ایرانی توانمند
Business is booming.

مزایای درج آگهی ویژه

0 61

 

در ذیـل به صورت اجمال برخی از مزایای درج آگهی ویژه ذکر شده است. و در واقع تنها فقط به تفاوتهای بین آگهی ویژه با آگهی رایگان اشاره شده است و تمام ویژگیهای درج آگهی در سایت دیپروتد بیان نگردیده است :

– دید بسیار بیشتر کاربر بر روی آگهی های ویژه
درج آگهی های ویژه این امکان را فراهم می کند که بازدید کنندگان بسیار بیشتری داشته باشد زیرا نحوه نمایش آگهی ها در سایت
تومیهن طوری طرح ریزی شده است که دید کاربر بر روی آگهی های ویژه بسیار بیشتر از آگهی های رایگان باشد. یعنی آنکه در سطرهای بالاتری نسبت به آگهی های رایگان قرار میگیرند. در ضمن نمایش آگهی های ویژه به صورت رندوم است و برای هر کاربر و بازدید کننده در هر زمان و هر مکان نمایشی متفاوت را به همراه دارد. و تاخر و تقدمی در نمایش آگهی های ویژه وجود ندارد.
صفحه اصلی و اول سایت فقط اختصاص به نمایش رندوم آگهی های ویژه دارد. همچنین در بخش آگهی های مرتبط با گروه و زیر گروه ، اولویت نمایش با آگهی های ویژه به صورت رندوم است. از آنجا که بیشترین بازدید سایت از صفحات مربوط به شرح کامل آگهی ها که شامل هزاران صفحه هستند، می باشد در کنار شرح کامل هر آگهی نمایش رندوم آگهی های ویژه هم گروه را قرار داده ایم و نیز در قسمت تازه ها از زیر گروه مرتبط با آگهی که در بخش پایین شرح کامل آگهی دیده می شود، اولویت نمایش با آگهی های ویژه از همان زیر گروه می باشد. و هرچه بر تعداد آگهی های روزانه سایت افزوده می شود امکان بازدید از آگهی ویژه هم بیشتر می شود.

– اولویت در نمایش نتایج جستجوگر سایت
با توجه به اینکه تعداد آگهی در سایت تو میهن بسیار زیاد میباشد گروه بسیاری از کابران جهت تسهیل در پیدا نمودن آگهی مورد نظر خود اقدام به جستجوی آگهی از طریق جستجوگر سایت میکنند. جستجوگر هوشمند سایت تومیهن طوری طرح ریزی شده است که اولویت نمایش در نتایج جستجو را به آگهی های ویژه می دهد به نحوی که باعث بازدید بسیار بیشتر از آگهی های ویژه خواهد شد. نمایش نتایج جستجو ابتدا از میان عبارات یافته شده در عناوین آگهی ها و سپس متن آگهی ها با رعایت حق تقدم آگهی ویژه صورت میگیرد.

– امکان درج رایگان لینک فقط در آگهی های ویژه
اگر شما بخواهید که آگهی خود را به لینک وبسایت خود مرتبط کنید ، این امکان فقط در آگهی های ویژه فراهم شده است که در حال حاضر نیز به صورت رایگان میباشد . ثبت لینک در آگهی، بازدید کنندگان را قادر میسازد که تنها با یک کلیک ساده به صورت مستقیم به سایت شما هدایت شوند و همچنین موجب افزایش رتبه سایت شما در موتورهای جستجوگر همچون گوگل خواهد شد.
لینک مرتبط با آگهی ویژه، هم در صفحه شرح کامل آگهی و هم در ماژول های کناره سایت در تمامی هزاران صفحه سایت که به صورتی متمایز و جداگانه قرار دارند، نمایش داده می شود.

– امکان ثبت پیـام در صندوق پیام اختصاصی آگهی دهنده
بازدید کننده آگهی ویژه در کنار مطالعه شرح آگهی به راحتی میتواند نظر، سؤال و یا سفارش خود را در صندوق پیام مربوط به آگهی دهنده ثبت کند. و آگهی دهنده با ورود به محیط کاربری خود در سایت می تواند بسیار ساده و سریع به پیغامهای ثبت شده در مورد آگهی های ویژه خود دسترسی داشته باشد. و در صورتیکه پیام دهنده ایمیل خود را درج نموده باشد آگهی دهنده به راحتی می تواند از همانجا اقدام به ارسال پاسخ خود نماید.

