United Parcel Service (یو پی اس): یک دانشگاه هاروارد مورد مطالعه استراتژی و تحلیل صنعت
در ادامه به یاد بگیرند که چگونه United Parcel Service (یو پی اس) است در برابر آزمون زمان با برنامه ریزی استراتژیک.
Wynand ون Poortvliet
برنامه ریزی استراتژیک در یو پی اس
United Parcel Service (یو پی اس) است در برابر آزمون زمان. این شرکت شروع به ۱۰۰ دلار و رشد کرده است به یک صنعت جهانی با به رسمیت شناختن نام تجاری در سراسر جهان (Garvin & Levesque, 2006). همه شرکت ها باید یک هدف از انجام این کار در حال تحول با تکنولوژی و هموار کردن راه برای آینده شرکت در صنعت شما. اما داستان از یو پی اس می تواند انجام بیش از فقط به کمک کسانی که در همان صنعت; استراتژی خود را و نقاط قوت را می توان تجزیه و تحلیل و به هر صنعت امروز است.
پیشرفته قرار داده-استراتژی های فروش برای سرمایه گذاران ارزش: Beyond the Basics
اندرو اسمیت
۰۰:۰۰ / ۰۰:۰۰
چگونه به طور جدی می کند و یو پی اس را استراتژی خود را?
استراتژی هرگز به آرامی گرفته شده برای یو پی اس. جلسات ماهانه تیم به طور خاص تشکیل شده برای پیش بینی آینده و ارزیابی تصمیمات همواره نقش زیادی در یو پی اس های رویکرد به پایین-مدیریت هزینه و تمایز از طریق کیفیت خدمات مشتریان (Garvin & Levesque, 2006). ترکیبی از این روش های ایجاد کسب و کار عمومی در سطح استراتژی تاکید بر کیفیت و قابلیت اطمینان.
با شناسایی موقعیت خود را در ایجاد ارزش frontier اهداف یک شرکت می تواند تبدیل به بیشتر به وضوح تعریف شده (هیل و جونز, ۲۰۱۰). این است که از طریق شناسایی چنین است که منجر به تغییر بیانیه ماموریت خود را بیشتر شناسایی اهداف و مقاصد سازمان در آن صنعت و بخش های بازار (Garvin & Levesque, 2006).
اهمیت تمرکز بر کم هزینه و با کیفیت
به عنوان یک شرکت است که با تمرکز بر هزینه پایین و کیفیت آن مهم است برای یو پی اس به بحرانی اقدام نسبت به هر یک از این روش برای تمایز. این اقدامات برخوردی به ملموس و غیر ملموس نتایج بالقوه برای شرکت (Garvin & Levesque, 2006). این شرکت با ایجاد مجموعه خود را از قوانین و مقررات و هنجارهای اجازه می دهد این شرکت برای انطباق با نیازهای مشتری در حالی که ماندن در همان پارامترهای مشخص شده توسط این شرکت است.
یو پی اس قادر به ماندن بگیرید پیش از رقابت به طور مداوم به دنبال به آینده است. با دانستن جایی که آنها می خواهند در آینده مدیران قادر به دیدن اگر هر یک از سرمایه گذاری های عملکردی-سطح استراتژی سطح کسب و کار, استراتژی یا پیشرفت تکنولوژیکی کمک خواهد کرد و یا صدمه دیده این شرکت (Garvin & Levesque, 2006). یو پی اس تلاش می کند به استفاده از تمام پتانسیل پیشرفت های تکنولوژیکی ماندن درست به میراث این شرکت (آسوشیتد پرس, ۲۰۱۰).
هزینه برش استراتژی
یو پی اس های برجسته باقی می ماند در بازار خود را با تمرکز بر سه حوزه عمده ای از نیاز. کسب و کار operates as a ایالات متحده داخلی بسته خدمات بین المللی بسته ارائه خدمات و عرضه زنجیره ای و خدمات حمل و نقل (آسوشیتد پرس, ۲۰۱۰). یو پی اس چه طول می کشد بسیاری از شرکت ها را در نظر افراط به منظور کاهش هزینه ها و تبدیل شدن به کارآمد تر. یو پی اس کامیون ها را چپ دست می شود. این گزارش آنها را نجات داد ۲۰.۴ میلیون مایل با داشتن یک متخصص نقشه مسیرهای خود قبل از زایمان رخ می دهد.
این روش ساده است و در عین حال سازگار با محیط زیست اثر کاهش انتشار کربن خود را توسط ۲۰,۰۰۰ تن متریک (Shontell, 2010). معاون ارشد رئیس جمهور بن Stoffel همچنین به اطلاع عمومی در سی ان ان پول در سال ۲۰۱۰ که آن را امن تر و سریعتر به دست راست به نوبه خود (Shontell, 2010). یک کارمند از یو پی اس گفته من مدیریت ۳۱۰ کلاس که زمانی که او کار می کرد برای یو پی اس وجود دارد انتظارات چگونه رانندگان خواهد ورود و خروج کامیون ها; با استفاده از یک خاص پا به گام به کامیون ذخیره زمان و به یو پی اس یکی دیگر از مزیت در زمینه استراتژی کم هزینه.
