ایرانی توانمند
Business is booming.

لزوم افزایش تعامل اجتماع نخبگانی با سازمان‌های مردم‌نهاد

رییس بنیاد نخبگان فارس مطرح کرد:

0 5

رییس بنیاد نخبگان فارس مطرح کرد:
لزوم افزایش تعامل اجتماع نخبگانی با سازمان‌های مردم‌نهاد

شریف بر لزوم ایجاد و افزایش همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد تأکید و آن را گامی مهم در مسیر هدایت و توانمندسازی مستعدان و رفع محدودیت‌ها دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای تداوم همکاری بنیاد نخبگان استان فارس و سازمان‌های مردم نهاد و به منظور ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تشکیل اکوسیستم کارآفرینی در استان، مرکز علوم‌شناختی به همت مجمع خیران نخبه‌پرور فارس و با همکاری بنیاد نخبگان استان در دانشگاه شیراز راه‌اندازی شد.

در مراسم افتتاح این مرکز، حبیب شریف؛ رییس بنیاد نخبگان استان فارس با اشاره به ظرفیت‌های این استان در حوزۀ نخبگانی، بر لزوم ایجاد و افزایش همکاری نهادهای مردم‌نهاد با بنیاد نخبگان استان تأکید کرد و گفت: مجمع خیرین نخبه‌پرور در مدت فعالیت خود، نقش بسزایی در رفع محدودیت‌های موجود در فضای نخبگانی داشته است.

وی افزود: تهیه زیرساخت‌های لازم در پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی، چه از نظر تجهیزات و چه از نظر تأمین نیروی توانمند انسانی برای هدایت دانش‌آموزان، بورسیه کردن و اهدا مشوق‌های تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان، ایجاد فرصت‌های پسادکتری جدید برای مستعدان و تعریف جوایز متعدد به نام بزرگان و مفاخر در زمینه‌های علمی، نوآوری و کارآفرینی، از جمله فعالیت‌های مجمع خیرین نخبه‌پرور است.

لازم به ذکر است، این مرکز علوم شناختی با حمایت معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، دانشگاه شیراز و هیئت‌مدیره شرکت رامک افتتاح شد.

امتیاز post

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.