ایرانی توانمند
Business is booming.

افزایش سرعت سیستم عامل با برد کامپیوتری ساخت محققان کشور

41

این محصول ایران‌ساخت با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تولید و روانه بازار شده است.

پکیج کامل کامپیوتر ماژول eSOM3735z، یک مینی کامپیوتر ویندوزی محسوب می‌شود که علاوه بر برد کامپیوتری، شامل یک صفحه نمایش ۸ اینچی با تاچ خازنی است و به تنهایی می‌تواند به عنوان یک محصول کامل مورد استفاده قرار گیرد.

محصول در ابعاد کوچکی طراحی شده است و قابلیت نصب آسان روی سطوح مختلف مانند دیوار، داخل خودرو، استند، کیوسک و غیره را دارد. این محصول به صورت کربرد یا همراه با برد توسعه هم ارائه می‌شود تا توسعه دهندگان بتوانند با توجه به نیاز خود، محصولشان را بسازند.

کامپیوتر ماژول با کیفیت بالا و با آبکاری طلا ساخته شده و تمامی قطعات به‌کاررفته در آن قابلیت کارکرد در رنج دمای صنعتی(۲۰ – تا ۸۰ +درجه سانتیگراد) را دارد. با این ویژگی‌ها این محصول می‌تواند به عنوان یک راه‌حل جامع برای کاربری‌های متنوعی مانند دستگاه فروش اتوماتیک، کیوسک‌های اطلاع‌رسانی، نمایشگرهای داخل کابین آسانسور، تین کالینت، ساخت تجهیزات پزشکی، HMI و غیره مورد استفاده قرار گیرد.

این محصول ایران‌ساخت که توان و دانش متخصصان داخلی را نمایش می‌دهد، باعث افزایش سرعت سیستم عامل می‌شود، به طوریکه توانایی اجرای سیستم عامل ویندوز ۱۰ با سرعت بالا را دارد که به صورت پیش فرض روی آن نصب شده است، ولی اگر به هر دلیلی نیاز به نصب مجدد سیستم عامل باشد، پروسه نصب و اجرای آن راحت‌تر و سریع‌تر خواهد بود.

کامپیوتر ماژول همه منظوره با قیمتی کمتر از نمونه خارجی در بازار عرضه شده است و کاربران می‌توانند با هزینه کمتر به محصولی داخلی و با قیمتی مناسب‌تر دسترسی داشته باشند. تولید این محصول و اعتماد بازار داخلی به آن، سالیانه از خروج میزان قابل توجهی ارز پیشگیری می‌کند.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، سیستم عامل ویندوزی باعث شده تا این برد چالش‌های بردهای خاص چند منظوره را نداشته باشد و برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان سیستم‌های امبدد و اینترنت اشیاء بتوانند با سرعت بر روی آن برنامه‌های کاربردی در محیط‌های ویژوال استودیو و غیره را توسعه دهند.

۳/۵ - (۲ امتیاز)

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.