ایرانی توانمند
Business is booming.

گوگل سرانجام به روزرسانی جدید گوشی‌های پیکسل را منتشر کرد

0 7

گوگل سرانجام به روزرسانی جدید گوشی‌های پیکسل را منتشر کرد
معمولاً گوگل ، در اولین دوشنبه ماه به روزرسانی نرم افزاری ماهانه خود را به تلفن‌های هوشمند پشتیبانی شده پیکسل ارسال می‌کند ، اما به دلیل تعطیلات آخر هفته ۴ جولای در ایالات متحده ، این بار پخش این به روزرسانی کمی به تأخیر افتاد . به هر حال ، این به روزرسانی با دو روز تأخیر ، اکنون اینجا است .
اگر شما هم از کاربران گوشی‌های پیکسل هستید ، جالب است بدانید که به روزرسانی جدید سلخت RQ۳A . ۲۱۰۷۰۵ . ۰۰۱ را در اختیار شما قرار می‌دهد که بدیهی است شامل سطح بسته امنیتی ماه جولای است و آسیب پذیری‌های بحرانی را برطرف می‌کند .
علاوه بر این ، گوشی‌های پیکسل از پشتیبانی VoLTE “در برخی از شبکه ها” (نمی توان باور کرد که سال ۲۰۲۱ است و این شبکه در حال گسترش است) و همچنین یک راه حل برای جلوگیری از ادامه راه اندازی مجدد دستگاه تحت شرایط خاص برخوردار است .

مثل همیشه ، به روزرسانی‌های نرم افزاری گوگل کند است ، بنابراین انتظار داشته باشید حداقل چند روز (اگر چند هفته نباشد) بگذرد تا همه گوشی‌های پیکسل ، اعلان به روزرسانی را دریافت کنند . اگر عجله دارید ، می‌توانید از طریق تنظیمات بررسی کنید ، اگرچه مطمئن نیستیم که این کار واقعاً درست است یا خیر ، زیرا گوگل موضع خود را نسبت به آنچه دکمه دستی بررسی برای به روزرسانی‌ها انجام می‌دهد (در صورت وجود) چندین بار معکوس کرده است .

امتیاز post

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.