ایرانی توانمند
Business is booming.

ایران قوی نیازمند اصحاب رسانه توانمند است

فرمانده سپاه کربلا:

17

مهر، سردار سیاوش مسلمی بعدازظهر سه شنبه در همایش قلم و قاب علوی برای تحقق ایران قوی و آئین تجلیل از خبرنگاران بسیجی اظهار داشت: اصحاب رسانه از جمله اقشاری هستند که به اندازه کار و اهمیتشان دیده نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه کارها توسط اصحاب رسانه اطلاع رسانی می‌شود، گفت: اگر ایمان، باور، ذوق و علاقه نبود بسیاری در حرفه خبرنگاری شاغل نبودند و اگر متولیان امر در حوزه رسانه به اهمیت رسانه و شغل خبرنگاری توجه می‌کردند باید بیشتر به این قشر و شغل توجه می‌شد.

وی افزود: برای آنکه عملکرد مطلوب نظام دینی باید ابزار مناسب را داشته باشیم تا برابر امپراطوری عمل کنیم و هنوز متولیان امر به اهمیت حوزه خبرنگاری و خبررسانی پی نبردند زیرا یک خبرنگار می‌تواند با کار درست، علمی، با اعتقاد، فضایی درست کند تا حقیقت دین اسلام را به مردم نشان دهد.

سردار مسلمی یادآور شد: دشمن با همه امکانات و همه ابزارها و ظرفیت‌های دقیق در حوزه اطلاع رسانی در حال تلاش است تا خدمات خوب و ارزشمند صورت گرفته را نازل، کم اهمیت و وارونه جلوه دهد.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به مشکلات عدیده مدیریتی در کشور اظهار امیدواری کرد در دولت جدید وبا رویکرد جدید شاهد تحقق جامعه نوین اسلامی باشیم.

وی گفت: امروز برخی از مسائل فرعی در جامعه به واسطه ابزار فضای مجازی و تعدادی از فریب خوردگان به گونه‌ای جلوه داده می‌شود که در درون کشور آرامش نیست که در واقعیت چنین چیزی نیست.

وی ادامه داد: ایران قوی نیازمند اصحاب رسانه قوی وتوانمند است و پیشرفت ایران اسلامی در گروتلاش همه جانبه است و متأسفانه برخی از مدیران ضعیف برای آنکه کار ضعیفشان را قوی جلوه دهند با بهره گیری از برخی از افرادی در لباس رسانه سعی کردند خودشان را قوی جلوه دهند و این مدیران ضعیف از ظرفیت خبرنگاران بهره مند هستند.

سردار مسلمی یادآور شد: به واسطه بی کفایی و غیرواقعی جلوه دادن برخی از عملکردهای ضعیف، مردم در میدان ضرر کردند و خبرنگار واقعی کسی است که بتواند اخبار درست، واقعی، بهنگام و تقویت کننده ایمان و باورها را منتشر کند.

فرمانده سپاه کربلا یادآور شد: خبرنگار واقعی کسی است که آنجایی انقلاب نیاز دارد حضور باشد و در شرایط سخت درپی تسویه حساب با انقلاب نباشد و خبرنگار واقعی با عوض شدن دولت، تغییر چهره نمی‌دهد زیرا دنبال مطالبه گری و حق مردم است.

وی با تقدیر از تلاش اصحاب رسانه و نقش آفرینی این قشر برای حضور باشکوه و بی نظیر مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخابات گفت: بخش زیادی از حضور و مشارکت مردم در انتخابات مدیون اصحاب رسانه با دغدغه انقلابی است.

وی افزود: همه شیاطین امپراطوری رسانه‌ای غرب در پی آن بودند که حضور حداکثری شکل نگیرد اما همه افراد با هرگرایش و دیدگاهی کمک کردند تا مشارکت خوبی در انتخابات صورت گیرد.

سرهنگ علی ابراهیمی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا نیز در این مراسم، با اشاره به تاکید خداوند متعال بر اطلاع رسانی و قلم اظهار داشت: خبرنگاران استان از دورترین نقاط غرب و شرق استان برای انعکاس دستاوردهای اقتدارآفرین سپاه و اعتلای انقلاب اسلامی از جان مایه گذاشتند.

امتیاز post

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.