یو پی اس اختصاص داده است آن فرایند تصمیم گیری و استراتژی کم هزینه و با کیفیت از طریق بهره وری و قابلیت اطمینان از خدمات (Garvin & Levesque, 2006). آنها این کار را با تمرکز بر اهمیت قیمت گذاری گزینه های تمایز پیدا کردن بازار تقاضا داشتن یک بسیار خاص ساختار هزینه و با تمرکز بر صنعت خاص خود و در بازار رقابتی ساختار که همه مهم هستند در یک موقعیت موفق در سطح کسب و کار (هیل و جونز, ۲۰۱۰).
با شناسایی استراتژی خود را و اقامت به طور کامل متعهد به آن یو پی اس و اقدامات و استراتژی است که یکی از ارزش بزرگ است. این ارزش نمایی است با توجه به این واقعیت است که یو پی اس است که در یک بازار بسیار رقابتی است. خدمات ارائه شده توسط یو پی اس قابل مقایسه با کسانی که از فدرال اکسپرس و DHL.
یو پی اس با استفاده از هزینه برش با کیفیت-تست شده برنامه ریزی استراتژیک به ماندن بگیرید پیش در یک بازار رقابتی است.
عکس Ty لی در Unsplash
چگونه یو پی اس باقی می ماند پیش از بازی فن آوری
یو پی اس تبدیل به یک پیشرو در این صنعت با ماندن پیش از بازی فن آوری. این شرکت نیاز به ادامه به پیدا کردن راه هایی به کشتی محصولات موثر و کم هزینه به طور موثر. مهم این است که یو پی اس برای پیدا کردن بخش های جدید در بازار به منظور حفظ سود ساخت. یو پی اس نیز نیاز به ادامه به درک اهمیت بین المللی کسب و کار و نقش آن در این صنعت رو به رشد. بسیاری از کسب و کار در حال گسترش در سراسر جهان و تکیه بر خدمات از یو پی اس و رقبای خود را به انجام کسب و کار در یک موقع و مقرون به شیوه ای موثر.
برنامه های آینده و استراتژی از یو پی اس های مهم هستند اما پس از گذشته است. یو پی اس با تمرکز مقدار زیادی از زمان و تلاش در آینده است. یادگیری از اشتباهات و کاستی های نیز بسیار سودمند است. یو پی اس پیش رو در صنعت خود را, اما آن را نشانی از نیاز به نگه داشتن یک چشم نزدیک بر روی اشتباهات رقابت و همچنین موفقیت.
یو پی اس های اولیه ارائه عمومی
یو پی اس تا به حال بزرگترین عرضه اولیه عمومی (Garvin & Levesque, 2006). این شرکت هنوز هم می بالد بالا و قیمت سهام. با توجه به یاهو! سرمایه گذاری, سهام برای یو پی اس در بسته $۶۵:۵۷. این شرکت تا به حال قیمت سهام بیش از ۷۰ دلار در این سال و پایین آن باقی مانده است در مورد $۶۰. این شرکت خوشبین است در این تلاش اقتصاد است.
یو پی اس پیش بینی کرد که این سال مالی خود را بازگشت خواهد بود $۴.۱۵ به $۴.۴۰ هر سهام. این است که تا سه سنت از اصلی پیش بینی شده توسط شرکت می باشد. تمرکز خود را بر بازده و کم هزینه به نظر می رسد به عنوان اگر آن را ممکن است واقعا پرداخت در آینده برای سرمایه گذاران خود را حتی به قیمت نفت بالای آنها (Bomkamp, 2011).
با این نسخهها کار ذکر شده
آسوشیتد پرس. (۲۰۱۰, آوریل ۲۶). United parcel service inc. یو پی اس:nyse, صنعتی/حمل و نقل هوایی & خدمات پیک.
Bomkamp, سامانتا (۲۰۱۱, آوریل ۲۶). یو پی اس را افزایش می دهد چشم انداز در حالی که چشم دوخته اند خطر اقتصادی است.
Garvin, David A. Levesque, Lynne C. (2006 ژوئن ۱۹). برنامه ریزی استراتژیک در united parcel service
تپه, Charles W. L. Jones, Gareth R. (2008). مدیریت استراتژیک: یک رویکرد یکپارچه. Mason, OH: جنوب غربی Cengage Learning
Shontell اتومبیل. (۲۰۱۰, مارس ۲۴). چرا یو پی اس بسیار کارآمد “کامیون ما هرگز به نوبه خود به سمت چپ.
—
برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service مطالعه موردی تجزیه و تحلیل و راه حل
کسب و کار هاروارد مطالعات موردی راه حل – تخصیص کمک
برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service است که یک کسب و کار هاروارد (HBR) مطالعه موردی استراتژی و اجرای سرخس فورت دانشگاه را فراهم می کند HBR مورد مطالعه تخصیص کمک فقط برای $۱۱. ما در مورد راه حل این است که بر اساس روش مطالعه موردی تخصص & جهانی ما بینش.
