آیا می خواهید مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی باز کنید و برای انجام این کار به یک نقشه راه نیاز دارید؟ یا دائما این جمله را با خود تکرار میکنید که :” میخوام مغازه لوازم آرایشی بزنم … اما می ترسم باز کردن مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی کار چندان ساده ای نباشه… “
فهرست مطالب
مراحل راه اندازی مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی
چطور مشتریان محلی رو جذب کنیم؟
ویترین مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی چقدر در جذب مشتری تاثیر دارد؟
لیست کامل لوازم آرایشی برای مغازه
مزایا و معایب شغل لوازم آرایشی و بهداشتی
برای راه اندازی مغازه لوازم آرایشی چقدر هزینه نیاز است؟
چرا درآمد لوازم آرایشی خوب است؟
مدیریت هزینهها با نرم افزار حسابداری
ما اینجاییم تا به شما بگوییم که با رعایت تمام مراحل راه اندازی، تضمین سود مغازه لوازم آرایشی کار آسانی است! کشور ایران دومین مصرف کننده بزرگ خاورمیانه است که پتانسیل بسیار بالایی برای شغل لوازم آرایشی دارد. این میزان بالای گرایش مردم ( به خصوص بانوان) به لوازم آرایشی بهداشتی با اینکه نوعی تهاجم فرهنگی است، فرصت مناسبی برای درآمدزایی است . در ادامه با گروه نرم افزار حسابداری محک همراه باشید.
فایل صوتی مقاله را در زیر گوش دهید.
دانلود فایل صوتی مقاله
راه اندازی مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی
مراحل راه اندازی مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی
همیشه داشتن یک برنامه روشن برای موفقیت در هر کاری ضروری است.طی کردن مراحل زیر به اجرایی شدن ایده های شما کمک می کند:
۱. چه چیزی را می خواهید بفروشید؟
از آنجایی که محصولات آرایشی بهداشتی تنوع بسیار بالایی دارند باید قبل از هر چیزی انتخاب کنید که روی چه نوع مغازه ای و در چه ابعادی می خواهید سرمایه گذاری کنید. آیا می خواهید یک مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی که انواع مختلف لوازم آرایشی را با قیمت خرده فروشی مناسب عرضه می کند باز کنید یا به دنبال افتتاح یک بوتیک شیک با محصولات برند و گران قیمت هستید؟ آیا می خواهید لوازم آرایشی بهداشتی زنانه بفروشید یا مردانه یا هردو؟ محصولاتی را انتخاب کنید که به آن ها علاقه مندید و در ضمن اطلاعات خوبی درباره شان دارید.
شغل لوازم آرایشی از آن دسته شغل های پر طرفدار است که جای سود ورشد بسیار زیادی دارد.اما در کنار سود لوازم آرایشی توجه به این نکته ضروری است; فردی که پا به شغل فروش لوازم آرایشی میگذارد باید اطلاعات و تخصص لازم در زمینه محصولات و لوازم آرایشی را نیز داشته باشد تا بتواند راهنمای خوبی برای مشتریان مغازه لواز آرایشی و بهداشتی باشد.
