مدیریت استراتژیک شرکت رولن (Revlon)
رولون شرکتی آمریکایی است، که در زمینه تولید و توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و محصولات مراقبتهای شخصی فعالیت می نماید. شرکت رولون در سال ۱۹۳۲ توسط چارلز روسون راه اندازی شد و در حال حاضر شرکت مک آندرس اند فوربز با در اختیار داشتن ۶۰٪ درصد از سهام و شرکت سرمایه گذاری فیدلیتی با ۲۰٪ درصد از سهام رولون، سهام داران اصلی آن به شمار می آیند.
ماموریت رولن
مأموریت فعلی رولن چنین است: “به عنوان رهبر مراقب زیبایی در سراسر جهان ظاهر شود. رولن در ساخت مراقبت های برتر پوست افتخار می کند و تلاش می کند زن های جوان و مسن را به طور یکسان خوشحال کند.
بیانیه ماموریت اصلاح شده شرکت برای رسیدن به ۹ عنصر اصلی خوب است که به شرح زیر است:
مدیریت استراتژیک شرکت رولن: برای تبدیل شدن به بزرگترین و تحسین شده ترین تولید کننده در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی و شخصی (محصولات و خدمات) در سراسر جهان. بازار سرتاسر جهان به تولید محصولات برتر رولن برای مراقبت از پوست افتخار می کند و متعهد است با ارائه آخرین فن آوری های مجازی همراست، محصولات رولن باید به گونه ای باشد مردم در سنی (مشتری) که از آن استفاده می کنند، لذت ببرد. شرکت تلاش می کند تا رهبری شرکت را از جمله استانداردهای بالای آن و احترام به تنوع بالا برسد (فلسفه) شرکت با مشارکت در انجام کارهایی که باعث افزایش شهرت شرکت می شود قصد دارد کارمندان خود را فعال کند و تعهد خود را برای کمک به همکاران در رسیدن به بالاترین پتانسیل خود در یک محیط کاری مثبت ادامه دهد.
چشم انداز شرکت رولن
رولن یک لوازم آرایشی با رنگ جهانی، رنگ مو، ابزارهای زیبایی، عطرها، لوازم آرایشی و بهداشتی، ضد عرق / شرکت محصولات مراقبت از زیبایی است که نوآوری آن از طریق محصولات با کیفیت و با قیمت های مناسب است.
نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.