اسلامی توانمند خبر دادند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«کشور عزیزمان ایران در حالی وارد دهه پنجم خود شده که هنوز جمهوری اسلامی با آرمان‌های انقلاب فاصله زیادی دارد و تبدیل به ایران توانمند مدنظر امامین انقلاب و امت نشده است و در بعضی از حوزه ها ایران توانمند تبدیل به گفتمان جاری نشده است. کشور همچنان از نبود ساختارهای مدیریتی توانمند و اسلامی مخصوصا در حوزه قوه اجرایی رنج می برد. در چهار دهه گذشته به دلایل متعدد نتوانسته ایم مسیر کشور را روی ریل توسعه اسلامی و رفاه ملت قرار دهیم.

امروز و با شروع کار دولت سیزدهم که اولین دولت در گام دوم انقلاب نیز می باشد لازم است همه ارکان نظام اعم از مردم و مسؤلان مخصوصا نیروهای انقلابی با همت و تلاش مضاعف جهت تحقق آرمانهای انقلاب یکی پس از دیگر حرکت کنیم تا جمهوری اسلامی ایران را تبدیل به جمهوری اسلامی مد نظر امام و رهبری که همان ایران توانمند در همه عرصه هاست، بکنیم.

ان شاءالله با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی متخصص، متعهد و انقلابی آماده خدمت و هچنین گوش فرا دادن به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب بتوانیم چاله های سوء‌مدیریت حاکم را پر کرده و گام های اساسی در مسیر توانمند شدن کشور بر داشته شود.

باید عدالت خواهی، انقلابی گری، کار جهادی، استفاده از جوانان، مبارزه بی امان با فساد و اشرافیت شعارهای دولت و مردم باشد و با همت جوانان مومن و انقلابی این شعارها تبدیل به عمل شود.

برای تحقق کامل آرمان ایران توانمند لازم است مدیران و متفکرین و فعالان جوان در همه عرصه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی حضور یابند و با عدالت خواهی و توسعه طلبی، و از جهتی کسب تجربه لازم برای سال‌های آتی و بردن شانه های خود زیر بار مسئولیت تمامی توان خود را صرف پاسخ به نیازهای معیشتی رفاهی مردم و پیشبرد آرمانهای انقلاب اسلامی در گام دوم آن کنند.»

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.