ایرانی توانمند
Business is booming.

ترافیک بین‌الملل CDN نامحدود و رایگان برای تمام کاربران ابر آروان

378

ترافیک بین‌الملل CDN برای تمام کاربران ابر آروان، نامحدود و رایگان شد

ابر آروان پس از افزایش ۱۸ پاپ‌سایت بین‌المللی جدید در فصل تابستان و با عبور تعداد مشتریان محصول شبکه‌ی توزیع محتوا (CDN) از ۵۰هزار دامنه‌ی فعال، ترافیک بین‌الملل این محصول را از ابتدای مهر ۱۴۰۰ برای تمام کاربران خود نامحدود و رایگان خواهد کرد.

پیش از این، ابر آروان در اردیبهشت ۱۴۰۰، ترافیک داخلی CDN را در تمام بسته‌ها رایگان کرده بود؛ پس از توسعه‌ی چشم‌گیر زیرساخت در فصل تابستان، هم‌چنین افزایش مشتریان داخلی و خارجی این محصول، ابر آروان قیمت استفاده از شبکه توزیع محتوای خود را برای دومین‌بار در یک سال کاهش داد.

محصول CDN و امنیت ابری با سرویس‌دهی به بیش از ۵۰هزار دامنه، در بیش از ۴۰ کشور مشتری فعال دارد و پر مخاطب‌ترین محصول ابر آروان است.

ابر آروان که امسال با جدیت بیش‌تری بر توسعه‌ی بازار بین‌المللی و رقابت با بازیگران بزرگ جهانی تمرکز کرده است، علاوه‌بر افزایش امکانات محصولی و توسعه‌ی زیرساخت در سطح جهان، در تلاش است با کاهش هزینه‌های مصرف برای مشتریان، استفاده از این محصول را برای آنان کاربردی‌تر و در مقایسه با رقبای جهانی، محصول CDN خود را رقابت‌پذیرتر کند.

با این کاهش قیمت جدید، CDN ابر آروان بیش از پیش اقتصادی‌ شده است و با اضافه شدن پاپ‌سایت‌های بین‌المللی در نقاط پرترافیک جهانی، فاصله‌ی CDN ابر آروان با رقبای جهانی از نظر عملکرد، سرعت و کیفیت نیز به‌شکل چشم‌گیری کاهش پیدا می‌کند.

در حال حاضر، CDN ابر آروان در مقایسه با کلادفلر که جدی‌ترین رقیب جهانی این محصول است، در بسته‌های پایه و رشد ابر آروان ۲۰درصد امکانات بیش‌تر در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و تا ۳۰درصد ارزان‌تر از این سرویس‌دهنده‌ی جهانی است.

در ماه‌های اخیر رتبه‌ی ابر آروان از نظر تعداد کاربران CDN در میان پرترافیک‌ترین سرویس‌دهندگان جهانی این محصول در جدول W3techs تک‌رقمی شده است که با توجه به پاپ‌سایت‌های بین‌المللی جدید، پیش‌بینی می‌شود این ارتقای رتبه‌ سرعت بیش‌تری به خود بگیرد.

هدف‌گذاری ابر آروان این است که تا سال آینده سهم کنونی ۰.۶ درصدی خود از بازار بین‌المللی محصول CDN را به یک درصد افزایش دهد و از نظر سرعت و عملکرد CDN نیز رتبه‌ای تک‌رقمی در دنیا کسب کند.

در حال حاضر امکانات بسته‌ی پایه و رایگان CDN ابر آروان شامل امنیت ابری، ۱۰ قانون فایروال، Caching و امکان تنظیم ۵ قوانین صفحات است و در تعداد Request، تعداد Purge و ترافیک داخلی و بین‌المللی هم به‌شکل نامحدود رایگان شده است. عرضه‌ی امکانات متنوع در بسته‌ی پایه نیز یکی از جذابیت‌های این محصول برای کسب‌وکارهای نوپاست.

سازمان‌های متوسط و بزرگ نیز می‌توانند از امکانات متنوع CDN ابر آروان مانند مسیریابی هوشمند (Smart Routing)، تاب‌آوری بالا در برابر حملات DDoS، آپ‌تایم ۹۹.۹۹۹ درصدی و ارایه‌ی امکانات متنوع با امکان شخصی‌سازی‌شده استفاده کنند.

