ایرانی توانمند
Business is booming.

لیست جامع ۱۰۰ هدفی که قبل از مرگ باید به آنها رسید

741

لیست جامع ۱۰۰ هدفی که قبل از مرگ باید به آنها رسید

۱۰۰ هدفی که قبل از مرگ  ،زندگی بدون چشم انداز، بدون هدف و در اصل وقت تلف کردن است. اگر در زندگی هدفی نداشته باشید که به آن برسید، احتمالا هر روز صبح بدون انرژی و انگیزه از خواب برمی‌خیزید. هیچوقت برای ساختن لیست کارهایی که می‌خواهید در طول زندگیتان انجام دهید خیلی زود یا حتی خیلی دیر نیست. با این اوصاف اهداف شما در زندگی کدامند؟ بیایید نگاهی بیندازیم به مجموعه‌ای از اهداف خوب شخصی و ایده‌هایی که به شما برای تعیین هدف در زندگیتان کمک می‌کند.

دانستن مزایایی که تعیین اهداف بلند مدت خوب می‌تواند برای زندگیتان داشته باشد ممکن است به شما انگیزه‌ لازم برای مشخص کردن هدف را بدهد.
قدرت و مزایای هدف‌گذاری
۱-کنترل زندگی را در دست خواهید گرفت

بدون هدف، زندگیتان در یک دور باطل می‌افتد که در‌ آن چیزی به دست نمی‌آورید. با این وجود وقتی شما دست از تعیین هدف و فکر کردن به چیزهایی که می‌خواهید به دست بیاورید برمی‌دارید، می‌‌گذارید زندگیتان به همین شکل ادامه پیدا کند.

به جای اینکه به دیگران اجازه دهید به شما بگویند چه کاری انجام دهید، مسئولیت زندگیتان را خودتان بر عهده بگیرید و به کارهایی که خودتان می‌خواهید انجام دهید فکر کنید.
۲-نتایج بهتری به دست می‌آورید

وقتی در زندگی هدف دارید، در حال حرکت به سمت یک چشم‌انداز هستید. خودتان را تحت فشار قرار می‌دهید تا به جای کنار نشستن و انتظار برای کارهایی که اتفاق می‌افتد، به بهترین نتیجه برسید.

هر کاری سنجیده انجام شود، بهتر پیش می‌رود. بدون تعیین اهداف ویژه کاری پیش نمی‌رود و حتی اگر سخت کار کنید ممکن است راه به جایی نبرید. اهدافتان شما را تحریک می‌کنند تا بیشتر از آنچه مشخص کرده‌اید کار انجام دهید.
۳-آینده‌نگر می‌شوید

خودتان را در یک، سه یا پنج سال بعد کجا می‌بینید؟ وقتی برای خودتان هدفگذاری می‌کنید به آینده فکر می‌کنید و یک برنامه عملی می‌ریزید. حتی اگر کارها همانطور که شما انتظار دارید، پیش نرود، می‌توانید برنامه‌هایتان را دوباره بررسی و تنظیم کنید و زندگیتان را به سمت چشم‌اندازی که در نظر گرفته‌اید پیش ببرید.

۴-باانگیزه می‌شوید

تعیین هدف شما را به خواسته‌های اصلی‌تان نزدیک می‌کند. اهدافتان به صورت مداوم چیزهایی که دوست دارید را به شما یادآوری می‌کنند و تمرکزتان را از چالشهایی که موانع منفی برایتان به وجود می‌آورند، دور می‌کند.

وقتی رسیدن به اهدافتان را تجسم می‌کنید، انگیزه عمل هم در شما به وجود می‌آید. هر بار که دست از خیال‌پردازی درباره هدفتان برمی‌دارید انرژی جدیدی که روی کارهایتان هم تاثیر مثبتی می‌گذارد را به دست می‌آورید.

