ایرانی توانمند
Business is booming.

حلقه هوشمندی که جهان تکنولوژی را متحول می کند

0 6

حلقه هوشمندی که جهان تکنولوژی را متحول می کند / دارای ۱۲ قابلیت همزمان
حلقه هوشمند موسوم به« Xenxo S-Ring 12 » یکی از جدیدترین محصولات دنیای تکنولوژی است که برای بسیاری از کاربران کاربردی خواهد بود .
به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از دیجیتال ترندز ، حلقه هوشمند مذکور ، تمامی ویژگی های برتر گجت های پوشیدنی را در خود جای داده است .
بسیاری از ما این روزها یک ساعت هوشمند داریم ، بنابراین اگر واقعا میخواهید از جامعه تکنولوژی جهان جلوتر برویم ، به یک وسیله پوشیدنی جدید و چشمگیر نیاز خواهیم داشت .
این حلقه هوشمند جدید وعده می دهد که قابلیت های دستبندهای بزرگ و دستگاه هایی مثل موبایل های جدید و هوشمند را به طور کامل در خود جای داده است . اما آیا این ادعا صحت دارد؟ شاید بهتر باشد اطلاعات مرتبط با این ابزار هوشمند را بررسی کنیم .
این گجت پوشیدنی کوچک دارای ۱۲ ویژگی متفاوت از جمله توانایی پاسخگویی به تماس ها از طریق بلوتوث ، میکروفون و گوشی است .
افزون بر این ها ، این محصول دارای ۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی است و از قابلیت همگام سازی با دستیار گوگل و اتصال به سیری برخوردار است .
در کنار این قابلیت ها ، این حلقه هوشمند دارای ساعت زنگ دار ، گام شمار ، سیستم هشدار ، کلید بلوتوث و . . . است .
این دستگاه خود را با میکروپروسسور و سنسورهای متعدد منطبق می کند و در نتیجه می تواند با استفاده از انواع مختلف حرکات کنترل شود .
بنیانگذاران و طراحان این ایده معتقدند هدف اولیه از طراحی این محصول ، برقراری تماس های اضطراری بوده است . اما این ایده به مرور بسط پیدا کرده و گسترده تر شد .
قیمت این محصول از ۱۷۹ دلار شروع می شود که شامل یو اس بی دوگانه و یک سال گارانتی نیز می شود .

امتیاز post

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.