تبلیغات در اینستاگرام بهتر است یا پنل خدمات اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام حالا برای کسبوکارها از نان شب هم واجبتر است. اما چگونه؟ خوب باید صریحاً بگوییم اینفلوئنسر مارکتینگ. یک شیوه متداول که در ادامه بیشتر با آن آشنا میشویم و توضیحاتی در این مورد به شما ارائه میدهیم.
امروزه شبکههای اجتماعی تبدیل به بخش مهم و جدانشدنی زندگی ما انسانها شدهاند. در واقع اگر ترجیح شما حضور در یک بازار بزرگ چیزی شبیه به دنیای واقعی برای فروش بیشتر محصولات و یا کسب درآمد است. قطعاً اینستاگرام این قابلیت را به شما میدهد. پیش از هر چیزی فراموش نکنید که شبکههای اجتماعی فرمولهای خاصی برای استفاده و کسب ثروت دارند و به همین راحتی نمیتوانید با یک صفحه معمولی در آنها به تجارت بپردازید. اما موضوع مهم این است که حالا این کار نسبت به سالهای پیش بسیار آسانتر شده است.
تبلیغات در اینستاگرام یک راهکار همیشگی برای کسانی است که میخواهند زود از صفحه خود به ثروت برسند. به این صورت که مانند هر کسب و کار دیگری صفحه شما باید توسط دیگر افراد و مشهورترین اینفلوئنسرها تبلیغ و به اشتراک گذاشته شود. شرکتها پکیجهای مختلفی برای تبلیغات در اینستاگرام در نظر میگیرند. مثلاً شما میتوانید بهصورت گسترده روی صفحه افراد مشهور، بلاگرها و سلبریتیها این کار را انجام دهید. اما آیا نتیجهای نیز خواهد داشت؟
تبلیغات در اینستاگرام با بازدهی بالا
بهطورکلی و در لغت لاتین اینفلوئنسر به افرادی گفته میشود که روی طیف وسیعی از جامعه تأثیر میگذارند. در مورد آنها باید بگوییم به دلیل بهاشتراکگذاری سبک زندگی و وابستگی که به شبکههای اجتماعی دارند. تبلیغات در اینستاگرام روی صفحه آنها تا ۹۹ درصد بازدهی خواهد داشت. بگذارید با یک مثال به شما توضیح دهیم. مثلاً ما قصد خرید یک گوشی هوشمند را داریم. قطعاً وقتی اشخاص معروفی که امروزه میلیونها نفر در اینستاگرام آنها را دنبال میکنند کانون توجه هستند.
پس تبلیغات در اینستاگرام روی صفحات و استوریهای آنها میتواند جذاب باشد. پس من وقتی قصد خرید کالایی را دارم، توجهم به صفحه این افراد جلب خواهد شد. آنها بهخوبی میتوانند روی رفتار و تصمیم مشتریان تأثیر بگذارند. تاحدیکه در کشورهای خارجی شرکتهای بزرگ نخست دستگاهها، خدمات و لوازم عرضه شده خود را در اختیار اینفلوئنسرها قرار میدهند. تا آنها بهگونهای و با شیوه تبلیغات غیرمستقیم مردم را ترغیب به خرید کالاها کنند.
چند سالی است که تبلیغات در اینستاگرام به شیوه سرمایهگذاری روی افراد تأثیرگذار انجام میشود. مثلاً چندی پیش یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلفن همراه هوشمند در ایران دست به یک اقدام جالب زده بود. این شرکت موبایل خود را در دسترس اینفلوئنسرها قرار داده بود و همین مسئله باعث جلبتوجه ایرانیان به محصولات این شرکت شده بود. در واقع تبلیغات در اینستاگرام با ترویج یک سبک رفتاری و همینطور نامبردن از محصول شما در ولاگهای روزانه و یا بلاگری که انجام میدهد بهراحتی مخاطب را مجاب میکند حداقل نگاهی به صفحه اینستاگرام شما بیندازد.
برای تمامی کسبوکارهای اینترنتی امکان استفاده از تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد. یعنی تفاوتی ندارد که شما یک فروشگاه اینترنتی در وب هستید یا این که صرفاً فقط صاحب صفحه اینستاگرام هستید. تبلیغات در اینستاگرام به این شیوه هیچ محدودیتی ندارد. کافی است که یک شماره تماس، لینک پشتیبانی و یا ایدی شبکه اجتماعی و لینک سایت را روی صفحه خود قرار بدهد. البته شیوه اینفلوئنسر مارکتینگ در طول این چند سال به اشکال گوناگونی انجام میشود. هم میتوانید از پست، استوری، آی جی تی وی و حتی پست ویدئو استفاده کنید.
