ایرانی توانمند
Business is booming.

تحلیل بازار ST در شرکت L’Or Al Beauty

6

 

 

تحلیل بازار ST در شرکت L’Or ⁇ Al Beauty

Yue Qin *

گروه بازاریابی، دانشگاه South Carolina، South Carolina، USA

⁇  نویسنده Email:Yin ⁇ email.sc.edu

مقدمه ای بر چشم انداز جدید Coronavirus Pandemic و همچنین انتقال به عصر دیجیتال، مدل بازار فروش را تغییر داده است.

واژه‌های کلیدی: لورئال؛ قدرت؛ ضعف‌ها؛ فرصت‌ها؛ ۲۰

 

  1. مقدمه

بنابراین، L’Or ⁇ al، یک شرکت لوازم آرایشی فرانسوی که در سال ۱۹۰۷ تأسیس شده است، دارای یک شبکه توزیع جهانی و بسیاری از شرکت های تابعه مانند Amber Scolaire و Giorgio Armani L’Or ⁇ al است.

در سال ۹۹، شرکت های بزرگ مانند Poster  ⁇  Gamble و Esteem Ladder رقبای قوی برای L’Or ⁇ al در بازار زیبایی شدید هستند.

یا ایمنی پایدار در حال حاضر یک تغییر برای صنعت زیبایی و بازار به عنوان یک کل پس از COVID 19، با تمرکز اصلی بر منابع و تحقیق در مورد محصولات با ایمنی در نظر گرفته شده است [۴].

 

Volume 16 (2023)

 

امروزه، با میانگین نقاط قوت آن، مانند شهرت طولانی مدت آن برای کیفیت، ایده های جدید و قابلیت های تحقیقاتی، L’Or ⁇ al توانسته است در بازار رقابتی باقی بماند، آنها موفقیت را از دست داده اند.

تحقیقات در مورد L’Or ⁇ al نه تنها می تواند به دنبال استراتژی های توسعه بهتر برای L’Or ⁇ al برای گسترش محدوده محصول خود و شکستن از طریق سیستم موجود، بلکه روشن کردن محصول زیبایی دیگر برای روش آینده خود است.

 

  1. تجزیه و تحلیل ST در L’Oreal
    • Analysis Model

ST یک تجزیه و تحلیل عمیق برای یک پروژه یا سازمان، از جمله قدرت، ضعف، فرصت ها و تهدیدها است.آنها به ترتیب قدرت و مزایای در شرکت را نشان می دهند؛ ضعف و کمبود صنعت؛ فرصت ها.

  • قدرت – یک شرکت جهانی پیشرو در زیبایی

به عنوان بزرگترین شرکت لوازم آرایشی حق بیمه در جهان، L’Or ⁇ al چندین مارک را برای ایجاد یک ماتریس تجاری جامع خریداری کرده است (این ماتریس تجاری باعث می شود که L’Or ⁇ al بتواند طیف گسترده ای از لوازم آرایشی را ارائه دهد).

  • دانلود بازی Weakness: Challenging Breakthrough

با این حال، این موفقیت در حال حاضر به عنوان یک رهبر در صنعت زیبایی شناخته شده است، اما چگونه برای رسیدن به یک درآمد رو به رشد بدون اینکه تحت تاثیر قرار گیرد، در حال حاضر، عدم موفقیت در بازار است.

 

Volume 16 (2023)

 

در حال ظهور روند و خواسته ها وجود دارد یک بازار بزرگ از مصرف کنندگان غیر از زنان؛ مردان نیز زیبایی را دوست دارند، و افراد مسن انرژی بیشتری برای مراقبت از ظاهر خود دارند.

  • فرصت ها – رفاه بازاریابی دیجیتال

در سال های اخیر، بازاریابی دیجیتال می تواند به طور مداوم از طریق کسب و کار های حرفه ای به دست آوردن فرصت های تجاری، افزایش یابد و به طور مداوم از طریق کسب و کار های حرفه ای، افزایش یابد. [ ⁇ ]

  • تهدیدات – افزایش رقابت‌کنندگان

با این حال، در چنین جامعه رقابتی تحت فشار، L’Or ⁇ al ایمن نیست؛ بسیاری از محصولات عالی در بازار وجود دارد، و بسیاری از آنها ممکن است با منحصر به فرد بودن خود (ظاهر، زیبایی بسته بندی شده)

 

Volume 16 (2023)

 

  1. پیشنهادات برای L’Or ⁇ al
    • گسترش بازار

یا L’Oal یک شرکت پایدار است، اما فشار اجتماعی زیادی برای افزایش دسترسی به محصولات فراتر از زنان وجود دارد، به عنوان یک نتیجه، این شرکت می تواند گام های بزرگی برای گسترش مراقبت های بهداشتی پایدار برای مردان، افراد مسن و کودکان باشد.

