ایرانی توانمند
Business is booming.

چگونه به یک اینفلوئنسر تبدیل شویم؟

11

چگونه به یک اینفلوئنسر تبدیل شویم؟
اینفلوئنسر مارکتینگ امروزه به یکی از کانال‌های اثربخش برای جذب مصرف‌کنندگان تبدیل شده است، افرادی که بدست آوردن علاقه و توجه آنها هر روز سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود.

در حال حاضر بازاریابی دهان به دهان، به عنوان یکی از موثرترین روش‌های تبلیغاتی در نظر گرفته می‌شود، زیرا مشتریان اغلب ترجیح می‌دهند به تنهایی و با درنظر گرفتن بازخورد یا توصیه‌های کسی که به او اعتماد دارند، دربارۀ یک برند تحقیق کنند.

در مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۴ توسط Augure انجام شد، اینفلوئنسرها بیشتر با سه ویژگی زیر تعریف شده‌اند:

۷۹ درصد می‌گویند اینفلوئنسرها قادرند نظرات را جلب کنند و واکنش‌ ایجاد کنند.
۷۳ درصد می‌گویند اینفلوئنسرها جوامع آنلاین بزرگ متمرکز بر موضوعات خاص را دارند.
۶۲ درصد معتقدند اینفلوئنسرها سهم مهمی در یک موضوع دارند.

تأثیر اینفلوئنسرها بر کمپین‌های بازاریابی همچنان رو به رشد است. آنها به عنوان رهبران تفکر و کارشناسان در زمینۀ کاری خود، از تاثیرگذارترین شرکا برای به اشتراک‌گذاری پیام‌های تجاری برند شما و پیشبرد کسب و کارتان محسوب می‌شوند.

اما چطور می‌توان به آن جایگاه رسید؟ مراحل کلیدی برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر چیست؟

در اینجا به مواردی پرداخته شده است که افراد موفق برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر به آنها اشاره کرده‌اند.
۱۷ نکتۀ اساسی برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر در رسانه‌های اجتماعی
۱٫ دیده شوید

از چت‌های توییتر گرفته تا Hangouts گوگل پلاس، از پخش‌های زندۀ پریسکوپ تا کنفرانس‌های شخصی در رسانه‌های اجتماعی، همه جا دیده شوید. هیچ راه بهتری برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر در رسانه‌های اجتماعی وجود ندارد. علاوه بر آن به یک تولیدکنندۀ محتوا تبدیل شوید و جامعۀ مخاطبین خود را ایجاد کنید، سپس از طریق تعامل با دیگران، نیازهایشان را پیدا کرده و به آنها کمک کنید. تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر، مسئولیت‌هایی به دنبال خواهد داشت.
چگونه به یک اینفلوئنسر تبدیل شویم؟
اینفلوئنسر مارکتینگ امروزه به یکی از کانال‌های اثربخش برای جذب مصرف‌کنندگان تبدیل شده است، افرادی که بدست آوردن علاقه و توجه آنها هر روز سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود.

در حال حاضر بازاریابی دهان به دهان، به عنوان یکی از موثرترین روش‌های تبلیغاتی در نظر گرفته می‌شود، زیرا مشتریان اغلب ترجیح می‌دهند به تنهایی و با درنظر گرفتن بازخورد یا توصیه‌های کسی که به او اعتماد دارند، دربارۀ یک برند تحقیق کنند.

در مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۴ توسط Augure انجام شد، اینفلوئنسرها بیشتر با سه ویژگی زیر تعریف شده‌اند:

۷۹ درصد می‌گویند اینفلوئنسرها قادرند نظرات را جلب کنند و واکنش‌ ایجاد کنند.
۷۳ درصد می‌گویند اینفلوئنسرها جوامع آنلاین بزرگ متمرکز بر موضوعات خاص را دارند.
۶۲ درصد معتقدند اینفلوئنسرها سهم مهمی در یک موضوع دارند.

تأثیر اینفلوئنسرها بر کمپین‌های بازاریابی همچنان رو به رشد است. آنها به عنوان رهبران تفکر و کارشناسان در زمینۀ کاری خود، از تاثیرگذارترین شرکا برای به اشتراک‌گذاری پیام‌های تجاری برند شما و پیشبرد کسب و کارتان محسوب می‌شوند.