شبکه‌ی توزیع محتوا ابر آروان، محتوای وب‌سایت شما را امن‌ترو سریع‌ترمی‌کند و آن را از نزدیک‌ترین نقطه‌ی جغرافیایی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. با استفاده از CDN ابر آروان، وب‌سایت شما همواره در دسترس کاربران است

دریافت محتوا از
نزدیک‌ترین نقطه جغرافیایی

CDN ابر آروان با استفاده از پاپ‌سایت‌های متعدد خود در نقاط مهم ترافیکی ایران و جهان، موقعیت جغرافیایی بازدیدکننده‌‌ی سایت را با بالاترین دقت تشخیص می‌دهد و محتوا را از نزدیک‌ترین نقطه به دست‌ کاربر می‌رساند. به این ترتیب، سرعت بارگذاری وب‌سایت به‌شکل چشم‌گیری افزایش می‌یابد
قابلیت‌های امنیت ابری آروان، از وب‌سایت و محتوای آنلاین شما در برابر انواع حملات سایبری از جمله حملات هکری و منع سرویس توزیع‌شده (DDoS) محافظت می‌کند، بدون آن‌که نیازی به تهیه‌ی تجهیزات سخت‌افزاری داشته باشید.
با محصولات امنیتی ابر آروان از خدمات متنوعی مانند رمزنگاری اطلاعات، کنترل دسترسی‌ها و تعداد مجاز درخواست‌های هر کاربر در وب‌سایت، بهره‌مند شوید.

راهکار جامع امنیت ابری
و مقابله با حملات سایبری

ابر آروان با فناوری روز امنیت ابری، از وب‌سایت‌ها و محتوای آنلاین شما در برابر انواع حملات از جمله حملات هکری و منع سرویس توزیع‌شده (DDoS) محافظت می‌کند، بدون آن‌که شما نیازی به تهیه‌ی تجهیزات سخت‌افزاری داشته باشید.
خدمات امنیت ابری ابر آروان شامل طیف وسیعی از خدمات در زمینه‌های گوناگون امنیتی از جمله سامانه‌ی تشخیص و جلوگیری از حملات DDoS، دیواره آتش، دیواره آتش وب و سامانه‌ی محدودسازی درخواست‌های کاربران است
ابر آروان در سال‌های گذشته جلوی حملات به دیجیکالا، بانک‌های سامان و پاسارگاد، وزارتخانه‌ها و شرکت‌های مختلف را گرفته است
برخی از متداول‌ترین
حملات منع سرویس توزیع‌شده (DDoS)
DNS Flood

در این حمله مهاجمان سایبری با ارسال حجم بسیار بالایی از درخواست‌های DNS معتبر ساختگی، منابع سرور DNS شما را هدف می‌گیرند به‌گونه‌ای که منابع سرور تلف می‌شود و نمی‌تواند پاسخ‌گوی کاربران عادی و فرآیند تفسیر نام دامنه باشد.
UDP Amplification

یکی از خطرناک‌ترین انواع حملات منع سرویس است که نفوذگر تعداد بالایی بسته‌ی جعلی با IP قربانی به‌عنوان منبع ارسال بسته، به سرورها و کامپیوترهای مختلف می‌فرستد، سپس تمام این کامپیوترها پاسخ خود را به نشانی قربانی ارسال می‌کنند. به این ترتیب سیستم قربانی مجبور است تعداد بی‌شماری از بسته‌های اطلاعاتی دریافتی را پردازش کند. در نتیجه، پهنای باند و سایر منابع قربانی اتلاف و سرویس‌دهی مختل می‌شود.
HTTP Flood

پیچیده‌ترین نوع حملات DDoS از نوع حملات لایه ۷ است که در آن بیش از چند صد هزار سیستم آلوده متشکل از کامپیوترهای خانگی، سرورهای مختلف، دستگاه‌های متصل به اینترنت اشیا (IoT)، دوربین‌های مداربسته یا حتا مودم‌های اینترنت خانگی که درست تنظیم نشده‌اند، به‌سمت یک سایت حجم بالایی از درخواست معتبر جعلی ارسال می‌کنند که منجر به اتلاف منابع سرور و از دسترس خارج شدن وب‌سایت می‌شود.

ابر آروان به‌کمک ساختار پیشرفته‌ی anycast، هم‌چنین ساختار GSLB خود می‌تواند از تمام حملات به سرویسDNS، حملات UDP ،TCP و ICMP در لایه‌ی ۳ و ۴ شبکه، هم‌چنین حملات پیشرفته‌ی لایه‌ی ۷ جلوگیری کند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.