استراتژی و اجرای مطالعه موردی | نویسندگان: David A. Garvin, Lynne C. Levesque
مورد مطالعه توضیحات
در ماه مارس سال ۲۰۰۵ مدیر عامل شرکت مایکل Eskew خواسته است که استراتژی شرکت گروه توصیه می شود تغییرات استراتژیک فرایند برای اطمینان از آن را اجازه می دهد تا United Parcel Service (یو پی اس) به ادامه برای تبدیل خود را با بیش از چند سال آینده. توصیف تکامل از یو پی اس های استراتژیک فرایند با توجه ویژه در این شرکت با استفاده از برنامه ریزی سناریو تکنیک و همچنین دیگر عناصر حیاتی از فرایند: توسعه این شرکت منشور استراتژیک, برنامه ریزی استراتژیک و تصمیم گیری و اجرای استراتژی. همچنین در مورد نقش بازیکنان مختلف در این روند با تمرکز ویژه بر مدیر عامل و استراتژی شرکت کارکنان.
خلاقیت و تصمیم گیری رهبری, برنامه ریزی استراتژیک, استراتژی, اعدام
منظور یک استراتژی و اجرای مطالعه موردی راه حل در حال حاضر
به جستجوی بیشتر HBR مطالعات موردی راه حل رفتن به سرخس فورت دانشگاه صفحه جستجو
[۱۰ گام] مطالعه موردی تجزیه و تحلیل و راه حل
–نام شرکت– hbr مطالعه موردی راه حل ها & تحلیل
مرحله ۱ – خواندن بررسی کسب و کار هاروارد اصول در استراتژی و اجرای
حتی قبل از اینکه شما شروع به خواندن یک کسب و کار مورد مطالعه فقط مطمئن شوید که شما را خار تا بررسی کسب و کار هاروارد (HBR) اصول در استراتژی و اعدام است. مسواک زدن HBR اصول ارائه خواهد شد یک پایگاه قوی برای تحقیقی خواندن. اغلب خوانندگان اسکن از طریق کسب و کار مورد مطالعه بدون داشتن یک نقشه روشن داشته باشید. این منجر به بدون ساختار فرایند یادگیری و در نتیجه از دست رفته جزئیات و بدتر اشتباه نتیجه گیری. خواندن تا قابلیت اصول کمک می کند تا در طراحی کسب و کار مطالعه موردی تجزیه و تحلیل و راه حل نقشه راه حتی قبل از اینکه شما شروع به خواندن مورد مطالعه است. آن را نیز فراهم می کند شروع ایده ها به عنوان اصول اغلب ارائه بینش به برخی از جنبه های است که ممکن است پوشش داده نمی شود در کسب و کار مورد مطالعه خود را.
مرحله ۲ – خواندن برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service HBR مورد مطالعه
برای نوشتن تاکید بر مطالعه موردی تجزیه و تحلیل و ارائه عملی و راه حل های عملی شما باید قوی محتضر از حقایق و مرکزی مشکل از HBR مورد مطالعه است. به آرامی آغاز – underline جزئیات و طرح کسب و کار مورد مطالعه توضیحات / کنترل نقشه. در برخی از موارد شما قادر خواهید بود برای پیدا کردن مرکزی مشکل در ابتدا خود را در حالی که دیگران ممکن است در نهایت در قالب پرسش. کسب و کار مورد مطالعه پاراگراف به پاراگراف برداری خواهد شد کمک به شما در سازماندهی اطلاعات به درستی و با ارائه یک راهنمای روشن برای رفتن به مطالعه موردی اگر شما نیاز به اطلاعات بیشتر.
من مطالعه موردی استراتژی شامل –
مارک کردن شخصیت و بازیکنان کلیدی در مورد مطالعه از شروع.
طراحی یک انگیزه نمودار از بازیکنان کلیدی و اولویت های خود را از مورد مطالعه توضیحات.
پالایش مرکزی مشکل شخصیت مواجه است در مورد و چگونه آن را مربوط به قابلیت اصول در موضوع.
ارزیابی هر یک از جزئیات در مورد مطالعه در نور از قابلیت مطالعه موردی تجزیه و تحلیل ایده های هسته.
مرحله ۳ – برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service مطالعه موردی تجزیه و تحلیل
هنگامی که شما راحت با جزئیات و هدف از کسب و کار مورد مطالعه اقدام رو به جلو برای قرار دادن برخی از جزئیات به الگو تجزیه و تحلیل. شما می توانید کسب و کار مطالعه موردی تجزیه و تحلیل های زیر سرخس فورت دانشگاه دستورالعمل گام به گام –
تاریخچه شرکت ارائه شده است در نیمه اول از این مورد است. شما می توانید با استفاده از این تاریخچه را به منظور جلب مسیر رشد و نشان دادن چشم انداز و ماموریت و اهداف استراتژیک سازمان است. اغلب سابقه ارائه شده است در این مورد نه تنها به ارائه یک پس زمینه به مشکل اما همچنین ارائه دامنه راه حل است که شما می توانید برای مطالعه موردی.
HBR مطالعات موردی ارائه نمونه موردی از مدیران و کارکنان در سازمان به یک احساس از وضعیت واقعی بر روی زمین است. استفاده از این موارد و نظرات به علامت سازمان فرهنگ مردم آن اولویت & خویشتنداری.
