ایرانی توانمند
Business is booming.

۵نکته برای عملکرد بهتر در دورکاری

0 8

۵نکته برای عملکرد بهتر در دورکاری

یک فضای کاری مناسب را در خانه برای خود مشخص کنید.
ممکن است شما به یک اتاق کامل احتیاج نداشته باشید. هر فضایی که ساکت و عاری از حواس پرتی (از جمله تلویزیون) باشد کافی است. ترجیحا پشت میز بنشینید و از کارکردن در محل استراحت خود مثل تخت خواب خودداری کنید.

زمان کاری خود را مدیریت کنید
برای لطمه نخوردن به کارهایتان، توصیه می‌کنیم از همان ساعتی که همیشه به سر کار می‌رفتید شروع به کار کنید ، و تا ساعتی که معمولا از دفتر کار خود خارج می‌شدید، کار کنید.
هر روز لیستی از کارهای روزانه تهیه کنید وظایف کاری خود را قبل از کار برنامه‌ریزی کنید و هدف‌گذاری کنید برای نظم بخشیدن به وظایف می‌توانید از ابزارهایی مثل MeisterTask یا Google Task و… استفاده کنید و با هم‌تیمی های خود به اشتراک بگذارید.

ارتباط خود را با دیگر اعضای تیم تقویت کنید.
ارتباط مستمر با همکارانتان و گزارش کارهایی که طی روز می‌خواهید انجام دهید می‌تواند هم به آنها انگیزه دهد که فعالیت خود را جدی‌تر بگیرند هم خودتان به لیست وظایفتان متعهد خواهید بود.

برای استراحت زمان مشخصی تعیین کنید
کار از راه دور یک مفهوم نسبتاً مدرن است که ممکن است خانواده و دوستانتان به اشتباه تصور کنند واقعاً کار نمی کنید. برای اعضای خانواده شرح دهید که در حال دورکاری هستید نه مرخصی، و فقط در زمان‌های استراحت می‌توانید به جمع خانواده بروید.

امتیاز post

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.