۵-مسئولیت‌پذیر می‌شوید

وقتی در زندگی هدفی دارید، متعهد خواهید شد. شما به جای اینکه فقط حرف بزنید، بیشتر عمل خواهید کرد. بد نیست که اهداف کوچکی را برای خودتان تعریف کنید تا بتوانید همیشه در قبال هر هدفی پاسخگو و متعهد باشید.

اگر متوجه شدید که در نظارت روی عملکردتان کم می‌آورید، می‌توانید اقدامات لازم را برای رفع آن انجام دهید.

اهدافتان در زندگی چه هستند؟

اگر نمی‌دانید چه اهدافی را باید برای زندگیتان تعیین کنید، برای پیدا کردن مسیر درست به ارزشها و علایقتان توجه کنید. برای ایده گرفتن جهت تعیین هدف، ارزشهایی که با آنها بزرگ شده‌اید را مدنظر قرار دهید و به چیزهایی فکر کنید که شما را خوشحال می‌کنند.

چالش بعدی اینست که یاد بگیرید چطور ارزشهایتان را با میل و رغبت بپذیرید و زندگی بسازید که با آنها هماهنگی داشته باشد. زندگی کردن در راستای ارزشهایتان به این معناست که فعالیتها، تجربیات و افرادی که شامل این ارزشها هستند را در اولویت قرار دهید.

چند نمونه کلی برای اینکه چند ایده به ذهنتان برسد اینست که بیشتر مطالعه کنید و با دوستان قدیمی‌تان بیشتر در ارتباط باشید. نکته اصلی اینست که بفهمید به چه چیزی بیشتر علاقه دارید و اهداف زندگیتان را متناسب با آن تعیین کنید.

لیستتان وحی منزل نیست. به هر حال ممکن است در زندگی هر چیزی تغییر ‌کند. انسانها عوض می‌شوند، شرایط زندگی و شما تغییر می‌کنید که می‌توانید با این تحولات خودتان را وفق دهید. از لیستتان به عنوان یک منبع الهام و طرح کلی برای به خاطر آوردن چیزهای که در زندگی می‌خواهید به آنها برسید، بهره ببرید.

لیست اهداف برای تندرستی و تناسب اندام

داشتن هدف برای متناسب بودن اندام برای اینکه بتوانید به طور مداوم یک زندگی سالم و پویا را پشت سر بگذارید، مهم است. هر یک از اهداف زیر یک بخش در زمینه تناسب اندام را از انعطاف‌پذیری تا قدرت و استقامت بدنی هدف قرار می‌دهد.

وقتی به این هدفها رسیدید، سعی کنید با افزایش شدت و تکرار یا زمان تمرین، خودتان را به مرحله بعد برسانید.

۱- ۳۰ تا شنا بروید.

۲- ۱۰ کیلومتر بدوید.

۳-روی ۵ حرکت یوگا مسلط شوید.

۴- ۵ حرکت بارفیکس کامل انجام دهید.

۵-دستتان را به حلقه بسکتبال برسانید.

۶-روی یک دست به مدت ۱۰ ثانیه بایستید.

۷-یک دقیقه یک اسکات عمقی انجام دهید.

۸-با یک بازو شنا بروید.

۹-یک مایل شنا کنید.

۱۰-دویدنتان را سرعتی کنید.

۱۱-روی ۴ حرکت پلی‌متریک مسلط شوید.

لیست اهداف برای افزایش خلاقیت

برای بسیاری از افراد خلاق بودن ساخت شاهکاری جدید و مبتکرانه است که بتوانند از طریق آن توانایی‌هایشان را نشان دهند. با این وجود پروژه‌های خلاقانه می‌توانند هر چیزی باشند تا از الگوهای قدیمی فاصله بگیرید و از زوایای دیگر به امور نگاه کنید.

خلاقیت روی تواناییتان برای دستیابی به ایده‌های اصلی یا برقراری ارتباط بین ایده‌ها و اطلاعات به ظاهر نامربوط تمرکز دارد.

