ایرانی توانمند
Business is booming.

برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service

139

برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service ما به طور کامل تشخیص دهد که ممکن است به منظور توسعه یک درست برنامه ریزی استراتژیک بیش از چند سال و که طرح کسب و کار باید حتی کوتاه تر horizon. اما ما متقاعد شده است که آن را ممکن و عاقلانه در واقع لازم است به منظور توسعه یک مجموعه ای از بسیار دوربرد سناریو است که می تواند به شکل پایه و اساس برای آینده ما استراتژیک برنامه. — مایکل (مایک) J. Eskew رئیس هیئت مدیره و مدیر ارشد اجرایی, United Parcel Service (یو پی اس) به عنوان مایک Eskew راه می رفت از طریق, طولانی, باز کردن دهلیز از یو پی اس به دفتر مرکزی شرکت در اواخرمارس ۲۰۰۵ او فکر خود را در مورد آینده جلسه ناهار با معاون رئیس جمهور از استراتژی شرکت Vern Higberg. Higberg آماده ارائه به مدیریت ارشد استراتژی کمیته استراتژی گروه مشاوره در بهبود استراتژیک-فرآیند برنامه ریزی است. در حالی که این شرکتساخته شده بود و به پیشرفت مهمی در برنامه ریزی برای آینده بیش از ۱۰ سال گذشته Eskew حال شارژ Higberg و همکاران خود را با در حال توسعه توصیه هایی برای حرکت رو به جلو با استناد به یکی از پیشینیان بود که گفت: “آینده شرکت ما خواهد بود نه بهتر یا بدتر از کیفیت برنامه ریزی ما برای آماده شدن برای آن است.” شرکت پس زمینه تاریخچه در سال ۱۹۰۷ ۱۹ ساله جیم کیسی قرض $۱۰۰ از دوستان برای شروع شرکت کوچک است که در نهایت یو پی اس. از آن ریشه فروتن ارائه پیام برای شهر سیاتل واشنگتن یو پی اس های رشد کرده به یک $۳۷ میلیارد corporation (دیدن نمایشگاه ۱ برای عملکرد مالی). بیش از ۹۸ سال از زمان تاسیس آن تا به حال تبدیل خود را چندین بار به یک packagedelivery شرکت بین المللی حمل و نقل هوایی شرکت و در نهایت در اواخر ۱۹۹۰s به یک شرکت لجستیک. در نوامبر سال ۱۹۹۹ پس از ۹۲ سال به عنوان یک شرکت خصوصی و یو پی اس رفت در بزرگترین شرکت ارائه عمومی اولیه (IPO) به تاریخ. در سال ۲۰۰۵, UPS, بود, بزرگترین, بسته-شرکت تحویل و همچنین به عنوان یک پیشرو جهانی ارائه دهنده تخصصی حمل و نقل و تدارکات را تحت پوشش خدمات. آن را در خدمت بیش از ۲۰۰ کشور و مناطق در سراسر جهان. یو پی اس های شرکت های هواپیمایی که از سال ۲۰۰۵ یکی از ۱۰ بزرگترین شرکت های هواپیمایی در ایالات متحده است.

* ۳۰۶-۰۰۲ برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service 2 کسب جعبه پست الکترونیکی و غیره.® تا به حال ارائه شده این شرکت با بیش از ۳۵۰۰ مکان های خرده فروشی در ایالات متحده است. با یک نیروی کار ۳۸۴,۰۰۰ تنها Wal-Mart و مک دونالد تا به حال بیشتر کارکنان است. سازمان در سال ۲۰۰۲ زمانی که مایک Eskew مهندس صنایع و جانباز ۳۰ ساله در یو پی اس شد شرکت نهم مدیر عامل شرکت او در بر داشت بسیار متمرکز سازمان سلسله مراتبی سنتی ساختار در بالا. یک کمیته مدیریت ملاقات هفتگی با یک نشست روز یک بار در ماه به ارائه روز به روز مدیریت این شرکت است. مختلف دیگر کمیته ها و کارکنان گروه کمک به مدیر عامل و کمیته مدیریت از جمله یک استراتژی مشورتی گروه—زیرگروه مدیریت کمیته—که ملاقات ماهانه به آدرس بیشتر مسائل استراتژیک (دیدن نمایشگاه ۲ برای چارت سازمانی). در درون این ساختار و وظایف سازمانی کارکنان و میدان عملیات در مناطق به وضوح مشخص. مدیریت ارشد و کارکنان مشغول به کار در همکاران شد-ساختمان فرهنگ در دفتر مرکزی شرکت تنظیم جهت تعیین اولویت ها و بودجه تعریف شده طرح و اجرای برنامه های. بیشتر به صورت سلسله مراتبی اجرا زمینه مسئول اعدام و جلسه درآمد و هزینه اهداف است. استراتژی شرکت های بزرگ گروه (CSG) در استراتژیک-برنامه ریزی مدیریت اد راجرز توضیح داد: “تمام تصمیم گیری های استراتژیک ساخته شده توسط شرکت های بزرگ ، یو پی اس چه تاکتیکی به جای استراتژیک, برنامه ریزی در سطح منطقه ای است. وجود دارد یک خط روشن بین استراتژی و اعدام از مناطق تمرکز بر روی ارائه در سه ماهه آینده کسب و کار. آنها همچنین اجرای مسئولیت است.” گفت: یکی ناظر “یک طرف به من می گوید این امر می تواند خوب به استقلال بیشتر در مناطق, اما ما در یک شبکه کسب و کار و چه چیزی بهترین را برای یک منطقه به راحتی می تواند چیزهای ناپاک تا برای دیگر مناطق و یا شبکه به طور کلی.” فرهنگ در طول سال این شرکت تا به حال به دست آورد و شهرت برای بودن بی وقفه با تمرکز بر بهره وری و اعدام است. بنیانگذار کیسی القا تمایل به اجرا شرکت “مانند یک عملیات نظامی سفارش استخدام به مودب در همه زمان ها و مکان با سرعت بالا همه فضایل دیگر.”۱ دقت تحقیق کار روش های تهیه شده توسط مهندسین صنایع و ریشه در زمان و حرکت مطالعات همراه با زمان آزمایش سیاست ها و روش های led به UPS شهرت کم هزینه و بسیار قابل پیش بینی خدمات به مشتریان است. بنا به گزارش یو پی اس دنبال درایور آن پس نزدیک است که آن را حتی می دانست که چگونه چند بار آنها را تغییر چرخ دنده ها در این دوره از یک روز.۲ همراه با بهره وری و نظم و انضباط کیسی کرده و میراث بهبود مستمر آن او به نام “سازنده نارضایتی” و مجموعه ای از ارزش های قوی که شامل سرویس تعالی کارمند مالکیت و تعهد خود به ثبات برای کارکنان شرکت, سهامداران, و مشتریان است. نتیجه این بود وفادار نیروی کار با بسیار کم گردش مالی. آن را غیر معمول نیست برای کارکنان به صرف کل کار حرفه ای در یو پی اس. داخلی ارتقاء استاندارد عمل. همه شرکت مدیران اجرائی شد و بلند مدت کارکنان که در حال افزایش از طریق صفوف خود را همراه با همسالان. اکثر مدیران ارشد تا به حال کسب و کار و یا مهندسی درجه و در عین حال شروع حرفه خود را در یو پی اس به عنوان بخشی-زمان بسته-دست زدن به کارکنان و یا بسته بندی-تحویل رانندگان است. ۱ چارلز حداد و جک سارکوم, “زمین Wars: یو پی اس سریع صعود برگ فدرال اکسپرس تکاپوی” تجارت ۲۱ مه ۲۰۰۱. ۲ Neil A. مارتین “جدید جنگ زمین: بسته تحویل تبدیل کسب و کار, وحشیانه, صدمه زدن به هر دو فدرال اکسپرس و یو پی اس” بارون, مارس ۲۱, ۲۰۰۳.

برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service 306-002 3 تکامل از برنامه ریزی استراتژیک در یو پی اس در اوایل سال از طریق رشد آن در سال ۱۹۰۷ به سال ۱۹۹۷ یو پی اس منتقل شده بود به از تحویل پیام به بسته تحویل به عنوان فرصت به وجود آمد (دیدن نمایشگاه ۳ به صورت یک جدول زمانی از تاریخ های کلیدی). تا اوایل ۱۹۹۰s وجود دارد هیچ رسمی استراتژیک-فرآیند برنامه ریزی است. به جای استراتژی مسئولیت یک گروه کوچک از مدیران ارشد و درگیر کمی بیشتر از یک سری از گسسته موقت پروژه. در اواسط دهه ۱۹۷۰ یک نیروی کار توصیه کرده بود که یو پی اس های گسترش در سطح جهانی; اعضای آن بود و پس از آن متهم شده اند باز کانادا و آلمان است. حدود ۱۰ سال بعد دوم نیروی کار به زودی به نام استراتژیک تکنولوژی گروهی تشکیل شد به شناسایی شکاف عمده در فن آوری است. شد مسئول نظارت بر یک از ۱۱ میلیارد دلار سرمایه گذاری در فن آوری و بعدها reintegrated به تکنولوژی و گروه های فنی و مهندسی. در سال ۱۹۹۱ و سپس مدیر عامل شرکت اونس نلسون و مدیران ارشد معرفی شرکت ماموریت و استراتژی بیانیه ای که مدون ارزش بنیانگذار و متمرکز این شرکت در چهار حوزه آن در نظر گرفته شده برای خدمت به: مشتریان UPS مردم shareowners و جوامع است. دهه ۱۹۹۰ در اوایل ۱۹۹۰s, رقابت از هر دو شرکت های خصوصی (به عنوان مثال فدرال اکسپرس) و بزرگ دولت پشتیبانی سازمان (به عنوان مثال دویچه پست) شروع به تهدید یو پی اس موقعیت. ارشد رهبران نگران شد که این شرکت اعدام ذهنیت بود مانع مدیریت توانایی برای دیدن تغییرات قابل توجهی در محیط زیست است. در سال ۱۹۹۶, جیم کلی, که به زودی به مدیر عامل شرکت شروع به مقابله با این چالش است. او در تنظیم استراتژی گروه مشورتی یک زیر مجموعه کوچک از خود را مستقیم گزارش به دیدار ماهانه برای نیمی از روز را در نظر بگیرید و بحث مسائل استراتژیک. کلی نیز تاسیس CSG کارکنان سازمان از ۲۰ نفر بیشتر از آنها شاغل UPS مدیران با مهم خط و تجربه کارکنان. او انتظار می رود CSG به توسعه استراتژیک فرآیندهای برنامه ریزی برای آینده به تحقیق و قاب کلید مسائل استراتژیک و برای کمک به کمیته مدیریت و استراتژی گروه مشورتی در استراتژی توسعه است. پس از بررسی مشاور ارائه این CSG تصمیم به طراحی خود را استراتژیک روند. این فرایند که در گرفت که در واقع یک سری از گسسته فعالیت برخی از ارتباط نزدیک تر از دیگران مربوط به یک گروه نسبتا کوچک از مدیران در ستاد. فعالیت ها شامل سناریو برنامه ریزی استراتژیک برنامه ریزی و پشتیبانی برای تصمیم گیری استراتژیک و اجرای استراتژی. Higberg در توصیف این فرایند به عنوان “زیرک ترین از آن با استفاده از ابزار های متعدد و روش های. اما تا زمانی که ما به حمایت در بالا ما می توانید با استفاده از هر رویکرد در آن طول می کشد به آن را به کار.” مدیر عامل شرکت نقش محوری. در واقع Higberg مشاهده “در یو پی اس های استراتژی است که متعلق به توسط رئیس ما. ما وجود داشته باشد به حمایت از او و کار در جهت خود را. او رئیس ما استراتژیست.” اجرای جدید استراتژیک فرایند چند مرحله ای که گشوده بیش از یک دوره سال است. اولین گام مهم بود که یک سناریوی برنامه ریزی جلسه برگزار شده در سال ۱۹۹۷. دو سال بعد در سال ۱۹۹۹ مدیریت ارشد تکمیل حیاتی مرحله دوم زمانی که آنها پیش نویس یو پی اس منشور تعریف جدیدی از یو پی اس های ماموریت و هدف و ارائه دقیق بیانیه ای از ارزش های شرکت و استراتژی. جدید ماموریت و هدف منتقل یو پی اس از “رهبری در بسته های توزیع” به “توانمند از تجارت جهانی” (نگاه کنید به نمایشگاه ۴ برای یو پی اس منشور).

۳۰۶-۰۰۲ برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service 4 به قرن جدید در ژانویه سال ۲۰۰۲ در مدت کوتاهی پس از Eskew شد مدیر عامل شرکت او تشکیل یک کمیته مدیریت اجرایی عقب نشینی که هدف بود “به تمرکز بر نوع شرکت ما از رفتن به بود در سال ۲۰۰۷ در ما ۱۰۰th anniversary.” این نتایج از آن جلسه تشکیل “Centennial طرح” گام سوم در روند راهبردی. به عنوان یو پی اس را از نسخه پنج سال برنامه ریزی استراتژیک ، صدمین برنامه طراحی شده است برای هدایت این شرکت را به خود صدمین سالگرد ارائه تم و گسترده و فراگیر جهت. مدت کوتاهی پس از آن مرحله چهارم استراتژیک فرآیند ، “استراتژی نقشه راه” توسعه داده شد به صدمین برنامه به یک فایل اجرایی سطح از جزئیات. پس از قبل برنامه ریزی شده بود سگمنتال توسط یک برنامه سالانه می تواند جدا شده و ترجمه شده به منطقه ای طرح کسب و کار بودند که دست به این مناطق به اجرا است. با این مراحل را به اتمام Eskew در اوایل سال ۲۰۰۴ تصمیم گرفت که زمان برای یکی دیگر از scenarioplanning جلسه. او نگران بود که یو پی اس بود که نزدیک شدن به سال ۲۰۰۷—پایان اولین سناریو-جلسه برنامه ریزی افق—و بر این باور است که مدیریت نیاز به تفکر بیشتر است. به عنوان او آن را “من احساس راحت است که ما درک استراتژی و تا به حال طرح های حمل ما از طریق پنج سال آینده, اما من نمی دانم چه پس از آن.” مدت کوتاهی پس از scenarioplanning ورزش کامل شد کمیته مدیریت ملاقات در اوایل سال ۲۰۰۵ به دوباره و به روز رسانی استراتژی نقشه راه. ۱۹۹۷ سناریو Planning3 به آدرس مشخص یو پی اس, چالش, توصیف یک مدیر به عنوان “کمتر از یک مبارزه با اعدام و گرفتن همه چیز انجام می شود نسبت به آینده با ایده های خلاقانه در مورد آنچه به انجام,” ارشد مدیریت در سال ۱۹۹۷ مورد بررسی جایگزین های دوربرد برنامه ریزی روش. آنها در نهایت تصمیم به را در از مشاوران کسب و کار جهانی شبکه به منظور تسهیل در مجموعه ای از سناریو-برنامه ریزی کارگاه های آموزشی. این کارگاه بودند و قبل از آن یک سری از مصاحبه در داخل و خارج از یو پی اس که منجر به تعریف کلید کانونی موضوع رو به یو پی اس: “آینده از یو پی اس های جهانی کسب و کار در حال تغییر محیط رقابتی است.” کار را از طریق مراحل مختلف فرایند شرکت کنندگان ایجاد چهار سناریو های مختلف است که می تواند تاثیر یو پی اس آینده. محورها از عدم اطمینان شرکت کنندگان در درجه اول UPS مدیران به نمایندگی از توابع مختلف و به طور کلی گزارش به مدیریت عضو کمیته رفت و از طریق چندین ساعت از بحث بیش از رانندگی و نیروهای حیاتی عدم قطعیت. آنها در نهایت تعریف دو محور عدم قطعیت است. محور افقی بود بازار “محیط زیست” و یا جریان کالا و بودجه در سراسر مرزهای یک زنجیره است که در محدوده منطقه ای و ملی بازار با موانع تجاری به بیشتر در بازار جهانی با یک جریان آزاد کالا. محور عمودی بود “تقاضا ویژگی” یا طبیعت از مصرف کنندگان و نوع کالا و تحویل مکانیسم های آنها مورد نیاز است. این زنجیره رفت از سنتی مصرف کنندگان درخواست سنتی کالا و خدمات به فعال پیچیده مصرف کنندگان (که یو پی اس به نام “prosumers”) خواستار خدمات ارزش افزوده بالا و تعامل فعال در زنجیره تامین فعالیت های. حالات در ترکیب این دو محور تولید چهار سناریو (دیدن نمایشگاه ۵ برای ۱۹۹۷ حالات). اولین سناریو “درهم مسیرهای” به تصویر کشیده آینده با یک کسب و کار بسیار رقابتی بازار محدود و قوی منطقه ای و ملی مقررات دولت که در آن مصرف کنندگان مورد نظر تنوع بیشتر در محصولات. سناریوی دوم به نمایندگی از “Regressive جهان” توصیف آینده به طور مشابه محدود منطقه ای و ناسیونالیستی دولت ۳ نگاه کنید به “توجه داشته باشید در برنامه ریزی سناریو,” HBS مورد شماره ۳۰۶-۰۰۳ برای شرح مفصل تر از روش و ارتباط فرایند است.

* برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service 306-002 5 مقررات اما با سنتی زنجیره تامین چشم انداز رقابتی و مجموعه ای از مصرف کنندگان است. سومین سناریو “مقیاس جهانی غالب است” به تصویر کشیده شده در بازار جهانی با اتخاذ کندتر از فن آوری های جدید به دلیل تقاضا با ثبات بیشتر سنتی مصرف کنندگان و صنعت تحکیم. آخرین سناریو به نام “شجاع دنیای جدید” توصیف آینده با مقرراتزدایی, جهانی بازار ارائه سفارشی سازی انبوه کالا و خدمات به مصرف کنندگان فعال و جمعیت با اشکال جدیدی از رقابت و سازمانهای مجازی مانند اتحاد و کسب و کار شبکه. این تیم در ادامه به طرح ویژگی های خاص هر یک از این حالات به موقعیت یو پی اس و رقبای خود را در حالات و شناسایی مفاهیم و ممکن است استراتژی برای شرکت لجستیک کسب و کار و فن آوری و امور حکومتی تلاش های تجاری نیروی کار و فرهنگ (دیدن نمایشگاه ۶ سال ۱۹۹۷ سناریو مفاهیم و استراتژی). هیچ سیگنال های هشدار اولیه شد تعریف شده در سال ۱۹۹۷. به جای ایجاد روایات, برای توصیف حالات تیم تصمیم به استفاده از یک خارج از شرکت رسانه ای برای آماده سازی نمایشی با ارائه مجموعه های ساخته شده برای نشان دادن هر سناریو به طوری که مدیریت ارشد می تواند “تجربه” حالات. بازیگران استخدام شده بودند به بداهه نوازی حوادث در آینده حالات و نوارهای ویدئویی تولید شده برای توصیف جایگزین آتی. نتایج جلسات تولید چندین نتایج—هر دو محسوس و نامحسوس. آنها شامل احتمالی تعریف شرکت منشور و تغییر در شرکت بیانیه ماموریت شناسایی موضوعات کلیدی و بینش ایجاد یک پلت فرم برای بحث مدیریت و ذهن-تنظیم و تغییر برای حداقل برخی از مدیران است. شرکت منشور بینش از این جلسات و بحث آنها برانگیخته و منجر به در احتمالی تعریف در سال ۱۹۹۹ از یو پی اس منشور که هدایت این شرکت تا سال ۲۰۰۲. این منشور گنجانیده تغییر در این شرکت هدف از “در خدمت بسته بندی-تحویل نیاز مشتریان ما” به “را قادر می سازد تجارت جهانی” یک حرکت است که منعکس هم بیشتر جهانی طبیعت از کسب و کار به عنوان به خوبی به عنوان آن در نظر گرفته شده و تمرکز بر روی end-to-end زنجیره عرضه راه حل های. آن را نیز شامل استراتژی دقیق اظهارات. با توجه به Eskew “این منشور به عنوان یک سکوی پرشی برای سری از حوادث شروع با تصمیم به عمومی در نوامبر سال ۱۹۹۹ و پس از آن برای شرکت fiveyear برنامه استراتژیک است.” تم و استراتژیک مکالمات سناریو-برنامه ریزی جلسات نیز منجر ارشد مدیریت به تعریف چند “تم” برای یو پی اس در آینده. این تم شامل (۱) فعال شیفت به طور مستقیم به مصرف کننده نهایی از بین بردن موانع استفاده; (۲) اعمال نفوذ این پایان-مصرف کننده موقعیت را به نفع خود کسب و کار اضافی به مشتریان کسب و کار در زنجیره تقاضا; (۳) تمرکز بر مشتری راه حل های یکپارچه کالا جنبش و مالی و اطلاعات خدمات; (۴) شناسایی فرصت ها به صورت انتخابی اسیر در سراسر کل تقاضا زنجیر با یکپارچه راه حل های بین شرکت; و (۵) نگهداری از رشد اقتصاد جهانی چشم انداز. تم ها و سناریوهای خود را ارائه واژگان مشترک برای بحث در استراتژی گروه مشورتی جلسات و همچنین به عنوان یک راهنمای برای بررسی فرصت های رشد و های رقابتی. مدیران ارشد خواهد فلفل بحث های خود را از ادغام و دیگر رشد جایگزین با عباراتی مانند “که به نظر می رسد مانند یک “عقب جهانی’ گزینه” یا “که خواهد حرکت ما بیشتر به سمت ‘مقیاس جهانی” یا ” دنیای جدید است.'” آنها همچنین توسعه مختصر برای اشاره به حالات. “مقیاس جهانی غالب” بود “دارایی های سنگین” در حالی که “شجاع جدید های دنیا” بود “دارایی نور است.” به دنبال بازگشت به روند Eskew نظر تاثیر سناریو جلسات خود را در تفکر:

۳۰۶-۰۰۲ برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service 6 ما از سناریوی اول-جلسه برنامه ریزی است که درک آن دشوار خواهد بود می گویند که راه جهان خواهد رفت. همه ما دوست بالا سمت راست ربع به “شجاع جدید جهانی” سناریو و دوست ندارم از بالا به سمت چپ ربع یا “درهم مسیرهای” سناریو. از چپ به ما دستگاه های خود ما احتمالا به پایان رسید تا در “مقیاس جهانی غالب” تمرکز کاملا بر دارایی های فیزیکی و از دست رفته فرصت های مجازی. ما فکر کردیم که ما باید سعی کنید به حرکت به “دنیای جدید شجاع” اما ما هیچ کنترل بیش از جهان چگونه بود رفتن به نوبه خود است. چه تاثیر خواهد سیاتل تظاهرات در سازمان تجارت جهانی جلسه باید در این حالات ، چند سال بعد ما تعجب در مورد تاثیر تروریستی حملات در نیویورک است. ذهن-مجموعه شیفت دقیق تر تاثیر تغییر در ذهن مجموعه. به عنوان راجرز قرار داده و آن را،” جلسه ما را از فکر کردن فراتر از کسب و کار — برنامه ریزی افق.” Higberg اعتقاد بر این جلسات بود دقیق تر تاثیر و همچنین: تا آنجا که هر چیز دیگری حالات ذهن-مجموعه ای از یک محل که در آن شما در حال رفتن به زندگی می کنند, یک زمینه. اگر جهان شیفت ما حداقل آماده برای برخی از گزینه های پیش رو است. اگر رقابت می کند همه چیز متفاوت چگونه ما پاسخ دهند ؟ اگر وجود دارد یک اختلال عمده ای در اقتصاد ما چه کنیم ؟ از سناریوی برنامه ریزی ورزش ما بسیار غنی نتایج از اگر ما تا به حال تنها انجام رقابتی تجزیه و تحلیل بر اساس خطوط روند و مشاهده جهان به عنوان همه چیز در مورد فقط از ضربه آن را برای سهم بازار. بدون برنامه ریزی سناریو شما نمی بینید بزرگ تغییرات تا زمانی که آنها تاریخ است. اما دیگر شرکت کنندگان در این سال ۱۹۹۷ جلسه بودند کمتر مثبت است. برخی احساس کردند که ورزش فاقد رئالیسم. یکی از آنها را مشاهده کرد: “من فکر نمی کنم که در راه است. من یک پسر بازاریابی یک فرایند ، من می توانم چهار جایگزین ربع اما برای برخی از آنها را من فقط می توانم بر این باورند که آنها می تواند رخ دهد.” استفاده از حالات سناریوهای ارائه شده در Higberg نظر, پس زمینه برای تصمیم گیری های استراتژیک در یو پی اس وجود دارد هیچ رسمی یا مکانیکی link. کسب جعبه پست الکترونیکی و غیره.® ارائه یک مثال از ظریف فعل و انفعال از حالات با گزینه های استراتژیک. بیرون آمدن از سال ۱۹۹۷ سناریو برنامه ریزی جلسه مدیران ارشد متوجه اهمیت ایجاد یک خرده حضور برای خدمت بیشتر فعال مصرف کنندگان و آغاز شده بود به خلبان یک شرکت متعلق به و فروشگاه های خرده فروشی مفهوم است. پس از قابل تجزیه و تحلیل کسب و کار و جنبه های مالی از معامله و به عنوان حکمت در حال حرکت نسبت دارایی های مجازی در “دنیای جدید شجاع” سناریو تبدیل شد و حتی بیشتر آشکار یو پی اس به جای تصمیم گرفت در سال ۲۰۰۱ به دست آوردن جعبه پست الکترونیکی و غیره.®, franchised شبکه ای از فروشگاه های خرده فروشی ارائه حمل و نقل و خدمات کسب و کار. تکامل از تصمیم برای ساخت یک سرویس-بخش لجستیک کسب و کار همچنین نشان داده شده که چگونه گزینه های استراتژیک ساخته شد در یو پی اس در برابر پس زمینه از حالات. پس از اولین scenarioplanning جلسه و تغییر در هدف “را قادر می سازد جهانی تجارت” Eskew خواسته بود CSG برای کشف فرصت های جدید است. استراتژی مشورتی اعضای گروه نمی تواند توافق در چند طرح های پیشنهادی. اگر چه آنها متناسب با هدف و حداقل دو تا از حالات و ملاقات بازگشت در سرمایه گذاری (ROI) و دیگر کلید آستانه آنها احساس می شود بیش از حد از یو پی اس های هسته قابلیت های. در نهایت CSG توصیه می شود که یو پی اس های مقیاس کوچک خدمات-بخش تدارکات کسب و کار که آمده بود با سال ۱۹۹۵ کسب SonicAir. این کسب و کار که موفق گرداند پردازش قطعات تحقق تجهیزات نوسازی و تعمیرات گارانتی به نظر می رسد به جا انتظار می رود با حمایت نیازهای پس از آن به سرعت در حال رشد کسب و کار فناوری بخش در assetlight “دنیای جدید شجاع” سناریو. پس از dot-com تصادف CSG reanalyzed بازار و مشخص است که وجود دارد ادامه داد: به معنی برآورده نشده مشتری نیاز به تماس با واحد

* برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service 306-002 7 برای رفع تحقق و تعمیر مشکلات در بیشتر سنتی “مقیاس جهانی غالب” سناریو به عنوان هست. به عنوان مثال نشان دادن یو پی اس و استفاده از سناریو در ارزیابی گزینه ها نیست به دنبال فرمول. در زمان این سناریو به نظر می رسید استفاده می شود برای پشتیبانی از تقریبا هر سرمایه گذاری با استفاده از یک خاص ربع به توجیه این تصمیم است. مدیران توجیه این تصمیم خود را با این استدلال که یو پی اس پس این سناریو برنامه ریزی دستورالعمل از شرط بندی فقط و فقط یک ربع. Eskew, برای مثال می گوید: “حتی اگر شجاع دنیای جدید می گویند بروید مجازی ما ساخته شده سرمایه گذاری در دارایی های که مناسب نیست که ربع.” Higberg روشن بود آنها به رسمیت شناخته شده و خطرات ناشی از شرط بندی در یک ربع یا یک مقام آینده: کلید این است که به سقوط در عشق با یک ربع. این ادغام کار کرده است که بهترین بودند “هیچ brainers” و یا کسانی که قادر به کار در تمام چهار جهان. اگر ما به اشتباه آن را چون ما شرط بندی در بالای سمت راست ربع کاملا. برای مثال در سال ۱۹۹۷ جلسه ما فرض دات کام جهان تحقق خواهد به یک تحقق بازار برای یو پی اس. این استراتژی که فقط با تمرکز بر روی که در بالای سمت راست ربع مانند e-logistics نیست کار کردن به دلیل زمان و dot-com سقوط. ما آموخته است که ما باید برای گزینه های که پرداخت می تواند در جهان های چندگانه مانند کارگزاری فعالیت های حمل و نقل هوایی حمل و نقل و خدمات-بخش تدارکات. در همان زمان با وجود اذعان به این هشدار حداقل یک ناظر نشان داد “به نظر می رسد کشش گرانشی به سمت یکی از آینده.” معاون ارشد رئیس جمهور از در سراسر جهان فروش و بازاریابی Kurt Kuehn توضیح داد که برخی از تناقض میان دیدگاه های مختلف: این یک مرغ و تخم مرغ نوع از چیزی. یو پی اس است که به اندازه کافی بزرگ برای نفوذ در جهت بنابراین شاید وجود یک مقدار در شرط بندی های خاص در آینده است. در واقع ما باید به شرط به این دلیل که جهان حرکت نمی کند کاملا به یک ربع. یا شاید ما قبول واقعیت که هر چهار ربع را در کنار هم به طور همزمان و ما باید به شکل از چگونه به رستگار در هر یک. برنامه های راهبردی سومین قدم در یو پی اس های استراتژیک فرایند رخ داده است که Eskew شد مدیر عامل در آغاز سال ۲۰۰۲. او به یاد می آورد: منشور دیده بود ما از طریق ۱۹۹۹ IPO و تا سال ۲۰۰۲ اما آن نیاز به تصفیه شود. جیم کیسی شرکت که قرار بود به ۱۰۰ سال در سال ۲۰۰۷. کار ما در سال ۲۰۰۲ بود برای شروع برنامه ریزی و سپس به موقعیت این شرکت می شود که در آن ما نیاز به در سال ۲۰۰۷ به برنامه ریزی برای آینده قابلیت ها و دستاوردهای, و برای شناسایی تکه های گم شده. پس از همه چیز اتفاق می افتد یک شبه در یک شرکت مانند این. علاوه بر این Eskew نگران بود در مورد اینکه آیا همه اعضای کمیته مدیریت تراز وسط قرار دارد در انتظارات خود را برای آینده از بسیاری از آنها جدید به تکالیف خود: “من می دانستم که ما نیاز به ایجاد یک آینده با هم و احساس کردند که اگر ما نمی توانیم به تمرکز بر روی این دراز مدت مسائل در یک offsite ما را در حفظ و صحبت کردن تنها در مورد روز به روز مسئولیت ها و اعداد است.” یکی CSG مدیر توصیف دلیل دیگری برای این جلسه برنامه ریزی: “قبل از کردن سایت وجود نداشت چارچوب است که تراز های مختلف طرح های شرکت های بزرگ و پروژه ها با استراتژی است. ما تا به حال هیچ کنترل بیش از ۳۰۰ یا بیشتر پروژه های کاربردی; آنها در حال اجرا خود را. ما نیاز به یک جداگانه تلاش به جلو و آنها را با هم از آنجا که هدف از این سناریو برنامه ریزی ورزش است.”

برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service 8 Eskew متمرکز جلسه در کیفی نه کمی انتظارات. او مشاهده کرد: استراتژی توسعه است نه لزوما در مورد اعداد. در عین حال آن را بسیار سخت برای عملیاتی فکر execs به فراتر از اعداد است. در واقع وجود دارد تقریبا یک شورش در خارج از سایت. آنها می خواستند من به آنها بگویید که اعداد. من بهترین من در آن جلسه به دور ماندن از شماره. به جای من توصیف آینده شفاهی. من می خواستم به بحث در مورد قابلیت ها و چه ما نیاز به ساخت برای آینده است. من نمی خواهم به قاب گفتگو با بلند پروازانه نرخ رشد تعداد. البته ما باید به سرعت اعداد اضافه شده به این طرح به دلیل ما نمی توانید بدون آنها. این درست نیست ما طبیعت است. صدمین برنامه برای آماده کردن سایت و مدیران داده شد یک تکلیف: برای جلسه با ۴۰ تا ۵۰ پیش بینی در مورد یو پی اس آینده. به گفته یک ناظر “تنوع نظرات بود حیرت انگیز است.” وجود دارد فرضیات مختلف درباره آینده اندازه شرکت سودآوری درصد از کسب و کار است که ادامه خواهد داد به آمده از ایالات متحده داخلی کوچک-بسته بندی و تحویل و اینکه آیا یو پی اس خواهد بود واقعا جهانی شرکت و یا یک شرکت ایالات متحده با عملیات بین المللی. گروه مقطر پیش بینی ها به یک کنترل تنظیم. سپس آنها رسیده اجماع در مورد آنچه شناخته شده به عنوان صدمین برنامه است. این طرح شامل سه بخش است. برای اولین بار بود کیفی مجموعه ای از “اهداف و ویژگی های برای سال ۲۰۰۷” که خطاب به مسائلی مانند یو پی اس نام تجاری, رقابت, رشد, سود, مردم, مشتریان, بهره وری عملیاتی هزینه های کنترل و با کیفیت. دوم گروه توسعه فراگیر حس, شرکت, جهت, با هدف ایجاد جهانی متحد شرکت با “یک دیدگاه و یک نام تجاری است.” این هدف تأکید نیاز برای ادامه ادغام پراکنده واحد تدارکات به یکی از منسجم ، در نهایت مدیریت ارشد مشغول به کار عقب از پیشنهاد یو پی اس از سال ۲۰۰۷ به شناسایی مجموعه ای از چهار استراتژیک ضرورت: • تیم برنده: جذب و توسعه بسیار ماهر و متنوع و تراز جهانی نیروی کار • راه حل های ارزش افزوده: ارائه به مشتریان با خدمات ارزش افزوده ترکیب جابجایی کالا و اطلاعات و بودجه • مشتری مداری: ایجاد وفاداری مشتری و گسترش یو پی اس خدمات در سراسر جهان • تعالی سازمانی: ایجاد یک محیط با کیفیت بالا و خدمات و ارزش استراتژی نقشه راه برای اطمینان از اجرای چهار استراتژیک ضرورت آن در نظر گرفته شد “اسکلتی” فردی مدیریت اعضای کمیته قرار گرفتند مسئولیت هر یک از آنها. ضروری تیم تشکیل شد ماه آینده با اعضای تیم های عملکردی کارکنان مناطق.

برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service 306-002 9 تیم های اضافه شده دقیق اقدامات و اهداف برای هر یک از الزامات و شکست آنها را به ۲۴ گسسته پروژه و یا “مهم طرح”; این طرح به نوبه خود با حمایت شد بیش از ۱۰۰ پروژه های خاص. تحت “برنده شدن تیم” ضروری است به عنوان مثال وجود دارد طرح های بهبود کارکنان و روابط کار شاخص و کارمند نسبت گردش مالی. با هم مجموعه ای کامل از طرح های مهم تبدیل شد شناخته شده به عنوان استراتژی و نقشه راه. به گفته یکی از مقامات ارشد اجرایی “ما بر این باور بودند که همه چیز این شرکت را از آن زمان در کراوات باید به آن ضرورت. اگر نه, ما نیاز به سوال ارزش پروژه های جدید است.” در همان زمان استراتژی نقشه راه تا به حال هیچ اتصال مستقیم به سناریو-برنامه ریزی جلسات. راجرز مشاهده: “استراتژی نقشه راه ساخته شد در نظر گرفتن این سناریو برنامه ریزی روند. شما پیدا کنید قوام فکری بین این دو اما نه مستقیم پیوندی. چرا ؟ آنها انواع تمرینات است. شما نیاز به انواع مختلف از مردم درگیر در هر یک. وجود دارد برخی از ما که تا به حال یک پا در هر دو, اما بسیاری نیست.” اجرای استراتژیک مدیریت کمیته تاسیس یک فرایند نظارت و مدیریت استراتژی نقشه راه و پیاده سازی صدمین برنامه است. یک پروژه و برنامه نظارت کمیته مسئول ارائه پروژه مدیریت پشتیبانی و دقت به طرح استفاده از استانداردهای نظارت پیشرفت حل و فصل منابع درگیری و هماهنگی با توابع با بحرانی طرح. این پشتیبانی در نظر گرفته شد لازم است زیرا در یک CSG برای مدیر نمایش “اگر این پروژه ها آسان شد و compartmentalizable ما را در حال حاضر آنها را انجام داده.” پروژه اولویت تعیین شد توسط مدیر عامل شرکت پس به عنوان یکی دیگر از CSG مدیر اظهار داشت: “همه طرح ها برابر خلق شده اند.” McDevitt نقش در چند ماه آینده پیشرفت در برخی از این طرح ها به نظر می رسید به غرفه. در مارس سال ۲۰۰۳ Eskew خواسته جان McDevitt به عضویت کمیته مدیریت از پست خود از معاون رئیس جمهور از عملیات های هوایی به اتهام “استراتژیک ادغام.” دیدگاه درباره آنچه در این نقش به معنای متنوع است. به برخی از مدیران McDevitt بود “هماهنگ کننده طرح های استراتژیک”; به دیگران او “قهرمان استراتژی اعدام است.” هنوز هم دیگران او را دیدم به عنوان یک بی طرف “tiebreaker در کمیته مدیریت.” به گفته یک مدیر ارشد “McDevitt در آورده بود برای کمک به حل و فصل بن بست. قبل از آن زمان Eskew تنها کسی بود که می تواند انجام دهد که در مدیریت کمیته سطح و او نیاز به کمک.” McDevitt نقش با توجه به Eskew شد “برای نظارت بر این تلاش قرار داده و در نظم و انضباط ما نیاز به انجام ۲۰۰۷ برنامه است. او مطمئن ساخته شده است که چهار استراتژیک ضرورت شد و در واقع تراز وسط قرار دارد و اجرا و توسعه فعالیت بودند حرکت رو به جلو در سرعت حق با حمایت درست و با حس اضطرار.” McDevitt اعتراف کرد که او تا به حال یک چالش واقعی تعریف کار هنگامی که او آن را در زمان بر: “در ابتدا من به شوخی به مردم گفت ” آیا از من بپرسید که چه کار کنم. در این نقطه من نمی دانم. اما وقتی که من, شما خواهید بود دومین بدانید!'” او تصریح کرد: این کار شامل بسیاری از تغییر از بخش های مختلف این سازمان مشغول به کار بودند در پروژه های مختلف و اغلب با استفاده از معیارهای رقابت. نقش نمی شد همیشه به طور مداوم تعریف شده است. نیز وجود دارد نظرات مختلف در مورد آنچه که ما در تلاش برای به انجام رساندن و چگونه برای دریافت این ضرورت operationalized. مسئولیت من بود و مطمئن شوید که تمام تیم ها تحویل آنها چه گفته بودند از رفتن به تحویل. من هم ساخته شده مطمئن شوید که ایده های رفت و از سوسو زدن در چشم به واقعیت است.