اما چطور می‌توان به آن جایگاه رسید؟ مراحل کلیدی برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر چیست؟

در اینجا به مواردی پرداخته شده است که افراد موفق برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر به آنها اشاره کرده‌اند.
۱۷ نکتۀ اساسی برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر در رسانه‌های اجتماعی
۱٫ دیده شوید

از چت‌های توییتر گرفته تا Hangouts گوگل پلاس، از پخش‌های زندۀ پریسکوپ تا کنفرانس‌های شخصی در رسانه‌های اجتماعی، همه جا دیده شوید. هیچ راه بهتری برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر در رسانه‌های اجتماعی وجود ندارد. علاوه بر آن به یک تولیدکنندۀ محتوا تبدیل شوید و جامعۀ مخاطبین خود را ایجاد کنید، سپس از طریق تعامل با دیگران، نیازهایشان را پیدا کرده و به آنها کمک کنید. تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر، مسئولیت‌هایی به دنبال خواهد داشت.
۳٫ حضور فعال، متمرکز و مفید داشته باشید

تعداد افرادی که در شبکه‌های اجتماعی محتوایی را منتشر می‌کنند، هر روزه در حال افزایش است. اما دوام آوردن به این معنا نیست که تلاش کنیم همه چیز را برای همۀ مردم انجام دهیم، بلکه بهتر است بر روی موضوع خاصی متمرکز شده و اقدامات خود برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر بر مبنای آن هدف جهت‌دهی ‌نماییم؛ اقداماتی مانند انتشار پیام و محتوای مفید‌، مشارکت در کارها و توسعۀ ارتباطات. با یافتن بهترین پاسخ برای آنچه که می‌خواهید در مورد آن تاثیرگذار باشید و منحصر به فرد بودن، می‌توانید به یک اینفلوئنسر تبدیل شوید.
۴٫ ماندگار شوید

محتوای فوق‌العاده‌ای ایجاد کنید که مشکلی اساسی را حل کرده و توجه بالای رسانه‌های اجتماعی که در سطح جهانی مشغول هستند را به خود جلب کند.
۵٫ همواره محتوای با کیفیت منتشر کنید

نوشتن یک اصل مهم برای کسب اعتبار است. اگر می‌خواهید به عنوان یک اینفلوئنسر داری قدرت و اعتبار بیشتری باشید، بیشتر بنویسید.

انجام دادن این کار در فرمت‌های مختلف امکان‌پذیر است: نوشتن متن (پست‌های وبلاگ، خبرنامه‌های الکترونیک، پست‌های رسانه‌های اجتماعی)، گفتاری (سخنرانی عمومی)، شنیداری (پادکست، برنامه‌های رادیویی)، ویدئو (پخش‌های زنده و ضبط شده) و غیره. بستری را پیدا کنید که برای شما بیشترین رضایت را فراهم کرده و جایی باشد که می‌توانید بیشترین مخاطب را در آن به دست آورید و برای کسب نتیجه در این مسیر ثابت‌قدم باشید!
۶٫ در لحظه حضور داشته باشید

برای تبدیل شدن به یه اینفلوئنسر، زمانی که محتوایی به صورت ویروسی منتشر می‌شود، مطمئن شوید که شما بخشی از مکالمه یا حتی بهتراز آن، هدایت کنندۀ مکالمه در آن اجتماع هستید. اگر در لحظه حضور نداشته باشید نمی‌توانید آن موضوع را تحت‌تاثیر قرار دهید.
۷٫ با دقت گوش کنید

انتشار جریانی از پست‌های جداگانه و غیرمرتبط در رسانه‌های اجتماعی، منجر به از دست دادن فالوورها وکاهش اعتبار می‌شود. توجه به اخبار صنعت، خواندن پست‌های افراد دیگر و فکر کردن قبل از پاسخ دادن به آنها، تکنیکی است که گفتن آن ساده و عمل کردن به آن کمی دشوار است. توجه دقیق به جزئیات و گوش دادن در ابتدای کار، نه تنها به انتشار یک محتوای پر سر و صدا می‌انجامد، بلکه یک راه عالی برای ارتقاء جایگاه شما در میان رسانه‌های اجتماعی تاثیرگذار است. با گوش دادن، شما به علاقه‌مندی‌های افراد پیرامون خود پی برده و با صحبت کردن به زبان خودشان می‌توانید جایگاه بهتری در میان آنها داشته باشید.
۸٫ تولید محتوا به سلیقۀ مشتریان نه سلیقۀ شخصی

در شبکه های اجتماعی ۸۵ درصد محتوای مفید و جذاب به اشتراک بگذارید، ۱۰ درصد محتوای اصلی را منتشر کنید و کمتر از ۵ درصد دربارۀ آنچه که سازمانتان انجام می‌دهد، صحبت کنید.
۹٫ دردسترس باشید

