Business is booming.

معرفی اپلیکیشن AkzoNobel در حوزه فرهنگ و هنر

این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۴ با هدف ایجاد ارزش افزوده برای معماران و طراحان راه اندازی شد .

0 2

این اپلیکیشن با بیش از ۲۰ میلیون دانلود یک ابزار دیجیتال انتخاب رنگ در ارتقا تجربه مشتریان به شمار میرود .

ماهیت بصری این اپلیکیشن به مشتریان اجازه می دهد تا محصولات مورد نیازهای خود را از طریق گزینه های فیلترشده (مشخصات فنی) در هر مرحله از تصمیم گیری در عرض چند دقیقه توسعه دهد .

کاربران میتوانند با گرفتن یک عکس از فضای مورد نظر ، مشخصات و ویژگی رنگهای موجود در عکس را با سایر رنگها ی موجود در اپلیکیشن تطبیق دهند و در نهایت رنگ های انتخابی خود را در چند کارت رنگی ( پالت رنگ) شخصی سازی شده ذخیره کنند .

- Advertisement -

این اپلیکیشن هم اکنون برای ۶۳ بازار جهانی از جمله صنایع خودرو سازی ، معماری ، مبلمان ، IT و غیره در دسترس قرار دارد .

با وجود آنکه این اپلیکیشن به تازگی در خاورمیانه در دسترس شده است؛ آمریکای جنوبی و ترکیه از منظر بازار ، بیشترین استفاده کننده از این ابزار هستند ، همچنین این برند قصد توسعه در بازارهای یونان را دارد .

امتیاز post

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش + 17 =