ایرانی توانمند
Business is booming.

تجزیه و تحلیل SWOT از L’oreal

1,115
تجزیه و تحلیل SWOT از L’oreal: مجموعه ای قدرتمند از برندها L’oreal نام پیشرو در دنیای لوازم آرایشی و زیبایی است. مجموعه گسترده محصولات مو، پوست و آرایش آنها دلیل این امر است. این برند تنها برندی است که بسیاری از گزینه های زیبایی ارزان و لوکس را ارائه می دهد. و اگرچه این شرکت دارای نقاط قوت بسیاری است، اما در مورد نقاط ضعف و تهدید نیز دارای چند مورد است. این تحلیل SWOT از L’oreal همه چیز را توضیح می دهد. فهرست نقاط قوت: مجموعه ای قدرتمند از برندها نقاط ضعف: فریاد محصولات مراقبت از مو و پوست فرصت ها: بازارهای طاقچه. تهدیدها: یک مسئله جریان نقدی نقاط قوت: مجموعه ای قدرتمند از برندها انواع محصولات آرایشی و بهداشتی. هیچکس به اندازه لورآل در دنیای زیبایی و آرایشی سهمی ندارد. بسیاری از شرکت ها تصمیم می گیرند با یک یا دو خط تولید به این صنعت منشعب شوند. اما L’oreal به طور کامل در این فضا سرمایه گذاری شده است و از زمان تاسیس آنها بوده است. هنگام قدم زدن در آرایش، مو و مراقبت از پوست فروشگاه بزرگ محلی خود، برند L’oreal را خواهید دید. مجموعه محصولات لورآل خیره کننده است. Garnier، Nyx، Maybelline، LANCOME، Shu Uemara … این لیست ادامه دارد. لورآل به وضوح بر این صنعت تسلط دارد زیرا آنها چنین مارک های معروفی را تحت نام خود تحسین کرده اند.
کیفیت بالا. L’oreal فقط محصولات ارزان قیمت فروشگاهی را ارائه نمی دهد. آنها همچنین به سمت برند لوکس حرکت کرده‌اند و محصولات باکیفیت را برای افرادی که با بودجه‌ای غنی‌تر خرید می‌کنند، ارائه می‌کنند. یا اگر مشتری کمی از هر دو دنیا را بخواهد – مقرون به صرفه و گران – به راحتی می تواند آنچه را که به دنبالش است از طریق L’oreal پیدا کند. دسترسی بین المللی کاتالوگ لورآل دارای برندهایی از سراسر جهان است. و شما می توانید L’oreal را در بیش از ۱۲۰ کشور پیدا کنید. آنها محصولاتی را به صورت عمده تولید و توزیع می کنند که هزینه کمتری نسبت به خرید مقادیر کم در یک زمان دارد. حرکت به سمت ارگانیک مصرف کنندگان پوستی درخشان و موهایی سالم می خواهند. و برای بسیاری، این به معنای کمتر مواد شیمیایی و مواد مشکوک در محصولات مو و پوست آنها است. استفاده از مواد طبیعی برای شرکت ها پرهزینه تر است، اما L’oreal دریغ نکرد. علاوه بر پایان دادن به آزمایش روی حیوانات در سال ۱۹۸۷، آنها اکنون یک خط کامل از محصولات طبیعی و ارگانیک را ارائه می دهند. تحقیق بی پایان از آنجایی که لورآل محصولات بسیار زیادی در بخش های مختلف صنعت زیبایی و آرایشی دارد، این شرکت به شدت به تحقیق و توسعه متکی است. مصرف کنندگان محصولاتی را می خواهند که موثر باشند، اما برای بدنشان نیز بی خطر باشند. این به معنای درک نحوه ارائه محافظت از آفتاب در محصولات مراقبت از پوست و آرایش است. و حذف سولفات ها، پارابن ها و سیلیکون ها از محصولات مو. L’oreal با متخصصان پوست، زیبایی، و دانشمندان همکاری می کند تا بهترین محصولاتی را که مشتریان می خواهند ارائه دهد. نقاط ضعف: فریاد محصولات مراقبت از مو و پوست
