ایرانی توانمند
Business is booming.

یکی از ثروتمندترین مردان جهان در خانه پیش ساخته زندگی می‌کند

0 7

یکی از ثروتمندترین مردان جهان در خانه پیش ساخته زندگی می‌کند+تصاویر
ایلان ماسک ، مدیرعامل شرکت مشهور تسلا و مدیر پروژه اسپیس ایکس از ثروتمندترین مردان جهان است ، اما شاید تعجب کنید اگر بدانید که ایلان ماسک در یک خانه کوچک پیش ساخته و به ارزش ۵۰ هزار دلار در محوطه اسپیس ایکس زندگی می‌کند .
ممکن است ایلان ماسک یکی از ثروتمندترین افراد جهان باشد ، اما اشرافی زندگی نمی‌کند .

مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس پس از فروش بسیاری از اوراق بهادار املاک و مستغلات خود در سال گذشته و فهرست دارایی نهایی خود در اوایل این ماه برای تمرکز بر مأموریت خود به مریخ ، در حال انتقال عبارت “زیر توان خود باشید” به سطح دیگری است . ماسک ، که اخیرا ۵۰ ساله شده است ، در یک توییت فاش کرد که اکنون در یک خانه ۵۰ هزار دلاری زندگی می‌کند که در نزدیکی سایت پرتاب موشک‌های اسپیس ایکس در بوکا چیکا ، تگزاس قرار دارد .
خانه‌های کوچک این منطقه از وسایل ضروری تشکیل شده است: یک اتاق نشیمن ، حمام ، تخت و آشپزخانه . این خانه پیش ساخته توسط شرکت گالیانو ساخته شده است . اولین مدل راه اندازی شده توسط این شرکت ساختمانی “کازیتا” نام دارد ، اما آن‌ها قبلاً طرح‌های دیگری برای سازگاری با خانواده‌های مختلف و تأمین نیاز‌های فردی ایجاد کرده اند .
گالیانو گفت: “این سیستم به کازیتا ختم نمی‌شود . ما برنامه‌هایی برای ماژول‌های اتاق مختلف داریم که برای ساختن هر بنایی که روی هم قرار می‌گیرند و بهم متصل می‌شوند ، طراحی شده است . ”

گالیانو افزود: “هدف این شرکت تولید انبوه مسکن در مقیاس و با هزینه‌ای است که قبلاً انجام نشده است . ما می‌خواهیم مسکن را به طور چشمگیری از قیمت مناسب تری برای جهانیان فراهم کنیم
ماسک در تابستان گذشته پس از فاش کردن تمرکز بر مأموریت خود به مریخ ، از همه دارایی‌های مشهود خود صرف نظر و تخلیه سبد املاک و مستغلات خود را آغاز کرد .

امتیاز post

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.