– امکان ارسال ایمیل به آگهی دهنده
همچنین این امکان در آگهی های ویژه ایجاد شده است که کاربران و بازدید کنندگان بتوانند در هنگام بازدید از آگهی های ویژه به شخص آگهی دهنده براحتی و با دسترسی سریع ایمیل ارسال کنند و بدین ترتیب ارتباط راحت تر و سریع تری داشته باشند.

– امکان ارتباط از طریق چت یاهو مسنجر با آگهی دهنده
این امکان ایجاد شده است که آگهی دهندگانی که با ایمیل یاهو ثبت نام می کنند اگر اقدام به درج آگهی ویژه نمایند در شرح کامل آگهی آنان اتوماتیک وار یک آیکن که لینک به یاهو مسنجر آگهی دهنده می باشد ایجاد می گردد و در هنگامی که آگهی دهنده در حالت آنلاین باشد کاربران از آنلاین بودن آگهی دهنده اطلاع حاصل یافته و می توانند با وی ارتباط مستقیم از طریق چت پیدا کنند و نیز در زمانی که آگهی دهنده در حالت آفلاین باشد امکان ارسال پیغام را می توانند داشته باشند.

– به روز آوری همزمان همه آگهی های رایگان بدون انتظار برای تایید دوباره
در صورت وجود فقط یک مورد آگهی ویژه در لیست آگهی های فعال، آگهی دهنده قادر خواهد بود که در هر ۲۴ ساعت یکبار فقط با یک کلیک ساده به طور بسیار سریع و راحت، همه آگهی های رایگان خود را همزمان بدون انتظار برای تایید دوباره به روز آوری نموده و علاوه بر تمدید ۳ ماهه آگهی های رایگان خود، آنها را در سطر اول آگهی های جدید قرار دهد.

– حذف آگهی ویژه موجب از بین رفتن ارزش باقیمانده از آن آگهی نمی شود
با حذف آگهی ویژه و یا تبدیل آن به رایگان قبل از رسیدن به تاریخ انقضاء، ارزش مانده از آن آگهی به حساب کاربری برگشت میخورد و آگهی دهنده می تواند در هر زمان که مایل بود از باقیمانده حساب خود برای درج آگهی های ویژه بعدی خود استفاده نماید.( در صورتیکه مانده حساب مالی آگهی دهنده به اندازه کافی برای درج آگهی ویژه باشد. ) همچنین ارزش مالی مدت زمانی که آگهی ویژه منتظر تایید بوده تا زمانی که تایید شده و فعال می گردد به صورت خودکار از هزینه آگهی کسر شده و به حساب کاربری برگشت می خورد.

– اعتماد بیشتر کاربران به آگهی های ویژه
از آنجا که درج آگهی در سایت تومیهن رایگان می باشد، اکثر بازدیدکنندگان اعتماد بیشتری به آگهی‌های ویژه می کنند. چرا که درج آگهی ویژه به معنای آن است که آگهی دهنده از خدمات و کالای خود اطمینان کافی دارد و برای جلب نظر بازدیدکنندگان و مشتریان واقعی حاضر به پرداخت وجه آگهی خود شده است. و متحمل صرف زمان برای پرداخت تعرفه آگهی گردیده است. و این موضوع در جلب اعتماد مشتریان برای بازدید از این نوع آگهی ها و برقراری ارتباط با آگهی دهنده بسیار موثرتر از آگهی های رایگان می باشد. در ضمن اسامی معروف و شناخته شده شرکت ها و مؤسسات این انتظار را در مشتری ایجاد می کند که آگهی از نوع ویژه باشد نه رایگان. و نوع آگهی معرف درجه اعتبار و اهمیت کاری آگهی دهنده می تواند باشد.

– با سایت تو میهن همیشگی و جهانی باشید
شما با درج آگهی در سایت تو میهن می توانید کالاها و خدمات خود را علاوه بر اقصی نقاط کشور ایران به تمامی پارسی زبانان در نقاط مختلف جهان معرفی نمایید و در تمام طول شبانه روز ( ۲۴ ساعته ) مورد بازدید کاربران از قشرهای مختلف قرار دهید در صورتی که این امکان در سایر رسانه ها وجود ندارد و فقط از طریق اینترنت است که می توانید جهانی و همیشگی باشید.

امتیاز post

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.