کلمات کلیدی دروس مدیریت
آشنایی با روش های آماری در تحقیقات ,آمار در مدیریت ورزش ,آمار فضایی در آمایش سرزمین ,آمایش اقتصادی سرزمین تجربه های جهانی ,آمایش جمعیتی و جوامع ,آمایش سرزمین ,آمیخته در مدیریت ,آینده پژوهی ,ابزارهای مالی اسلامی ,ابعاد سیاسی و امنیتی آمایش سرزمین ,اخلاق و احکام کسب و کار ,اداره امور عمومی در اسلام ,ارزشیابی عملکرد دولت و سازمانهای دولتی ,ارزیابی اکولوژیک سرزمین ,ارزیابی تکنولوژی ,ارزیابی طرح های توسعه جهانگردی ,ارشد ,استاد ,استراتژیک ,استراتژی ,استراتژی بازاریابی ,استقرار کسب و کار ,اصول اقتصاد ,اصول برنامه ریزی در امور فرهنگی ,اصول تنظیم قراردادها و مذاکرات تجاری ,اصول روش تحقیق در جهانگردی ,اصول روش تحقیق در صنعت جهانگردی ,اصول سیستم های اطلاعات ,اصول مدیریت و بازاریابی خدمات ,اصول مذاکرات، مکاتبات و قراردادهای تجاری ,اصول و مبانی بازاریابی ورزشی ,اطلاعات ,اقتصاد شهری ,اقتصادسنجی مالی ,الکترونیک ,الکترونیکی ,الگوهای تصمیم گیری کارآفرینان ,انسانی ,ایجاد کسب و کار ,بازارها و نهادهای مالی ,بازاریابی ,بازاریابی الکترونیکی ,بازاریابی بین الملل ,بازاریابی بین الملی در جهانگردی ,بازاریابی جهانگردی ,بازاریابی دیجیتال ,بازاریابی محصولات جهانگردی ,بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته ,بررسی موارد خاص در حسابداری ,برنامه ریزی آمایش ,برنامه ریزی آمایش سرزمین ,برنامه ریزی شهری ,برنامه ریزی منابع انسانی در بخش دولتی ,برنامه ریزی منطقه ای برای مدیران ,برنامه ریزی و کنترل زنجیره تامین و ,برنامه ریزی کاربری زمین ,تئور یهای سازمان و مدیریت با رویکرد اسلامی ,تئوری حسابداری ۲ ,تئوری حسابداری ۱ ,تئوری های اقتصادی و سیر تحول ,تئوری های نوآوری مدل ها، فرایندها و ,تئوری های کار آفرینی ,تئوری و مدیریت سرمایه گذاری ,تاریخ امتحان ,تامین ,تامین مالی پروژه ها ,تجارت ,تجارت الکترونیک ,تجارت و کسب و کار الکترونیک ,تجزیه و تحلیل مالی ,تحقیق در عملیات پیشرفته ,تحقیقات بازاریابی ,تحلیل آماری ,تحلیل رفتار جهانگردی و تعامل فرهنگی ,تحلیل محیط کسب وکار ,تشخیص فرصتهای کارآفرینی ,تصمیم گیری برای مدیران ,تصمیم گیری در مسائل مالی و ,توسعه محصول جدید ,توسعه منابع انسانی ,تکنولوژی ,تکنولوژی های نو و محیط زیست ,تکنولوژی و توسعه ,جامعه شناسی شهری و پاتولوژی آسیب ,جغرافیایی GIS ,جهانگردی ,حسابداری ,حسابداری بخش عمومی ,حسابداری برای مدیران ,حسابداری مدیریت ,حسابداری مدیریت در صنعت جهانگردی ,حسابرسی پیشرفته ,حضوری ,حقوق اساسی سازمانهای دولتی ,حقوق شهری و قوانین شهرسازی ,حمل و نقل همگانی ,خط مشی گذاری ,خط مشی گذاری در صنعت جهانگردی ,خط مشی گذاری عمومی ,دوره ,راهبردهای مدیریت منابع انسانی ,رشته ,رفتار مصرف کننده ,رفتار مصرف کننده در جهانگردی ,رفتار مصرف کننده و مدیریت کیفیت در ,رفتارسازمانی از منظر اسلام ,رفتارسازمانی بین المللی ,رهبری در بخش دولتی ,روش تحقیق ,روش تحقیق در مدیریت ورزشی ,روش تحقیق در کارآفرینی ,روش شناسی پژوهش های کیفی و ,روش ها و فنون تصمیم گیری در آمایش سرزمین ,روش های تحقیق در آمایش سرزمین ,روش های کمی در جهانگردی ,روش پژوهش در حسابداری ,روشهای تحقیق کسب و کار ,روشهای پیشرفته تحقیق کیفی ,ریسک ,ساعت امتحانکارشناسی ارشد ,سرزمین ,سرمایه گذاری ,سمینار در مدیریت بازاریابی و ارتباطات ورزشی ,سمینار