اشباع در حال رشد به نظر می رسد هر روز یک خط جدید مراقبت از مو شروع به کار می کند. محصولات بیشتری برای موهای صاف، موهای مجعد، بلوندها و قومیت های خاص برای جلب توجه رقابت می کنند. اگرچه همه اینها فقط بخش هایی در صنعت مراقبت از مو هستند، اما بر L’oreal تأثیر می گذارد. اگرچه ممکن است این شرکت نگران این نام‌های جدید نباشد، آنها همچنان در حال رقابت با سایر شرکت‌های بزرگ هستند. مانند Sunsilk و Head and Shoulders. کاهش حاشیه سود L’oreal به شدت در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کند. آنها اگر می خواهند مشتریان خود را راضی نگه دارند باید. متأسفانه بسیار گران است. و حداقل در مقایسه با رقبا، سود آنها را از بین می برد. با این حال، تمرکز بسیار زیاد بر تحقیق و توسعه نشان می دهد که چگونه لورآل در این بازار اشباع شده رقابتی باقی مانده است. بنابراین این یک نقطه قوت و هم ضعف برای برند است. تقسیم بندی های آهسته از آنجایی که لورآل محصولات زیادی ارائه می دهد، برای رسیدگی به همه چیز به تعدادی زیربخش نیاز دارند. به این ترتیب، آنها بیش از ۶۰۰۰۰ کارمند دارند که در زمینه توسعه محصول، تولید، پرداخت و خدمات مشتری فعالیت می کنند. هزینه های سرمایه انسانی شرکت شوخی نیست. اما این مشکلات نیز وجود ندارد. تکیه بر افراد زیادی برای مدیریت محصولات منجر به مشکلاتی مانند کندی می شود. فرصت ها: بازارهای طاقچه. گسترش صنعت L’oreal می تواند به راحتی به فضاهای جدیدتر در صنعت زیبایی مانند بخش مراقبت شخصی نقل مکان کند. مردم همیشه به دنبال جدیدترین و بهترین محصول برای بدن خود هستند. احتمال تغییر آن به زودی اساساً صفر درصد است. لورآل می تواند به اقتصادهای در حال توسعه و کشورهایی که اشباع در آنها شایع نیست، منشعب شود. آنها ابزار و شناخت برند را برای دستیابی به این هدف دارند. محصولات جدید ایجاد کنید. محصولات جدید برای مصرف کنندگان خاص. اینجاست که L’oreal باید تاکید بیشتری داشته باشد. اگرچه لورآل روی موهای مجعد و رنگ پوست تیره‌تر تمرکز دارد، اما در حال رقابت با شرکت‌هایی هستند که فقط در این بخش‌ها کار می‌کنند. از آنجایی که L’oreal تقریباً در تمام بخش های دنیای لوازم آرایشی و زیبایی حضور دارد، برخی افراد تمایل کمتری به کار با آنها دارند. بیشتر به این دلیل که L’oreal به جای یک جمعیت خاص، محصولات را برای همه فراهم می کند. این می تواند به این معنی باشد که شرکت “متمرکز” نیست. اما لورآل ابزاری برای تغییر نظر مشتری دارد.
ارگانیک تر خریداران دوستدار محیط زیست محصولاتی را می خواهند که هم برای بدنشان مفید باشد اما هم برای محیط زیست مالیاتی نداشته باشد. سایر مشتریان به دنبال محصولات خاصی هستند که سولفات، پارابن و سیلیکون ندارند. تقاضا برای محصولات طبیعی و ارگانیک در حال حاضر زیاد است. لورآل باید تمرکز بیشتری در اینجا داشته باشد. تهدیدها: یک مسئله جریان نقدی تغییرات سریع صنعت آرایشی و بهداشتی به سرعت در حال حرکت است. یک روز، مردم در مورد یک نرم کننده جدید به خود می افتند. نظرات و تاییدیه های پنج ستاره بی پایان را دریافت می کند. سپس روز بعد، یک محصول جدیدتر می آید. اکنون در کانون توجه قرار گرفته است و حالت دهنده مدت زیادی است که فراموش شده است. همراهی با چنین تقاضایی می تواند مالیات برانگیز باشد. مخصوصاً زمانی که رقابت برای پیشرفت در تلاش است، حتی اگر مجبور باشند از تاکتیک های بازاریابی کوچکی برای رسیدن به آن استفاده کنند. جریان نقدی مشکل. لورآل محصولات بی شماری دارد. و سود به این بخش های مختلف تقسیم می شود. اما اگر اتفاقی برای اقتصاد بیفتد، شرکت دچار مشکل می شود. بیایید صادق باشیم: اقتصاد همیشه ثابت نیست. به عوامل متعددی بستگی دارد. اگرچه ممکن است یک کشور در حال شکوفایی باشد، کشور دیگری ممکن است به سرعت در حال انحطاط باشد. اگر لورآل در اقتصادهای رو به زوال تجارت کند، بر جریان نقدینگی تأثیر خواهد گذاشت. اینطور نیست که لوازم آرایشی و زیبایی یک ضرورت باشد. بنابراین اگر مردم پول نقد اضافی برای خرج کردن در محصولات نداشته باشند، نخواهند داشت.
امتیاز post

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.