میزان بازدهی تبلیغات در اینستاگرام
مسئله بعدی مقایسه این شیوه تبلیغات با افزایش فالوور از طریق پنل اینستاگرام میباشد. بهطورکلی شما دوراه برای بالابردن فالوور دارید. در یکی از آنها به اینفلوئنسرها مبلغی پرداخت میکنید و آنها در مورد صفحه و یا خدمات و تجارت شما پست و استوری منتشر میکنند. از یکروی دیگر امکان خرید فالوور صددرصد واقعی از طریق پنلهای خدمات اینستاگرامی نیز یک روش گاهاً غیراصولی اما نتیجهبخش است. یعنی برای این که شما بتوانید مخاطب را ازروی صفحه افراد تأثیرگذار به سمت کسبوکار خود جذب کنید. حداقل باید تعداد مناسبی فالوور داشته باشید؟ هیچگاه با ۲۰۰ یا ۷۰۰ فالوور این کار را انجام ندهید که معمولاً نتیجه مطلوبی نخواهد داشت. Influencer زمانی میتواند به شما کمک کند که به حداقل بازدید و یا فالوور رسیده باشید.
پنل خدمات اینستاگرام
پنل خدمات اینستاگرام یک سیستم تزریق فالوور، لایک، کامنت و ویو به پیج شماست. به این صورت که هم نمونه ایرانی آن وجود دارد و هم صرفاً یک سری فروشگاهها نمونههای اسپم آن را عرضه میکنند. یعنی فالوورهای شما ایرانی نبوده، هیچ واکنشی به پستهای شما نداشته، کامنت نمیگذارند و یا این که پس از مدتی توسط اینستاگرام بهعنوان اسپم حذف میشوند. در نتیجه پنل خدمات اینستاگرام را از هرجایی نخرید. برای این کار بهتر است که پنل فالوور ایرانی ۱۰۰ درصد واقعی را انتخاب کنید که پس از مدتی با ریزش مواجه نشوید.
پس از آن پنل فالوور بهصورت اتوماتیک در هر زمان بدون بن شدن توسط اینستاگرام و بدون ریزش فالوورهای شما را زیاد میکند. حتی وقتی کارتان با آن تمام شد میتوانید از کسب درآمد به این شیوه نیز بپردازید. یعنی یک وبسایت راهاندازی کنید و به مشتریانی که نیاز به فالوور دارند بفروشید.
دراینبین توجهتان به این مسئله باشد که شما نباید بهصورت یکباره تعداد زیادی فالوور را وارد صفحه خود کنید. در واقع پنل خدمات اینستاگرام پکیجهایی را به شما ارائه میکند که بسته به نیازتان میتوانید فالوورها را مثلاً در بازههای زمانی مختلف روی پیج فرود بیاورید.
مشتری در نگاه اول صفحه شما را با رقبا مقایسه میکند. قطعاً اگر فالوورهای شما پایین باشد، جذب نشده و اعتماد هم نخواهد کرد. پس ترکیب استفاده از پنل خدمات اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ همیشه میتواند جوابگو باشد.
پیشنهاد ویژه تبلیغاتی برای مدیران برندها، فروشگاهها و تجارتها
اینفلوئنسر مارکتینگ شیوه تأثیرگذاری است که میتوانید حتی هوشمندانهتر از آن استفاده کنید. مثلاً اگر صاحب یک سایت فروش بلیط هواپیما هستید و یا این که خدمات اجاره هتل را ارائه میدهید. میتوانید از یک اینفلوئنسر بخواهید که مستقیماً و عملاً تبلیغات را به شیوه میدانی انجام دهد. فرضاً به یکی از هتلهای رزرو شده توسط سرویس اینترنتی شما خواهد رفت. از خدمات ویدئوها و استوریهایی منتشر میکند. این روش هم موجب انتقال تجربه به مشتری میشود.
هم برای مدتها خیال هرکسی از کسبوکار شما را راحت میکند. بهتر است برای تبلیغات در اینستاگرام از کسانی استفاده کنید که دارای سواد رسانهای و یا تخصص مرتبط با زمینه فعالیت شما هستند. برای راهنمایی و کسب اطلاع در مورد اشخاص و اینفلوئنسرهای مرتبط با حوزه کاریتان میتوانید از وبسایتهای ارائه خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ و تبلیغات در اینستاگرام استفاده کنید. پیش از هر چیزی از یک مرکز ارائهدهنده خدمات تبلیغات در اینستاگرام مشورت بگیرید. از او بخواهید که پکیجهای قابل سفارش را به شما معرفی کند.
نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.