بر خلاف افراد مشهور، ما انتظار داریم مربیان ما قابل دسترسی باشند. ما می‌خواهیم از طریق برقراری ارتباط با آنها پرسش‌های خود را مطرح کرده و انتظار دریافت پاسخ مناسب از آنها را داریم. با اشاره به این موضوع، اگر می‌خواهید به یک اینفلوئنسر آموزشی در رسانه های اجتماعی تبدیل شوید، باید آمادگی دریافت سوالات بسیار از طرفداران اجتماعی خود و همچنین پاسخ دادن به آنها به بهترین شکل را داشته باشید.
۱۰٫ در رویدادها مشارکت داشته باشید

برای دیدار با مردم در کنفرانس‌های صنعتی شرکت کرده و با آنها صحبت کنید. اگر کنفرانس‌ها خیلی بزرگ هستند، از رسانه‌های اجتماعی محلی، اتاق بازرگانی یا انجمن بازاریابی خود شروع کنید.

هنگامی که شما در یک جامعۀ بزرگ و پرجنب و جوش مشارکت داشته باشید، من فکر می‌کنم که این روند شما را به یک اینفلوئنسر تبدیل می‌کند.
۱۱٫ چیزی که می‌خواهید در مورد آن صحبت کنید را بیاموزید

یک عضو آماده، تاثیرگذار و متفکر باشید، موارد اصلی را با سلیقه بیان کنید و درگیر جریان‌های followback نشوید.
۱۲٫ بر ارزش و کیفیت تمرکز کنید

اینفلوئنسر بیش از یک عنوان است که در اطراف ما رد و بدل شود. اینفلوئنسر بودن مسئولیت‌هایی نیز به همراه دارد. اینفلوئنسرها با ارزش‌هایی که ایجاد می‌کنند و کیفیت کارشان مورد توجه قرار می‌گیرند.شاخص سنجش این ارزش‌ها، میزان خوانده شدن، به اشتراک‌گذاری و کلیک کردن توسط فالوورهایشان است.
۱۳٫ جایگاه خود را حفظ کنید.

برای اینکه به یک اینفلوئنسر در رسانه های اجتماعی تبدیل شوید برنامه‌ریزی نکنید بلکه برای پیوستن به جامعه‌های هدف در بازار مربوط به خود برنامه بریزید، به طور مرتب در چند مکان مشخص حضور داشته باشید، دانسته‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و کمک کنید به اهدافشان دست پیدا کنند.

مهم‌تر از همه اینکه جایگاه خود را حفظ کنید و برای ارتقای آن تلاش کنید.
۱۴٫ ارتباطات خود را توسعه دهید

همواره دامنه ارتباطات خود را گسترده‌تر کنید. یکی از ساده ترین روشها برای درگیر کردن مخاطبان، صحبت کردن با آنها و ارزش دادن به آنهاست. یک توصیۀ خوب، یک پیشنهاد مفید یا فقط یک مکالمۀ دلپذیر، می‌تواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.
۱۵٫ ارزش ارایه کنید

فقط محتوا ارائه نکنید، زمانی را برای تعامل با مخاطبان خود قرار دهید. ارزش‌هایی ایجاد کنید و محتوایی به اشتراک بگذارید که با درگیر کردن شخص ثالث مخاطب شما به خوبی آموزش را از طریق مکالمه فراگرفته و ملکۀ ذهنش شود.
۱۶٫ صبور باشید

صبور باشید. شما می توانید فالوور بخرید و سعی کنید اعتبارخود را با استفاده از روش‌های مصنوعی بالا ببرید اما در نهایت با سر زمین می‌خورید. بهترین راه این است که مخاطبان خود را به آرامی و با گذر زمان با تولید محتوای مفید پیدا کنید (تفاوتی ندارد این کار برای افزایش مخاطبین یک کانال یوتیوب یا یک وبلاگ است).
۱۷٫ سخت کار کنید

فکر نمی‌کنم در وب قوانین زیادی وجود داشته باشد. درست زمانی که فکر می‌کنید قانونی وجود دارد، یک استثنا پیدا می‌کنید. با این حال، فکر می‌کنم برخی از ویژگی‌های مشترک در میان افرادی که در این زمینه فعالیت دارند، برای من تحسین برانگیز است. ویژگی‌هایی مانند سخت‌کوشی و ثبات قدم برای تولید محتوای جالب و مفید و همچنین ایجاد مخاطب‌های فعال در این دسته قرار می‌گیرند.

 

https://brandwatch.com/blog/asktheexperts-17-rules-to-follow-for-becoming-an-influencer/

امتیاز post

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.