در مسائل بازاریابی جهانگردی ,سیاست ها ,سیاستگذاری رسانه ای ,سیستم های اطلاعاتی مدیریت ,سیستم های اطلاعاتی مدیریت تکنولوژی ,سیستم های سازمانی ,شناخت و برنامه ریزی محیط زیست ,صنعت سرگرمی ,طراحی و تدوین طرح کسب و کار ,طراحی و مدیریت کسب و کار ,طراحی و مدیریت کسب و کار الکترونیکی ,فرآیند تصادفی در مالی ,فراگرد خط مشی گذاری و تصمیم گیری ,فلسفه مدیریت و رهبری آموزشی ,قوانین و مسائل حقوقی تجارت و ,مالیه آموزش و بودجه ریزی ,مالی ,مالی رفتاری ,مباحث جاری در حسابداری ,مباحث منتخب در استراتژی ,مباحث منتخب در زنجیره تامین ,مبانی سازمان و مدیریت ,مبانی مدیریت دانش ,مبانی مدیریت رسانه ,مبانی و اصول مدیریت و رهبری آموزش ,مبانی پیشرفته کارآفرینی ,متون تخصصی حسابداری به انگلیسی ,محیط ملی و بین المللی تجارت و ,مدلسازی مالی ,مدیریت آمایش سرزمین ,مدیریت آموزشی ,مدیریت استراتژیک ,مدیریت استراتژیک رسانه ,مدیریت استراتژیک سیستمهای اطلاعاتی ,مدیریت استراتژیک صنعتی ,مدیریت استراتژیک پیشرفته ,مدیریت استراتژیک کارآفرینی ,مدیریت امور شهری ,مدیریت بازاریابی ,مدیریت بازاریابی ورزشی ,مدیریت بازرگانی ,مدیریت برند در ورزش ,مدیریت تبلیغات ,مدیریت تبلیغات و برند ,مدیریت تولید و عملیات پیشرفته ,مدیریت تولید پیشرفته ,مدیریت تکنولوژی ,مدیریت جهانگردی ,مدیریت خرده فروشی و فروشگاه در ,مدیریت دولتی ,مدیریت راهبردی در بازاریابی و ارتباطات ورزشی ,مدیریت رسانه ,مدیریت رفتار سازمانی ,مدیریت رفتار سازمانی در رسانه ها ,مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته ,مدیریت رفتار مصرف کننده ,مدیریت رفتارسازمانی ,مدیریت ریسک ,مدیریت زنجیره ,مدیریت زنجیره تامین ,مدیریت زنجیره تامین خدمات ,مدیریت زنجیره تامین پیشرفته ,مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته ,مدیریت صنعتی ,مدیریت فناوری ,مدیریت مالی ,مدیریت مالی و بودجه شهرداریها ,مدیریت مالی پیشرفته ,مدیریت منابع انسانی ,مدیریت منابع انسانی در صنعت ,مدیریت منابع انسانی پیشرفته ,مدیریت و ارزیابی عملکرد در ورزش ,مدیریت ورزشی ,مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات ,مدیریت کسب و کار و استارت آپ های ورزشی ,مدیریت کسب و کارهای کوچک ,مدیریت کیفیت جامع در صنعت ,منابع انسانی در صنایع خلایق ,مهارت آموزی، آموزش و توسعه منابع ,مهندسی مالی و ,مهندسی مالی و مدیریت ,مهندسی مالی و مدیریت ریسک ,مهندسی مالی پیشرفته ,مهندسی مجدد فرایندهای کسب وکار ,نظام ملی نوآوری، نوآوری و رشد ,نظریه سازمان و مدیریت پیشرفته ,نظریه های برنامه ریزی فضایی ,نظریه های رفتار سازمانی پیشرفته ,نظریه های سازمان و مدیریت ,نظریه های سازمان و مدیریت پیشرفته ,نظریه های سازمان و مدیریت دیدگاه ,نظریه های مدیریت دولتی ,نظریه های مدیریت پیشرفته ,نوآوری تکنولوژی ,نوآوری و تغییرات تکنولوژی ,ورزش ,ورزشی ,پروژه ترم ,پیاده سازی استراتژی ,پیش بینی تکنولوژی ,کابرد سیستم اطلاعات جغرافیایی در ,کارآفرینی ,کارآفرینی در بستر فناوری اطلاعات ,کارآفرینی در ورزش ,کاربرد آمار در پژوهش های کمی و کیفی ,کاربرد تئوری تصمیم گیری ,کاربرداقتصادسنجی در پژوهش های حسابداری ,کارورزی در مدیریت بازاریابی ورزشی ,کارگاه آمایش سرزمین ,کانال های توزیع ,کسب و کار ,کسب و کار جدید ,گردشگری
نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.