ایرانی توانمند
Business is booming.

 تجزیه‌وتحلیل SWOT از استی لادر

3

تجزیه‌وتحلیل گسترده SWOT از

 

ازآنجایی‌که اکنون چیزهای زیادی در مورد این شرکت می‌دانیم، بیایید به تحلیل SWOT مورد انتظار Estée Lauder بپردازیم.

 

تجزیه‌وتحلیل SWOT از استی لادر

تجزیه‌وتحلیل SWOT به‌عنوان تجزیه‌وتحلیل نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای یک شرکت شناخته می‌شود. این به درک موقعیت رقابتی شرکت کمک می‌کند و شما را راهنمایی می‌کند تا برنامه‌ریزی راهبُردی را مطابق با آن انجام دهید. از طریق این روش خاص می‌توانید عوامل داخلی و خارجی شرکت را درک کنید.

این برای ارائه تصویری واقع‌بینانه از یک شرکت ایجاد شده است. همچنین نگاهی مبتنی بر داده و بسیار مبتنی بر واقعیت به شرکت می‌دهد.

برای درک بهتر تحلیل SWOT Estée Lauder، به اینفوگرافیک زیر مراجعه کنید:

 

 

 

 

اکنون ابتدا اجازه دهید با نقاط قوت شرکت از تجزیه‌وتحلیل SWOT Estée Lauder شروع کنیم.

نقاط قوت استی لادر

نقاط قوت یک شرکت چیزی است که آن را از بقیه متمایز می‌کند و به آن برتری می‌بخشد. این چیزی است که به موفقیت برند کمک می‌کند. نقاط قوت استی لادر در زیر آورده شده است:

  • The Oldest: Estée Lauder یکی از برندهای قدیمی در صنعت لوازم آرایشی است. میراث بیش از ۷۵ سال به Estée Lauder کمک می‌کند تا اعتماد را در بین مشتریان و مشتریان بالقوه خود ایجاد کند.
  • طیف وسیعی از گزینه‌ها: آنها متعهد به ایجاد یک تجربه زیبایی و آرایشی بسیار شخصی شده، طیف وسیعی از محصولات آرایش، عطر، مراقبت از مو، زیبایی و مراقبت از پوست را برای پاسخگویی به نیازهای مختلف مشتریان خود دارند.
  • ادغام و اکتساب: این برند همیشه از رقبای خود از نظر خرید از جمله سرمایه‌گذاری در MAC Cosmetics مستقر در تورنتو در سال ۱۹۹۴ و خرید آن در سال ۱۹۹۸، خرید Smashbox Beauty Cosmetics, Inc در سال ۲۰۱۰ و غیره، از رقبای خود جلوتر است. باتوجه‌به قدرت برند برای افزایش جای پای خود در بازار.
  • مدیریت رسانه‌های اجتماعی عالی: در پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی، این برند حضور آنلاین بسیار قوی دارد و به‌این‌ترتیب توانسته است به افراد زیادی در سراسر جهان دسترسی پیدا کند و با پویش‌ها و مدیریت رسانه‌های اجتماعی خود افراد را جذب کند.

نکته پاداش: همچنین می‌توانید کسب‌وکار خود را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی برای مشتریان بالقوه خود تبلیغ کنید و با استفاده از مدیریت شهرت آنلاین با آنها ارتباط برقرار کنید. اما صبر کنید، آیا می‌دانید چگونه این کار را انجام دهید؟ اگر پاسخ شما منفی است، نگران نباشید؛ زیرا ما در IIDE بیش از ۱۳ دوره کوتاه‌مدت در بازاریابی دیجیتال ارائه می‌دهیم که می‌توانید مهارت‌ها و زمینه‌های را که می‌خواهید در آنها تخصص کسب کنید؛ مانند بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و مدیریت شهرت آنلاین را انتخاب کنید.

این دوره‌های مهارتی توسط کارشناسان صنعت دیجیتال ارائه می‌شود که در ایجاد آینده بسیاری از نامزدها به موفقیت دست‌یافته‌اند. این مهارت‌های بازاریابی دیجیتال از نظر رشد آینده و فرصت‌های شغلی برای کسانی که یاد می‌گیرند، مفید هستند.