  • ادامه مطلب با روند

L’Or ⁇ al همچنین با فرصت های خارجی مانند بازاریابی دیجیتال روبرو می شود و با افزایش بازاریابی دیجیتال ، شرکت هایی مانند L’Or ⁇ al می توانند فرصت های زیادی برای دستیابی به مخاطبان جهانی در حال رشد و ارتقاء محصولات خود داشته باشند.

  • اتحاد و کسب

با استفاده از نام تجاری بیش از حد، L’Oréal باید مارک های تجاری بیشتری را به دست آورد و رقبای خود را به متحدان تبدیل کند. [ ⁇ ] به عنوان یک برند جهانی، L’Oréal می تواند مارک های خود را برای رسیدن به تقاضای بیش از حد افزایش دهد.

 

Volume 16 (2023)

 

  1. نتیجه‌گیری

این مطالعه با استفاده از تجزیه و تحلیل ST برای به دست آوردن بینش از شرایط داخلی L’Oréal و مسائل خارجی، نتیجه گیری می کند که L’Oréal می تواند از دیدگاه های تقسیم بندی بازار، مارک تجاری خلاق و کسب نام تجاری بهبود یابد.

 

 

  • Hisrich RD، کسب L’Oréal در موارد کسب و کار SAGE. انتشارات SAGE، Ltd.
  • Emerald Insight، L’Or ⁇ al رویکردهای ارزشمندی برای بازاریابی پیدا می کند: رهبر لوازم آرایشی بیش از یک قرن است که بسیار سازگار است.Strategic Direction,۱۲ آوریل ۲۰۱۳ Retrieved در فوریه ۲۰، Retrieved از:
  • https:/wwww.emcomبینایی / محتوا / Doi / 10.1108/02580541313316596/full/html.
  • Lan ZZ، Zhang LN، Zhu FG L ‘Oreal: تمرکز بر توسعه پایدار زنان به راهنمای اقتصادی، ۲۰۱۰، (۰۳):۵۰-۵۳.
  • Lee J، Kwon KH تغییرات پایدار در روند بازار زیبایی متمرکز بر چشم انداز ایمنی در بیماری پس از کورونا ویروس ⁇  دوره مجله پوست زیبایی، ۲۰۲۲، ۲۱ (۷): ۲۷۰۰-۲۷۰۷.
  • دومینیک C، Gong Y. L’Oréal بازگشت به جاده رشد. کیفیت چینی، ۲۰۲۰، (۱۲): ۷۳-۷۵.
  • هیئت تحریریه Subsidiary از L ‘Oréal ModiFace و واتسون گروه به طور مشترک یک دوربین زیبایی مجازی “ColourMe” چین Detergent ⁇  Cosmetics، ۲۰۱۹، ۴ (۰۱):۷.
  • هیئت تحریریه A.S.Watson و L’Oréal پیوستن به نیروهای برای راه اندازی یک فروشگاه آرایش مفهوم جدید در China. China Detergent ⁇  Cosmetics، ۲۰۱۸، ۳ (۰۳):۹.
  • هیئت تحریریه L’Oréal پیشرفت تحقیقات میکروبیولوژی پوست مشترک برای اولین بار. China Detergent ⁇  Cosmetics، ۲۰۱۹، ۴ (۰۳):۶.
  • Denga EM، Vajjhala NR، Rakshit S. نقش بازاریابی دیجیتال در دستیابی به مزیت رقابتی پایدار. تبدیل دیجیتال و استراتژی های بین المللی در Organizations، ۲۰۲۲، ۴۴-۶۰.
  • Withisuphakorn P، Barra I، Parameswar N، Dhir S. Sustainable توسعه در عمل: مطالعه موردی L’Or ⁇ al. Journal of Business and Retail Management Research، ۲۰۱۹،
  • Wijaya A. تاثیر L’Oréal تعمیر سقوط پاریس تایید مشهور نسبت به قصد خرید مصرف کننده با تصویر نام تجاری به عنوان یک متغیر واسطه.
امتیاز post

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.