دوره جامع بازاریابی در اینستاگرام
آپدیت مرداد 99
اینستاگرام یک اپلیکیشن پرمخاطب و بسیار جذاب است که در چند سال اخیر درآمدهای بسیار زیادی فقط با ساخت یک صفحه در آن توسط ایرانیان کسب شده است! تقریبا اکثر کسبوکارهای فعال از اینستاگرام برای افزایش فروش و ارتباط با مخاطبین خود استفاده میکنند.
بیش از ۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ایرانی در اینستاگرام فعال هستند که اکثر آنها حداقل یکبار در روز اینستاگرام را چک میکنند!
اگر شما الان که در حال خواندن این متن هستید از اینستاگرام درآمد مشخص و قابل قبولی دارید یعنی از این بازار بزرگ بهرهمند هستید اما اگر درآمد مشخصی از سمت کاربران اینستاگرام ندارید این به معنی از دست دادن یک بازار بزرگ ۳۰ میلیون نفری و درآمدهای بسیار قابل توجه آن است!
یک نگرش اشتباه که در همه دورههای مدیروب به آن تاکید داریم تمرکز روی موارد بی اهمیت مانند تعداد فالوور یا لایک…به جای تمرکز روی درآمد است، که این درآمد یا از خود صفحه شما مستقیم ایجاد میشود و یا از طریق بازاریابی در اینستاگرام فروش سایتتان را افزایش میدهد.
مهران منصوریفر تا امروز به صدها کسبوکار اینترنتی در ایران مشاوره دادهام و نکته جالبی که همیشه در سالهای اخیر باعث تعجب من شده است میزان درآمد آنها فقط از طریق اینستاگرام است! در این دوره از نکات ابتدایی آموزش آغاز خواهد شد و آنچه شما برای داشتن یک صفحه موفق نیاز دارید به طور کامل بر اساس تجربهها و بینش شخصی خودم را به شما آموزش خواهم داد.
آموزش بازاریابی در اینستاگرام
موفقیت در اینستاگرام کار آسانی نیست!
راهکارهای ساده و تئوری که معمولا با جمعآوری دانش و اطلاعات سطحی منتشر شده در وب ارائه میشود، معمولا با عنوانهای فریبنده سعی درفروش یک دوره دارند! اما واقعیت چیز دیگری است. موفقیت یک صفحه تجاری در اینستاگرام کار سادهای نیست و نیاز به فعالیت مستمر و هدفمند دارد که در زمان کوتاه متوقف نشود. اما وقتی شما یک صفحه پرمخاطب دارید فقط با انتشار یک استوری به خواسته مدنظر خود خواهید رسید و این یک تجربه بسیار لذتبخش است.
بازاریابی در اینستاگرام رایگان است:
شما برای فروش در اینستاگرام هزینهای پرداخت نمیکنید جز زمان! اگر بخواهید همه موارد را با سعی و خطا متوجه شوید زمان زیادی را از دست خواهید داد! همه مطالب گفته شده در این دوره از سعی و خطا عبور کرده است و روش ۱۰۰٪ کاربردی و نتیجه بخش نهایی آموزش داده میشود.
معرفی دوره جامع بازاریابی در اینستاگرام:
شکایات همیشگی از دورههای بازاریابی در اینستاگرام
اینستاگرام که دیگه آموزش نمیخواد
اینستاگرام فقط یک اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس و ویدیو نیست! وقتی یک پیج برای درآمدزایی ایجاد شود همه چیز متفاوت خواهد بود! فقط رعایت کردن چند نکته اولیه که در دوره آموزش داده خواهد شد مستقیم روی درآمد و تعداد دنبال کنندگان شما تاثیر خواهد گذاشت.
نکته مهمتر اینکه همه موارد گفته شده در دوره بر اساس تجربه پیاده سازی در صفحات اینستاگرام خود مدیروب و شرکتهایی که مشاور آنها مدیروب بوده است جمعآوری شده است و جالب اینکه اکثر مدیران شرکتها نیز در ابتدا همین سوال که مگه اینستاگرام نیاز به آموزش و انجام کارهای تخصصی دارد را مطرح میکنند ولی بعد گذشت مدتی و دیدن نتایج نهایی، یکی از مهمترین بخشهای بازاریابی خود را اینستاگرام در نظر میگیرند.
