ایرانی توانمند
Business is booming.

برگزاری کنفرانس گل محمدی

در پژوهشکده اسانس های طبیعی دانشگاه کاشان

106

برگزاری سومین کنفرانس بین المللی گل محمدی در پژوهشکده اسانس های طبیعی دانشگاه کاشان

رئیس پژوهشکده اسانس های طبیعی دانشگاه کاشان از برگزاری رویداد ۲۰۲۱ Rosa damascena به عنوان سومین کنفرانس بین المللی گل محمدی در ۱۷ و ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۰ (مصادف با ۸-۹ سپتامبر) که با حمایت شرکت ایران گلاب در پژوهشکده اسانس­های طبیعی قمصر این دانشگاه انجام می شود خبر داد.

دکتر مریم اخباری، دبیر اجرایی کنفرانس افزود: درکنفرانس۲۰۲۱ Rosa damascena ، علاوه بر ارائه مقالات و کارگاه های آموزشی کاربردی، سخنرانی­هایی از اساتید برجسته ایران و جهان در حوزه دانش، صنعت و بازار در این خصوص ارائه خواهد شد.

وی محورهای این کنفرانس را شامل کلیه حوزه های علمی و فنی مرتبط با گل محمدی، شامل کشت، صنعت، تجارت، فن آوری و فراورده ها در هر دو حوزه تحقیقات دانشگاهی و اطلاعات مربوط به صنعت و تجارت ذکر کرد و افزود: همچنین برخی موضوعات عمومی مرتبط با گیاهان دارویی و معطر نیز در این کنفرانس ارائه خواهد شد.

مهندس مجید راهب، رئیس گروه صنعتی راهب نیز در این باره گفت: این رویداد می تواند نقطه عطفی در ارتقاء جایگاه گل محمدی ایران به عنوان یک سرمایه ملی و بومی، در کشور و دنیا باشد.

وی افزود: شرکت ایران گلاب یکی از بزرگترین شرکت های فعال در حوزه تولید فراورده­های گیاهان دارویی و معطر و به خصوص گل محمدی در ایران است و فعالیت گسترده­ای در حوزه صادرات محصولات و به ویژه محصولات گل محمدی و مشتقات آن دارد و علاوه بر حمایت مالی از کنفرانس، با بهره گیری از توان متخصصین خود، مشارکت جدی علمی در کنفرانس به ویژه در بخش صنعت و کارآفرینی خواهد داشت.

لازم به ذکر است برگزاری این کنفرانس به صورت مجازی می باشد .

دبیرخانه این کنفرانس به نشانی: https://icrd.kashanu.ac.ir

اینستاگرام :

https://www.instagram.com/icrd2021

امتیاز post

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.