ایجاد یک خط زمان از حوادث و مسائل در مورد مطالعه است. خط زمان می تواند به ارائه سرنخ برای گام بعدی در سازمان سفر. خط زمان نیز فراهم می کند بینش مترقی چالش های این شرکت رو در این مورد مطالعه است.
گام ۴ – SWOT تجزیه و تحلیل برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service
هنگامی که شما به پایان رسید و مورد تجزیه و تحلیل خط زمان از حوادث و بحرانی دیگر جزئیات. تمرکز بر روی زیر –
صفر کردن در مرکزی مشکل و دو تا پنج مشکلات مربوط در این مورد مطالعه است.
انجام تجزیه و تحلیل SWOT از برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service . تجزیه و تحلیل SWOT یک ابزار استراتژیک برای نقشه از نقاط قوت ضعف فرصت ها و تهدیدات است که یک شرکت با آن مواجه است.
تجزیه و تحلیل SWOT و ماتریس SWOT به شما کمک خواهد کرد به وضوح علامت گذاری کردن – نقاط قوت و ضعف و فرصتها و تهدیدات است که سازمان و یا مدیر رو در برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service
تجزیه و تحلیل SWOT را نیز ارائه یک لیست اولویت مشکل حل شود.
شما همچنین می توانید انجام یک وزن SWOT تجزیه و تحلیل برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service HBR مورد مطالعه است.
مرحله ۵ – پورتر ۵ نیروهای / استراتژیک تجزیه و تحلیل صنعت تجزیه و تحلیل برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service
در زندگی ما کلاس ما اغلب در سراسر کسب و کار مدیران است که با دقت اشاره کردن یک مشکل در مورد ساخت یک مطالعه موردی تجزیه و تحلیل و راه حل های که در اطراف نقطه منحصر به فرد. محیط های کسب و کار اغلب پیچیده و نیاز به راه حل های جامع. شما باید سعی کنید به درک نه تنها این سازمان بلکه این صنعت که کسب و کار در عمل. Porter Five Forces استراتژیک تجزیه و تحلیل ابزار است که کمک خواهد کرد که شما را در درک نسبی قدرت از بازیکنان کلیدی در کسب و کار مورد مطالعه و چه نوع عملی و عملی مورد مطالعه و راه حل قابل دوام است که در پرتو توجه به حقایق.
مرحله ۶ – PESTEL آفات / گام به گام تجزیه و تحلیل برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service
یکی دیگر از راه های شناخت محیط خارجی از شرکت در برنامه ریزی استراتژیک در ایالات خدمات بسته است به انجام یک PESTEL – سیاسی, اقتصادی, اجتماعی, فن آوری محیط زیست, & تجزیه و تحلیل حقوقی از محیط زیست این شرکت در. شما باید یک لیست از عوامل که تاثیر قابل توجهی در سازمان و عوامل رشد در این صنعت است. شما حتی می توانید شناسایی منبع از شرکت مزیت رقابتی بر اساس تجزیه و تحلیل PESTEL و سازمان صلاحیتهای هسته.
گام ۷ – سازماندهی & اولویت تجزیه و تحلیل به برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service مطالعه موردی راه حل
هنگامی که شما توسعه multipronged رویکرد و کار کردن پیشنهادات مختلف بر اساس ابزار استراتژیک. گام بعدی این است که سازماندهی این راه حل بر اساس نیاز از این مورد است. شما می توانید با استفاده از استراتژی های زیر به سازماندهی یافته ها و پیشنهادات.
ساخت یک سطح شرکت استراتژی خود را سازماندهی یافته ها و توصیه ها در یک راه برای پاسخ به بزرگتر هدف استراتژیک این شرکت است. این شامل استفاده از تجزیه و تحلیل پاسخ به چشم انداز شرکت ماموریت و اهداف کلیدی و چگونه و پیشنهادات خود را در این شرکت به سطح بعدی در دستیابی به این اهداف است.
واحد کسب و کار راه حل سطح – مورد مطالعه ممکن است شما را در یک موقعیت یک مدیر بازاریابی یک نام تجاری. بنابراین به جای ارائه توصیه های کلی شرکت شما نیاز به مشخص کردن اهداف بازاریابی آن برند خاص. شما باید به توصیه واحد کسب و کار در سطح توصیه. دامنه توصیه های محدود خواهد شد به واحد خاص اما شما باید به مراقبت از این واقعیت است که خود را توصیه نمی به طور مستقیم در تضاد با شرکت استراتژی کلی. برای مثال شما می توانید توصیه های کم هزینه اما استراتژی این شرکت هسته شایستگی طراحی تمایز.
مورد مطالعه و راه حل نیز ارائه پیشنهاد برای کسب و کار مدیر یا رهبر شرح داده شده در کسب و کار مورد مطالعه است.
گام ۸ -اجرای چارچوب
هدف از کسب و کار مطالعه موردی است که نه تنها برای شناسایی مشکلات و پیشنهاد راه حل بلکه به ارائه چارچوبی برای پیاده سازی آن مطالعه موردی راه حل. اجرای چارچوب متمایز خوب مطالعه موردی راه حل های از بزرگ مطالعه موردی راه حل. اگر شما قادر به ارائه جزئیات پیاده سازی چارچوب و سپس شما با موفقیت به دست آمده با اهداف زیر –
درک دقیق از این مورد
وضوح HBR مورد مطالعه اصول
تجزیه و تحلیل اطلاعات مورد بر اساس آن اصول و
توسعه توانایی اولویت بندی توصیه ها بر اساس احتمال از اجرای موفقیت آمیز است.