اینستاگرام جای فروش نیست جای تفریحه
تعداد فروشگاهها و نیاز بالای کاربران اینستاگرام به خرید از صفحات اینستاگرام باعث شد بخش فروشگاه به این اپلیکیشن اضافه شود! بر خلاف نگاه قالب که اینستاگرام محل فروش نیست! واقعیت کامل برعکس این موضوع است و امروز میتوان گفت تعداد قابل توجه و بسیار زیادی فروشگاه و خریدار در اینستاگرام هستند!
با توجه به همین موضوع حضور در محیطی که خریداران زیادی از آن بازدید میکنند به صورت حرفهای و با رعایت اصول گفته شده در این دوره، میتواند از همان اوایل کار برای شما درآمد پایداری را ایجاد کند.
همه دورهها میخوان بگن چطوری پست بزار
اکثر دورههای آموزشی در ایران ترجمه شده یک دوره انگلیسی و یا با جمعآوری اطاعات رایگان از محیط وب ساخته میشوند! به شما تضمین میدهم این دوره بر اساس تجربه و اطلاعات کسب شده من طراحی و پیاده سازی شده است و انجام هرکدام از موارد گفته شده باید درآمد شما از طریق پیج اینستاگرام را افزایش دهد.
نحوه انتشار یک پست مهم است اما همه چیز نیست! اینکه شما پستی منتشر کنید که منجر به ایجاد فروش شود اصول متفاوتی دارد که فقط با تجربه میتوان به آن دست یافت و این مورد یکی از بخش های همین دوره است.
یه پست و استوری گذاشتن که دیگه آموزش نمیخواد
برخی از افرادی که برای مشاوره و افزایش فروش به ما مراجعه میکنند اینستاگرام فعال دارند که هر روز پست و استوری هم در آن منتشر میکنند اما درآمدی از اینستاگرام ندارند! هیمنجاست که نیاز به یادگیری موارد بیشتر مهم میشود. با انجام دادن نکات کاربردی میتوان همان پیج را به درآمد رساند و کاری کرد تا تعداد سفارشات همان مجموعه از طریق اینستاگرام افزایش پیدا کند.
من فروش خوبی دارم اینستاگرام لازم ندارم
اینستاگرام یک منبع فروش کاملا متفاوت از کانالهای فروش دیگر در کسب و کار است، جنس مخاطبان اینستاگرام متفاوت است و زمانی که شما بتوانید در صفحه اینستاگرام اعتماد دنبالکنندگان را بدست آورید به راحتی میتوانید پیوسته فروش ایجاد کنید.
نکته مهمتر این است که شما به هر طریق دیگری که فروش خوبی دارید قطعا هزینه بازاریابی هم دارید، اما اینستاگرام رایگان است و میتواند برای شما بدون هزینه فروش ایجاد کند.
کسانی که در اینستاگرام هستند پول خرج نمیکنند
اتفاقا کاملا برعکس! خیلی هم خوب این کار را میکنند! علت پاسخ دادن با قطعیت بالا به این سوال این است که بارها خودم درآمدهای فوقالعاده افرادی که فقط با یک صفحه در اینستاگرام بازاریابی میکنند را دیدهام.
فضای اینستاگرام به گونه ای است که اگر دنبال کنندگان صفحه شما به اعتماد واقعی به شما برسند که نحوه رسیده به آن نقطه نیز در این دوره آموزش داده شده است با خیال راحت از شما خرید میکنند و خیلی سریع اینستاگرام یک منبع جدی بازاریابی برای شما خواهد شد.
اینستاگرام جای فروش اجناس ارزان است
در اینستاگرام هم اجناس ارزان طرفدار دارند هم گران! من مجموعه ای را میشناسم که ارزانترین کالای آنها ۸ میلیون تومان است و میانگین قیمت کالاهای آنها ۳۰ میلیون تومان و فقط از طریق اینستاگرام فروش خود را تامین میکنند.
همه نوع کاربری در اینستاگرام وجود دارد اما اگر شما دنبال افرادی هستید که کالای گرانی را به آنها ارائه کنید باید بدانید مسیر رشد صفحه خود را چگونه پیش ببرید تا به آن کاربران دست پیدا کنید.
مزیتهای اختصاصی و قابل توجه این دوره:
مطالب ارائه شده در این دوره برای بر اساس تجربه جمعآوری و آموزش داده شده است و مخاطب آن را صاحبان کسبوکاراینترنتی در نظر گرفتهایم که کارهای بسیار زیادی مثل تولیدمحتوا، سئوسایت، بازاریابیاینترنتی و… دارند و کنار آنها با زمان کم تمایل به راهاندازی یک صفحه موفق در اینستاگرام دارند!