جامعه پر شتاب ما به متفکران خلاق و مبتکر نیاز دارد و این ویژگی چیزی نیست که در مدارس آموزش داده شود.

کار کردن روی اهداف خلاقانه به شما کمک می‌کند تا یاد بگیرید وقتی منابع لازم برای رسیدن به پاسخ را در اختیار ندارید، چطور با مشکلات مقابله کنید.

۱۲-یک داستان کوتاه بنویسید.

۱۳-به یک کلاس نقاشی بروید.

۱۴-حرکات یک رقص را طراحی کنید.

۱۵-به مدت یک ماه هر روز ۱۲۰۰ کلمه بنویسید.

۱۶-یک دستور پخت جدید بسازید و روی آن مسلط شوید.

۱۷-یک تابلو آرزوها درست کنید.

۱۸-بافتنی یاد بگیرید.

۱۹-چیدمان داخلی خانه‌تان را تغییر دهید.

۲۰-یک فناوری نوآورانه طراحی کنید (حتی اگر قصد تولیدش را نداشته باشید)

۲۱-چیزی خلق کنید، بزرگ یا کوچک فرقی ندارد. این کار می‌تواند یک ظرف سفالی یا یک مبل باشد که از چوب و پارچه درست شده است.

۲۲-در کارهایی مثل چرخاندن هولاهوپ، شیشه‌سازی به روش دمیدن، تردستی یا حکاکی روی چوب استاد شوید.

 

لیست اهداف مربوط به خانواده و اجتماع

داشتن مهارت لازم است تا بفهمید نقاط قوت و محدودیتهای اجتماعی فعلی‌تان چیست و چه تاثیری روی زندگیتان دارند.

خودآگاهی در این زمینه می‌تواند به تقویت روابط شخصی و حرفه‌ایتان کمک کند. با داشتن اهدافی که مرتبط با روابطتان با دیگران باشد می‌توانید سیستم ارتباطی و حمایتی‌تان را تقویت کنید.

۲۳-با نشان دادن جدیت در تمرکز روی حرفهای دیگران و پیامهایی که سعی در انتقالشان دارند، یک شنونده فعال شوید. سوالاتی بپرسید که پیگیری و توجهتان را نشان دهد و از سرنخهای غیرزبانی برای نشان دادن توجه و علاقه‌تان به صحبت با دیگران استفاده کنید.

۲۴-یاد بگیرید به همان راحتی که به دیگران پیشنهاد کمک می‌کنید، درخواست کمک هم بکنید.

۲۵-حداقل یکبار در ماه با یک عضو از خانواده که از او دور هستید، معاشرت کنید. انجام این کار به شما کمک خواهد کرد تا آن روابطی که اغلب به راحتی از هم می‌پاشند، حفظ شوند.

۲۶-بین زندگی و کارتان تعادل برقرار کنید. یعنی به طور مرتب برای معاشرت با دوستان و خانواده‌تان وقت بگذارید.

۲۷-یاد بگیرید فراموش کنید. بی‌خیال شدن نسبت به هر گونه کینه و نارضایتی، نه تنها روابطتان را تقویت می‌کند بلکه باعث آرامش فکری‌تان هم می‌شود.

۲۸-یاد بگیرید با دیگران همدلی کنید. اینکه بتوانید احساسات دیگران را درک کنید، به شما کمک می‌کند تا به آنها بیشتر اهمیت بدهید و در روابطتان تغییر ایجاد کنید.

۲۹-شرافتمندانه زندگی کنید. اخلاق مداری، صادق بودن با دیگران، داشتن ارزشهای ثابت و منسجم و وفادار ماندن همگی نمونه‌‌هایی هستند که باعث می‌شوند در زندگی درستکار بمانید.

۳۰- مورد احترام باشید. به عنوان عضوی از جامعه، طوری رفتار کنید که دیگران به شما اعتماد کنند و برایتان ارزش قائل باشند.

