ایرانی توانمند
Business is booming.

شبکه‌سازی قدرتمند در خانه استارتاپ

325

شبکه‌سازی قدرتمند در خانه استارتاپ

معاون شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری کارگاه آموزشی شبکه‌سازی قدرتمند در حوزه کسب و کارهای نوپا در خانه استارتاپ خبر داد.

امیر اشتری اظهار کرد: اولین کارگاه آموزشی شبکه‌سازی قدرتمند در حوزه کسب و کار در سالن کنفرانس خانه استارتاپ برگزار شد و حاضرین در این کارگاه با روش‌های افزایش درآمد از طریق شبکه‌سازی، چگونگی حفظ ارتباطات و شبکه‌های ارتباطی، شناسایی محل‌های مناسب شبکه‌سازی آشنا شدند.

وی افزود: اعضای خانه استارتاپ در راستای مسئولیت‌پذیری اجتماعی و تشویق جوانان به ایجاد کسب و کارهای پایدار، هر هفته یک کارگاه آموزشی در قالب سلسله رویدادهای انتقال تجربه برگزار خواهند کرد.

اشتری ادامه داد: اولین کارگاه آموزشی این دوره با عنوان شبکه‌سازی قدرتمند در حوزه کسب و کار با حضور جوانان علاقمند به کارآفرینی در روز شنبه ۱۷ اردیبهشت در سالن کنفرانس این مجموعه برگزار شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج بیان داشت: شرکت در این سلسله رویدادها برای علاقمندان رایگان بوده و جوانان با حضور در این فضاها می‌توانند نقاط قوت و ضعف کسب و کارهای مختلف را شناسایی کرده و با دید بهتر جهت انتخاب یا راه‌اندازی شغل مورد نظر خود قدم بردارند.

امتیاز post

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.