ایرانی توانمند
Business is booming.

تجزیه و تحلیل سوات شرکت های استی لادر: تطبیق Csr با راه حل مورد صنعت آرایشی و بهداشتی

3

تجزیه و تحلیل سوات شرکت های استی لادر: تطبیق Csr با راه حل مورد صنعت آرایشی و بهداشتی

سلب مسئولیت: این فقط فرمت نمونه برای پرونده است و راه حل واقعی مورد نیست. سفارش خود را در وب سایت قرار دهید تا راه حل موردی خود را در اصل حل کنید. هم اکنون خریداری کنید

 

 

 

این شرکت دارای موقعیت قوی در بازار با نقاط قوت مختلف از جمله: تمرکز این شرکت در بخش بازار خاص یعنی نوجوانان، سابقه طولانی یعنی تاسیس در سال ۱۸۹۲، نام تجاری محبوب یعنی چهره های مشهوری که لباس های تجاری می پوشند علاوه بر تایید برند بین المللی، تجربه برند و فروشگاه ویژه ارائه شده به مصرف کنندگان، موقعیت قوی در بازار با برند بالا. تعهد، اصول طراحی و محیط های مختلف برای همه برندها که تجربه احساسی متمایز و روش های غیر سنتی بازاریابی را از طریق مدل ها ایجاد می کند. همه این نقاط قوت در واقع منجر به یک موقعیت قوی در بازار در بازارهای داخلی و بین المللی شده است. (گلم، ۱۳۹۵).

 

نقاط قوت عمده تجزیه و تحلیل Swot شرکت های استی لودر: تطبیق Csr با تجزیه و تحلیل موردی صنعت آرایشی و بهداشتی عبارتند از

  1. ارتباط قوی و همکاری با شرکت های شناخته شده که در واقع تعهد نسبت به بیمارستان را افزایش داده است
  2. موفقیت فوق‌العاده رویدادهای گذشته که توسط Swot Analysis از شرکت‌های Estee Lauder ترتیب داده شده است: انطباق Csr با پرونده صنعت آرایشی و بهداشتی راهنما
  3. درآمد یا جمع آوری وجوه یا کمک هایی که از طریق فروش شرکت های استی لادر انجام شده است: تطبیق Csr با صنعت لوازم آرایشی بلیزارد در مناسبت سالانه روز معجزه، دلیل بزرگی را در پی داشته است.

نقاط ضعف

 

همراه با تعدادی از نقاط قوت، کسب و کار دارای نقاط ضعف خاصی است که در برابر رونق شرکت به شکل افزایش بازده مقاومت می کند. یکی از نقاط ضعف قابل توجه این شرکت، نگرانی های مرتبط با تبعیض جنسیتی و تنوع در تجارتی است که برای یک دهه با آن مواجه بود. علاوه بر آن، انتقاد از سیاست ظاهری سختگیرانه شرکت، دسترسی محدود به مخاطبان هدف و سیاست قیمت های بالا نیز از نقاط ضعف قابل توجه شرکت است که در برابر رشد آن مقاومت می کند.

 

نقاط ضعف عمده تجزیه و تحلیل سوات شرکت های استی لادر: تطبیق Csr با راه حل مورد صنعت آرایشی و بهداشتی عبارتند از

  1. کاهش مداوم در جمع آوری کمک های مالی به صورت سالانه
  2. کاهش در درآمد هر فروشگاه در تورنتو که در واقع نتوانسته است کمک‌های خود را از اینجا افزایش دهد
  3. برخی از صاحبان فرنچایز تمایل خود را برای شرکت در یک روز رویداد سالانه نشان نمی دهند، زیرا معتقدند مشارکت آنها در روز معجزه منجر به کاهش درآمد همراه با عدم تغییر عمده درآمد قبل و بعد از شرکت آنها می شود. و شرکت ها

فرصت ها

 

در بازار شانس‌های مختلفی وجود دارد که تجزیه و تحلیل Swot از شرکت‌های استی لادر: تطبیق Csr با تجزیه و تحلیل مورد صنعت آرایشی و بهداشتی بتواند سهم بازار خود را افزایش دهد و به حاشیه‌های سود احتمالی دست یابد. فرصت های ارائه شده در بازار شامل رشد شرکت به سمت سایر بازارهای اروپایی و آسیایی با افتتاح فروشگاه های فیزیکی است. یکی دیگر از فرصت‌های خدمات، ورودی در سایر بخش‌های خدمات، یعنی بخش قدیمی است. علاوه بر این، کسب‌وکار ممکن است فروشگاه‌های آنلاین خود را مانند Piperline که بخش آنلاین Gilly Hicks است، باز کند.

 

فرصت های عمده تجزیه و تحلیل سوات شرکت های استی لودر: تطبیق Csr با راه حل مورد صنعت آرایشی و بهداشتی عبارتند از

  1. آوردن یک مناسبت سالانه مانند روز عجایب در مدارس
  2. ارائه مشوق‌ها به فرنچایزها برای مشارکت در یک مناسبت سالانه مانند روز پاداش معجزه
  3. نیاز به علت مناسبت های مرتبط

 

تهدیدها

 

کسب و کار با وجود خود در یک فضای رقابتی و علاوه بر نگرانی های مربوط به تنوع، با خطرات زیادی از جمله تسخیر بازار توسط Gap در بازارهای بالقوه جهانی مواجه است، زیرا Space نیز به فکر حرکت در بازارهای جهانی است. مشتری با وابستگی اجتماعی به سمت خیابان ویکتوریا حرکت می کند.

 

خطرات قابل توجه تجزیه و تحلیل سوات شرکت های استی لودر: تطبیق Csr با تجزیه و تحلیل موردی صنعت آرایشی

  1. وضعیت مالی ملت که ممکن است منجر به کاهش فعالیت های خیریه شود
  2. افزایش رقبای مرتبط با فروش غذاهای منجمد
امتیاز post

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.