ایرانی توانمند
Business is booming.

احداث ۴۴۸ کیلومتر فیبرنوری روستایی در سال جدید

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه بیان کرد:

27

احداث ۴۴۸ کیلومتر فیبرنوری روستایی در سال جدید / رصد شبانه‌روزی وضعیت ارتباطی در نوروز

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه با اشاره به احداث ۴۴۸ کیلومتر فیبرنوری روستایی در سال آینده بیان کرد: هدف ما دسترسی روستاهای بالای ۲۰ خانوار و مدارس روستایی به شبکه ملی اطلاعات در استان است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه با تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۱ این اداره کل گفت: هدف ما دسترسی ۱۸۷ روستای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات تا پایان سال ۱۴۰۱ است.
وی با اشاره به احداث ۴۴۸ کیلومتر فیبرنوری روستایی تاکید کرد: پروژه تار برای اتصال ۶۵ سایت و مرکز مخابراتی در ۲۷۳ روستا در اولویت اجرایی است.
هوشمندسازی مدارس
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه خاطرنشان کرد: اتصال ۱۶۴ مدرسه روستایی فاقد پوشش اینترنت به شبکه ملی اطلاعات در صورت برقراری پوشش اینترنت و اجرای پروژه‌های شبکه ملی اطلاعات برای سال جدید در دستور کار است.
بهنیا در ادامه تصریح کرد: اعطای تسهیلات حمایتی از محل بندهای ( الف و ب ) تبصره ۱۸ به شرکت‌های خصوصی، دفاتر پیشخوان و سایر فعالان حقیقی و حقوقی و برگزاری دوره‌های مهارت آموزی سربازان وظیفه و رزمایش‌های بازدید از وضعیت سایبری دستگاه‌های اجرایی استان با بررسی و تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات دستگاه‌های اجرایی استان از دیگر برنامه‌های این اداره کل در سال ۱۴۰۱ است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه در ادامه به تشریح برنامه‌ها و تمهیدات ایام نوروز ۱۴۰۱ بخش ICT استان پرداخت و گفت: در این ایام بخش ICT شیفت ۲۴ ساعته داشته و به صورت شبانه روزی وضعیت ارتباطی را رصد و مانیتورینگ می کنند.
وی افزود: تیم‌های عملیاتی و فنی در شهرستان‌ها و سایت های پرتابل در مناطق مورد نیاز مستقر و تمامی نیروهای پشتیبانی تجهیز و آماده می شوند.

بیش از ۳۰ سامانه هوشمند مدیریت بیمارستانی تولید شد

امتیاز post

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.