برخی از محصولاتی که در مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی ارائه می شود شامل:
لیست کامل لوازم آرایشی برای مغازه شامل موارد زیر است که می توانید با بررسی و مشاوره با متخصص این حوزه و خرید محصولات مورد نیاز، مغازه لوازم آرایشی خود را راه اندازی کنید:
لوازم آرایش صورت نظیر لوازم آرایش چشم/ لوازم آرایش لب/ لوازم آرایش ابرو/ لوازم آرایش ناخن
لوازم مراقبت از پوست نظیر انواع کرم روز/ انواع کرم شب/ انواع کرم لایه بردار/ انواع کرم ضد آفتاب/ انواع سرم/ انواع ماسک صورت و…
لوازم مراقبت مو نظیر انواع محصولات حالت دهنده/ انواع رنگ مو/ محصولات تقویت کننده مو/ انواع واکس مو و …
لوازم بهداشتی بدن نظیر انواع محصولات مراقبت از بدن/ شوینده های بدن/ دئودورانت و ضد تعریق/ محصولات اصلاح موهای زائد بدن/ محصولات بهداشت بانوان/ محصولات دهان و دندان و …
انواع محصولات مراقبت کودکان نظیر محصولات کودک/ روغن بدن کودک/ پودر بچه/کرم، بالم و لوسیون بدن کودک/ دستمال مرطوب کودک/ شوینده سر و بدن کودک/ ضد آفتاب کودک
خوشبو کننده بدن، عطر و ادکلن نظیر انواع عطر و ادوکلن/ عطر جیبی/ دئودورانت و خوشبو کننده/ بادی اسپلش و …
۲. یک بیزنس پلن کوتاه بنویسید:
بهتر است قبل از شروع کار کمی وقت بگذارید و ایده کلی کارتان را روی کاغذ در قالب بیزینس پلن بنویسید. هرچند که این کار ممکن است از نظر شما سخت و حوصله سربر باشد ولی اگر اول کار این زحمت را به خودتان بدهید جوانب مختلف کار برایتان روشن تر می شود و نتیجه بهتری حاصل می شود. برای نوشتن بیزینس پلن کافی است به سوالات زیر پاسخ دهید. در ضمن سعی کنید از جملات ساده ای که درکش برایتان اسان است استفاده کنید و از دیگران نیز مشورت بگیرید.
محصولات خود را از چه عمده فروشی و به چه قیمتی می خرید
هزینه هایتان را یادداشت کنید (مثل هزینه جا، نیروی کار، تبلیغات، اجناس و غیره)
استراتژی ها یا همان روش های تبلیغات خود را بنویسید
اقداماتی که برای رسیدن به اهدافتان لازم است را مشخص کنید
۳. سرمایه تان را برآورد کنید:
سعی کنید ابتدا هزینه هایتان را تا جایی که می توانید کم کنید و در ضمن واقع گرا باشید و پیشامدهای غیرقابل پیش بینی را هم لحاظ کنید. این هزینه های پیش بینی نشده همیشه در ماه های ابتدایی شروع به کار رخ می دهند. هزینه های اصلی شما شامل:
هزینه ی خرید جنس و حمل و نقل
هزینه تبلیغات
هزینه اسباب و وسایل و اجاره مغازه (اگر قرار است مغازه را اجاره کنید)
حقوق فروشنده یا فروشندگانی که در مغازه مشغول به کار می شوند
هزینه های مربوط به دریافت مجوز و غیره
حداقل سرمایه برای راه اندازی مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی چقدر است؟
مهم ترین هزینه ای که برای شروع کسب و کارتان باید بپردازید یکی هزینه خرید اجناس و دیگری هزینه اجاره یا رهن مغازه است. برای شروع سرمایه گذاری در فروشگاه یا مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی در کمترین حالت به یک فضای ۱۲ متری نیاز دارید که به ازای هر متر مربع مساحت مغازه باید چیزی حدود ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان (سال ۹۹) جنس بخرید. البته این مبلغ به شدت به استراتژی هایتان، حجم سرمایه گذاری، مساحت فروشگاه، هزینه اجاره یا رهن انبار، موقعیت و بازار فروشتان بستگی دارد.
برای رهن مغازه باید لااقل ۷۰میلیون تومان سرمایه اولیه کنار بگذارید که این مبلغ مطمئنا در شهرهای بزرگ و بخصوص تهران به مراتب بالاتر می رود.
۴. درباره ی روند دریافت مجوز و هزینه هایش تحقیق کنید:
هر کسب و کاری روند اخذ مجوز خاص خود را دارد؛ در این باره اطلاعات جامعی کسب کنید. برای دریافت مجوز راه اندازی مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی باید ابتدا مکان مورد نظر خود را در نظر گرفته و به اتحادیه مراجعه و درخواست جواز کسب کنید. آن ها بازرس را به محل کسب میفرستند و با توجه به شرایط اولیه و همچنین اخذ مجوز از اماکن برای شما جواز کسب صادر میکنند. برای دریافت مجوز، مغازه باید مجهز به دوربین مداربسته باشد و یک فروشنده خانم هم در مغازه حضور داشته باشد. با وجود این شرایط مبلغی حدود دو میلیون تومان این پروسه هزینه برمیدارد که در نهایت ظرف یک تا سه ماه جواز صادر میشود و میتوانید اجناس را خریداری کرده و کار را شروع کنید.