اجرای چارچوب کمک می کند تا در وجین کردن غیر عملی توصیه نتیجه عالی برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service مطالعه موردی راه حل است.
گام ۹ – استراحت
هنگامی که شما به پایان رسید مطالعه موردی پیاده سازی چارچوب است. نگاهی به یک استراحت کوچک گرفتن یک فنجان قهوه و یا هر آنچه شما می خواهم برای پیاده روی بروید و یا فقط ساقه برخی از hoops.
گام ۱۰ – انتقادی بررسی برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service مطالعه موردی راه حل
پس از طراوت ذهن خود خوانده خود را مورد مطالعه و راه حل انتقادی. هنگامی که ما در حال نوشتن در مورد بررسی راه حل ما اغلب جزئیات در صفحه نمایش ما به عنوان به خوبی به عنوان در سر ما. این منجر به یا اطلاعات از دست رفته یا ضعیف جمله سازه. یک بار تجدید طریق مورد راه حل دوباره – بهبود ساختار جمله و دستور زبان بررسی اعداد ارائه شده در تجزیه و تحلیل خود را و سوال خود را توصیه. بسیار آهسته و با این روند به عجله از طریق آن منجر به از دست رفته جزئیات کلیدی است. هنگامی که آن را انجام داده است که زمان برای ضربه زدن به ضمیمه را فشار دهید.
—
چه تجزیه و تحلیل SWOT & ماتریس ؟ چگونه شما می توانید با استفاده از تجزیه و تحلیل SWOT برای برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service
در امبا PRO , ما تخصص در تجزیه و تحلیل & ارائه جامع شرکت SWOT تجزیه و تحلیل برنامه ریزی استراتژیک در ایران بسته خدمات مورد مطالعه است. برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service “با اشاره به بسته های استراتژیک در این تجزیه و تحلیل” یک بررسی کسب و کار هاروارد (HBR) مورد مطالعه استفاده می شود برای MBA & EMBA برنامه های. نوشته شده توسط David A. Garvin, Lynne C. Levesque و معاملات با موضوعات از جمله در زمینه استراتژی و اجرای خلاقیت, تصمیم گیری, رهبری استراتژیک, برنامه ریزی, استراتژی, اعدام
تجزیه و تحلیل SWOT مخفف – نقاط قوت ، ضعف ، فرصت و تهدید است که بسته های استراتژیک برخوردهای داخلی و در کلان محیط زیست است که این عمل در. نقاط قوت و ضعف هستند و اغلب محدود به شرکت های داخلی – منابع مهارت ها و محدودیت ها.
فرصت ها و تهدیدات عوامل که در حال تجزیه و تحلیل در نظر شایع نیروهای بازار و عوامل دیگر مانند اقتصادی و تکنولوژیک و حقوقی و محیط زیست, سیاسی و اجتماعی, بهداشت و ایمنی.
با توجه به اجرایی نظرسنجی انجام شده توسط دانشگاه هاروارد کسب و کار بررسی و Brightline ابتکار – تنها ۲۰ درصد از اهداف راهبردی تعیین شده توسط سازمان در حال تحقق است. بقیه ۸۰ درصد از اهداف استراتژیک هستند نه به این خاطر که از incomprehensive برنامه ریزی تخصیص منابع محدود و فقیر اعدام است.
موفق سازمان هایی مانند بسته های استراتژیک هستند که قادر به پیش بینی روند بازار بهتر از دیگران ارائه منابع به منظور توسعه محصولات و خدمات به اهرم آن روند قادر به مقابله با رقبای تهدیدات و دیدار با مشتریان انتظار می رود ارزش.
مورد شرح برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service مطالعه موردی
مورد نویسندگان : David A. Garvin, Lynne C. Levesque
موضوع : استراتژی و اجرای
مناطق مرتبط : خلاقیت, تصمیم گیری, رهبری استراتژیک, برنامه ریزی, استراتژی, اعدام
مطالعه موردی راه حل & تجزیه و تحلیل برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service
————–
Mattheus Biondi 29113056-YP49B استراتژیک تصمیم گیری ها و مذاکرات برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service
شرکت پس زمینه
آن تشکیل شد در سال ۱۹۰۷ توسط ۱۹ ساله جیم کیسی. نوشته اصلی متمرکز بر ارائه پیام در سیاتل . بیش از ۹۸ سال از زمان تاسیس آن تا به حال تبدیل خود را چندین بار. برای اولین بار به یک بسته تحویل شرکت بین المللی حمل و نقل هوایی شرکت و در نهایت در اواخر ۱۹۹۰s به یک شرکت لجستیک. توسط
۲۰۰۵, یو پی اس شد بزرگترین شرکت تحویل بسته و همچنین به عنوان یک پیشرو
ارائه دهنده جهانی از تخصصی حمل و نقل و تدارکات را تحت پوشش خدمات. آن را در خدمت بیش از ۲۰۰ کشور و منطقه در سراسر جهان است. United Parcel Service (یو پی اس) ارائه می شود بیش از ۱۵ میلیون بسته در روز به حدود ۶.۱ میلیون مشتری در ۲۰۰
کشورها در سراسر جهان و آن جهان
بزرگترین شرکت تحویل بسته. یو پی اس است که مقر اصلی آن در آتلانتا و جورجیا و عمل در درجه اول در ایالات متحده
با حدود ۴۲۸,۰۰۰ کارکنان. همچنین یو پی اس خود را باید شعار “چه می تواند قهوه را برای شما انجام دهد” بر توانایی این شرکت در ارائه ser
رذیلت به تقریبا هر یک در جهان در هر آدرس.