  • حضور جغرافیایی قوی: Estée Lauder حضور جغرافیایی بسیار خوبی دارد و تقریباً در ۱۵۰ کشور در سراسر جهان فروخته می‌شود. این نشان می‌دهد که این برند دسترسی آسان را فراهم می‌کند و بازار هدف گسترده‌ای دارد.
  • نیروی کار متنوع: Estée Lauder همیشه به داشتن نیروی کاری متنوع و بسیار فراگیر اعتقاد داشته است که کارمندان را قادر می‌سازد محصولات نوآورانه ایجاد کنند و مشتریان و نیازهای دائماً در حال تغییر آنها را درک کنند.

 

نقاط ضعف Estée Lauder

عواملی که یک شرکت را از کار با پتانسیل واقعی خود باز می‌دارد، حوزه‌های خاصی است که شرکت می‌تواند در آنها بهتر عمل کند. برخی از نقاط ضعف استی لادر عبارت‌اند از:

  • حضور بین‌المللی: رکورد برند Estée Lauder به‌اندازه سایر مارک‌های محبوب نیست. بااین‌حال خود را به‌عنوان یک بازیگر جهانی، به‌ویژه در اقتصادهای نوظهور مانند هند، چین و روسیه نشان می‌دهد.
  • بسیار گران است: Estée Lauder در بخش ممتاز قرار می‌گیرد و بنابراین قیمت محصولات آن در مقایسه با سایر مارک‌های موجود در بازار که همان محصولات را با قیمت کمی ارزان‌تر ارائه می‌دهند، بسیار بالاتر است. به همین دلیل، افرادی که می‌خواهند محصولی از استی لادر بخرند، فقط به این دلیل که حاضر به پرداخت نیستند، پای خود را پس می‌گیرند.
  • گران‌شدن تجربه مشتری: Estée Lauder همیشه در تلاش است بر ایجاد تجربه مشتری در بهترین حالت ممکن تأکید کند و این خوب است، اما گاهی اوقات تمرکز بیش از حد بر روی ایجاد تجربه مشتری باعث می‌شود مشتریان از چنین تجربیاتی استفاده کنند.
  • محصولات تقلبی: امروزه ساخت محصولات تقلبی را برای دزدان دریایی طراحی آسان‌تر کرده است، به همین دلیل محصولات جعلی دقیق‌تر و سریع‌تر از همیشه به نظر می‌رسند؛ زیرا عکس‌های دقیقی از محصولات در عرض چند دقیقه پس از عرضه ارسال می‌شود، بنابراین گاهی اوقات دشوار است به آنها اعتماد کنید، به همین دلیل مارک‌های دیگر نیز در جایی آسیب می‌بینند.
  • رده محصولات محدود: استی لادر تنها با محصولات آرایشی خود را متوقف کرده است. آنها می‌توانستند خطوط تولید خود را به محصولات مبتنی بر حمام و دوش گسترش دهند که می‌توانست درآمد بیشتری نسبت به رقبای خود ایجاد کند.

 

فرصت‌هایی برای Estée Lauder

فرصت‌ها به‌عنوان عوامل خارجی مطلوب نیز شناخته می‌شوند و زمینه‌هایی هستند که یک شرکت می‌تواند از آنها استفاده کند و در بین رقبای خود بهتر شود.

  • دانش خوب بازار: ازآنجایی‌که Estée Lauder برای مدت طولانی در این صنعت بوده و یکی از برندهای پیشرو بوده است، دانش بازار بسیار خوبی دارد که می‌تواند از آن برای درک سلیقه‌ها و نیازهای مصرف‌کننده در حال تغییر استفاده کند و مطابق با آن عمل کند تا به دست آورد. موفقیت در بازار
  • بخش مردانه: Estée Lauder یک برند برای زنان است، و با بخش مراقبت از مردان که سریع‌ترین رشد را دارد، فرصت‌های عالی و بسیاری موارد دیگر برای کشف محصولات مراقبت از پوست برای مردان وجود دارد، زیرا بازار جدیدی را برای Estée Lauder باز می‌کند.

 

 

 

  • رشد تقاضا: بازار محصولات مراقبت از مو و مراقبت شخصی در حال گسترش است و پتانسیل جمعیتی و جغرافیایی قابل توجهی دارد. پتانسیل بازار همیشه در حال افزایش است زیرا افراد بیشتری روزانه از محصولات مراقبت از مو استفاده می کنند و رقابت زیادی در صنعت مراقبت از مو وجود دارد که مردم به خوبی از اهمیت آن آگاه هستند.
  • قرار گرفتن در معرض بازارهای جدید: مصرف کنندگان همیشه مشتاقانه منتظر پرداخت قیمت های بالاتر برای محصولات با ارزش تر و فرصت هایی برای نفوذ به بازار هستند. فرصت ورود به اقتصادهای نوظهور از طریق تعامل با محیط آنها می تواند به افزایش استی لادر کمک کند. اخیرا، Estée Lauder جای پای خود را با فروشگاه New Jo Malone لندن در بمبئی، هند گسترش داد.
  • محصولات ارگانیک: تقاضای فزاینده ای برای لوازم آرایشی ارگانیک وجود دارد. این تقاضا برای افرادی که از همان ابتدا تحقیق و توسعه ارگانیک را به کار گرفته اند، نشانه ای مطلوب است.