۵. مکانی پر رفت و آمد و پر از مغازه های لوازم بهداشتی را انتخاب کنید:
مغازه ای در پاساژ، مرکز خرید یا هرجایی که مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی زیادی در آنجا وجود دارد بگیرید؛ در این مکان ها معمولا رفت و آمد زیادی انجام می شود و تعداد مشتریان بالقوه تان بالا میرود. اگر سرمایه لازم برای اجاره یا رهن همچین جایی را ندارید می توانید یک مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی محلی بزنید.
چطور مشتریان محلی رو جذب کنیم؟
مهم ترین نکته ای که در فروش مغازه های محلی مهم است یکی ارائه اجناس با قیمت پایین تر از سایرین و دیگری طرز برخورد با مشتریان است. مشتریان محلی به علت در دسترس بودن فروشگاه های مستقر در محدوده محل زندگی شان و قیمت پایین تر اجناس شان- به علت اجاره بها کمتر- می توانند به مشتریان ثابت شما تبدیل شوند و کسب و کار شما را رونق دهند.
آموزش فروشندگی لوازم آرایشی
۱. درباره ی عرضه کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی تحقیق کنید:
عرضه کنندگان زیادی در بازار هستند که محصولات مختلفی را عرضه می کنند. قبل از اینکه با هر کدام از آن ها معامله کنید، تحقیقات وسیعی در مورد کالایی که برای فروش به شما عرضه می کنند انجام دهید. برای این کار می توانید به سایت هایی شبیه دیجی کالا سر بزنید و نظرات مشتریان را درباره ی تجربه استفاده شان از اجناس بپرسید. یادتان باشد که کیفیت اجناسی که دست مشتری می دهید می تواند موفقیت کارتان را تضمین کند.
جنسهای موجود در فروشگاهها از دو بخش تامین میشود؛ اول از طریق بازار بزرگ ایران که اغلب اجناس فرعی و بدون برند با قیمت پایینتر در این بازارها موجود هستند و در بخش دوم از طریق شرکتهایی که نمایندگی برند های مطرح را در ایران دارند. روش دوم مزیتهای بسیاری را به همراه دارد از جمله اینکه بازاریابان این شرکت خود برای پرزنت اجناس به مغازه میآیند و توضیحات لازم را در خصوص مزیتهای جنس ارائه میدهند همچنین برخی از آنها بهصورت اقساط با فروشگاهها در تعامل هستند که میتواند کمک زیادی به صاحبان سرمایه باشد.
۲. از عرضه کنندگان بخواهید نمونه ای از محصولشان را برای تست به شما نشان دهند:
وقتی عرضه کنندگانی که می خواهید با آن ها کار کنید را انتخاب کردید، از آن ها بخواهید نمونه ای از محصولاتشان را در اختیارتان قرار دهند. بسیاری از برندها و عمده فروشان برای اینکه جنسشان به فروش برسد این کار را برای شما می کنند. خودتان آن ها را تست کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید.
۳. اولین سفارش خود را ثبت کنید:
اولِ کار سعی کنید از برندهای شناخته شده به تعداد بالا سفارش دهید و سفارش های پرریسک را به بعدها که تجربه تان در این کار بالا رفت بسپارید. اگر نمی دانید چه اجناسی بخرید مجلات آرایشی و بهداشتی را زیر و رو کنید؛ در انجا حتما می توانید درباره ی محصولاتی که فروش بالایی دارند اطلاعات بگیرید.
۴. در مغازه تان آیینه و وسایل روشنایی قرار دهید و آن را قفسه بندی کنید:
آیینه و وسایل روشنایی را برای مشتریان تان خریداری کنید تا بتوانند اجناس را قبل از خرید امتحان کنند. قفسه بندی مغازه را هم برای خودتان انجام دهید تا همه چیز به طور منظم سرجای خود قرار گیرد. این قضیه به شدت می تواند مشتری را به سمت شما جذب کرده و ساعت بیشتری را در مغازه نگه دارد.
شاید این مقاله نیز برای شما مفید باشد. همکاری در فروش | بهترین و سریعترین راه کسب درآمد اینترنتی
۵. اجناس تان را درست انبار کنید:
نگهداری اجناس مختلف با یکدیگر متفاوت است ولی به هر حال بسیاری از وسایل آرایشی را اگه در محیطی که به دور از نور مستقیم خورشید، دود و رطوبت نگه دارید مشکلی برایشان پیش نمی آید. در ضمن مطمئن شوید که جای کافی برای انبار کردن تمام اجناستان دارید.