در سال ۲۰۰۶ آن $۳۷ میلیارد corporation. آن است که بزرگترین بسته
-شرکت تحویل. شرکت رهبر در تخصصی حمل و نقل و تدارکات و آن را در خدمت ۲۰۰ کشور جهان است. آن را به حال ۳,۵۰۰ مکان های خرده فروشی از طریق خرید از صندوق های پستی ، و استخدام ۳۸۴,۰۰۰. این شرکت یکی از ۱۰ تا از بزرگترین شرکت های هواپیمایی. رقبا بالا از یو پی اس شامل فدرال اکسپرس (FedEx) DHL بین المللی و خدمات پستی ایالات متحده
سازمان
مدیر عامل شرکت است که مایک Eskew و برای سازمان متمرکز سلسله با ساختار سنتی در بالا. مدیریت ارشد و کارکنان مجموعه جهت اولویت های بودجه و طرح های. تاکتیکی در سطح منطقه ای و استراتژیک در سطح شرکت. و آخرین چیزی است که از سطح پایین و استقلال در سطح منطقه ای نیز مشاهده شده است.
فرهنگ
“اجماع سازی” و با تمرکز بر بهره وری و اعدام است. این اعتقاد در
بهبود مستمر شرکت است. ارزش های قوی: تعالی خدمات کارکنان مالکیت تعهد به ثبات کم گردش مالی کارمند وفادار نیروی کار
تکامل از برنامه ریزی استراتژیک در یو پی اس A.
در اوایل سال
تا اوایل ۱۹۹۰s وجود نداشت رسمی استراتژیک-فرآیند برنامه ریزی است. به جای استراتژی مسئولیت یک گروه کوچک از مدیران ارشد و درگیر کمی بیشتر از یک سری از گسسته موقت پروژه.
B.
دهه ۱۹۹۰
در سال ۱۹۹۶, جیم کلی, که به زودی به مدیر عامل شرکت شروع به مقابله با این چالش است. او در تنظیم استراتژی گروه مشورتی یک زیر مجموعه کوچک از خود را مستقیم گزارش به دیدار ماهانه برای نیمی از روز را در نظر بگیرید و بحث مسائل استراتژیک. کلی نیز تاسیس CSG کارکنان سازمان از ۲۰ نفر که اکثر آنها شاغل UPS مدیران با مهم خط و تجربه کارکنان. او انتظار می رود CSG به توسعه استراتژیک فرآیندهای برنامه ریزی برای آینده به تحقیق و قاب کلید مسائل استراتژیک و به کمک کمیته مدیریت و استراتژی گروه مشورتی در استراتژی توسعه است. فعالیت ها شامل سناریو برنامه ریزی استراتژیک, برنامه ریزی و پشتیبانی برای تصمیم گیری استراتژیک و اجرای استراتژی. اجرای جدید استراتژیک فرایند چند مرحله ای که گشوده بیش از یک دوره از سال است.
C.
به قرن جدید
در ژانویه سال ۲۰۰۲ در مدت کوتاهی پس از Eskew شد مدیر عامل شرکت او برگزار شده مرحله چهارم در
استراتژیک فرآیند یک “استراتژی نقشه راه” توسعه داده شد به
صدمین برنامه به یک فایل اجرایی سطح از جزئیات. پس از قبل برنامه ریزی شده بود سگمنتال توسط یک برنامه سالانه می تواند جدا شده و ترجمه شده به منطقه ای طرح کسب و کار بودند که دست به این مناطق به اجرا است.
D.
۱۹۹۷ برنامه ریزی سناریو
مدیریت ارشد در سال ۱۹۹۷ مورد بررسی جایگزین های دوربرد برنامه ریزی روش. آنها در نهایت تصمیم به مشاوران از کسب و کار جهانی شبکه به منظور تسهیل در مجموعه ای از سناریو-برنامه ریزی کارگاه های آموزشی.
یک.
محورها از عدم قطعیت
شرکت کنندگان در درجه اول UPS مدیران به نمایندگی از توابع مختلف و به طور کلی گزارش به مدیریت عضو کمیته رفت و از طریق
چند ساعت بحث بیش از رانندگی و نیروهای حیاتی عدم قطعیت. این
محور افقی بود بازار “محیط زیست” و یا جریان کالا و بودجه
در سراسر مرزهای یک زنجیره است که در محدوده منطقه ای و ملی بازار با موانع تجاری به بازار جهانی با یک جریان آزاد کالا. این
محور عمودی بود “تقاضا ویژگی” یا طبیعت از مصرف کنندگان و
نوع کالا و تحویل مکانیسم های آنها مورد نیاز است.
b.