 

تهدیدات استی لادر

اینها مواردی است که می تواند به هر سازمانی آسیب برساند و باید با هوشمندی برخورد شود تا مشکلی برای شرکت ایجاد نشود. تهدیدات برای استی لادر عبارتند از:

  • فرآیند تست گران قیمت: برای همه مشخص است که محصولات این شرکت ۱۰۰% بدون عطر و تست آلرژی هستند. آنها از هیچ حیوانی برای هیچ نوع آزمایشی استفاده نمی کنند و مردم را تشویق می کنند که از آن استفاده نکنند. بنابراین منجر به فرآیندهای تست گران قیمت برای شرکت می شود.
  • سختی بازار: تقریباً همه بازیکنان در دسته زیبایی قرار می گیرند و تمایز بسیار دشوار است. مشتریان در مورد مقوله زیبایی بسیار نگران هستند، بنابراین جذب آنها به کیفیت و خدمات برند بیشتری نیاز دارد.
  • رقابت از برندهای دیگر: برندهای جدید مراقبت از پوست و لوازم آرایشی نیز محصولاتی با نوآوری و فناوری رقابتی جدیدتر برای فروشگاه های خرده فروشی ایجاد می کنند که باعث افزایش رقابت Estée Lauder می شود.
  • نگرانی سلامت: روند رو به رشد محصولات ارگانیک و بدون ظلم اگر محصولات ارائه شده سازگار با محیط زیست نباشند، خطر بزرگی را به همراه دارد. Estée Lauder اکنون باید بیشتر بر گسترش دامنه دسترسی خود به محصولات طبیعی و ارگانیک تمرکز کند.
  • مناقشات و دعاوی حقوقی: استی لادر مناقشات بسیاری از جمله SOPA، کار کودکان، آزمایش حیوانات، بایکوت و ضد تحریم داشت. چنین مجادلاتی به میزان قابل توجهی شهرت برند Estée Lauder را در بازار کاهش داده بود.
  • تبلیغات منفی: نشان می دهد که اکثر برندهای لوازم آرایشی تبلیغات نادرستی مانند بهبود رنگ پوست نشان می دهند. طیف گسترده ای از مردم می گویند که این محصولات آرایشی ضد فرهنگ هستند، اثرات نامطلوبی بر سلامت و پوست دارند و طبیعی نیستند.

 

نتیجه گیری

Estée Lauder یکی از بزرگ‌ترین و پررونق‌ترین برندهای مراقبت از پوست و لوازم آرایشی در صنعت خود است و به عملکرد خوب خود ادامه می‌دهد. از طریق تجزیه و تحلیل SWOT Estée Lauder، ما به این درک رسیده‌ایم که این شرکت دارای حضور جغرافیایی و رسانه‌های اجتماعی بسیار خوبی است که منجر به داشتن یک پایگاه مشتری و بازار هدف بزرگ می‌شود. کیفیت محصول و نوآوری محصول یکی از عوامل اصلی رضایت مشتری بوده است

همچنین، نیروی کار متنوع به موفقیت آن در بازار کمک کرده است. با این حال، باید به بخش‌های دیگر محصول گسترش یابد و بیشتر برای تحقیق و توسعه خود هزینه کند، زیرا برای شرکت مهم است، فرآیند تصمیم‌گیری آنها باید تغییر کند و بهتر شود و رضایت کارکنان باید اندازه‌گیری شود تا نرخ فرسایش بالا را درک کنیم.

تلاش های بازاریابی که توسط یک شرکت انجام می شود آنها را به موقعیتی موفق هدایت می کند و به آنها کمک می کند تا به اهداف خود برسند. در عصر امروز دیجیتال مارکتینگ اهمیت فوق العاده ای پیدا کرده است و برای بهتر و برتر بودن باید در آن مهارت داشت.

Estée Lauder در سرتاسر جهان به مردم دسترسی پیدا کرده است و یکی از دلایل اصلی رسیدن به جایگاه امروزی آن تلاش‌های بازاریابی آن است.

 

 

 

امتیاز post

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.