۳۱-مایه الهام دیگران باشید. الگوی خوبی برای اطرافیانتان باشید تا آنها از شما یاد بگیرند.

۳۲-با دیگران روابط بین فردی موثری برقرار کنید. یاد بگیرید احساساتتان را با دیگران شریک شوید و آنها را آزادانه ابراز کنید.

۳۳-عضو خوبی از خانواده‌تان باشید. این می‌تواند شامل انتقال ارزشهای مثبت به فرزندان، داشتن زندگی زناشویی خوب یا یک رابطه مطمئن با اعضای خانواده‌تان که از شما دور هستند، باشد.

اهداف مربوط به حرفه شغلی

تعیین اهداف مربوط به حرفه‌تان در زندگی باعث می‌شود برنامه‌ریزی بهتری برای آینده داشته باشید. با آگاهی نسبت به مسیری که می‌خواهید در زندگیتان طی کنید، می‌توانید برای فرصتهای حرفه‌ای معنادار انرژی بگذارید.

۳۴- برای گرفتن یک مدرک پیشرفته یا متخصص شدن در یک مهارت یا صنعت خاص، فرقی نمی‌کند تحصیلاتتان را ادامه دهید.

۳۵-فراتر از انتظاراتی که مافوقتان از شما دارد، باشید.

۳۶-مربی کسانی باشید که قصد دارند در آینده متخصص شوند.

۳۷-بر ترسی که به خاطر صحبت کردن در جمع دارید، غلبه کنید تا بتوانید مهارتهای ارتباط کلامی‌تان را برای ایجاد انگیزه، آموزش و الهام بخشیدن به اعضای تیم به چالش بکشید.

۳۸-با ایجاد یک وبلاگ یا به اشتراک گذاشتن ایده‌هایتان در جامعه به منظور صحبت کردن برای دیگران، به یک رهبر تفکر برانگیز تبدیل شوید.

۳۹-کسب و کار خودتان را شروع کنید و جایگاه خودتان را در جامعه داشته باشید. نیازهای برآورده نشده مردم را برآورده کنید.

۴۰-وقتی دیگران می‌خواهند حرفه‌ای را یاد بگیرند، شما به متخصصی تبدیل شده باشید که آنها به دنبالش هستند.

۴۱-یکی از سرگرمی‌هایتان را به حرفه‌تان تبدیل کنید. اگر کاری هست که دوست دارید انجام دهید، اما پول کافی ندارید سعی کنید مهارتی که دارید را تکمیل کنید تا بتوانید در زمان مناسب آن را به حرفه‌تان تبدیل کنید.

۴۲-یک مبتکر یا پیشرو باشید. از خلاقیتتان برای کشف راههای جدید برای انجام کارها در شغل یا حرفه‌تان بهره ببرید.

۴۳-یک وبسایت یا محتوای تبلیغاتی برای کارتان درست کنید.

لیستی از اهداف معنوی

شما می‌توانید اهداف معنویتان را برای رسیدن به چیزی بزرگتر از خود تعیین کنید. افرادی که اهداف معنوی در زندگی خود دارند، شادترند و احساس آرامش بیشتری نسبت به افرادی که درکی از معنویت ندارند، دارند. آنها احساس هدفمندی بیشتری هم می‌کنند.

این اهداف بلند مدت را باید با بررسی ضوابط اخلاقی و معنوی‌تان و ایجاد تغییر برای بهبود این ضوابط تعیین کرد. هدف‌گذاری غیرمادی به شما اجازه می‌دهد اعتقادات خود را شکل دهید و کمک می‌کند بفهمید اهداف فعلی شما با آن عقاید مطابقت دارد یا خیر.

۴۴- در یک مراسم مراقبه شرکت کنید تا به قدرت و آرامش درونی بیشتری دست بیابید.

۴۵- یاد بگیرید با ارزش های معنوی خود مانند بخشندگی، شفقت، عشق ورزی به یکدیگر و حس قدرشناسی هم سو باشید.