حالات
در ترکیب این دو محور تولید چهار سناریو ۱.
درهم مسیرهای
بسیار محیط کسب و کار رقابتی
قوی منطقه ای و ملی و مقررات
میل به تنوع بیشتر در محصولات ۲.
عقب جهانی
بیشتر سنتی زنجیره تامین چشم انداز رقابتی و مجموعه ای از مصرف کنندگان ۳.
جهانی ترساندن غالب
آهسته تصویب فن آوری های جدید با توجه به ثبات تقاضا
بیشتر سنتی مصرف کنندگان و صنعت تحکیم ۴.
شجاع دنیای جدید
مقرراتزدایی بازار جهانی
سفارشی سازی انبوه کالا و خدمات به مصرف کنندگان فعال
اشکال جدیدی از رقابت و سازمان های مجازی
—
اتحاد و کسب و کار شبکه های نتایج حاصل از این جلسات: محسوس و نامحسوس راه حل. تغییر در
شرکت هدف از خدمت بسته
-تحویل نیازهای مشتریان را قادر می سازد تجارت جهانی. تعریف تم برای آینده:
فعال shift به طور مستقیم به مصرف کننده نهایی از بین بردن موانع استفاده;
اعمال نفوذ این پایان مصرف کننده موقعیت را به نفع خود کسب و کار اضافی به مشتریان کسب و کار در تقاضا زنجیره ای;
تمرکز بر مشتری راه حل های یکپارچه کالا جنبش و
مالی و خدمات اطلاعات;
شناسایی فرصت ها به صورت انتخابی اسیر در سراسر کل تقاضا, زنجیره ای, با راه حل های یکپارچه بین شرکت ها و
تعمیر و نگهداری از یک رشد جهانی چشم انداز.
برنامه های راهبردی
سومین قدم در یو پی اس های استراتژیک فرایند رخ داده است که Eskew شد مدیر عامل در آغاز سال ۲۰۰۲. او به یاد می آورد: برای برنامه ریزی برای آینده قابلیت ها و دستاوردهای, و برای شناسایی تکه های گم شده. پس از همه چیز اتفاق می افتد یک شبه در یک شرکت مانند این. و همچنین او می دانست که او نیاز به ایجاد یک آینده با هم
و احساس کردند که اگر او نبود تمرکز بر روی این دیگر
مدت مسائل در خارج از سایت او را به صحبت کردن تنها در مورد روز به روز مسئولیت ها و اعداد. چهار استراتژیک ضرورت:
تیم برنده: جذب و توسعه بسیار ماهر و متنوع و تراز جهانی نیروی کار
راه حل های ارزش افزوده: ارائه به مشتریان با خدمات ارزش افزوده ترکیب جابجایی کالا و اطلاعات و بودجه
مشتری مداری: ایجاد وفاداری مشتری و گسترش خدمات یو پی اس
در سراسر جهان
شرکت تعالی: ایجاد یک محیط با کیفیت بالا و خدمات و ارزش
اجرای استراتژیک
یک پروژه و برنامه نظارت کمیته مسئول ارائه پروژه مدیریت پشتیبانی و دقت به طرح استفاده از استانداردهای نظارت بر پیشرفت حل و فصل منابع درگیری و هماهنگی با توابع با طرح های بحرانی
McDevitt نقش
برای برخی از مدیران McDevitt
بود “هماهنگ کننده طرح های استراتژیک”; برای دیگران او را “قهرمان استراتژی اعدام است.” این کار شامل بسیاری از تغییر پس
بخش های مختلف این سازمان مشغول به کار بودند در پروژه های مختلف و اغلب با استفاده از معیارهای رقابت. نقش نمی شد همیشه به طور مداوم تعریف شده است. نیز وجود دارد
نظرات مختلف در مورد آنچه که ما در تلاش برای به انجام رساندن و چگونه به این ضرورت operationalized. مسئولیت خود را به مطمئن شوید که همه تیم ها تحویل داده و آنچه را که آنها گفته بودند از رفتن به تحویل. او همچنین ساخته شده مطمئن شوید که ایده های رفت و از سوسو زدن در چشم به واقعیت است.
یک مثال: تجارت مستقیم
McDevitt نقش در تجارت مستقیم پروژه مهم طرح زیر ارزش
-اضافه شده راه حل های ضروری مصور سهم خود را. تجارت مستقیم یک سرویس جدید ارائه شده که کالاهای تولید شده در خارج از کشور و لینک آنها را به ایالات متحده تحویل سیستم یکپارچه پرداختن به آداب و رسوم و مقررات تدارکات و پردازش اطلاعات نیاز دارد. این پروژه شامل دو گروه: راه حل های زنجیره تامین لجستیک گروه که مسئولیت رسیدگی به حرکت کالا از چین به عنوان مثال در ایالات متحده و ایالات متحده عملیات که حرکت کالا به یو پی اس های فیزیکی-سیستم تحویل مسائل بودند بالا و قابل مشاهده برای مدیریت کمیته
و ما مطمئن ساخته شده پاسخگویی اختصاص داده بود.” McDevitt اعتقاد او قادر به انجام این کار به دلیل “من به همه بازیکنان به خاطر من گزارش به طور مستقیم به مدیر عامل.” او نسبت به موفقیت خود را با تجارت مستقیم و طرح های دیگر
به
“پاسخگویی از طریق دید”.
