زمانی که یک کسب و کار با شرایط بحرانی و دشوار مواجه میشود و اوضاع کلی آن رو به وخامت میگذارد، صاحب آن کسب و کار با نگرانیها و اضطرابها و فشارهای عصبی سختی درگیر میشود و حس میکند که همه چیز علیه آنها رفتار میکنند. در این مواقع، بسیاری از صاحبان مشاغل ناامید شده اظهار میکنند که کاری از دستشان ساخته نیست و دیگر نمیتوانند این کسب و کار را نجات داده تداوم آن را حفظ نمایند.
با توجه به تغییرات بسیار سریع جوامع امروز و بحرانهای پیش بینی نشده، مثل بحران کرونا، انتخاب رویکردی که هم بتواند از گسیختگی کسب و کار جلوگیری کرده و هم بتواند به رشد آن کمک کند، بی شک کلید موفقیت آن کسب و کار است. در ادامه ویدئو راهکارهایی که خانم امی ادمونسن در خصوص شرایط بحرانی ارائه کرده را بررسی میکنیم.
خانم امی ادمونسن (Amy C.Edmonson) محقق، مولف و استاد دانشگاه کسب و کار هاروارد هستند که در رهبری و تیم سازی فعالیت میکنند. خانم ادمونسن ۷ کتاب و بیش از مقاله در خصوص نقش عملکرد رهبر یک کسب و کار ارائه کرده است که برنده جوایز متعدد از جشنوارهها و انجمنهای بزرگ بیزینسی شدند