ایرانی توانمند
Business is booming.

حرکت دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای رفع نیازهای فناورانه مردم و جامعه

سرپرست دانشگاه تاکید کرد:

25

روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مراسم تغییر و تحول مدیریت دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد که در این مراسم دکتر سیدحسن قدسی پور گفت: خداوند به بنده توفیق خدمت گذاری عنایت کرده که باید قدردان این نعمت باشیم.
وی افزود: امیدوارم خداوند در مسیر خدمت گذاری به ما خلوص نیت عنایت کند تا بتوانیم در مسیر ارتقا فعالیت های دانشگاه تلاش کنیم.
سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: برای فعالیت در دانشگاه باید نیازهای اساتید، دانشجویان و کارکنان به خوبی دیده شود تا بتوانیم به سمت نقطه مطلوب حرکت کنیم.
دکتر قدسی پور عنوان کرد: برنامه داریم با کمک اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه در راستای نیازهای فناورانه مردم وجامعه حرکت کنیم و در این زمینه قدم های موثری برداریم.
وی ادامه داد: در واقع برنامه داریم از پتانسیل دانشگاهیان صنعتی امیرکبیر برای رفع نیازهای جامعه به نحو احسن استفاده کنیم.
حجت الاسلام میراحمدی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در این مراسم گفت: در وجود دکتر سید احمد معتمدی اهتمام خدمت به خوبی احساس می شد و از تلاش ها و فعالیت های ایشان در دانشگاه تشکر می کنیم.
وی افزود: دکتر معتمدی بسیار تلاش کردند تا فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص جایگاه دانشگاه ها ، در دانشگاه صنعتی امیرکبیر نهادینه شود.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: اکنون مسئولیت به دکتر قدسی پور سپرده شده و ایشان نیز فردی دلسوز و کار بلد هستند.
دکتر سید احمد معتمدی رئیس سابق دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در این مراسم گفت: اگر اعتقاد داشته باشیم که برای خدمت آمدیم خوشحال می شویم که افراد جدید مسئولیت می پذیرند.
وی ادامه داد: تمامی مسئولان دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای دانشگاه، کشور و انقلاب تلاش می کنند.

امتیاز post

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.