ایرانی توانمند
Business is booming.

آشنایی با مفاهیم بلاگر، اینفلئونسر،استایلیست،تبلیغ کننده مد، طراح و مدل

16

 

 

بلاگر فردی است که در یک زمینه مشخص محتوا تولید میکند و سعی در آموزش و ترویج آن دارد.

فشن بلاگرها با تولید محتوا (متن-تصویر-ویدیو) در حوزه ی فشن و مد سعی بر معرفی ترند روز، لباس های مد هر فصل و رویدادهای مختلف مد دارند .

استایلیست: با دیدگاه تخصصی تر به حوزه ی فشن، امضای شخصی خود را دارد و با خلاقیت فردی و لایف استایل خود نحوه استایل کردن را فارغ از دنباله روی از مد روز آموزش می دهد.

تبلیغ کننده مد: کسی است که الزاما سواد تخصصی فشن و استایل ندارد اما بواسطه خصوصیات ظاهری مثبت و معروف بودن در فضای مجازی اقدام به معرفی و تبلیغ برندهای مختلف در این حوزه می کند.

مدل: به افرادی که بواسطه استایل خود به عنوان یک ویترین جذاب اقدام به معرفی محصولات مختلف می کنند.

طراح: طراحان لباسی که مزون های تخصصی دارند و خود الزاما اینفلوئنسر یا فشن بلاگر یا استایلیست نیستند.

 

 

 

اینفلوئنسر کسی است که فالورهای آن کانسپت کلی زندگی آن را میپسندند اما بلاگر کسی است که در شاخه مشخصی سعی در آموزش و ترویج دارد
قبل از دادن تبلیغ به هرکدام از این افرادی که ذکر شد حتما Insight پیج آنها و بعد ازاتمام تبلیغات engagement rate ‌ تبلیغ را ازشون درخواست کنید.

برای محاسبه نرخ درگیر کنندگی هر پست اینستاگرام مجموع تبادلات کاربران با پست را بر تعداد کل فالوئرهای پیج تقسیم کرده و حاصل را در عدد ۱۰۰ ضرب می‌کنند.

Engagement Rate= like+ comment + save / Follower * 100

تعدد تبلیغات توسط تبلیغ کنندگان مد نه تنها ممکن است برای مخاطبانشان عادی شود بلکه برای برندها و کسب و کارها نیز ممکن است آثار منفی جانبی داشته باشد.

 

امتیاز post

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.