ایرانی توانمند
Business is booming.

پنج میلیارد دلار افزایش صادرات محصولات صنعتی

وزیر صمت در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی استان ایلام:

7

ایرنا : سید رضا فاطمی امین روز جمعه در سفر خود به شهرستان ایوان پس از ادای احترام به مزار شهدای گمنام این شهرستان در حاشیه بازدید از شرکت غشاء گستر ایوان، اظهار داشت: عمده مشکلات واحد های تولیدی نبود سرمایه در گردش، منابع مالی، صادرات و … است که طی بازدید امروز از پنج واحد صنعتی شهرستان ایوان این مشکلات به وضوح مشخص و باید در سطح کلان حل شود.

وی افزود: برای حل مشکلات تولیدگنندکان از اوایل شهریورماه گروه ویژه ای برای فعال کردن واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل تشکیل شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: همچنین برای صادرات ضوابط کلی تعریف و طی هفته آینده بخشی از مشکلات بنگاه های تولیدی حل می شودـ

فاطمی امین با بیان اینکه مشکلات تولیدکنندگان و فعالان صنعتی از دغدغه های این وزارتخانه است، افزود: در این راستا تلاش می شود این واحدها با کمترین دغدغه مشکل صادرات آنها رفع شود.

به گزارش ایرنا، بازدید از شرکت فولاد زاگرس و نورد ایوان، بازدید از شرکت تعاونی ۲۴۵۱ سولفات پتاسیم و دیدار با خانواده شهدا شرکت در جلسه شورای اداری از برنامه های وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به ایوان است.

همچنین بازدید از تصفیه خانه شهرک صنعتی ایلام و کلنگ زنی احداث هفت واحد کارگاهی در شهرک های صنعتی، بازدید از شرکت پویا نخ ایلام، بازدید از مجتمع پتروشیمی و شرکت ارغوان گستر ایلام، شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان چوار و حضور در جلسه تشکل های غیر دولتی حوزه صنعت، معدن و تجارت از دیگر برنامه های سید رضا فاطمی امین در سفر به شهرستان چوار است.

سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفری یک روزه مهمان شهرستان های ایوان و چوار است.

امتیاز post

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.