بنابراین از هرگونه اضافهگویی در این دوره اجتناب شده است و اصل موضوع به همراه نکات کلیدی و ترفندهای تجربی که معمولا با مثالهای واقعی همراه است ارائه شده است.
کلیه مطالب دوره کاملا ساده و شفاف ارائه خواهد شد و از کلمات سخت و پیچیده خبری نیست، همچنین هر ابزار و سرویسی که برای انجام موارد مطرح شده در دوره نیاز است در کنار محتوای دوره قرار داده شده است تا زمانی را برای جستجوی آن صرف نکنید.
سیلابس دوره بازاریابی در اینستاگرام 2020
بخش اول: معرفی و شروع با اینستاگرام
معرفی شبکه اجتماعی و جایگاه آن در کسب و کار
ارائه آمارهای دقیق از اجتماعی به نام اینستاگرام
تحلیل رفتار در اینستاگرام در ریز جامعههای اینستاگرام
چرا این دوره را ساختم و چه تجربیاتی در آن است؟
تفاوت شبکه اجتماعی شخصی و تجاری؟
معرفی شیوههای درآمدزایی از اینستاگرام
بخش دوم: راه اندازی و پیکربندی یک صفحه تجاری در اینستاگرام
نحوه ساخت یک اکانت در اینستاگرام
چگونه یک یوزرنیم(نام کاربری) مناسب انتخاب کنیم؟
نحوه نوشتن توضیحات پیج (بیو) به صورت تجاری
نحوه فعالسازی شمارنده و آمارگیر لینکهای خروجی
انجام A/B تست برای انتخاب بیو و لینک پروفایل
نحوه انتخاب عکس مناسب تجاری برای پروفایل
اتصال اینستاگرام به شبکه های اجتماعی دیگر
نحوه دانلود اطلاعات اینستاگرام به صورت آفلاین
تبدیل پیج به تجاری و تولید کننده محتوا بدون نیاز به فیسبوک
تنظیمات امنیتی و بالا بردن امنیت پیج اینستاگرام
اضافه کردن اطلاعات تماس و مکان کسب و کار به پروفایل
بخش سوم: تولید محتوا در اینستاگرام – نکات قبل از شروع
نکات مهم قبل از انتشار اولین محتوا
هدفگذاری و تدوین استراتژی اولیه
مشخص کردن شیوه کار و برنامه بلندمدت
بررسی یک سوال مهم که نتیجه نهایی را مشخص میکند!
تحلیل کانالهای انتشار محتوا دلیل ایجاد آنها در اینستاگرام
چگونه بهترین بازخورد را با انتخاب صحیح شیوه انتشار بدست آوریم؟
نکات تجربی برای افزایش دیده شدن محتوای منتشر شده در اینستاگرام
بخش چهارم: تولید محتوا در اینستاگرام – استراتژی
استراتژی چیست و در شبکه اجتماعی چگونه است؟
نحوه پیداکردن استراتژی صحیح و مسیر رشد
چگونه استراتژی تولید محتوا بسازیم؟
نحوه تشخیص استراتژی صحیح و اشتباه
نمونههای واقعی استراتژی اشتباه که منجر به شکست میشوند
نمونههای واقعی استراتژی صحیح و حرفهای در شبکه اجتماعی
بررسی توضیح کامل ۵ استراتژی واقعی که نتایج آن موفق بوده است
بخش پنجم: تولید محتوا در اینستاگرام – پست
انواع پست و نحوه انتشار آن در اینستاگرام
خصوصیات یک پست خوب در اینستاگرام
چگونه پستهای تاثیرگذار بسازیم؟
پست نوشته چیست و چه تاثیری بروی دنبال کنندگان دارد؟
چگونه بدون نیاز به کامپیوتر پستهای حرفهای طراحی کنیم؟
چگونه برای اینستاگرام اینفوگرافیک بسازیم؟
چگونه اینفوگرافیکهای انیمیشن دار یا متحرک ۱۵ ثانیهای بسازیم؟
چگونه با گوشی پستهای متحرک حرفه ای بسازیم؟
نحوه انتشار یک ویدیوی حرفهای در اینستاگرام
