ایرانی توانمند
Business is booming.

آغاز ثبت نام در طرح «شهید احمدی روشن» بنیاد ملی نخبگان

15

بنیاد ملی نخبگان ، دانشجویان کشور در مقطع کارشناسی با معدل بالای ۱۷ ، در مقاطع تحصیلات‌تکمیلی با معدل بالای ۱۸ ( با در نظر گرفتن ضریب رشته و دانشگاه ) و دانشجویان برگزیده آیین‌نامه پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور در سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ می‌توانند برای شرکت در طرح احمدی روشن بنیاد ملی نخبگان ثبت‌نام کنند.
فعالیت زیر نظر اساتید خبره و باتجربه ، تشکیل تیم‌هایی منسجم از افراد مستعد ، استفاده از دانش در حل مسائل جامعه ، دریافت کمک هزینه ، دریافت امتیاز در فعالیت‌های نخبگانی از مهمترین اهداف و مزایای این برنامه است.
تجربه فعالیت بین‌رشته‌ای در هسته‌های نخبگانی و همکاری با دانشجویان مستعد از رشته‌ها و دانشگاه‌های مختلف ، همکاری در مراحل اجرای پروژه‌ای واقعی که بر آمده از مسائل واقعی مبتلابه در صنایع و جامعه ، استفاده از راهنمایی‌های استاد طرح ، هم‌افزایی بین «دانشجو و استاد» و بین «صنعت و دانشگاه» ، کسب مهارت‌های اجتماعی ، افزایش خودباوری ، مسئولیت‌پذیری و همچنین افزایش اعتماد دستگاه‌های اجرایی ، مراکز علمی و بخش خصوصی به برگزیدگان ، از دیگر مزایای اصلی این طرح به شمار می رود.
ثبت نام ششمین دوره طرح شهید احمدی‌روشن از ۲۵ مهرماه آغاز و تا ۴ آبان ۱۴۰۰ ادامه دارد.
واجدین شرایط ( دانشجویان و طلاب سراسر کشور ) می‌توانند با مراجعه به آدرس http://ahmadiroshan.bmn.ir برای ثبت نام در ششمین دوره این طرح اقدام کنند.

امتیاز post

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.