۴۶- در ریکی یا تکنیک دیگری از شفابخشی ماهر شوید.

۴۷- آگاهی ذهنتان را در لحظه با یاد گرفتن زندگی افزایش دهید. خودآگاهی روزانه به شما کمک می‌کند تا انسان متفکرتری در زندگی‌تان باشید.

۴۸- در آب لوردز غسل کنید یا از آن بنوشید، که این آب از چشمه‌ای در غار ماسابیل در پناهگاه Our Lady of Lourdes در فرانسه می‌آید.

۴۹- کل کتاب مقدس یا کتاب‌های مهم مذهبی مخصوص مذهب خود را بخوانید.

۵۰- به ۵۰ مکان مقدس جهان سفر کنید.

۵۱- پاسخ های خود را به این سؤالات بیابید:

چرا باید رنج برد؟
آیا آخرتی هم وجود دارد؟
چرا اتفاق‌های بد برای آدم‌های خوب رخ می‌دهد؟
آیا همه انسان‌ها به نوعی با هم در ارتباط هستند؟

معنی زندگی چیست؟

۵۲- با یک پیشوای معنوی صحبت کنید و سؤالات معنوی خود را که همیشه نسبت به آنها کنجکاو بوده‌اید را بپرسید.

۵۳- به جای اینکه با خود نفسانیتان، خودتان را معرفی کنید، یاد بگیرید که چگونه با خود متعالی‌ یا یاگویتان مطرح شوید.

۵۴- با شخصی که پیشینه مذهبی یا معنوی دارد و بسیار متفاوت از خود شما است آشنا شوید و درباره عقایدش از او بپرسید.

۵۵- برای حضور در خدمات مذهبی منظم‌تر باشید.

لیستی از اهداف مربوط به علم و دانش

مردم اغلب یادگیری را یک چالش طولانی در زندگی می‌دانند. با پیگیری جدی دانش می‌توانید شانس موفقیت در تصمیم‌گیری‌های آگاهانه، دستیابی به آگاهی بیشتر و تحریک قوه نوآوری‌تان را افزایش دهید.

هنگامی که برای افزایش دانشتان در زندگی اهدافی دارید، می‌توانید این جمله حکیمانه را بازنویسی کنید، یعنی جمله تغییر اجتناب ناپذیر است، اما رشد ارادی است.” را جایگزین “تغییر اجتناب ناپذیر است، اما رشد اختیاری است.” کنید.

۵۶- دوره‌هایی را بگذرانید که مورد علاقه‌تان هستند اما به حرفه‌تان ربطی ندارند.

۵۷- یک زبان جدید بیاموزید.

۵۸- یاد بگیرید که از اشتباهاتتان درس بگیرید و به چیزهایی که از آنها یاد می‌گیرید توجه کنید.

۵۹- مهارتهایی که برای یادگیری صحیح لازم است را کسب کنید. مثلا مهارتهای آزمایشگاهی، مهارتهای تفکر انتقادی، مهارتهای حل مسئله، مهارتهای خلاقانه و مهارتهای نوشتاری.

۶۰- در یک رشته مدرکی در سطح پیشرفته کسب کنید یا در یک مهارت خاص مدرک استادی بگیرید.

۶۱- برای گسترده‌تر کردن دیدگاه خود در مورد موضوعات متنوع اطلاعات کسب کنید.

۶۲- بدانید که یادگیری می‌تواند در هر مکانی اتفاق بیفتد – نه فقط در حالت رسمی آن.

۶۳- دانش کافی در یک رشته را در حدی که بتوانید آن را تدریس کنید، کسب کنید.

۶۴- علم و دانش را به گونه‌ای بکار ببرید که به شما و اطرافیانتان سود برساند.

۶۵- ذهنیتتان را نسبت به تمام محیطهای یادگیری مثبت نگه دارید، حتی اگر اطلاعات گیج‌کننده یا پیشرفته به نظر برسند.