چگونه برای ویدیوها با گوشی کاور طراحی کنیم؟
چگونه ویدیوها را با گوشی برای اینستاگرام تدوین کنیم؟
چگونه ویدیوها را با متن و موزیک در گوشی میکس کنیم؟
چگونه ویدیوهای تکهای برای پست اسلایدربا گوشی بسازیم؟
نحوه اضافه کردن لوگو و واترمارک به ویدیوها با گوشی
نحوه ایجاد گالری در اینستاگرام با پست اسلایدر
چگونه پست IGTV را به بهترین شکل منتشر کنیم؟
کپشن پست چیست و چگونه با نوشتن آن به نتایج هدفمند برسیم؟
نحوه نوشتن کپشن خوب و جذاب برای پستهای اینستاگرام
چگونه یک کپشن تاثیرگذار بنویسیم که اقدام به عمل داشته باشد؟
هشتگ چیست و چگونه هشتگهای درست را پیدا کنیم؟
هشتگهای پرمخاطب اینستاگرام را چگونه پیدا کنیم؟
چگونه هشتگهای پیدا کنیم که باعث افزایش فالوورها شود؟
تقویم تولید محتوا در اینستاگرام چیست و چگونه آن را بسازیم؟
چگونه پستهای اینستاگرام را زمانبندی کنیم تا آینده منتشر شوند؟
چگونه با کامپیوتر خیلی سریع در پیج پست منتشر کنیم؟
و نکات کلیدی مهم دیگر در ایجاد یک پست حرفهای…
بخش ششم: تولید محتوا در اینستاگرام – استوری
انواع استوری و نحوه ساخت صحیح آنها
مزایای فوق العاده استوری نسبت به پست در بازاریابی
هشتگ در استوری و نحوه استفاده صحیح آن برای افزایش فالوور
اقدام به عمل در استوری و افزایش نرخ تبدیل در آن
چگونه با استوریهای حرفهای ایمیل دنبالکنندگان را بدست آوریم؟
ایجاد Engagement با کاربران با ابزارهای تخصصی استوری
چگونه بازدید یک پست را با استوری بالا ببریم؟
چگونه نظرات یک پست را با استوری بالا ببریم؟
چگونه نیاز مخاطبان را با استوریهای هدفمند پیدا کنیم؟
چگونه با استوری بفهمیم چه نوع پستهای برای دنبالکنندهها جذابتر است؟
چگونه کاری کنیم مخاطبین برای ما استوریهای جذاب بسازند؟
چگونه با استوری بازدید ویدیوهای IGTV را بالا ببریم؟
چگونه با گوشی استوریهای حرفهای طراحی کنیم؟
چگونه با گوشی ویدیوهای حرفهای برای استوری بسازیم؟
چگونه ویدیوهایی برای استوری بسازیم که منجر به بازدید از سایت شود؟
چگونه یه رویداد را از طریق نوتیفیکیشن اینستاگرام اطلاعرسانی کنیم؟
چگونه ویدیوهای افقی را به سایز استوری تبدیل کنیم+ایجاد اقدام به عمل
چه کنیم تا استوری ما در خارج پیجمان به افراد جدید نمایش داده شود؟
هایلایت چیست و چگونه با استفاده از آن پیج را برای دنبالکنندگان جذاب کنیم؟
چگونه استوریهای اینستاگرام را زمانبندی کنیم تا آینده منتشر شوند؟
چگونه با کامپیوتر بدون گوشی در اینستاگرام استوری بگذاریم؟
و نکات کاربردی دیگر در مورد ایجاد استوریهای هدفمند و حرفهای…
بخش هفتم: تولید محتوا در اینستاگرام – IGTV
IGTV برای چی ساخته شده است؟
چگونه ویدیوهای حرفهای برای IGTV بسازیم؟
ویدیوهای استاندارد IGTV چگونه است؟
چه زمانی باید از IGTV استفاده کنیم؟
ساخت و تدوین ویدیوی حرفهای برای IGTV با گوشی موبایل
چگونه ویدیوهای IGTV را در پیچمان بازاریابی کنیم؟
چگونه ویدیوهای با لوگو و آدرس سایت و تدوین حرفهای برای IGTV بسازیم؟