برنامه ریزی سناریو
افق ۲۰۱۷ جلسه به عنوان آن را به نام شد شبیه به سال ۱۹۹۷ جلسه در قالب و فرآیند های مهم تغییرات. ۱.
Eskew و CSG تصمیم به حالات و مفاهیم عمیق تر به سطح منطقه ای به عنوان یک جهانی عکس. ۲.
گسترده, مصاحبه, از دیدگاه دانشگاهیان و مشاوران و غیره ۳.
یک سوم تنوع شرکت کنندگان درگیر. همانطور که قبل از شرکت کنندگان از عملیات حذف شدند.
این بار محور افقی بود طیف وسیعی از کسب و کار ممکن است مدل و تقاضا ویژگی های در حال حرکت از سنتی اختصاصی مدل های کسب و کار و متمرکز افزایشی تقاضا برای فعال تر باز و مشارکتی در جهان تجارت است. محور عمودی خطاب جهانی و منطقه ای محیط کسب و کار که
در محدوده مرز پر هرج و مرج محدود شده و تکه تکه به مرز هماهنگ و جامع.
این محورها را تشکیل چارچوب برای چهار سناریو
بالا-
چپ ربع بود “شرکت شهر” آینده تحت سلطه توسط بزرگ
شرکت های با رشد طبقه متوسط و گسترش سلاح های قدرتمند و یکپارچه عرضه متمرکز فن آوری.
پایین
چپ ربع توصیف یک “مرز اختلال” با سلام
ghly تنظیم, حمایت از محیط زیست با رشد آهسته در کشورهای در حال توسعه محافظت از مالکیت معنوی و تکنولوژی و افزایش تهدیدات امنیتی و زیست محیطی و شوک های مالی است.
درست ربع “متصل هرج و مرج” تعریف
آینده پر از جهانی ناآرامی
“اخلاقی” تجارت و غیررسمی اتصال است که دشوار است برای
دولت برای کنترل.
بالا
درست ربع به نام “شبکه های بدون مرز” تعریف شده بسیار
ارتباط پایدار با موانع کم برای ورود به بازار و حرکت سریع فن آوری با هدف مصرف کنندگان است. یو پی اس باقی مانده است پیشرو در حمل و نقل/حمل و نقل شرکت برای مدت زمان طولانی. ادغام آنها از آخرین فن آوری نگه داشته است آنها را متفاوت و همچنین هزینه
رهبر. مصرف کنندگان و کسب و کار را بو
هفتم تکیه و اعتماد یو پی اس خود را با حمل و نقل و خدمات مشاوره.یو پی اس بوده و تهاجمی در پیدا کردن جریان درآمد جدید با موجود و مشتریان جدید است. آنها درک نه تنها مشتریان خود و مرتبط نیاز دارد, اما همچنین کشف راه هایی برای ارائه ارزش بیشتر. آنها را گسترش نقش آنها بازی می تواند در ارزش کلی وب با اعمال نفوذ خود زیرساخت و تخصص است.
پاداش خود را از کنجکاوی
همه چیز شما می خواهید به عنوان خوانده شده.
در هر زمان. در هر نقطه. هر دستگاه.
بدون تعهد. در هر زمان لغو.
——————
اجرای استراتژی – جلسه ۲″برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service”Q1UPS’ برنامه ریزی استراتژیک تکامل یافته با سازمان است. استراتژیک اولیه گروه فنی(این پروژه متمرکز) جایگزین شد با استراتژی شرکت ، یو پی اس به نظر نمی رسد به سازمانی هدایت استراتژی است. اما در طول زمان differentaspects رانده شدند توسط سگمنتال عناصر از جمله:●استراتژی شرکت های بزرگ گروه (CSG)●استراتژی تاکتیکی برنامه ریزی●اجرای استراتژی●یک داخلی قهرمان’●سناریوی PlanningUPS آن به رسمیت شناخته شده ‘سازمانی DNA’ نبود سازگار تنها با یک استراتژی شرکت های بزرگ به جای استفاده از استراتژیک اجزای’ اجازه می دهد استراتژی برای انطباق/تکامل است.مشاهدات از یو پی اس’ استراتژی نشان می دهد رویکرد خود را:●فاقد انسجام شامل یک مجموعه ای از پروژه ها’ نه یک استراتژی منسجم است.●منعکس ‘استراتژی به عنوان قواعد ساده’ approach1 را قادر می سازد یو پی اس برای رشد و تغییر asopportunities به وجود آمد (به عنوان مثال صندوق های پستی و غیره.)●پرورش تراز بین استراتژی و کاربردی فعالیت است. ‘درجه ofGeneral مدیر involvement2″ بالا بود – ترکیبی از Eskew & McDevitt●
ها را مطالعه اسناد و یا تبدیل شدن به یک
البته قهرمان عضو برای دسترسی به این سند
پایان پیش نمایش. می خواهید به عنوان خوانده شده تمام ۲ صفحات ؟
نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.