لیستی از اهداف مالی

داشتن اهداف مالی باعث می‌شود با در نظر گرفتن بودجه‌ و جبران هزینه‌هایی که انجام می‌دهید، درست تصمیم بگیرید.

این اهداف باعث می‌شوند که شما مسئولانه‌تر برخورد کنید و برای کار با پولتان به شما شتاب بیشتری می‌دهد، زیرا شما در ذهنتان طبق یک سری هدف مشخص پیش می‌روید. همچنین به شما کمک می‌کند که مراقب هزینه‌هایی که می‌کنید باشید.

۶۶- صندوق مالی اضطراری ای بسازید که در صورت از دست دادن منبع درآمدتان، به اندازه نه ماه جواب‌گوی مخارجتان باشد.

۶۷- بدون قرض و وام زندگی کنید و هزینه تمام کارتهای اعتباریتان را پرداخت کنید و کارت جدیدی اضافه نکنید. این یعنی در حدی که توان پرداخت دارید، زندگی کنید.

۶۸- درآمدی علاوه بر درآمد اولیه خود داشته باشید. به عنوان مثال یک کار جانبی یا یک کار نیمه وقت را شروع کنید.

۶۹- در جوانی برای بازنشستگیتان برنامه ریزی کنید تا در اواسط زندگیتان گدرگیر این مسئله که چرا هیچ پولی پس انداز نکرده‌اید، نشوید.

۷۰- یک بیمه خوب داشته باشید که انواع بدهی‌هایی که ممکن است داشته باشید مثل بیمه درمانی، اتومبیل و لوازم خانگی را پوشش دهد.

۷۱-خریدهای کوچک و دم به دم را ترک کنید. این عادات ممکن است خریدن قهوه هر صبح یا هر روز غذا خوردن در بیرون از خانه باشد.

۷۲-درآمد کافی برای کمک به سازمانهای غیرانتفاعی و جنبش‌هایی که برایتان مهم هستند، به دست بیاورید.

۷۳- وامی که برای خانه گرفته‌اید را زودتر از موعد مقرر پرداخت کنید تا بتوانید پول بیشتری برای دغدغه‌های دیگرتان پس‌انداز کنید.

۷۴-وامهای دانشجویی فرزندانتان را پرداخت کنید و شهریه دانشگاهشان را پرداخت کنید.

۷۵-بیش از حد هزینه نکنید.

لیست اهداف مربوط به سلامتی

شما باید یک سبک زندگی سالم داشته باشید تا بتوانید بدون هیچ بیماری مزمنی از طول عمرتان لذت ببرید.

شما فقط یک بدن دارید و فهمیدن اینکه سلامت و تندرستیتان ناشی از عوامل تاثیرگذار بر سبک زندگیتان هستند اهمیت دارد.

این یعنی اهداف مربوط به سلامتی‌تان باید روی تعادل برقرار کردن بین سلامت و سبک زندگیتان متمرکز باشد.

۷۸-غذاهای ناسالم را ترک کرده و خوردن غذاهای سالم را شروع کنید. در ابتدای هفته برنامه‌ریزی کنید و وعده‌های غذاییتان را آماده کنید تا بهانه‌ای برای انتخاب فست فود در راه محل کار به خانه نباشد.

۷۹-به جای مصرف نوشیدنیهای گازدار یا کارخانه‌ای، آب کافی بنوشید تا بدنتان هیدراته بماند.

۸۰-برای اینکه بدنتان استراحت و تجدید قوا کند، به اندازه کافی بخوابید.

۸۱- ۵ روز در هفته به مدت ۳۰ دقیقه ورزش کنید.

۸۲- تمرینات مقاومتی را به تمرینات کاردیو اضافه کنید.

۸۳-یک رشته یا فعالیت ورزشی جدید مثل واترپلو یا بدمینتون که قبلا انجام نداده‌اید را امتحان کنید.