چگونه برای ویدیوهای IGTV کاورهای جذاب طراحی کنیم تا بیشتر دیده شوند؟
چگونه ویدیوهای عریض را با گوشی برای IGTV بهینه و تدوین کنیم؟
چگونه ویدیوهای IGTV را زمانبندی کنیم تا آینده منتشر شوند؟
و نکات دیگری برای انتشار ویدیو در بخش IGTV
بخش هشتم: تولید محتوا در اینستاگرام- لایو
لایو اینستاگرام چه تاثیری روی دنبالکنندگان دارد؟
انواع لایو اینستاگرام با توجه به کسب و کار شما
لایو اینستاگرام فقط از شخص نیست و انواع دیگر آن
چگونه لایوهای پرسش و پاسخ با ابزارهای لایو برگزار کنیم؟
چگونه یک وبینار با اسلایدهای پاورپوینت در لایو اینستاگرام برگزار کنیم؟
چه اینترنت و سرعتی برای لایو اینستاگرام مناسب است؟
چگونه از ویدیوی ضبط شده لایو برای بازاریابی استفاده کنیم؟
چگونه از طریق دسکتاپ و بدون نیاز به گوشی لایو اینستاگرام برگزار کنیم؟
بخش نهم: تولید محتوا در اینستاگرام – بازاریابی محتوایی در اینستاگرام
بازاریابی محتوایی چیست؟
ارتباط بازاریابی محتوایی و شبکهاجتماعی
بدون بازاریابی محتوایی چقدر امکان موفقیت است؟
چگونه در شبکهاجتماعی بازاریابی محتوایی کنیم؟
چگونه بازاریابی محتوایی را چاشنی همه محتوایمان کنیم؟
استراتژی تولید محتوا بر اساس بازاریابی محتوایی
بازاریابی محتوایی فقط در پیج خودمان است؟
اینفلوئنسرها چگونه برندسازی در قلب مشتری را انجام میدهند؟
محتوای گسترده و ورود به دنیای مخاطبین جدید
محتوای همیشه سبز یا محتوای همیشه زرد؟
بررسی نمونههای واقعی از بازاریابی محتوایی در اینستاگرام
بخش دهم: مدیریت حرفهای پیج اینستاگرام
مدیریت پیچ اینستاگرام دقیقا به چه معناست؟
مهمترین بخشهای که باید مدیریت شوند؟
آیا نیاز است عکس پروفایل تغییر کند؟
مدیریت بخش توضیحات(بیو) برای افزایش فروش و نرخ تبدیل
چگونه با مدیریت صفحهمان بازدید آن را بالا ببریم؟
مدیریت هشتگهای پیچ و افزایش دنبالکنندههای هدفمند
مدیریت بخش نظرات سایت به صورت حرفهای
چگونه با پاسخ دادن نظرات فروش را افزایش دهیم؟
نظرات پیچ فقط باید پاسخ داده شوند یا کارهای دیگهای هم باید انجام شود؟
چگونه جلوی نظرات اسپم را بگیریم و همیشه سریع عمل کنیم؟
چگونه جلوی انتشار نظراتی که مایل به آن نیستیم را از قبل بگیریم؟
مدیریت دایرکتهای صفحه به شیوهی سیستم سازی شده چگونه است؟
بخش دایرکتها را چگونه مدیریت کنیم که کمترین زمان را بگیرد؟
چگونه به روزانه ۱۰۰ دایرکت در کمتر از ۱۵ دقیقه پاسخ دهیم؟
نحوه پاسخگویی حرفهای به دایرکتها که منجر به خرید میشود چگونه است؟
مدیریت بخش منشنهای پیچ باید چگونه باشد؟
چگونه منشن ها را مدیریت کنیم تا برای ما سودآور باشد؟
چگونه با مدیریت صحیح پیج اینستاگرام Engagement را افزایش دهیم؟
مدیریت بخش Highlight در پیج چگونه است؟
مدیریت دنبالکنندگان پیچ چکونه است و چه کارهایی باید انجام شود؟
بخش یازدهم: ابزار Insights و تحلیل پیچ با آن
بخش Insights چیست و چرا بوجود آمده است؟
سه بخش مهم Insights که باید بدانیم کدام است؟
مهمترین کاری که باید با Insights انجام دهیم کدام است؟