۶. درباره ی محیط مغازه تان تصمیم گیری کنید:
راهی برای منحصر به فرد کردن مغازه تان پیدا کنید. کاری کنید که وقتی مشتری وارد مغازه تان می شود راحت باشد و با عجله آنجا را ترک نکند. می توانید یک مغازه شیک با محصولات برند و دکوراسیون پیشرفته و به روز باز کنید یا اینکه یک مغازه نقلی محلی با دکوراسیون نه چندان گران ولی خلاقانه و گیرا دست و پا کنید.
۷. دکور مغازه تان را خلاقانه تزیین کنید:
این کار برای منحصر به فرد کردن شما نسبت به سایر مغازه های خرده فروشی لوازم آرایشی بهداشتی بسیار حائز اهمیت است و باعث جذب مشتری بیشتر می شود. این که چطور می توانید خلاقانه عمل کنید تا حد زیادی به محصولات که می فروشید و سلیقه شخصی تان بستگی دارد.
ویترین مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی چقدر در جذب مشتری
ویترین مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی چقدر در جذب مشتری تاثیر دارد؟
دکوراسیون و نحوه چیدمان محصولات و لوازم آرایشی نقش بسیار مهمی در جذب مشتری دارد. بنابراین بهتر است از متدهای جدید طراحی دکور برای فروشگاه خود استفاده کنید و با اضافه کردن جزییات هنری و زیبا، محیط جذابی را ایجاد نمایید و از این طریق حس خوبی را به مشتریان خود منتقل کنید. تمیز نگه داشتن محیط فروشگاه، در معرض دید بودن محصولات آرایشی، چیدمان شیک و … همگی در جذب مشتری بیشتر نقش خواهند داشت.
اجناسی که در ویترین قرار می گیرند بسیار مهم اند. بسیاری از مردم تا حد زیادی به برندها اعتماد دارند؛ به حدی که با دیدن محصولات برند خاص پشت ویترین شما به قصد خرید وارد مغازه می شوند. بنابراین در انتخاب محصولاتی که در ویترین می گذارید و نحوه ی تزیین آن ها سخت گیر باشید.
۱.سعی کنید محصولاتتان را روی شبکه های اجتماعی آنلاین به فروش برسانید:
سعی کنید محصولاتتان را در اینستاگرام به نمایش بگذارید. یادتان باشد که پست های اینستا را باید خودتان تولید کنید تا منحصربهفرد باشد و در عین حال بتواند مخاطبتان را در حل مشکلاتشان کمک کند. برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی مختلف متل اینستا و تلگرام و غیره، از یک لوگو و پست های مشابه استفاده کنید.
آموزش بازاریابی لوازم آرایشی
آیا راه اندازی مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی به شهر هم بستگی دارد؟
قبل از گسترش اینترنت و شبکه های اجتماعی تمام کسب و کارها به شدت به مکان وابسته بودند ولی امروزه با وجود این ابزارها این مرز برداشته شده و شما می توانید محصولاتتان را به مشتریانتان در اقصی نقاط ایران ارسال کنید.
۲- مانده انبارتان را دائم چک کنید:
با این کار هیچ وقت موجودی کالاهایی که تقاضای بالایی برای آن ها هست کم نمی شود. موجودی انبار و اجناسی که در زمان خرید روی بورس هستند، موقع تامین موجودی انبار نقش تعیین کننده ای دارد. نرم افزار فروشگاهی محک شما را به طور دائم از موجودی انبارتان مطلع می کند تا برای تامین اجناسی که رو به پایان هستند دست به کار شوید. و در ضمن با امکان تعریف ویژگی ها و مشخصات مختلف برای کالاها مثل تاریخ انقضاء، رنگ و دیگر جزئیات، اجازه مدیریت راحت تر موجودی و تنوع اقلام کالا را نیز برای شما فراهم می کند.