۳۰۶-۰۰۲ برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service 10 یک مثال: تجارت مستقیم McDevitt نقش در تجارت مستقیم پروژه مهم ابتکار در زیر راه حل های ارزش افزوده ضروری مصور سهم خود را. تجارت مستقیم یک سرویس جدید ارائه شده است که می تواند کالاهای تولید شده در خارج از کشور و لینک آنها را به ایالات متحده تحویل سیستم یکپارچه پرداختن آداب و رسوم و مقررات تدارکات و پردازش اطلاعات نیاز دارد. این پروژه شامل دو گروه: این راه حل های زنجیره تامین لجستیک گروه که مسئولیت رسیدگی به حرکت کالا از چین به عنوان مثال در ایالات متحده و ایالات متحده عملیات که حرکت کالا به یو پی اس فیزیکی-تحویل سیستم دور زدن انبارداری و اخذ بزرگ پس انداز برای مشتریان. این پروژه بوده و در مرحله برنامه ریزی از سال ۲۰۰۰ و با وجود توافق در فرصت بخش های مختلف این سازمان بودند در تقابل بیش متضاد اولویت ها و اهداف. برای دریافت پروژه حرکت McDevitt در زمان بیش از مستقیم مالکیت از آنجا که در نظر او “ما به وضوح نیاز به یک عضو کمیته مدیریت به در آمده و رانندگی آن است.” او در زمان چند مرحله به پروژه در مسیر برگشت: “ما تنظیم جلسات با همه شرکت کنندگان و کشف مشکلات. برای به عنوان مثال ما نیاز به یک رویکرد برای آینده با این بودجه برای پوشش هزینه های آن. مسائل بودند بالا و ساخته شده قابل مشاهده برای مدیریت کمیته و ما مطمئن ساخته شده پاسخگویی شد اختصاص داده است.” McDevitt اعتقاد او قادر به انجام این کار به دلیل “من به همه بازیکنان به دلیل من گزارش به طور مستقیم به مدیر عامل.” او نسبت به موفقیت خود را با تجارت مستقیم و طرح های دیگر به “پاسخگویی از طریق دید”: “من از طریق کارکنان که در حال حاضر وجود داشته است. من رفتم به ضروری تیم جلسات و ملاقات جداگانه با رهبران تیم زیر کمیته مدیریت اعضای. سپس هر ماه وجود دارد گزارش ناشران بر ضرورت استراتژیک در مدیریت جلسه کمیته. هیچ کس نمی خواست به پشت. که فقط در DNA از یو پی اس.” برنامه ریزی سناریو: افق ۲۰۱۷ پس از استراتژیک قابل توجهی پیشرفت Eskew اعلام کرد در سال ۲۰۰۴ مدیریت, کنفرانس, که یو پی اس های مورد نیاز برای شروع یک سناریو دیگر-برنامه ریزی ورزش برای نگاه بیشتر به آینده است. Kuehn توضیح استدلال: “ما خودمان را در یک وضعیت که در آن زمان از برخی از برنامه های ما بود شروع به فراتر از سال ۲۰۰۷. ما نیاز به دوباره حالات و مجددا ما قطبنمای از آنجا که قطب مغناطیسی منتقل شده بود کمی در اطراف جهانی شدن و جریان تجارت ، ما تا به حال تا مطمئن شوید که ما در تعقیب یک نی است.” Eskew اضافه شده: آن حیاتی بود ما را به نگاه به عنوان حد پایین جاده به عنوان ما می تواند در تمامی عوامل و نیروهای مؤثر بر آینده ما را به فکر کردن در مورد این نوع از قابلیت های که مورد نیاز و نقش آن یو پی اس ممکن است برای دیدار با نیازهای مشتریان فعلی و آینده. بیش از حد وجود دارد ابهام. قدیمی حالات تبدیل شدن به مورخ و سخت به رسمیت شناختن. ما نیاز به رنگ برخی از تصاویر جدید, به طوری که ما می تواند از استراتژی ما برای دهه آینده. در همان زمان وجود دارد نگرانی های ابراز شده توسط Higberg و دیگران که “ما قطعا نمی خواهم فقط به تکرار ۲۰۰۷ ورزش است.” این گمان وجود دارد که این حالات را تغییر نمی به شدت هر چه پیامدهایی ممکن است متفاوت باشد. ترین, با این حال اعتقاد بر این است که “ما خواهد بود پیچیده تر بار دوم در اطراف.” روند افق ۲۰۱۷ جلسه به عنوان آن را به نام شد شبیه به سال ۱۹۹۷ جلسه در قالب و فرآیند های مهم تغییرات. اول Eskew و CSG تصمیم به حالات و مفاهیم عمیق تر به سطح منطقه ای به عنوان یک جهانی عکس. دوم به آماده شدن برای افق ۲۰۱۷ جلسه مقدماتی مصاحبهها حتی گسترده تر و افزود:

برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service 306-002 11 دیدگاه دانشگاهیان و مشاوران و سیاستمداران و مشتریان کلیدی انتخاب شده از یک لیست از کسانی که که تحت فشار قرار دادند یو پی اس سخت و تا به حال یک ایده روشن از آنچه آنها می خواستند از یو پی اس در آن زنجیره تامین تلاش (دیدن نمایشگاه ۷ نمونه سوال). این مصاحبه منجر به تعریف مسئله کلیدی برای افق ۲۰۱۷: “آینده(ع) از یو پی اس را به بازار جهانی و عمده بازارهای منطقه ای در سال ۲۰۱۷.” یک سوم تنوع شرکت کنندگان درگیر. همانطور که قبل از شرکت کنندگان از عملیات حذف شدند. راجرز توضیح استدلال: “ما نمی خواهید به جلو و عملیات مردمی از میدان به انجام این حساس feely مسائل است. آن را بسیار سخت برای آنها به طور ناگهانی از خود را روز به روز تاکتیکی مسئولیت. و علاوه بر این بسیاری از کارکنان و پرسنل تا به حال تجربه عملیات در برخی از قسمت از حرفه خود است.” چرا که آنها نگران بودند که آشنایی با این ۱۹۹۷ حالات ممکن است تمایل به تفکر و توسعه روند مدیریت عمدا محدود تعداد شرکت کنندگان و تسهیل کننده شده بود که بخشی از سال ۱۹۹۷ جلسات. در نهایت شرکت کنندگان در این جلسه بودند بیشتر در سطح جهانی و متنوع بودند و از سطوح پایین تر در سازمان است. به عنوان Higberg آن “ما می خواستیم یک تعادل جانبازان چاشنی در یو پی اس با مردم به اندازه کافی جوان به اینجا در سال ۲۰۱۷.” Eskew لگد کردن جلسه و ساخته شده آن را بسیار روشن است که این یک طرح استراتژیک برای سال ۲۰۱۷. او اشاره کرد: “برنامه ریزی برای آینده یک و سه و پنج سال خواهد بود قوی تر و دقیق تر از حالات. برنامه ریزی سناریو بیشتر در مورد کمک به یو پی اس دیدن چنگال در جاده ها و بدانند که یکی را.” در طول دوره سه کارگاه با فاصله بیش از چهار ماه از شرکت کنندگان توسعه رانندگان سناریو چارچوب و سناریو ، محورها از عدم قطعیت در حالی که این محورها از قطعیت انتخاب شده توسط شرکت کنندگان در خطاب تقاضا و بازار ویژگی بودند و در نتیجه شبیه به این محور از سال ۱۹۹۷ جلسه افق ۲۰۱۷ محور گنجانیده شده پیچیده تر جنبه های هر. این بار محور افقی بود طیف وسیعی از کسب و کار ممکن است مدل و تقاضا ویژگی های در حال حرکت از سنتی اختصاصی مدل های کسب و کار و متمرکز افزایشی تقاضا برای فعال تر باز و مشارکتی دنیای تجارت است. محور عمودی خطاب جهانی و منطقه ای کسب و کار,محیط که در محدوده مرز پر هرج و مرج محدود شده و تکه تکه به مرز هماهنگ رایگان و جامع. حالات این محور تشکیل چارچوبی برای چهار سناریو (دیدن نمایشگاه ۸ برای افق سال ۲۰۱۷ سناریو ویژگی). در سمت چپ-بالا ربع بود “شرکت شهر” آینده تحت سلطه توسط شرکت های بزرگ با رشد طبقه متوسط و گسترش سلاح های قدرتمند و یکپارچه supplyfocused فن آوری. پایین-چپ ربع توصیف یک “مرز اختلال” جهان بسیار تنظیم, حمایت از محیط زیست با رشد آهسته در کشورهای در حال توسعه نگهبانی فکری اموال و تکنولوژی و افزایش تهدیدات امنیتی و زیست محیطی و شوک های مالی است. در پایین سمت راست ربع “متصل هرج و مرج” تعریف یک آینده پر از جهانی ناآرامی “غیر اخلاقی” تجارت رسمی و اتصال است که دشوار است برای دولت ها برای کنترل. در نهایت بالای سمت راست ربع به نام “شبکه های بدون مرز” تعریف شده بسیار متصل پایدار جهان با موانع کم برای ورود به بازار و حرکت سریع فن آوری با هدف مصرف کنندگان است. شرکت کنندگان پس از آن پیش نویس خطوط داستان و ارائه جزئیات بیشتر برای هر یک از این چهار سناریو. پس از آن مشاوران تبدیل این کار به منسجم داخلی مطابق سناریو داستان در یو پی اس سطح جهانی و ارائه گسترده توصیف از چهار سناریو در سطح منطقه ای است. این اسناد و مدارک شد و سپس توزیع به شرکت کنندگان برای بررسی قبل از جلسه سوم. در نهایت شرکت کنندگان ملاقات کرد در منطقه ای در تیم به تعریف مفاهیم تکنولوژی و زیرساخت های طرح های استراتژی های رشد و گزینه ها و توسعه نیروی کار در هر دو جهانی و منطقه ای سطح (دیدن نمایشگاه ۹ برای افق سال ۲۰۱۷ مفاهیم و استراتژی). بر خلاف در سال ۱۹۹۷ جلسه شرکت کنندگان همچنین شناسایی سیگنال های هشدار اولیه نشان می دهد حرکت به سمت یک سناریو و یا یکی دیگر. اما این سیستم برای نظارت بر سیگنال بود و به گفته یکی از CSG مدیر “سست” (نگاه کنید به نمایشگاه ۱۰ برای افق ۲۰۱۷ سیگنال های هشدار اولیه).

برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service 12 آن را به عنوان تا به حال در سناریوی اول-برنامه ریزی ورزش, استراتژی گروه مشورتی را به عنوان هر دو یک انکوباتور و شکاک برای این فرآیند است. آن را بررسی و نتایج را به عنوان تیم پیشرفت از طریق نقاط بحرانی و تا به حال بحث های بسیاری در اطراف حالات خود را از پیامدهای احتمالی استراتژی. نتایج در سال ۲۰۰۴ در جلسه تولید سناریو که بیشتر شباهت ها بیش از تفاوت ها در مقایسه با زمانی که با ۱۹۹۷ حالات. برای Higberg این نمی شد یک نگرانی است. “من بیشتر نگران است که این امر می تواند یک ۹۰ درجه به نوبه خود به جای ۱۰ – تا ۲۰-درجه تغییر دهید. حدود ۶۰ درصد از فنی سناریوهای شد همان است که در سال ۱۹۹۷. دیگر ۴۰ درصد شد چه جالب.” برخی از فرضیه توسعه یافته در سال ۱۹۹۷ مانند صنعت تحکیم و ادامه داد: رشد اینترنت تبدیل شده بود واقعیت است. علاوه بر این برخی از بزرگ باز مسائل فنی تا به حال روشن شده است. اما, وجود دارد بودند برخی از شگفتی; آنها شامل افزایش ایمنی و تهدیدات تروریستی و سقوط از نقطه-coms. با وجود عدم تغییرات عمده در جهت Higberg متقاعد شده بود جلسه ارزشمند بود: “آن اعتبار و مجددا جهت ما. آن را نیز بسیار غنی تر درک منطقه ای تفاوت های ظریف است.” در مارس ۲۰۰۵ ارشد مدیریت هنوز هضم این حالات است که تا به حال تولید شده است. پس از بسیاری از این شرکت متمرکز بر اجرای صدمین برنامه ریزی و استراتژی نقشه راه بحث در مورد مفاهیم محدود شد به استراتژی گروه مشورتی اعضا و کارکنان در CSG, بازاریابی, امور عمومی و روابط سرمایه گذار. ارشد مدیریت واکنش مدیران ارشد تفاوت در دیدگاه های خود را در ارزش و کاربرد این فرآیند است. Kuehn اعتقاد بر این جلسات تا به حال ارزش از “آنها کمک کرد چشم ما فوق افق کمی و حساسیت بیشتری نسبت به نیروهای مهم در شکل دادن به جهان است.” دیگر مدیران را دیدم ارزش در استفاده از حالات به لحن خوب پیگیری خود را از رقابت و به تعریف مناسب لابی طرح. McDevitt نیز یافت حالات مفید: “ما نمی خواهیم فقط صدای پا همراه است. حالات کمک کرد ما را ببینید که در آن فرصت هستند. همچنین هنگامی که ما آنها را ما می توانیم به عقب نگاه کنید و ببینید که در آن ما دقیق بودند در کار ما, و ما می توانید ببینید که چه بود و محقق نشد.” Eskew ادامه داد: به اعتقاد به شایستگی از این جلسات: هدف ما این است که برای پیش بینی آینده, اما شروع به فکر کردن در مورد عواقب این سناریوهای مختلف به طوری که ما می توانیم چین برنامه ریزی ما پشت سر آنها. ورزش اجازه می دهد تا ما را به بیشتر به طور موثر در ساخت midcourse اصلاحات و استراتژی های پشتیبان گیری به ما در ایجاد آینده سه – پنج-سال برنامه ریزی استراتژیک برای سازمان است. این مهم انجام و بزرگ زمان تعهد است. اما در کسب و کار ما ما نمی توانیم با, گیر افتاد, تخت, پا توسط روند— روند که ما می تواند پیش بینی کرده اند—اما که دزدکی حرکت کردن در زیر صفحه رادار. بیشتر تاکتیکی عملیاتی فکر اعضای کمیته مدیریت سوال ارزش از ورزش است. آنها دریافتند که ورزش بیش از حد انتزاعی و دشوار به درخواست. این مدیران یکی اجرایی مشاهده تمایل به ورزش به عنوان “لوله رویاهای خیال بافی و شاد صحبت کنید. آنها تا به حال یک زمان سخت تعلیق ناباوری به اندازه کافی بلند برای آزاد کردن تفکر خود را.” این نظرات متفاوت بودند تعجب آور نیست برای آنها منعکس اساسی تنش در شرکت. ناظری اظهار داشت: “مخلوط برداشت فوری ارزش ورزش منعکس کننده تاکتیکی و استراتژیک دوگانگی نهفته است که در قلب یو پی اس ، یو پی اس در بهترین حالت آن است

برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service 306-002 13 ترکیبی از اعدام و چشم انداز.” و یا به عنوان Kuehn قرار داده و آن را “اگر تنها ۱۰ درصد از مدیران آن را دریافت کنید شاید که درست است.” شرکت کنندگان واکنش شرکت کنندگان در این جلسات نیز تا به حال انواع مختلفی از واکنش ها به ورزش است. برخی از شرکت کنندگان با تلاش روند. به گفته یکی: “در ابتدا همه را به حال مشکل دیدن ممکن است از آنجا که اکثر مدیران در این شرکت هستند تا با تمرکز در کوتاه مدت. آن را نیز دشوار است برای نگه داشتن چشم انداز در ذهن داشت که در مورد یو پی اس اما نه در مورد چگونه جهان را تحت تاثیر قرار یو پی اس. آن بی ربط که یو پی اس وجود داشته است.” علاوه بر این با وجود تمایل به محدود کردن انتقال دانش از ۱۹۹۷ جلسه آن را دشوار است به نگه داشتن دو تمرین جداگانه و مجزا. یکی از شرکت کنندگان اظهار داشت: “این دو محور باعث مشکلات. آنها بسیار شبیه به نسخه های قبلی و نام ۱۹۹۷ حالات به خوبی ریشه دوانده در ذهن ما است.” وجود دارد چند نگرانی های دیگر با جلسات. بیشتر حول ارزش هدف و اهداف. برخی از شرکت کنندگان شد و شک و تردید در مورد ارزش این جلسات است. به گفته یکی از: “سناریو برنامه ریزی به نظر می رسد اما آن گونه تاثیر بر آنچه مردم انجام دهید؟” یکی دیگر بستری شده در جلسه تا به حال هیچ تاثیری بر روی کار خود را. یک سوم از شرکت کنندگان مشاهده: “این سخت بود برای درک آنچه برنامه ریزی سناریو همه چیز در مورد. آن را بسیار روشن است که جلسات نمی شد مورد استفاده قرار گیرد به منظور توسعه استراتژی است. و ما واقعا احساس می کنم ما در یک استراتژی فرآیند در اولین جلسه. به جای آن احساس مثل ما بودند در شنبه شب زندگی می کنند. آن حواس پرت. آن, احساس, سرگرم کننده, اما احمق.” او در ادامه به اذعان کرد که تاثیر این جلسه ظریف تر و تاثیر خود را در روند تفکر: “من استفاده می شود برای ذخیره کردن یک سری از مراحل و بگو: “در اینجا که در آن ما نیاز به رفتن در اینجا برنامه است.’ آنچه که من تا به حال هرگز انجام داده است بگو: اگر این اتفاق می افتد این است که این طرح هنوز هم درست است؟’ در حال حاضر من بگو: بیایید نگاهی به آنچه ممکن است اگر رقبای ما فراموش x. چگونه خواهد همه چیز را تغییر دهید ؟ ما آماده?'” استراتژی نقشه راه وضعیت در ژانویه سال ۲۰۰۵ در مدت کوتاهی پس از انعقاد ۲۰۰۴ سناریو-برنامه ریزی جلسات ، مدیریت اعضای کمیته صرف یک بعد بررسی وضعیت استراتژی نقشه راه. پس از تقریبا ۵۰ درصد از کاربرانی که تا به حال شده است در اصل جلسات در سال ۲۰۰۲ بازنشسته شده بود جلسه همچنین در خدمت به اعضای جدید فرصتی برای شنیدن این برنامه به طور مستقیم از مدیر عامل شرکت. قبل از جلسه McDevitt و Eskew تا به حال دست از تکالیف. از آنها خواسته هر یک از اعضا به نقد و بررسی نقشه راه و تکالیف اصلی ۲۰۰۲ جهت وضعیت فعلی طرح. اعضای انتظار می رود به ارائه گزارشی از وضعیت پروژه های اهمیت تلاش و آنچه مورد نیاز به اضافه یا کاهش یافته است. در آماده سازی برای جلسه McDevitt رفت و به تیم ها و خواسته آنها همان سوالات است. کتاب آماده شد برای جلسه که شامل یک گزارش در هر بحرانی ابتکار در مقایسه این دو دیدگاه از مدیریت اعضای کمیته و تیم ها برای برجسته کردن اینکه آیا آنها در توافق است. مدیریت اعضای کمیته که تا به حال دیده می شود نیست این کتاب قبل از صرف روز پس از دریافت خلاصه ای از روند راهبردی از جمله مروری کوتاه از نوامبر ۲۰۰۴ برنامه ریزی سناریو—رفتن را از طریق هر یک ابتکار آیتم های مورد. استراتژی نقشه راه شد و سپس تصفیه شده به عنوان مورد نیاز است. McDevitt اظهار نظر در مورد نتیجه جلسه “پس از بررسی کتاب به ما نشان داد که ما نیست که دور دوره. من احساس راحت است که ما می تواند به جلو حرکت می کند مناسب است. این بود تیم که شخصا مسئولیت این طرح از آنجایی که آنها را در بیشتر قسمت ها بود در اینجا در سال ۲۰۰۷.” وقتی پرسید که آیا او کار انجام شد اما McDevitt پاسخ داد: “در حالی که ورزش شد

برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service 14 بسیار مفید, من نمی توانم بگویم آن را کامل. شما هرگز نمی دانید وقتی که بعد از تجارت مستقیم خواهد آمد. حتی اگر ما خیلی هماهنگ تر به این صلیب-کاربردی مسائل و زمانی خاص درجه ادغام استراتژیک وجود دارد که تمایل زیادی به بازگشت به منطقه خود و تمرکز وجود دارد.” در واقع نیاز به کسی که با McDevitt این مسئولیت بود و در حال حاضر تحت بررسی است. با بازنشستگی از یو پی اس های جهانی حمل و نقل ارشد در اواسط ماه فوریه سال ۲۰۰۵ Eskew خواسته بود McDevitt به آن نقش دارد. اما او تا به حال حل نشده آینده McDevitt استراتژیک-ادغام مسئولیت. McDevitt استدلال کرده بود که او باید نگه دارد مسئولیت در علاوه بر این به خود امکانات جدید به حمل و نقل رئیس از او بر این باور است که نیاز به از کار تغییر کرده بود. اما Eskew متقاعد نشد از حکمت است که توصیه. یو پی اس: فراتر از Centennial قبل از حل این سوال McDevitt را نقش Eskew می خواست به جای تصمیم گیری در بزرگتر چارچوب برنامه ریزی استراتژیک در یو پی اس. او تا به حال دو نگرانی های اولیه. او نگران بود که استراتژیک-فرآیند برنامه ریزی ممکن است نیاز به تغییرات به خاطر یو پی اس در لبه پیشرو. این شرکت تا به حال موفق به تبدیل خود را چندین بار در گذشته تقریبا ۱۰۰ سال است. اما می تواند آن را همچنان به انجام بنابراین با جریان فرآیندهای ؟ آیا وجود دارد نیاز به یک واضح تر با لینک مستقیم میان های مختلف اجزای استراتژیک فرایند ، دوم نگرانی به طور خاص درگیر سناریو برنامه ریزی ورزش. Eskew می دانستند که ورزش کمک کرده بود او را ببینید آینده متفاوت اما او مطمئن بود از آن سازمانی تاثیر است. او متقاعد شده است که این سناریو واقعا تشکیل پایه و اساس برای آینده استراتژیک برنامه. مدیران تفکر گسترده و خلاقانه به اندازه کافی است ؟ چگونه می تواند آنها را ترکیب امکان وحشی-کارت حوادث است که آنها تا به حال حتی در نظر گرفته در آخرین جلسه? آنها انجام به اندازه کافی برای نظارت بر سیگنال های هشدار اولیه? باید مشارکت بود گسترش شامل زمینه مدیریت ؟ یا بود و برنامه ریزی سناریو یک ورزش است که تنها واقعا بهره مند مدیران ارشد و استراتژیست های شرکت ؟

نمایشگاه عملکرد مالی ۱ یو پی اس فروش و سود (به میلیارد دلار) $۰ $۵ $۱۰ $۱۵ $۲۰ $۲۵ $۳۰ $۳۵ ۴۰ دلار ۱۹۷۴ ۱۹۷۹ تا ۱۹۸۴ و ۱۹۸۹ ۱۹۹۴ ۱۹۹۹ ۲۰۰۴ فروش (سیاه و سفید $۰.۰ $۰.۵ $۱.۰ $۱.۵ $۲.۰ $۲.۵ $۳.۰ $۳.۵ سود (خاکستری (میلیون دلار) سال ۱۹۷۴ ۱۹۸۴ تا ۱۹۹۴ ۲۰۰۰ ۲۰۰۴ مجموع درآمد ۱,۳۰۳ ۶,۸۳۳ ۱۹,۵۷۶ ۲۹,۷۷۱ ۳۶,۵۸۲ هزینه های عملیاتی ۱,۲۲۶ ۶,۱۰۴ ۱۸,۰۲۰ ۲۵,۲۴۹ ۳۱,۵۹۳ سود عملیاتی ۷۷ ۷۲۹ ۱,۵۵۶ ۴,۵۲۲ ۴,۹۸۹ سایر هزینه ها و مالیات ۳۲ ۲۵۲ ۶۱۳ ۱,۵۸۸ ۱,۶۵۶ درآمد خالص ۴۵ ۴۷۷ ۹۴۳ ۲,۹۳۴ ۳,۳۳۳ تا پایان سال قیمت سهام یک ۵۹ ۸۵ کارکنان (تا پایان سال) ۶۷,۹۰۰ ۱۴۱,۰۰۰ ۲۸۵,۰۰۰ ۳۵۹,۰۰۰ ۳۸۴,۰۰۰ منبع: Standard & Poors Compustat دیده آوریل ۲۵, ۲۰۰۵; شرکت صفحه وب دیده آوریل ۲۵, ۲۰۰۵. aUPS رفت و در سال ۱۹۹۹.

نمایشگاه ۲ چارت سازمانی

* مایک Eskew رئیس و مدیر ارشد اجرایی * + ^ جیم Winestock معاون ارشد رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا عملیات * باب Stoffel معاون ارشد رئیس جمهور زنجیره تامین گروه * + دیوید Abney رئیس جمهور یو پی اس بین المللی * + جان McDevitt معاون ارشد رئیس جمهور جهانی حمل و نقل خدمات نیروی کار و استراتژیک ادغام * + Scott Davis رئیس مالی افسر * + Kurt Kuehn معاون ارشد رئیس جمهور در سراسر جهان فروش و بازاریابی * + لی Soupata معاون ارشد رئیس جمهور انسان منابع * ^ دیو بارنز رئیس اطلاعات افسر * آلن هیل معاون ارشد رئیس جمهور حقوقی و امور عمومی عمومی مشاوره و شرکت وزیر * جان Beystehner اهسته بازمزمه ادا کردن یو پی اس و رئیس جمهور از یو پی اس های شرکت های هواپیمایی * + ^ Vern Higberg معاون رئیس جمهور شرکت, استراتژی گروه + * عضو کمیته مدیریت + عضو استراتژی گروه مشاوره ^ عضو هیئت مدیره کریستین Owens معاون ارشد رئیس جمهور ارتباطات و نام تجاری مدیریت

*** برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service 306-002 17 نمایشگاه یو پی اس ۳ جدول زمانی از انتخاب تاریخ های کلیدی در استراتژیک-فرآیند برنامه ریزی ۱۹۰۷ United Parcel Service (یو پی اس) تاسیس در سیاتل, واشنگتن, (به عنوان آمریکایی مسنجر شرکت) ۱۹۹۱ شرکت ماموریت و استراتژی بیانیه معرفی ۱۹۹۶ استراتژی گروه مشاوره و استراتژی شرکت گروه تشکیل ۱۹۹۷ سناریوی اول-جلسه برنامه ریزی ۱۹۹۹ یو پی اس منشور کامل و گسترده ابلاغ ۲۰۰۲ • کمیته مدیریت کردن سایت و در نتیجه در سده طرح • استراتژی نقشه راه توسعه ۲۰۰۴ سناریوی دوم-جلسه برنامه ریزی ۲۰۰۵ مدیریت کمیته بررسی و به روز رسانی استراتژی نقشه راه

برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service 18 نمایشگاه ۴ یو پی اس منشور یو پی اس منشور ارزش های ما – ما پایدار اعتقادات اعتقاد ما بر این است که صداقت و تعالی هستند و هسته اصلی همه ما است. ما بر این باوریم که توجه به مشتریان نیازهای در حال تغییر است مرکزی به موفقیت یو پی اس. ما بر این باوریم که مردم انجام بهترین خود را هنگامی که آنها احساس غرور و افتخار خود را در سهم زمانی که آنها تحت درمان با عزت و هنگامی که استعدادهای خود را تشویق به رشد در یک محیط است که پذیرای تنوع. ما بر این باورند که نوآوری تقویت سازمان ما از طریق کشف فرصت های جدید برای خدمت به مردم و مشتریان است. هدف ما – چرا ما در کسب و کار ما را قادر می سازد تجارت جهانی. ماموریت ما – آنچه که ما به دنبال رسیدن به ما تحقق وعده ما به ما از تشکیل سراسر جهان در روش های زیر: ما در خدمت تحول توزیع و تدارکات و بازرگانی نیازهای ما مشتریان در سراسر جهان ارائه تعالی و ارزش در همه ما. ما به حفظ یک قوی مالی شرکت گسترده کارکنان مالکیت فراهم می کند که یک رقابتی بلند مدت بازگشت به ما shareowners. ما در تلاش برای یک مسئول و خوبی در نظر گرفته کارفرما با ارائه مردم ما با یک بی طرف پاداش و تعاونی محیط زیست با فرصت برای پیشرفت است. ما در ساخت در میراث ما به عنوان یک دلسوز و مسئول شرکت شهروند از طریق رفتار مردم ما و شرکت در جوامع ما خدمت می کنند.

برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service 306-002 19 استراتژی ما – یو پی اس برنامه عمل ایجاد آینده اگر یک شرکت است. یک چشم انداز. یک نام تجاری. ما ادامه خواهد داد به گسترش توزیع ما و راه حل های زنجیره تامین به همگام سازی دنیای تجارت – جریان کالا, اطلاعات و وجوه. ما خواهد شد گسترش موقعیت خود را به عنوان یک کارگزار مورد اعتماد بین خریداران و فروشندگان در سراسر جهان است. ما در بهره برداری مناسب از تکنولوژی برای ایجاد خدمات جدید و به تقویت عملیات ما و شبکه های. ما را جذب و توسعه با استعداد ترین افراد که ابتکار, قضاوت خوب و وفاداری کمک خواهد کرد که درک ما ماموریت شرکت. ما به طور مستمر به مطالعه مشتریان و رفتار و پیش بینی نیازهای خود و طراحی محصولات و خدمات ما به بیش از انتظارات خود را. ما ایجاد یک عمل از نوآوری که منجر به رشد پایدار. ما به حفظ محیط زیست است که ما را قادر به درمان هر مشتری به عنوان اگر آنها ما تنها یک. ما اهرم یو پی اس با نام تجاری برای به حداکثر رساندن وفاداری به برند در میان همه حوزه. منبع: وب سایت شرکت قابل دسترسی در اوت ۱۵, ۲۰۰۵.

نمایشگاه ۵ سال ۱۹۹۷ سناریو ویژگی کانونی موضوع: “آینده از یو پی اس’s کسب و کار جهانی در حال تغییر محیط رقابتی” تقاضا فنی منطقه ای/ محیط بازار ملی درهم مسیرهای Brave New World عقب جهانی مقیاس جهانی غالب قوی محلی و منطقه ای مقررات دولت محدودیت در جریان کالا تکنولوژی موجود و دولت در تلاش برای تنظیم مصرف کنندگان تقاضا تنوع بیشتری در محصولات بازار بسیار رقابتی با غیر سنتی تو رفتگی در دیوار بازیکنان قوی محلی و منطقه ای مقررات دولت محدودیت در جریان کالا تکنولوژی ترکیبی از سیستم های اختصاصی سنتی زنجیره تامین و ارائه محصول بیشتر سنتی رقابت داخلی و منطقه ای بازیکنان مقررات زدایی و جهانی شدن حوزه اقتصاد در مقابل مقیاس تکنولوژی با استانداردهای باز و مایع سیستم سفارشی سازی محصولات و خدمات مجازی سازمان های غیر سنتی رقبا جهانی سنتی مصرف کنندگان Pro-sumers مقررات زدایی و جهانی شدن حوزه اقتصاد در مقابل مقیاس فن آوری به تصویب رسید در یک کندتر, سرعت, سیستم های اختصاصی شایع سنتی مصرف و مصرف کنندگان صنعت تحکیم رقبا

نمایشگاه ۶ سال ۱۹۹۷ سناریو: مفاهیم و استراتژی های کانونی موضوع: “آینده از یو پی اس’s کسب و کار جهانی در حال تغییر محیط رقابتی” تقاضا فنی منطقه ای/ محیط بازار ملی درهم مسیرهای Brave New World عقب جهانی مقیاس جهانی غالب جهانی سنتی مصرف کنندگان Pro-sumers راه حل های لجستیک بر اساس توانایی مدیریت از طریق مقررات دولت محلی و منطقه ای با نام تجاری شناسایی برای “راه حل شرکت” گسترده دخالت در امور حکومتی به کاهش موانع تجارت محدود و تقاضا برای راه حل های لجستیک; حفظ حمل و نقل تمرکز محلی و منطقه ای تجاری با تمرکز بر عملیاتی تعالی گسترده دخالت در امور حکومتی به کاهش موانع تجارت حاشیه ای ارزش برای تدارکات, حفظ, حمل و نقل, تمرکز جهانی گروه با رنگ و بوی محلی با تمرکز بر عملیاتی تعالی محدود دخالت در امور حکومتی به حفظ سطح زمین بازی جهانی, ارزش افزوده راه حل کمک قوی سفارشی تکنولوژی نام تجاری جهانی با تمرکز بر راه حل های حق بیمه ارائه و چابکی محدود دخالت در امور حکومتی به حفظ بازارهای باز

برنامه ریزی استراتژیک در United Parcel Service 22 نمایشگاه ۷, نمونه سوالات, گزیده ای از سوالات مصاحبه برای سال ۲۰۰۴ جلسه خارجی غیر مشتری سوالات مصاحبه • چه عوامل خارجی تاثیر می گذارد حمل و نقل و تدارکات صنعت در آینده دهه ؟ • چه چیزی را تحویل موفقیت (برای حمل و نقل و لجستیک شرکت) ۱۰-۱۲ سال و چگونه است که متفاوت از امروز ؟ • من رنگ یک عکس از نحوه حمل و نقل و تدارکات ممکن است در سال ۲۰۱۷. آن زمان رقبا خواهد بود و بازیکنان قوی و چه نوع از کسانی که تازه می بینید در حال ظهور است ؟ خارجی مشتری سوالات مصاحبه • چه خواهد شد را به یک شرکت موفق در صنعت خود را در دهه آینده? (چه قراره بود متفاوت است؟) • اگر ما می تواند پاسخ یک سوال در مورد آینده خود را برای کمک به شرکت های موفق چه خواهد این سوال بود ؟ • آنچه در جریان است برای جلوگیری از بودن واقعی خود را در صنعت در دهه آینده? یو پی اس مدیریت داخلی سوالات مصاحبه • چگونه شما را توصیف موفقیت برای یو پی اس در طول ۱۰-۱۲ سال ؟ چه آن را مانند نگاه برای ما ؟ چه خواهد بود ؟ • چگونه شما می خواهم یو پی اس به توان در صنعت ؟ در جامعه مالی? در میان مشتریان ؟ در میان کارکنان? • اگر من می توانم پاسخ به هر گونه سوال برای شما آنچه را که شما می خواهید بدانید ؟ آنچه از شما می خواهم بدانید که به یو پی اس یک جهش در رقابت ؟

– نمایشگاه ۸ افق ۲۰۱۷ سناریو ویژگی کانونی موضوع: “آینده(ع) از یو پی اس’s بازار جهانی و عمده بازارهای منطقه ای در سال ۲۰۱۷” محیط کسب و کار سنتی اختصاصی افزایشی شرکت شهر شبکه های بدون مرز مرز اختلال متصل هرج و مرج سلطه, توسط, جهانی, شرکت ها, رانندگی, یکپارچه محیط تجاری دولت پیشنهاد شبه انحصاری دسترسی به بازار به شرکت های بزرگ مقررات حفاظت قوی تر و طولانی مدت IP قدرتمند و منسجم عرضه متمرکز فن آوری هماهنگ تراز وسط قرار دارد رایگان, مایع, مرز تجارت الکترونیک, <url>, مدل, تقاضا فعال, باز, مشترک, هرج و مرج تکه تکه محدود اصطکاک-لادن مرز غیر رسمی و زیرزمینی اتصال تنش های سیاسی و تنگ مقررات محلی مقدمات کار بهتر از رویکردهای جهانی Ad-hoc و سازمانهای مجازی چالش سنتی ترتیبات تروریسم و بحران های مالی ایجاد موانع ناسیونالیستی محیط اجتماعی و ناآرامی های سیاسی محلی و منطقه ای مراکز توزیع و چند جهانی زنجیره تامین محافظت اختصاصی IP و تکنولوژی بدون درز تجارت با همکاری شبکه تقاضا محور ثروتمند بیشتر اطلاع مشتریان افزایش, بهداشت و درمان, استانداردهای آموزشی و سواد آموزی در سراسر جهان صلح آمیز تر بهتر اما سریع تر جهان

۳۰۶-۰۰۲ -۲۴- نمایشگاه ۹ افق ۲۰۱۷ مفاهیم و استراتژی های کانونی موضوع: “آینده(ع) از یو پی اس’s بازار جهانی و عمده بازارهای منطقه ای در سال ۲۰۱۷” محیط کسب و کار سنتی اختصاصی افزایشی شرکت شهر شبکه های بدون مرز مرز اختلال متصل هرج و مرج بسیار محیط رقابتی منجر به تحکیم شرکای کسب و کار به دقت انتخاب شده آموزش و پرورش, بهداشت و درمان و حمایت های مالی برای نیروی کار نام تجاری جهانی مسئولیت اجتماعی شرکت هماهنگ تراز وسط قرار دارد رایگان, مایع, مرز تجارت الکترونیک, <url>, مدل, تقاضا فعال, باز, مشترک, هرج و مرج تکه تکه محدود اصطکاک-لادن مرز تقاضا خواهد بود ناهموار و دشوار به پیش بینی مدولار و سازگار تکنولوژی برای نیازهای محلی نمونه کارها موضعی و منطقه ای و بخش نیاز دارد اما تجربه ای در سطح جهان غیر متمرکز تصمیم گیری محلی پاسخگویی مزیت رقابتی از بهره وری و مدیریت هزینه و امنیت منطقه ای روابط سیاسی لازم است نام تجاری متمرکز بر امنیت و اعتماد محلی با عطر و طعم کمبود نیروی کار بیشتر اتحادیهی تعمیر و نگهداری از روابط نزدیک با بازارهای پویا تمرکز بر کنفدراسیون ها, همکاری و اتحاد زیرک و چالاک با نام تجاری متنوع تر نیروی کار جهانی

امتیاز post

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.