ایرانی توانمند
Business is booming.

خشت ۹ هزار ساله البرز، نماد قدمت ایران در سازمان ملل

0 90

خشت ۹ هزار ساله البرز، نماد قدمت ایران در سازمان ملل

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نظرآباد از افتتاح اولین نمایشگاه عکس جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهرستان نظرآباد به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری و جهانگردی در نگارخانه فرهنگسرای هنر این شهرستان خبر داد.

مهدی کاظمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، در خصوص برگزاری این نمایشگاه گفت: با توجه به قدمت ۹ هزار ساله شهرستان نظرآباد و خشت کاوش شده از محوطه ازبکی آن که سال‌هاست به عنوان نمادی از قدمت ایران در سازمان ملل نگهداری می‌شود، سعی شد تا در ابتدای امر تصاویری از این مهم که نه تنها موجب افتخار شهرستان نظرآباد و استان البرز است بلکه اقدام گردشگری و جهانگردی بسیار مهمی برای کشور در کل جهان محسوب می‌شود و دیگر جاذبه‌های گردشگری سطح شهرستان بیش از پیش به نمایش درآید.

وی افزود: این نمایشگاه که در برگیرنده گزیده‌ای از تصاویر جاذبه‌های گردشگری و هنر دست هنرمندان حوزه صنایع دستی و گردشگری نظرآباد است از تاریخ ۶ تا ۱۱ مهر ماه سال جاری از ساعت ۹ تا ۱۴ در نگارخانه فرهنگسرای هنر شهرستان نظرآباد دایر بوده و پذیرای عموم مردم عزیز است.

این مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: توانمندی و ظرفیت‌های گردشگری شهرستان نظرآباد در حوزه‌های مختلف اعم از تاریخی، مذهبی و …بسیار بوده و در آینده نزدیک در برنامه‌ریزی‌های کوتاه، میان و بلند مدت طی مراسمات مختلف به معرفی کلیه این جاذبه‌ها خواهیم پرداخت.

امتیاز post

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.