ایرانی توانمند
Business is booming.

تشریح جزئیات برنامه رئیس سازمان توسعه تجارت ایران سفر به روسیه

پیمان‌پاک وارد مسکو شد؛

931

تشریح جزئیات برنامه ۴ روزه رئیس سازمان توسعه تجارت ایران در سفر به روسیه

رئیس سازمان توسعه تجارت در سفر ۴ روزه خود به روسیه، ضمن حضور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی اتومبیلیتی، نشست‌هایی را با مقامات تجاری و اقتصادی این کشور انجام برگزار خواهد کرد.
سازمان توسعه تجارت، هیات سازمان توسعه تجارت ایران، برای حضور در مراسم افتتاح غرفه ایران در نمایشگاه بین‌المللی اتومبیلیتی (خودرو و قطعات یدکی) مسکو که فردا دوشنبه برگزار می‌شود و همچنین انجام مذاکرات با مقامات ارشد تجاری-اقتصادی روسیه، صبح امروز وارد مسکو شد.

«علیرضا پیمان‌پاک» رئیس سازمان توسعه تجارت در این سفر ۴ روزه، تیم تجاری-اقتصادی وزارت صمت را همراهی می‌کند که در روز نخست این سفر، در نشستی با سفیر ایران در روسیه و دیگر مسئولان ذیربط، برنامه‌های وزیر صمت جهت حضور در افتتاحیه نمایشگاه اتومبیلیتی و دیدارهای دو جانبه مقام عالی وزارت را مورد بررسی قرار می‌دهد.

همچنین رئیس سازمان توسعه تجارت در نشستی دیگر، در جریان آخرین وضعیت برگزاری نمایشگاه ساختمان که قرار است اواخر شهریورماه در روسیه برگزار ‌شود، قرار خواهد گرفت.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، صبح دوشنبه هم «علیرضا پیمان‌پاک» در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی اتومبیلیتی (خودرو و قطعات یدکی) مسکو شرکت می‌کند و در حاشیه این برنامه، در مراسم افتتاحیه پاویون جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه و بازدید از این پاوین، حضور خواهد یافت.

شرکت در همایش اقتصادی ایران و روسیه به همراه وزیر صمت، برنامه دیگر روز دوم سفر رئیس سازمان توسعه تجارت ایران به روسیه بوده که شامل دو بخش است. در بخش نخست این همایش، مقامات دولتی دو کشور به بحث و گفتگو می‌پردازند و در بخش دوم، هیات وزارت صمت جلسه‌ای را با حضور خودروسازان و انجمن قطعه‌سازان کشور برگزار خواهد کرد.

همراهی با هیات وزارت صمت و وزیر صنعت و معدن و تجارت ایران جهت ملاقات با «الکسی آورچوک» معاون نخست وزیر روسیه و «دنیس ماتنوروف» معاون نخست وزیر و وزیر صنعت و بازرگانی روسیه و همچنین حضور در ضیافت شام به میزبانی «گرمان گرف» رئیس گروه ازبر، از جمله برنامه‌های عصر روز دوشنبه «علیرضا پیمان‌پاک» خواهد بود. در نهایت ساعت ۲۰:۳۰ همان روز هم نشستی میان وزیر و سایر شرکت‌کنندگان در نمایشگاه روسیه برگزار خواهد شد.

ملاقات با نخست وزیر جمهوری باشقیرستان به همراه وزیر صمت، بازدید از امکانات و تجهیزات فرودگاه ژوکوفسکی و در نهایت دیدار با «رحمانوف» رئیس کشتی‎سازی روسیه، برنامه‌های روز سوم سفر رئیس سازمان توسعه تجارت ایران به کشور روسیه را تشکیل می‌دهد.

در روز چهارشنبه هم رئیس سازمان توسعه تجارت نشست‌هایی با «رئیس اتحادیه غلات روسیه»، «رئیس مرکز توسعه صادرات روسیه» و «وزیر اقتصاد اتحادیه اوراسیا» برای پیگیری تجارت آزاد اوراسیا برگزار خواهد کرد. سپس جلسه‌ای با مدیران یک شرکت بزرگ در حوزه حمل و نقل (ترانزیتی) برگزار می‌کند که هدف از آن، بررسی راهکارهای تقویت ناوگان حمل و نقل در کریدور شمال و جنوب خواهد بود.

امتیاز post

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.