تجزیه و تحلیل ۵ نیروی پورتر از شرکت های استی لودر: تطبیق Csr با پرونده صنعت آرایشی کمک
تحلیل ۵ نیروی پورتر از شرکت های استی لودر: تطبیق Csr با تحلیل موردی صنعت آرایشی و بهداشتی
تجزیه و تحلیل ۵ نیروی پورتر از شرکت های استی لادر: تطبیق Csr با مورد صنعت لوازم آرایشی کمک می تواند برای توسعه استراتژی های مختلف با استفاده از نقاط قوت کسب و کار برای به دست آوردن فرصت ها، غلبه بر نقاط ضعف و کاهش تهدیدها انجام شود. همچنین ممکن است برای ارزیابی اینکه چگونه برخی از نقاط ضعف در برابر شانس های خاص مقاومت می کنند و تهدیدها را افزایش می دهند، استفاده شود. استراتژیهایی که با استفاده از تحلیل ۵ نیروی پورتر از شرکتهای استی لادر تهیه شدهاند: تطبیق Csr با راهحل مورد صنعت آرایشی به شرح زیر است.
- استفاده از موقعیت قوی برند در سراسر جهان و منابع مالی در گسترش به سمت بازارهای ممکن.
- تجربه نام تجاری متمایز می تواند به کسب و کار کمک کند تا موقعیت بسیار بهتری در بازارهای جدید داشته باشد.
- مقاومت در رشد در بازارهای بالقوه جهانی انگیزه انگیز.
- هزینه های بالا گسترش را در کشورهای مختلف آسیایی و آفریقایی با درآمد سرانه پایین محدود می کند.
- تصدیق نام تجاری قوی، روش های غیر سنتی بازاریابی و تجربه نام تجاری متمایز می تواند برای به حداقل رساندن تهدید مشتریان احتمالی مورد استفاده قرار گیرد.
- سیاست های سختگیرانه نگاه می تواند باعث تغییر مصرف کننده به سمت ویکتوریا با وظایف اجتماعی بالا شود.
- بازارهای هدف محدود می تواند منجر به کاهش کل سهم بازار شرکت شود.
این تکنیک ها ممکن است به کسب و کار کمک کند تا موقعیت خود را در بازار بداهه بسازد و در موقعیت پیشرو در بازار قرار گیرد.
آنالیز مالی
تجزیه و تحلیل پولی برای تجزیه و تحلیل ۵ نیروی پورتر از شرکت های استی لادر: تطبیق Csr با راه حل موردی صنعت لوازم آرایشی می تواند برای ارزیابی برنامه زمان بندی منابع مالی برای تجارتی که ممکن است برای گسترش به سمت بازارهای بین المللی استفاده شود، انجام شود. موقعیت پولی کسب و کار را می توان با استفاده از داده های ارائه شده در مورد شکل ۱ مورد بررسی قرار داد.
نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.