چگونه بهترین مسیر تولید محتوا را با Insights پیدا کنیم؟
ابزار Insights دقیقا به ما چه اطلاتی ارائه میدهد و با آن چه میشود کرد؟
چگونه A/B تستهای حرفه ای با ابزار Insights انجام دهیم؟
چگونه ورودی سایت را با ابزار Insights افزایش دهیم؟
چگونه تعداد تماسهای فروش را با Insights افزایش دهیم؟
چگونه با ابزار Insights پلن تولید محتوای یکساله ایجاد کنیم؟
تفاوت تعداد افراد و تعداد بازدید یک پست یا استوری و تحلیل آن
چگونه تعداد دنبالکنندگان را با تحلیلهای Insights افزایش دهیم؟
چگونه تعداد بازدید پروفایل اینستاگرام را با تحلیلهای Insights افزایش دهیم؟
بررسی عمیق آمارهای Engagement,Reach,Impressions,Shares,Saves
چگونه بدون افزایش تعداد لایک بازدید یک پست را افزایش دهیم؟
بررسی بخشهای Discovery و Interactions در ابزار Insights
روشهای افزایش Account Reach با بررسی آمارهای Insights
پیدا کردن بهترین زمان انتشار پست و استوری با اتصاب نرمافزارهای جانبی به Insights
بخش دوازدهم: ابزارهای آنالیز اینستاگرام
چگونه هشتگهای پربازدید اینستاگرام را پیدا کنیم؟
بررسی میزان فالوورها و آنفالو شدن پیچ
بررسی میانگین لایک و کامنت محتوای پیج
بررسی میانگین بازدید استوری های پیج
ابزار پیدا کردن بهترین روز و ساعت تولید محتوا برای پیج شما
و ابزارهای دیگر که به تحلیل دقیقتر پیج شما کمک میکند
بخش سیزدهم: رباتهای اینستاگرام
ربات اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟
چه زمانی باید سراغ ربات اینستاگرام برویم؟
چگونه یک ربات استاندارد پیدا کنیم تا به پیجمان آسییبی نرسد؟
آیا هنوز در سال ۲۰۲۰ میتوان با ربات فالوور جدید جذب کرد؟
چگونه با رباتاینستاگرام فروش سایت را افزایش دهیم؟
تنظیمات دقیق ربات اینستاگرام برای جلوگیری از جریمه اینستاگرام
اگر پیج ما توسط فعالیت یک ربات بلاک شد چه کنیم؟
چگونه ربات اینستاگرام را به بهترین شکل تنظیم و هدفگذاری کنیم؟
فعالیت مدیر پیچ در زمان فعالیت ربات اینستاگرام باید چگونه باشد؟
بهترین بازدهی ربات اینستاگرام براساس تجربه ما چگونه بوده است؟
آیا میتوان از رباتهای اینستاگرام استفاده نکرد؟
آیا چون در ایران هستیم باید فقط از رباتهای ایرانی استفاده کنیم؟
بخش چهاردهم: اتصال و اتوماتیکسازی اینستاگرام
نحوه زمانبندی اتوماتیک پستها با ایمیل یادآوری
چگونه استوریهای یک ماه آینده را زمانبندی کنیم؟
چگونه ویدیوهای IGTV را با زمانبندی منتشر کنیم؟
چگونه اینستاگرام را به تلگرام اتصال اتوماتیک کنیم؟
چگونه اینستاگرام را به توییتر اتصال اتوماتیک کنیم؟
چگونه اینستاگرام را به پیج فیسبوک اتصال اتوماتیک کنیم؟
چگونه پستهای اینستاگرام را اتوماتیک در پینترست منتشر کنیم؟
چگونه یک بکآپ اتوماتیک از پستهای اینستاگرام در گوگل درایو بگیریم؟
چگونه اینستاگرام را به Flicker و Tumblr اتصال اتوماتیک کنیم؟
چگونه اینستاگرام را به وردپرس متصل کنیم؟
انتشار پستهای اینستاگرام با یک هشتگ خاص در تلگرام!
