ایرانی توانمند
Business is booming.

کدام خودروهای لوکس بیشترین طرفدار را دارند؟

0 7

کدام خودروهای لوکس بیشترین طرفدار را دارند؟
حتماً تا به حال نام خودروسازهای ابرقدرتی همچون مرسدس بنز، ولوو و پورشه را شنیده‌اید. خودروسازان خوشنامی که محصولات بی نظیری را به بازار عرضه می‌کنند و هر روز آپشن ها، تجهیزات ایمنی و طراحی ظاهری‌شان مدرن و به روز می‌شود. سوار شدن پشت فرمان این خودروها، لذت رانندگی را به معنای واقعی کلمه به افراد می‌دهند و باعث می‌شوند که در خیابان‌ها بدرخشید و پیشتاز باشید. البته با توجه به قیمت بالای این خودروهای وارداتی و همه چیز تمام، همه قدرت خریدشان را ندارند. اما اگر حتی یکبار هم به شکل اتفاقی این خودروها را ببینید و یا از آن‌ها استفاده کنید، کاملاً متوجه وجه تمایز و کیفیت خارق العاده آن‌ها نسبت به سایر تولیدات موجود در بازار خودرو می‌شوید. امروز می‌خواهیم سه مدل از تولیدات این غول‌های تولید کننده خودرو را معرفی کنیم که قطعاً از خریدشان پشیمان نمی‌شوید و علاوه بر این، به دیگران هم توصیه می‌کنید که انتخاب خودرویشان را از میان این موارد انجام دهند. پس همراه ما باشید تا این مدل‌های عالی و محبوب را مورد بررسی قرار دهیم.

 

•بنز e250
کمپانی مرسدس بنز همواره وظیفهٔ خود را در تولید و ارائهٔ یک خودروی کامل و بدون عیب و نقص به بهترین شکل انجام می‌دهد. مرسدس بنز E250 از جمله مدل‌های لوکس سری E-Class شرکت بنز می‌باشد. خودروهای سری E تولیدشده توسط کمپانی مرسدس بنز همانند خودروهای سری S این کمپانی مدل‌هایی کاملاً لوکس می‌باشند. در سری E همانند سری S چندین مدل و درجه‌بندی متفاوت که با اعداد نام‌گذاری و از هم جدا می‌شوند، وجود دارد. کیفیت، زیبایی، امنیت، قدرت و امکانات تعبیه‌شده در خودروهای این سری بسیار منحصر بفرد می‌باشد.

ولوو ایکس سی ۹۰ (Volvo xc90)
یکی از ایمن‌ترین شاسی بلندهای جهان است. این خودرو در همه جای دنیا با موتور ۴ سیلندر عرضه شده است و برخلاف اکثر شاسی بلندهای وارداتی کشور، موتور ۴ سیلندر این خودرو به عنوان ضعیف‌ترین پیشرانه‌اش، تنها سهم بازار کشور ما نیست بلکه این پیشرانه به عنوان پیشرانهٔ بنزینی این خودرو با توانایی و بازده فراوان در همه جی دنیا عرضه شده است

خودرو پورشه کائن
به آلمانی (Porsche Cayenne)، یک خودروی پنج سرنشین سایز متوسط لوکس است که از سال ۲۰۰۲ توسط شرکت آلمانی پورشه تولید می‌شود. خودرو پورشه کائن مدل ۲۰۲۰ ترکیبی از موتورهای فوق قوی و هندلینگ اسپرت با یک فضای داخلی و جادار و جذاب می‌باشد. نسل سوم خودرو پورشه که در حال ظهور است بسیار متفاوت از تصویری است که در سال ۲۰۰۳ رونمایی شد
اگر شما نیز مانند میلیون‌ها نفر در سراسر جهان، خواهان خرید خودروهای لوکسی همچون مدل‌های نامبرده در بالا هستید، بهتر است قبل از هر چیزی درباره آن‌ها کاملاً تحقیق کنید و با مطالعه تمامی مشخصات و ویژگی‌های آن‌ها تصمیم نهایی خود را بگیرید. اتومبیل وسیله ایست که علاوه بر کابرد معمول خود که نقل و انتقال می‌باشد، حال اگر لوکس هم باشد، به شما جایگاه اجتماعی ویژه‌ای بخشیده و باعث می‌شود در جاده‌ها متمایز از دیگران باشید. این روزها که همه به دنبال داشتن بهترین‌ها برای خود هستند، چرا شما این کار را نکنید و از میان برترین برندهای خودروساز جهان، اتومبیل شخصی‌تان را انتخاب نکنید. امکان خوبی که برای افراد نسل جدید وجود دارد، فضای اینترنت و تحقیق و بررسی درباره خریدهاییست که می‌خواهند انجام بدهند. خرید خودرو نیز در اینترنت به وفور سرچ می‌شود و اطلاعات کاملی درباره انواع خودروها در فضای گسترده دهکده جهانی موجود است.

امتیاز post

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.