نرم افزار لوازام آرایشی و بهداشتی
مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری محک برای فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی:
نرم افزار حسابداری برای فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی جزو برنامه حسابداری فروشگاهی است که دارای مزایای زیر است:
امکان استفاده از بارکدخوان و فروش بارکدی کالا
امکان استفاده به عنوان صندوق فروش
صندوق مکانیزه فروشگاهی قابل معرفی به اداره دارایی
امکان ثبت تاریخ انقضاء کالاهای بهداشتی
اعمال طرح های تشویقی و اشانتیون در زمان فروش
ثبت سریع چند فاکتور بصورت همزمان
امکان اطلاع رسانی پیامکی محصولات جدید و جشنواره ها به مشتریان
فروش ساده و سریع کالا از طریـــق منـــــوی فروش
امکان کپی کردن کالا بین فاکتورها
ثبت سریع دریافتـــی به روش هــــای مختـــلف
امکان تعریف و کنترل کالاها با ویژگی و جزئیات مختلف کالا (کد رنگ، رنگ و دیگر جزئیات)
امکان اتصال به دستگاه کارتخوان
امکان دریافت مبالغ با ارزهای مختلف
ثبت سریع مشتری و ارائه شماره اشتراک
نمـــــایــش اطالاعـــــات تکمیلی مشتری
امکان استفاده از استندهای فروشگاهی و خرید توسط خود مشتری
امکان گروه بندی کالاها جهت انتخاب راحت تر
امکان دسته بندی کالاها بصورت درختی
امکان برچسب گذاری کالاها
یکپارچگی با نرم افزار حسابداری
امکان فروش آنلاین از طریق افزونه بازارا
و بسیاری امکان دیگر
دریافت رایگان دمو نرم افزار حسابداری
آیا راه اندازی لوازم آرایشی به عنوان شغل دوم فکر خوبی است؟
با اینکه راه اندازی یک مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی با توجه به تمایل روزافزون به این اجناس به خصوص از سنین پایین می تواند منبع درآمد دومی برای شما به حساب بیاید ولی به هر حال موفقیت و یا شکست آن به توانایی و تلاشتان بستگی دارد.
و از آنجایی که شما خودتان نمی توانید در مغازه حضور داشته باشید باید یک یا چند نیروکار با روابط عمومی بالا استخدام نمایید تا هم به مشتریان مشاوره دهند و هم مشتریان بیشتری را جذب کنند. علاوه بر این میتوانید برای کارمندان، آرایشگاهها و … شرایط ویژه خرید ایجاد کنید و کسبوکارتان را حسابی رونق ببخشند.
زمان بازگشت سرمایه در این شغل زمانی می باشد که فرد با ارائه اجناس باکیفیت و قیمت مناسب برای خود مشتریان ثابت پیدا کند که با جذب مشتریان ثابت هر مشتری میتواند چند مشتری دیگر را به سمت فروشگاه شما جذب کند پس باید تلاش کنید اعتماد مشتری را جلب کرده و از او برای خودتان یک مشتری وفادار بسازید.
لیست کامل لوازم آرایشی برای مغازه
لیست کامل لوازم آرایشی برای مغازه
توجه داشته باشید اگر قصد خرید لیست کامل لوازم آرایشی برای مغازه دارید، در سایتهای تبلیغاتی به تعداد بسیار زیادی از عمدهفروشان و تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی دسترسی خواهید داشت و دیگر نگرانی از بابت تامین جنس نداشته باشید. در ادامه به برخی از مهمترین اقلام لیست لوازم آرایشی و بهداشتی برای مغازه آشنا خواهیم شد:
پرایمر صورت
کانسیلر صورت و چشم
کرم پودر
پنکیک
بیبی کرم
رژ گونه
کانتور صورت
هایلایتر
برنزکننده
انواع بدلیجات
اسپری و پودر تثبیت کننده آرایش
پرایمر چشم
خط و مداد چشم
ریمل
فرمژه
چسب مژه مصنوعی
مژه مصنوعی
مداد ابرو
واکس ابرو
ژل ابرو
سایه ابرو
رژ لب
برق لب
خط یا مداد لب
حجم دهنده لب
بالم لب
پرابمر لب
تقویت کننده لب
لاک لب
ادکلن
شما میتوانید برای آشنایی بیشتر با دیگر لوازم آرایشی پرکاربرد، سری به لیست تهیه شده از لوازم آرایشی پرفروش بزنید:
لیست کامل لوازم آرایشی برای مغازه
مزایا و معایب شغل لوازم آرایشی و بهداشتی
امروزه هر کسب و کاری مزایا و معایب متعددی دارد برای این که بتوانید در مسیری که طی می کنید به موفقیت برسید می بایست از مزایا و معایب و همچنین چالش های آن کسب و کار استفاده کنید تا بهترین نتیجه حاصل شود. در ادامه با مزایا و معایب شغل لوازم آرایشی آشنا خواهیم شد.