چگونه با یک ابزار جانبی پستهای صفحات را سریع در پیج خود منتشر کنیم؟
چگونه پستهای برای آینده حجیم در پیچمان قرار دهیم؟ (زمانبندی پستهای چندماه آینده)
بخش پانزدهم: افزایش فالوور اینستاگرام
فالوورهای اینستاگرام چگونه به یک پیچ توجه میکنند؟
راههای افزایش فالوور اینستاگرام چیست؟
کدام راهها برای افزایش فالوور مضر است؟
فالوور فیک بخریم یا نخریم؟
راهکارهای به جز ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور
روشهای عملی افزایش فالوور از طریق سایت
آشنایی با اینفلوئنسرمارکتینگ و شروع با آن
تبلیغات در پیجهای اینستاگرام و راهکارهای پیداکردن یک پیجهای مناسب
آشنایی و تحلیل کمپینهای تبلیغات در اینستاگرام
روشهای کاملا کاربردی و عملی برای افزایش فالوور
تحلیل یک کمپین واقعی تبلیغاتی اینستاگرام و بررسی نتایج آنها
بخش شانزدهم: بازاریابی ویروسی (مسابقات، چالشها و ویدیوهای ویروسی)
بازاریابی ویروسی چیست؟
چگونه یک محتوا در اینستاگرام ویروسی میشود؟
رفتن یک پست به اکسپلور چقدر اهمیت دارد؟
مسابقات اینستاگرام را چگونه ویروسی بسازیم؟
چگونه با برگزاری مسابقه بازدید پیچ را بالا ببریم؟
نحوه ایجاد مسابقاتی که باعث افزایش فالوور میشوند؟
بررسی و تحلیل مسابقات و چالشهای واقعی اینستاگرام
یک چالش چگونه آغاز میشود و تا چه حد میتواند بزرگ شود؟
نتایج واقعی بعد از برگزاری مسابقات و چالشها چیست؟
آیا فقط یک محتوای ویروسی میتواند کسب و کار شما را متحول کند؟
بخش هفدهم: ساخت PPN در اینستاگرام
اثرگذاری غیر مستقیم روی فالوورها تاثیر بسیار زیادی در تبدیل آنها به خریدار دارد
این روش در دو نوع کسب و کار آموزشی و فروشگاهی آزمایش شده و بازخورد بسیار مثبتی داشته است
با توجه به ماهیت این روش فقط باید به صورت عملی آموزش داده شده و تحلیل شود
این بخش یک ایده کاملا عملی و تست شده است که با مثالهای واقعی در دوره آموزش داده خواهد شد
بخش هجدهم: تبدیل فالوورها به مشتریان
چگونه در اینستاگرام فروش ایجاد کنیم؟
فروش یک کالا یا محصول در اینستاگرام چگونه رخ میدهد؟
افرادی که قصد خرید دارند چه مواردی را بررسی میکنند؟
چگونه ساختار پیج خود را برای فروش برنامه ریزی کنیم؟
مهمترین عواملی که روی فروش در اینستاگرام تاثیر دارند چیست؟
چگونه فروش یک محصول را در اینستاگرام قطعی کنیم؟
پیجهای موفق فروشگاهی چگونه عمل میکنند؟
آیا برای فروش در اینستاگرام حتما باید سایت داشت؟
روشهای فروش آموزش و کالای فیزیکی در اینستاگرام چگونه است؟
بخش نوزدهم: برونسپاری اینستاگرام
برونسپاری چیست و چه زمانی باید آن را انجام دهیم؟
چگونه پیجمان را برونسپاری کنیم تا دقیقا به شکل مدنظر ما پیش برود؟
روشهای ایجاد ساختار آماده برونسپاری چگونه است؟
ساخت شیوهنامه و برونسپاری اینستاگرام بدون نگرانی
روشهای چک کردن فعالیت صحیح یا اشتباه پیمانکار
چگونه امنیت پیجمان را در زمان برونسپاری حفظ کنیم؟
چگونه برونسپاری کنیم ولی هرگز وابسته نشویم؟
بخش بیستم: تحلیل پیجهای اینستاگرام شرکتکنندگان دوره
تحلیل صفحات درخواستی شرکتکنندگان در دوره
بررسی صفحات شرکت کنندگان و پیشنهاد راهکارهای رشد و موفقیت
بررسی و تحلیل ایرادات صفحات شرکتکنندگان در دوره
مقایسه صفحات اینستاگرام شرکت کنندگان با رقبای آنها
این دوره برای چه کسانی مناسب است؟
افرادی که ایدهای برای راه اندازی یک صفحه در اینستاگرام دارند و میخواهد از پایه کار را اصولی اجرا کنند تا صفحه پرمخاطبی داشته باشند.
افرادی که یک وبسایت دارند و تمایل به راهاندازی یک صفحه موفق و بر اساس اصول تجربه شده در اینستاگرام برای افزایش فروش خود دارند.
افرادی که مدرس هستند و یا تخصص خاصی را ارائه میکنند و تمایل به پرسنال برندینگ برای خود از طریق اینستاگرام دارند.