۸۴- برای محافظت از مفاصل حین کار روی یک ترامپولین کوچک بپرید.

۸۵-برای ماراتن تمرین کنید حتی اگر نیمی از مسیر مشخص شده را بدوید.

۸۶-سیگار کشیدن و سایر عادتهای بد را ترک کنید.

۸۷- یادتان باشد در طول روز بیشتر نفس عمیق بکشید تا آرام بمانید.

۸۸- به دیگران برای داشتن زندگی سالم‌تر کمک کنید.

لیست اهداف بلند مدت

اهداف بزرگی هستند که برای آینده‌تان ترسیم می‌کنید و به راحتیو فورا محقق نمی‌شوند. با این حال باید به عنوان یک هدف به آنها برسید.

۸۹-تا جایی که ممکن است به کشورهای خارج از کشور سفر کنید.

۹۰-هر وقت احساس کردید آماده‌اید، تشکیل خانواده بدهید.

۹۱-مهارت و حرفه خودتان را شروع کنید و نقاط عطفی که می‌خواهید به آنها برسید را تعیین کنید.

۹۲-بهترین نمونه از خودتان باشید.

۹۳-یاد بگیرید به جای اینکه حسرت بخورید، عاشق هر چیزی که دارید باشید. تمرین ذهن‌آگاهی به این امر کمک خواهد کرد.

۹۴-با کمک و همکاری به سهم خودتان برای جهانیان میراث ارزشمند بر جای بگذارید. مثلا درخت بکارید.

۹۵-منبع درآمدی برای تامین مخارج زندگی‌تان داشته باشید تا بتوانید از اهداف و رویاهای دیگرتان لذت ببرید.

۹۶-بچه‌دار شوید.

۹۷-یک رکورد محلی، استانی یا جهانی در هر زمینه‌ای را به نام خودتان ثبت کنید.

۹۸-چیزی اختراع کنید که به نوعی به نفع همه باشد.

۹۹-افرادی که دوست دارید و برایتان اهمیت دارند را گرد هم جمع کنید.

۱۰۰-برای صلح جهانی تلاش کنید.

زمان آن رسیده تا لیست اهداف خودتان را ایجاد کنید

اگر آماده هستید تا اهدافی که می‌خواهید در طول زندگی به دست بیاورید را مشخص کنید، زودتر دست به کار شوید.

لیست ارائه شده را مرور کرده تا منبع الهامی برای اهداف شخصی‌ که می‌خواهید طی چند سال آینده و در طولانی مدت به آنها برسید، باشد.

آنها را در یک بولت ژورنال یا دفترچه بنویسید.
تاریخی که قصد دارید به هر هدف برسید را مشخص کنید.
لیستی از اقداماتی که برای رسیدن به هر هدف باید انجام دهید را یادداشت کنید.
یک بازه زمانی برای هر مرحله عملی تعیین کنید.
این مراحل را در تقویمتان برنامه‌ریزی کنید.

با تنظیم اهداف شما تعهد و تمرکز بیشتری دارید، مسئولیت زندگیتان را بر عهده می‌گیرید و خودتان را تحت فشار قرار می‌دهید تا بهترین فردی که می‌توانید باشید.

اهدافتان به شما این امکان را می‌دهند تا نقاط عطف جدیدی تعیین کرده و احتمال رسیدن به موفقیت را افزایش می‌دهد. شما وقتی به هدفتان می‌رسید از زندگیتان هم راضی‌تر خواهید بود.

افرادی هم در چرخه شما هستند که می‌خواهند اهدافی را تعیین کنند و فقط به انگیزه اضافی نیاز دارند تا بتوانند دست به کار شوند. به اشتراک گذاشتن این پست در رسانه‌های اجتماعی مورد علاقه‌تان هم می‌تواند یک هدف باشد و به دیگران هم کمک می‌کند تا به رویاهایشان برسند.

 

تاثیر ارتباط با رسانه‌ها بر نام برند

 

امتیاز post

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.