امروزه گرایش مردم به سمت زیبایی و پاکیزگی است پس شما همیشه مشتریان خود را خواهد داشت.
ایران به دلیل تقاضای بالای لوازم آرایشی دومین کشور پردرآمد از فروش لوازم آرایشی و بهداشتی است.
راه اندازی فروشگاه آرایشی و بهداشتی نیاز به دانش تخصص ندارد.
قاچاق زیاد محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی و عدم هزینه های واردات و گمرک ، حاشیه سود بسیار بالایی برای صاحبان این کسب و کار ایجاد کرده است.
برای راه اندازی مغازه لوازم آرایشی چقدر هزینه نیاز است؟
مهمترین هزینهای که برای شروع کسب و کارتان باید بپردازید، هزینه خرید اجناس و دیگری هزینه اجاره یا رهن مغازه است. برای شروع سرمایه گذاری در مغازه آرایشی و بهداشتی حداقل به یک فضای ۱۲ متری نیاز دارید که به ازای هر متر مربع مساحت مغازه باید چیزی حدود ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان جنس خریداری کنید. البته این مبلغ به شدت به طرح تجاریتان، حجم سرمایه گذاری، مساحت فروشگاه، هزینه اجاره یا رهن فروشگاه، موقعیت و بازار هدفتان بستگی دارد.
بهترین نرم افزار حسابداری برای مغازه چه نرمافزاری با چه امکاناتی است؟
چرا درآمد لوازم آرایشی خوب است؟
متخصصان دیدگاه مثبتی در مورد راه اندازی شغل لوازم آرایشی بهداشتی دارند و دلایل آن را این چنین بیان می کنند:
گرایش مردم به سمت زیبایی و پاکیزگی است.
مشتریان شغل لوازم آرایشی ، بیشتر بانوان بوده و همین باعث افزایش حجم خرید و فروش محصولات آرایشی بهداشتی میشود.
تهاجم فرهنگی و کمبود اعتماد به نفس در بین زنان و مردان ایرانی موج میزند.
راه اندازی فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی نیاز به مهارت و دانش خاصی ندارد .
تنوع محصولات زیاد شغل لوازم آرایشی در کنار حاشیه سود مناسب آن، زمینه درآمدی خوبی را ایجاد کرده است.
مدیریت هزینهها با نرم افزار حسابداری
در این مقاله با صفر تا ۱۰۰ راه اندازی مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی آشنا شدیم. یکی از نکات مهم در راه اندازی مغازه لوازم آرایشی، استفاده از نرم افزار حسابداری است. نرم افزار حسابداری با دارا بودن امکانات کاربردی علاوه بر مدیریت هر چه بهتر هزینهها، باعث تسریع فرایندهای حسابداری میشود.
نرم افزار حسابداری محک یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری است که با دارابودن امکانات و قابلیتهای ویژه، کمک میکند تا به امور مالی کسب و کار خود نظم داده و تمام فرایندهای حسابداری را با نهایت دقت و سرعت انجام دهید.
مشاهده دمو رایگان نرم افزار حسابداری محک
پخشکننده صوت
۰۰:۰۰
۰۰:۰۰
برای افزایش یا کاهش صدا از کلیدهای بالا و پایین استفاده کنید.
Podcast: Play in new window | Download
توسط محمد باقریان
۲۰ می ۲۰۲۰
۵۳ دیدگاه
با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید
محمد باقریان
محمد باقریان
باقریان هستم از سال ۱۳۸۶ در حوزه تجارت الکترونیک و طراحی سایت و تولید محتوا فعالیت خودم را با مدیریت چند وب سایت آموزشی شروع کردم، اکنون به صورت تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم ، اوقات فراغتم را بیشتر با ورزش و مطالعه سپری میکنم.
نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.