شرکتهایی که تمایل به افزایش وفاداری مشتری و پیدا کردن مشتریان جدید از شبکه اینستاگرام دارند.
نتایجی که شما بعد از اجرای مطالب این دوره بدست میآورید:
یک صفحه حرفهای و جذاب با محتوای حرفهای و جذب کننده
صفحهای محبوب و پرمخاطب واقعی که کاربران پیگیر آن هستند.
افزایش طبیعی و پیوسته دنبالکنندگان در اینستاگرام.
افزایش قابل توجه تعداد لایک و ذخیره و ارسال به دوستان در پستها.
افزایش فروش محصولات و خدمات شما بعد از انتشار مطلب در اینستاگرام.
اجرای کمپینهای موفق اینستاگرامی برای افزایش برندینگ و فروش.
داشتن صفحهای که مخاطبان حاضرند برای شما درآمد ایجاد کنند.
سوالات متداول دوره جامع بازاریابی در اینستاگرام:
چرا باید برای یادگیری بازاریابی در اینستاگرام در دوره مدیر وب شرکت کنم؟
دورههای مدیروب از ابتدای فعالیت آن بسیار پرفروش بوده اند و شاید تنها علت مهم آن صداقت ما در انتقال اطلاعات و ایجاد آموزشهایی بر اساس تجربه است نه ترجمه!
با خیال راحت به شما میگوییم که مانند این دوره تا کنون ساخته نشده است و جامع بودن آن را فقط زمانی متوجه خواهید شد که در آن شرکت کنید!
نکته مهم بعدی برای انتخاب یک دوره مدرس آن است، حتما قبل از شرکت در هر دورهای در مورد مدرس آن دوره تحقیق کنید. مدرس این دوره مهران منصوری فر است که صفحه اینستاگرام خود آن کاملا موفق است و درآمد دارد، همچنین به شرکتها و مجموعههای بزرگی مشاوره داده است که با بررسی اینستاگرام آنها نیز متوجه خواهید شد چقدر میتوان یک صفحه را در اینستاگرام به درآمد رساند.
من تمایل به شرکت در دوره حضوری و انجام کار عملی دارم،آیا این دوره برای من مفید است؟
هر جلسه از دوره جامع بازاریابی در اینستاگرام دو بخش آموزش تئوری و اجرای عملی دارد که شما بعد از دیدن آموزش هر بخش وارد بخش عملی آن خواهید شد و همه موارد با جزییات و کامل در بخش عملی اجرا و توضیح داده میشود.
همچنین شرکت در دوره آنلاین هزینههای رفت و آمد و زمانی که شما برای رسیدن به کلاس صرف میکنید را ندارد و براحتی میتوانید از هر جای دنیا جلسات جدید را دریافت کنید.
بعد از ثبت نام در این دوره چه چیزی دریافت میکنم؟
بعد از ثبت نام برای شما کلیه جلسات دوره باز میشود و میتوانید همان لحظه آن را دانلود کنید، همچنین میتوانید با مراجعه به پنل کاربریتان دسترسی دائمی به فایلهای دوره و آپدیتهایی که در صورت نیاز به آن اضافه خواهد شد داشته باشید.
زمان و تعداد جلسات این دوره چقدر است؟
این دورهی جامع در ۲۰ جلسه برگزار شده است که زمان هر جلسه بین ۴۰ تا ۶۰ دقیقه با متغیر است، همچنین برای دوره آپدیتهایی در نظر گرفته شده است که به آن اضافه شده است و میتوانید آنها را با مراجعه به پنل کاربریتان بخش دورهها رایگان دریافت نمایید.
بعد از پایان دوره مجدد می توانم فایلهای آموزشی را دریافت کنم؟
بله دسترسی شما برای همیشه به محتوای دوره باز خواهد بود و هر زمان که بخواهید میتوانید در آینده به پنل خود مراجعه کنید و فایلهای دوره را دریافت نمایید.
در هنگام گذراندن دوره اگر سوالی برایم پیش بیاید چگونه پاسخ آنرا دریافت کنم؟
پشتیبانی دوره از طریق بخش تیکتها در سایت انجام میشود وقتی شما در دورهای شرکت کنید آن دوره در پنل شما ثبت میشود و شما برای آن دوره میتوانید سوالات خود را از طریق بخش تیکتها مطرح کنید. پشتیبانی تا زمانی که دوره فعال باشد، برای شما فعال است و میتوانید از آن استفاده کنید.
نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.